Mij dunkt.quote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef rutger05 het volgende:
Het was een bijzondere en zeer menselijke paus die door velen gemist zal worden.
Maar heer, er is onder auspiciën van (wijlen) paus Franciscus al het een en ander in positieve zin veranderd binnen de Kerk.quote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Het_Bokje het volgende:
VOLGENDE, NEXT!
Over de doden niets dan goeds enzo, maar ik kan mij niets boeiends herinneren van deze man.
Zou dingen gaan veranderen sinds Benedictus. Ik kan mij wederom niets herinneren.
Jammer, volgende keer beter.
ah het standaard stokpaardje weer.quote:
The Assassiniquote:Op maandag 21 april 2025 20:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ah het standaard stokpaardje weer.
En hoe heeft een paus daar invloed op precies? Bijv. op onze nederlandse wetgeving?
Die gaat onze 17% (bron) die nog iets met het katholieke smaakje hebben, influisteren dat we een strenger dan het 'strengste asielbeleid ooit' moeten krijgen?
Influisteren zal iig niet tijdens de zondagse mis veel zoden bij de dijk zetten, want daar zit sowieso geen hond
Het is wel sneu eigenlijk, heb je zo'n mooi leven gehad is een van de laatste gezichten die je gezien hebt op deze aarde van jd fucking vance.quote:Op maandag 21 april 2025 15:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Enige voordeel is wel dat hij niet te lang over die griezel van een Vance heeft na hoeven denken.
De enige juiste keuze voor diversiteit.quote:
quote:
Wat een bangmakerij.quote:
op NOS staat dat hij 110 van de 135 kies kardinalen heeft aangesteld, of heb ik dat verkeerd begrepen .. Dat zullen dan toch niet van die hardliners zijn?quote:Op maandag 21 april 2025 12:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jammer, was een man die eindelijk brak met allerlei conservatieve nonsens...
Had hij het werk maar kunnen afmaken: de totale schoonmaak van het Vaticaan.
Mijn vrees is nu vooral, gezien de aartsconservatieve roedel kardinalen, dat er weer een ultramontaan verkozen wordt.
Misschien gebrek aan beter.quote:Op maandag 21 april 2025 21:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
op NOS staat dat hij 110 van de 135 kies kardinalen heeft aangesteld, of heb ik dat verkeerd begrepen .. Dat zullen dan toch niet van die hardliners zijn?
quote:Op maandag 21 april 2025 22:18 schreef Perrin het volgende:
Trump heeft iig zin in de begrafenis.
[ x ]
Ja beetje netwerken, wat dure accessoires showen.quote:
Dus je krijgt ook een apart topic als je komt te overlijden ?quote:Op maandag 21 april 2025 22:21 schreef ricky3 het volgende:
Gaan we voor iedere randdebiel van 88 die overlijdt een apart topic maken
Als ie zo blij is. Misschien heeft Vance dan toch wat in het drankje van de paus gestoptquote:Op maandag 21 april 2025 22:18 schreef Perrin het volgende:
Trump heeft iig zin in de begrafenis.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |