Heeft die trouwens Portugese voorouders? Seixas klinkt niet echt als een Franse naam. Zou ook niet weten hoe de Fransen het uitspreken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:40 schreef Columbiafan het volgende:
Paul Seksas is stilaan aan het uitgroeien tot een van de beste 18-jarigen ooit.
De nieuwe Sandy Casar?quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Franse media zal ongetwijfeld de hypetrain gaan opstarten voor de grote nieuwe Franse Tour-hoop.
Die is als junior al ingezet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Franse media zal ongetwijfeld de hypetrain gaan opstarten voor de grote nieuwe Franse Tour-hoop.
Precies zoals je het schrijft. Geboren in Lyon, maar zijn roots liggen in Bretagne. Waar vandaan zijn over, over, over, overgrootouders ooit naar Frankrijk migreerden weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heeft die trouwens Portugese voorouders? Seixas klinkt niet echt als een Franse naam. Zou ook niet weten hoe de Fransen het uitspreken.
Oké merci. Is dan een van de weinige Franse namen die je vrij fonetisch uitspreekt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Precies zoals je het schrijft. Geboren in Lyon, maar zijn roots liggen in Bretagne. Waar vandaan zijn over, over, over, overgrootouders ooit naar Frankrijk migreerden weet ik dan weer niet.
[ x ]
https://x.com/YoungPeloton/status/1739728122642153855
quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:06 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oké merci. Is dan een van de weinige Franse namen die je vrij fonetisch uitspreekt.
Dat schijnt met Brent Copeland te maken te hebben, die is de baas van die ploeg en tevens voorzitter van de AIGCP, waar hij het stokje heeft overgenomen van Plugge. Copeland schijnt eerder aan de kant van de UCI en ASO te staan en met name niet aan de kant van Plugge. Ook dit is weer grotendeels politiek, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:30 schreef hhh38 het volgende:
Waarom zou Jayco niet meedoen met een Saudisch idee
G2 is de slechtste wielrenner aller tijden. Zo goed en nooit gewonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Keurige prestatie van Nahom Zerai weer vandaag. Jammer alleen dat hij zo wisselvallig is en totaal niet in de regen kan rijden.
Fascinerende G2-tactics ook weer.
Hopelijk voor Wout is er in de Giro straks een extra trui voor de renner met de meeste morele overwinningen.quote:Op maandag 21 april 2025 17:52 schreef DiegoFuser het volgende:
De nieuwe Jan is weer uit.
Drie weken op een berg geleefd om in niet één van de grote doelstellingen mee te doen voor de zege. Niets aan de hand want WOUT heeft in de achtergrond toch maar mooi Bling erop gelegd voor een hartverwarmende ereplaats.
Mooie afsluiter, absolute opsteker.
[..]
[ afbeelding ]
Momenteel nog om de schouders van:quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:46 schreef Halcon het volgende:
Hopelijk voor Wout is er in de Giro straks een extra trui voor de renner met de meeste morele overwinningen
Ik weet wel wie kampioen goede benen is?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Momenteel nog om de schouders van:
[ afbeelding ]
Karsten Kroon?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet wel wie kampioen goede benen is?
Eigen kansen voor nu in de ijskast zetten?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat Frigo moet wachten op Riccitello.
3e?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Derek Gee DNF, die staat nog niet echt op punt voor de Giro.
Dan is PCS/tudor of wie het ook bijhoudt niet op puntquote:
Het is dat, of er heeft gewoon ten onrechte in beeld gestaan dat hij uit de wedstrijd is gestapt. Getuige de productie op de eerste dag zou dat me ook niet verbazen.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan is PCS/tudor of wie het ook bijhoudt niet op punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |