SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niemand weet wie dit doet? RaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ] lovely love!!! [ afbeelding ]![]()
![]()
Birdie bird![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Beetje overbodig die nep oren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja maar ze heeft paas-verlof vandaag.quote:Op zondag 20 april 2025 10:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
De puntentelling.
Maar @:Dotteke doet dit stiekem![]()
Ohja, even wachten tot na 3e Paasdag dan!quote:Op zondag 20 april 2025 10:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft paas-verlof vandaag.![]()
Ja, dat bestaat niet namelijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dacht dat dat al gedaan was. Aangezien de telling sinds gisteren 15u niet meer werkt.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt, maar werd gezegd dat hij dat niet meer deed...quote:Op zondag 20 april 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht dat dat al gedaan was. Aangezien de telling sinds gisteren 15u niet meer werkt.![]()
Geen idee, maar goed het wordt vanzelf wel weer gefikst denk ik ( hoop ik )quote:Op zondag 20 april 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht dat dat al gedaan was. Aangezien de telling sinds gisteren 15u niet meer werkt.
Mijn hart klopt ookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb eerder gezien dat de telling laat was. Maar niet zó laat.quote:Op zondag 20 april 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee, maar goed het wordt vanzelf wel weer gefikst denk ik ( hoop ik )
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als niemand wat doet nietquote:Op zondag 20 april 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee, maar goed het wordt vanzelf wel weer gefikst denk ik ( hoop ik )![]()
![]()
Lekker pro actief allemaal hier dusquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij ook nietquote:Op zondag 20 april 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker pro actief allemaal hier dus![]()
![]()
Nja is wel vaker voorgekomen dat de punten teller kapot ging.. en het werd wel weer gemaakt..quote:Op zondag 20 april 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb eerder gezien dat de telling laat was. Maar niet zó laat."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik was er niet en ik vraag er nu naar. Omdat ik hoorde dat het sinds 15u gisteren was, en er over wordt gesproken dacht ik dat er iemand op de hoogte gebracht is. Ik kom er dus nu achter dat dit niet zo is. En dan is de volgende stap wél iets doen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik hoor net dat iemand aan bondage gaat vragen of hij wat kan doen. Dus top.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bondage was al lang getagged. Geen idee wie er verder iets kan doen. Als Bondage het niet meer doet, weet ie vast wel wie dat wel kan. Geen paniek dus.quote:Op zondag 20 april 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er niet en ik vraag er nu naar. Omdat ik hoorde dat het sinds 15u gisteren was, en er over wordt gesproken dacht ik dat er iemand op de hoogte gebracht is. Ik kom er dus nu achter dat dit niet zo is. En dan is de volgende stap wél iets doen.![]()
De maker van de tool heeft gezegd er weinig mee te doen.quote:Op zondag 20 april 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er niet en ik vraag er nu naar. Omdat ik hoorde dat het sinds 15u gisteren was, en er over wordt gesproken dacht ik dat er iemand op de hoogte gebracht is. Ik kom er dus nu achter dat dit niet zo is. En dan is de volgende stap wél iets doen.
Maar goed hij is op de hoogte.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
dan kan je dat toch zeggen?quote:Op zondag 20 april 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bondage was al lag getagged. Geen idee wie er verder iets kan doen. Als Bondage het niet meer doet, weet ie vast wel wie dat wel kan. Geen paniek dus.![]()
Is ook geen paniek. Maar een vraag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze gaan hem eerst repareren, is het niet naar mijn zin moet de b oel er uit en komt er een nieuwe plank inquote:Op zondag 20 april 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemorgen Dott!
misschien heb je het geschreven hier al maar vroeg me af wat je mu met die laminaat gaat doen? met die plank..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Op de hoogte uit de hoogtequote:Op zondag 20 april 2025 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
De maker van de tool heeft gezegd er weinig mee te doen.
Maar goed hij is op de hoogte.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, alleen omdat er gezegd werd dat hij dat niet meer deed, wist ik dus niet wie het gaat fixen...quote:Op zondag 20 april 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan kan je dat toch zeggen?![]()
Is ook geen paniek. Maar een vraag.![]()
dan is het nu een SCquote:Op zondag 20 april 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bondage was al lang getagged. Geen idee wie er verder iets kan doen. Als Bondage het niet meer doet, weet ie vast wel wie dat wel kan. Geen paniek dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
ah dat is wel een goede afspraak. Hoop dat het mooi uitziet wat ze gaan maken.. zou anders wel alles overnieuw laten doen. Was duur genoeg en weet niet hoe jij bent.. maar mij zou het blijven storen.quote:Op zondag 20 april 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan hem eerst repareren, is het niet naar mijn zin moet de b oel er uit en komt er een nieuwe plank inSmile, it's free therapy.![]()
Helaas pindakaasquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 20 april 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Mondorgasme hiero![]()
van de arretjescake![]()
Ik ga even kijken of er nog water uit de douchekraan komt
Hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 20 april 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
Ik ga even kijken of er nog water uit de douchekraan komt![]()
![]()
quote:ja en wilde een stukje hiervan bewaren voor Greys voor komende week maar dat gaat niet lukken
Die is toch beter gewendquote:Op zondag 20 april 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja en wilde een stukje hiervan bewaren voor Greys voor komende week maar dat gaat niet lukken
![]()
![]()
Niet voor Jus morgen?quote:Op zondag 20 april 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja en wilde een stukje hiervan bewaren voor Greys voor komende week maar dat gaat niet lukken
Ik heb lekkere saucijzenbroodjes.quote:Op zondag 20 april 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Mondorgasme hiero![]()
van de arretjescake
How can I make this topic about me?![]()
moet hard lachen is niet waar!!!!!!!!!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
deze is lekkerder!!!!! ander recept gebruikt dan die van haar![]()
We maken er gewoon een SC van, weg met de puntenquote:Op zondag 20 april 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er niet en ik vraag er nu naar. Omdat ik hoorde dat het sinds 15u gisteren was, en er over wordt gesproken dacht ik dat er iemand op de hoogte gebracht is. Ik kom er dus nu achter dat dit niet zo is. En dan is de volgende stap wél iets doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst @greysbones laten proeven danquote:Op zondag 20 april 2025 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet hard lachen is niet waar!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
deze is lekkerder!!!!! ander recept gebruikt dan die van haar![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb lekkere saucijzenbroodjes.die lust ik niet
maar smakelijk voor jou GG
quote:Op zondag 20 april 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mijn laatste stuk gewoon weghalen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wordt het dan net zo druk als in de ONZ SC?quote:Op zondag 20 april 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We maken er gewoon een SC van, weg met de punten![]()
![]()
Jippiequote:Op zondag 20 april 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We maken er gewoon een SC van, weg met de punten
Goed idee, een verse voor greysiequote:Op zondag 20 april 2025 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik maak een nieuwe deze weekmaak ik wel de dag voor ik haar zie
![]()
![]()
Je zegt het toch zelf muts.quote:
Kun je vragen of Justin morgen alvast wat geklopte room voor erop maakt.quote:Op zondag 20 april 2025 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik maak een nieuwe deze weekmaak ik wel de dag voor ik haar zie
Geen gezeur meer om puntenquote:![]()
![]()
Nomquote:Op zondag 20 april 2025 11:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je vragen of Justin morgen alvast wat geklopte room voor erop maakt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eentje maar?quote:Op zondag 20 april 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ze heeft er sowieso een te goed van me![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je vragen of Justin morgen alvast wat geklopte room voor erop maakt.stop ik dat in die van greysie
Gewoon slaanquote:Op zondag 20 april 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bondage was al lang getagged. Geen idee wie er verder iets kan doen. Als Bondage het niet meer doet, weet ie vast wel wie dat wel kan. Geen paniek dus.Werewolf![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaaa is dat geneuzel ook afgelopen![]()
![]()
![]()
Het zit onder een stoel dus het zit niet zo in het zicht . Nadeel van alles er uit halen is dat alle plinten er weer af moeten de meubels weer uit de kamer moeten. En dat het eruit halen ook niet zonder risico is helaasquote:Op zondag 20 april 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah dat is wel een goede afspraak. Hoop dat het mooi uitziet wat ze gaan maken.. zou anders wel alles overnieuw laten doen. Was duur genoeg en weet niet hoe jij bent.. maar mij zou het blijven storen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wilt Justin ook graag.quote:
Jup 1 maar.. ze wil geen weddenschappen meer met me aangaan.. ze wilde me geen kans geven om 1-1 te staanquote:
Vind ik dus geen reet aan. Heb het laatst een keer bij AH gehaald, maar vond het nietsquote:Op zondag 20 april 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Mondorgasme hiero![]()
van de arretjescakeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Dat is het bestaansrecht van DTSquote:Op zondag 20 april 2025 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fyi Bondage is op de hoogte en gaat er naar kijken.
oei ja en die plinten zitten ook nog niet zo heel lang erop pffquote:Op zondag 20 april 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit onder een stoel dus het zit niet zo in het zicht . Nadeel van alles er uit halen is dat alle plinten er weer af moeten de meubels weer uit de kamer moeten. En dat het eruit halen ook niet zonder risico is helaas
ja klopt dat is ook weer zowat.
of .. ze maken het met een plank of vullen het op en je krijgt nog wat geld terug.
kost hun ook geld als ze alles overnieuw moeten maken
Top!quote:Op zondag 20 april 2025 11:07 schreef aeque het volgende:
Fyi Bondage is op de hoogte en gaat er naar kijken.![]()
![]()
ja.. is niet zelf gemaakt !!!quote:Op zondag 20 april 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik dus geen reet aan. Heb het laatst een keer bij AH gehaald, maar vond het nietsSmile, it's free therapy.![]()
O ja voor ik het vergeet @JustinK hoeft derde paasdag niet meer hier te komenquote:
Hoef geen afgelikte boterham
Dat is Kb dan hequote:Op zondag 20 april 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja voor ik het vergeet @:JustinK hoeft derde paasdag niet meer hier te komen
Hoef geen afgelikte boterham![]()
![]()
Denk het nietquote:Op zondag 20 april 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wordt het dan net zo druk als in de ONZ SC?![]()
Want als er geen punten te halen zijn zullen er niet veel meer komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief van @bondage dat hij dit nog wil doen!!quote:Op zondag 20 april 2025 11:07 schreef aeque het volgende:
Fyi Bondage is op de hoogte en gaat er naar kijken.![]()
![]()
![]()
Dan kunnen we de boel opdoekenquote:Op zondag 20 april 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Want als er geen punten te halen zijn zullen er niet veel meer komen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ben je strijdlustig vandaagquote:Op zondag 20 april 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef geen afgelikte boterhamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb jij een doek?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef geen afgelikte boterham![]()
Ja ik kan moeilijk hier zeggen wat voor afgelikt iets jij dan bent. Ondanks dat ik slecht geslapen hebt.quote:
thanksquote:Op zondag 20 april 2025 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die lust ik niet
maar smakelijk voor jou GG
Ja best welquote:
Moet je morgen eens zienquote:Op zondag 20 april 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is niet ! Jij bent echt op dreef
![]()
![]()
Dat kan jij wel hoorquote:Op zondag 20 april 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk hier zeggen wat voor afgelikt iets jij dan bent. Ondanks dat ik slecht geslapen hebt.
![]()
![]()
Wowowowowquote:Op zondag 20 april 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk hier zeggen wat voor afgelikt iets jij dan bent. Ondanks dat ik slecht geslapen hebt.
Ja, de wederopstanding van Dot is kommingquote:
Nou wel extra nu.quote:
Ik word wat onzeker nuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je drugs op?quote:Op zondag 20 april 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de wederopstanding van Dot is kommingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tell me about it. Ik ben nog steeds bezig met goedmakersquote:Op zondag 20 april 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de wederopstanding van Dot is komming
Ik zeg nietsquote:
quote:Op zondag 20 april 2025 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heb er zin in
zo nog even het gras maaien
![]()
![]()
![]()
Nee, nog nooit en drink ook geen alcoholquote:
ZIt gewoon aan de koffie zonder drank en drugsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik ben sowieso niet gauw bang.quote:Op zondag 20 april 2025 11:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel veilig bent voor de strijdlustigheid van Dot hoor
Ga ik 3e paasdag wel naar Dot
Ze wordt harder, strijdlustigerquote:Op zondag 20 april 2025 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik ben nog steeds bezig met goedmakers
Wat voor koffiequote:Op zondag 20 april 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog nooit en drink ook geen alcohol
ZIt gewoon aan de koffie zonder drank en drugsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Met wie heb jij een afspraakje staan voor derde paasdag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe komt ditquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Perla decafquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo. Je kunt hier niet zonder jas naar buiten. 8 graden, zegt de thermometer.quote:Op zondag 20 april 2025 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die is hier![]()
![]()
![]()
topje + rok aan lekker warm
Geloof er niks vanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
met jou!! dat staat er dottquote:Op zondag 20 april 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wie heb jij een afspraakje staan voor derde paasdag?![]()
Geloof er niks vanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog niemand. Maar ja al jij Jus niet meer hoeft vul ik dat graag op. No pun intended uiteraard.quote:Op zondag 20 april 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wie heb jij een afspraakje staan voor derde paasdag?
Nee, door de manier ik hier door een gebroken stuk glas benaderd wordtquote:
En door Jussie als 10000ste keus gezien wordt
De punten staan uit en Dot gaat heulemoal los.
Alsof daar dan tijd voor is. Met de 2 minuten van Justin snap ik dat je ook andere dingen moet organiseren.quote:Op zondag 20 april 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dot kan wel lekkere dingen bakken en koken geloof ik
Ik zei het van de week al, jij bent veul te goedquote:Op zondag 20 april 2025 11:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog niemand. Maar ja al jij Jus niet meer hoeft vul ik dat graag op. No pun intended uiteraard.
‘Kruiden’quote:Op zondag 20 april 2025 11:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor spul ze daarin doen ter compensatieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Drink maar drie dingen Decaf, water uit de kraan en bubbeltjes water van de Lidl Saskia heeft dat merkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zit half onder de overkapping hier is het zweet warm nuquote:Op zondag 20 april 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo. Je kunt hier niet zonder jas naar buiten. 8 graden, zegt de thermometer.
Zie je wel, vrouwen moeten me niet @greysbonesquote:Op zondag 20 april 2025 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei het van de week al, jij bent veul te doen
Nu vinden ze me ook al veul te doen.
Ben niet anders dan andersquote:Op zondag 20 april 2025 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
De punten staan uit en Dot gaat heulemoal los.
quote:Op zondag 20 april 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, door de manier ik hier door een gebroken stuk glas benaderd wordt
En door Jussie als 10000ste keus gezien wordt![]()
Zal jou eens overkappenquote:Op zondag 20 april 2025 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit half onder de overkapping hier is het zweet warm nu![]()
![]()
Hmhmquote:Op zondag 20 april 2025 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drink maar drie dingen Decaf, water uit de kraan en bubbeltjes water van de Lidl Saskia heeft dat merkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof daar dan tijd voor is. Met de 2 minuten van Justin snap ik dat je ook andere dingen moet organiseren.Dit klinkt veel belovend
Maar het zijn heel veel 2 minuutjesquote:Op zondag 20 april 2025 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof daar dan tijd voor is. Met de 2 minuten van Justin snap ik dat je ook andere dingen moet organiseren.
Deze vrouw weetquote:Op zondag 20 april 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar het zijn heel veel 2 minuutjes![]()
![]()
Van de gedachte aan morgen krijg je het al warm, snap ik wel.quote:Op zondag 20 april 2025 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit half onder de overkapping hier is het zweet warm nuOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Welquote:ga je biljarten?quote:Op zondag 20 april 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, door de manier ik hier door een gebroken stuk glas benaderd wordt
En door Jussie als 10000ste keus gezien wordtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Veuk te doen moet veul te goed zijn hoe daar nu weer doen komt te staanquote:Op zondag 20 april 2025 11:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Zie je wel, vrouwen moeten me niet @:greysbones
Nu vinden ze me ook al veul te doen.
Zodat je tussendoor kunt bolken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En wat heb jij gedronken dat naast ipv op de pot ging zittenquote:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik hem was. We weten allemaal dat mannen gelijk erna in slaap vallen.quote:Op zondag 20 april 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar het zijn heel veel 2 minuutjes
heet ....... heel heeeeetquote:Op zondag 20 april 2025 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Van de gedachte aan morgen krijg je het al warm, snap ik wel.Smile, it's free therapy.![]()
ALs je niets verwacht valt het ook niet tegen. Je gewoon laten verrassen op wat komt is het allerbestequote:
Ik heb vertrouwen in aeque
Ja probeer het maar goed te praten.quote:Op zondag 20 april 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veuk te doen moet veul te goed zijn hoe daar nu weer doen komt te staan
vast een freudiaanse versprekingquote:Op zondag 20 april 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veuk te doen moet veul te goed zijn hoe daar nu weer doen komt te staan![]()
![]()
Ik was vermoeid.quote:Op zondag 20 april 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat heb jij gedronken dat naast ipv op de pot ging zitten
Gisteren drie wijntjes op. Maar daar had ik vanmorgen geen last meer van
Niet... o ja normaal ben ik iets grover. Maar dan heb ik wel heul slecht geslapenquote:
En GG zit er moet ik uitkijken anders verslikt hij zich weer en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope er zijn er die dat niet hebbenquote:Op zondag 20 april 2025 11:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen als ik hem was. We weten allemaal dat mannen gelijk erna in slaap vallen.
Ik heb ook vertrouwen in AQquote:Op zondag 20 april 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niets verwacht valt het ook niet tegen. Je gewoon laten verrassen op wat komt is het allerbeste
Ik heb vertrouwen in aequeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geloof er niks van.quote:Op zondag 20 april 2025 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope er zijn er die dat niet hebben
Zou kunnen, zijn ballen genoeg hierquote:
ik ga jou de komende tijd even monitorenquote:Op zondag 20 april 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet... o ja normaal ben ik iets grover. Maar dan heb ik wel heul slecht geslapen
En GG zit er moet ik uitkijken anders verslikt hij zich weer en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
@Monitorquote:Op zondag 20 april 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga jou de komende tijd even monitoren![]()
Schijnbaar welquote:Op zondag 20 april 2025 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was vermoeid.
Gisteren drie wijntjes op. Maar daar had ik vanmorgen geen last meer van
quote:
Ik moet mij goed voorbereiden op 3e paasdag.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Heb je je schriftje naast je liggen?quote:Op zondag 20 april 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga jou de komende tijd even monitorenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jup en dot en iemand die het om de 2 min kanquote:Op zondag 20 april 2025 11:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet mij goed voorbereiden op 3e paasdag.
Wijntjes drinken bij de vleet, is de volgende ochtend bijna een wc-borstel in je reet.quote:
![]()
* Moeraskat voegt een sectie toe aan haar dagboek voor DOT.
iemand zin om gras te maaien in het zonnetje in het kader van durf te vragen
Je hebt het verkeerd begrepen die 2 minutenquote:Op zondag 20 april 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup en dot en iemand die het om de 2 min kan![]()
Het duurt twee minuten dan is hij klaar. Wat ben je toch ook een veelvraat heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al sinds ik hier postquote:
quote:Op zondag 20 april 2025 11:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wijntjes drinken bij de vleet, is de volgende ochtend bijna een wc-borstel in je reet.![]()
Mijn kitten wel. Als je haar betaaldquote:Op zondag 20 april 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
iemand zin om gras te maaien in het zonnetje in het kader van durf te vragenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oh moet ik er eerst achter 2 munten in stoppenquote:Op zondag 20 april 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd begrepen die 2 munten![]()
Het duurt twee minuten dan is hij klaar. Wat ben je toch ook een veelvraat heen dan 2 minuten wachten tot hij klaar is
Ik ben gewoon sportief
Alleen als jij voor ijskoffie zorgt en het nodige vermaak.quote:Op zondag 20 april 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
iemand zin om gras te maaien in het zonnetje in het kader van durf te vragenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee hoorquote:ik was al moe en vanmorgen nog
puber hier doet het niet voor geldquote:Op zondag 20 april 2025 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn kitten wel. Als je haar betaald![]()
hond wandelen was al een opslag van 50% deze week
Ok, ga maar vast klaarliggen danquote:Op zondag 20 april 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
iemand zin om gras te maaien in het zonnetje in het kader van durf te vragen![]()
![]()
![]()
* Moeraskat noteert dat Dot Justin heeft afgeschreven.
Wat een eerquote:Op zondag 20 april 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat voegt een sectie toe aan haar dagboek voor DOT.
quote:Op zondag 20 april 2025 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen als jij voor ijskoffie zorgt en het nodige vermaak.ps4 en switch staan klaar voor je
Hier wel, want ze spaart voor haar eigen onderneming en geeft al jaren geen cent uit.quote:Op zondag 20 april 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
puber hier doet het niet voor geld![]()
hond wandelen was al een opslag van 50% deze week
quote:Op zondag 20 april 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat Dot Justin heeft afgeschreven.
Dat is wel heel knap!!!quote:Op zondag 20 april 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier wel, want ze spaart voor haar eigen onderneming en geeft al jaren geen cent uit.
Goed planquote:Op zondag 20 april 2025 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lekka jus![]()
anders beginnen we daar morgen mee![]()
![]()
Ik dacht op z'n minst een topless kibi of ps5.quote:Op zondag 20 april 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ps4 en switch staan klaar voor je
Jammer weer dit.
Het wordt tijd dat ik mijn laptop aan ga slingeren zie ikquote:Op zondag 20 april 2025 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh moet ik er eerst achter 2 munten in stoppenen dan 2 minuten wachten tot hij klaar is
Ik ben gewoon sportiefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hè. Ze heeft ook al aandelen.quote:500,- geïnvesteerd
quote:Op zondag 20 april 2025 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht op z'n minst een topless kibi of ps5.
Jammer weer dit.doe je jezelf aan als je verwachtingen hebt.
neeej ik vind het wel grappig die woorden op je telefoonquote:Op zondag 20 april 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik mijn laptop aan ga slingeren zie ik
Dot heeft me al eerder afgeschrevenquote:Op zondag 20 april 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat Dot Justin heeft afgeschreven.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hè. Ze heeft ook al aandelen.500,- geïnvesteerd
oh wauw!! is haar papa zakelijk ingesteld? (eigen bedrijf of zo?)
Ja ik verwacht wel een beetje kwaliteit natuurlijk als IK in de volle zon ga werken.quote:Op zondag 20 april 2025 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]doe je jezelf aan als je verwachtingen hebt.
Schrijf er maar bij dat aeque ook afgeschreven is,quote:Op zondag 20 april 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat Dot Justin heeft afgeschreven.die laat zich ook al paaien door die veugel
quote:Op zondag 20 april 2025 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen als jij voor ijskoffie zorgt en het nodige vermaak.quote:Op zondag 20 april 2025 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht op z'n minst een topless kibi of ps5.
Jammer weer dit.quote:Op zondag 20 april 2025 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik verwacht wel een beetje kwaliteit natuurlijk als IK in de volle zon ga werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij schrijft alleen maar mensen afquote:Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schrijf er maar bij dat aeque ook afgeschreven is,die laat zich ook al paaien door die veugel
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Ze had het op het jeugdjournaal gezien en vroeg wat inflatie was. Dat hebben we toen uitgelegd. Ze kwam zelf tot de conclusie dat haar spaargeld dan later minder waard kan zijn dan nu. Dus ze wilde weten hoe je dat dan kan doen. Dus toen heeft ze er wat nachtjes over geslapen en wilde ze inderdaad wat met een deel van haar geld doen. Goud kopen was ook een optie. Maar dat is net wat lastiger. Dus toen hier voor gekozen.quote:Op zondag 20 april 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oh wauw!! is haar papa zakelijk ingesteld? (eigen bedrijf of zo?)
ik weet niet of hier morgen nog volle zon isquote:Op zondag 20 april 2025 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik verwacht wel een beetje kwaliteit natuurlijk als IK in de volle zon ga werken.![]()
Nu wel of je komt vandaagen dan niet in je handje maar hier in de tuin werken bedoel ik
Binnen. Bank met losse kussens en kroop zo tussen de rugkussens naar beneden.quote:Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei in je bank? buiten of binnen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
is heel niet waar!!!!quote:Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schrijf er maar bij dat aeque ook afgeschreven is,die laat zich ook al paaien door die veugel
[..]
[..]
[..]
gewoon trio morgen![]()
Ik voel een griepje opkomen...quote:Op zondag 20 april 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is heel niet waar!!!!
gewoon trio morgen![]()
![]()
Ja, teleursteling op teleurstellingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi dat ze er al zo bewust mee bezig is en jullie haar hier ook bij steunen en helpen.quote:Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze had het op het jeugdjournaal gezien en vroeg wat inflatie was. Dat hebben we toen uitgelegd. Ze kwam zelf tot de conclusie dat haar spaargeld dan later minder waard kan zijn dan nu. Dus ze wilde weten hoe je dat dan kan doen. Dus toen heeft ze er wat nachtjes over geslapen en wilde ze inderdaad wat met een deel van haar geld doen. Goud kopen was ook een optie. Maar dat is net wat lastiger. Dus toen hier voor gekozen.Smile, it's free therapy.![]()
Kan echt niet inderdaadquote:
Dat is een zakelijke overeenkomst en alleen een beetje kijken.quote:Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ai vervelend muis. Zien dat hij weer weg gaat nu.quote:Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Binnen. Bank met losse kussens en kroop zo tussen de rugkussens naar beneden.Smile, it's free therapy.![]()
In je handje?quote:Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet niet of hier morgen nog volle zon is![]()
Nu wel of je komt vandaagen dan niet in je handje maar hier in de tuin werken bedoel ik
Je hebt aan een niet genoegquote:Op zondag 20 april 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is heel niet waar!!!!
gewoon trio morgen![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet niet of hier morgen nog volle zon is![]()
Zucht. Ik ga al douchen hoor.
en filmen dacht ikquote:Op zondag 20 april 2025 11:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een zakelijke overeenkomst en alleen een beetje kijken.
En even wandelenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan Monitor al weer tellen of is ie nog stuk?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die was er sowieso niet bij, dus dat is geen probleemquote:Op zondag 20 april 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh dan zeg ik @:greysbones wel af![]()
![]()
Ja niet normaal hequote:Op zondag 20 april 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ze doet echt heul gemeen tegen je![]()
![]()
ja ik weet dat ik anders weer commentaar krijg op het komen.. dat ben ik dan maar al voor!quote:Smile, it's free therapy.![]()
Nee jullie stellen mij teleur, nu niet de rollen omgaan draaien he Bolkkingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar is nooit over gesproken.quote:Naar de trein.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 11:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een zakelijke overeenkomst en alleen een beetje kijken.ik geleuf het niet.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: