SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niemand weet wie dit doet? RaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ] lovely love!!! [ afbeelding ]![]()
![]()
Birdie bird![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Beetje overbodig die nep oren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja maar ze heeft paas-verlof vandaag.quote:Op zondag 20 april 2025 10:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
De puntentelling.
Maar @:Dotteke doet dit stiekem![]()
Ohja, even wachten tot na 3e Paasdag dan!quote:Op zondag 20 april 2025 10:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft paas-verlof vandaag.![]()
Ja, dat bestaat niet namelijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dacht dat dat al gedaan was. Aangezien de telling sinds gisteren 15u niet meer werkt.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt, maar werd gezegd dat hij dat niet meer deed...quote:Op zondag 20 april 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht dat dat al gedaan was. Aangezien de telling sinds gisteren 15u niet meer werkt.![]()
Geen idee, maar goed het wordt vanzelf wel weer gefikst denk ik ( hoop ik )quote:Op zondag 20 april 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht dat dat al gedaan was. Aangezien de telling sinds gisteren 15u niet meer werkt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn hart klopt ookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb eerder gezien dat de telling laat was. Maar niet zó laat.quote:Op zondag 20 april 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee, maar goed het wordt vanzelf wel weer gefikst denk ik ( hoop ik )
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als niemand wat doet nietquote:Op zondag 20 april 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee, maar goed het wordt vanzelf wel weer gefikst denk ik ( hoop ik )![]()
![]()
Lekker pro actief allemaal hier dusquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij ook nietquote:Op zondag 20 april 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker pro actief allemaal hier dus![]()
![]()
Nja is wel vaker voorgekomen dat de punten teller kapot ging.. en het werd wel weer gemaakt..quote:Op zondag 20 april 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb eerder gezien dat de telling laat was. Maar niet zó laat."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik was er niet en ik vraag er nu naar. Omdat ik hoorde dat het sinds 15u gisteren was, en er over wordt gesproken dacht ik dat er iemand op de hoogte gebracht is. Ik kom er dus nu achter dat dit niet zo is. En dan is de volgende stap wél iets doen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik hoor net dat iemand aan bondage gaat vragen of hij wat kan doen. Dus top.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bondage was al lang getagged. Geen idee wie er verder iets kan doen. Als Bondage het niet meer doet, weet ie vast wel wie dat wel kan. Geen paniek dus.quote:Op zondag 20 april 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er niet en ik vraag er nu naar. Omdat ik hoorde dat het sinds 15u gisteren was, en er over wordt gesproken dacht ik dat er iemand op de hoogte gebracht is. Ik kom er dus nu achter dat dit niet zo is. En dan is de volgende stap wél iets doen.![]()
De maker van de tool heeft gezegd er weinig mee te doen.quote:Op zondag 20 april 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er niet en ik vraag er nu naar. Omdat ik hoorde dat het sinds 15u gisteren was, en er over wordt gesproken dacht ik dat er iemand op de hoogte gebracht is. Ik kom er dus nu achter dat dit niet zo is. En dan is de volgende stap wél iets doen.
Maar goed hij is op de hoogte.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
dan kan je dat toch zeggen?quote:Op zondag 20 april 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bondage was al lag getagged. Geen idee wie er verder iets kan doen. Als Bondage het niet meer doet, weet ie vast wel wie dat wel kan. Geen paniek dus.![]()
Is ook geen paniek. Maar een vraag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze gaan hem eerst repareren, is het niet naar mijn zin moet de b oel er uit en komt er een nieuwe plank inquote:Op zondag 20 april 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goedemorgen Dott!
misschien heb je het geschreven hier al maar vroeg me af wat je mu met die laminaat gaat doen? met die plank..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Op de hoogte uit de hoogtequote:Op zondag 20 april 2025 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
De maker van de tool heeft gezegd er weinig mee te doen.
Maar goed hij is op de hoogte.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, alleen omdat er gezegd werd dat hij dat niet meer deed, wist ik dus niet wie het gaat fixen...quote:Op zondag 20 april 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan kan je dat toch zeggen?![]()
Is ook geen paniek. Maar een vraag.![]()
dan is het nu een SCquote:Op zondag 20 april 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bondage was al lang getagged. Geen idee wie er verder iets kan doen. Als Bondage het niet meer doet, weet ie vast wel wie dat wel kan. Geen paniek dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
ah dat is wel een goede afspraak. Hoop dat het mooi uitziet wat ze gaan maken.. zou anders wel alles overnieuw laten doen. Was duur genoeg en weet niet hoe jij bent.. maar mij zou het blijven storen.quote:Op zondag 20 april 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan hem eerst repareren, is het niet naar mijn zin moet de b oel er uit en komt er een nieuwe plank inSmile, it's free therapy.![]()
Helaas pindakaasquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: