SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb al gegeten, misschien een idee voor een andere keer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
lovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:
Zoooo. Bijna klaar om te vertrekkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zellufquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:39 schreef greysbones het volgende:
wat een prachtig weer was het vandaag![]()
![]()
Mijn armen worden ook altijd eerst rood daarna verkleuren ze wel.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij bent de zonquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
greys en zon
geen goede combi![]()
![]()
Jij bent de zon, Jij bent de zee
Jij bent de liefde, ga met me mee
Jij bent de liefde, ga met me mee"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zong ik dus nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
Jij bent de liefde, ga met me mee
Jij bent de liefde, ga met me mee![]()
![]()
wat zijn witte mensen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Witte mensen problemen, geen laat vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij wordt bruin?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Witte mensen problemen, geen laat van
Daar stopt het, want greysie gaat met me meequote:Op zaterdag 19 april 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hoe gaat je eigen liedje verder dan?![]()
![]()
volgens mij heeft Hema iets meer pigment dan de gemiddelde nederlanderquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben niet witquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die rood worden van beetje zon
Ah dat kanquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft Hema iets meer pigment dan de gemiddelde nederlander
Niet egaal verdeeld dusquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
een heleboel zelfs
allemaal sproetpigmentUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
vind dat echt raarquote:
witte mensen
er zijn maar heeeel weinig mensen witThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja iddquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat echt raar
witte mensen
er zijn maar heeeel weinig mensen wit![]()
Ik heb er geen verstand van dus ik denk dat ik het juist hebUw ADH vitamine Worst
Triest en sneu dat mensen het nodig vinden op hyacinten uit openbaar groen te gravenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
* Homijn gaat weer eens Radio 49 luisteren
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jullie zijn zeker ook bloembollen stelers
Trotste mama van Ambar
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn zeker ook bloembollen stelers![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
De UI-politie maakt die gewoon gratisquote:
Ja maar die kan ik niet in mijn gerechten verwerkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie maakt die gewoon gratisUw ADH vitamine Worst
Tuinplanten uit tuincentra vaak vol met voor insecten schadelijke pesticiden - https://nos.nl/l/2564201
Plantjes kopen voor de insecten krijgt zo wel een hele nare betekenis.Trotste mama van Ambar
Ja ook lekker, heerlijk van het weer genotenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja goedmet jou?
de likebrigade is weer aanwezig![]()
Lekker liken![]()
![]()
Het is al jaren bekend dat vlindertjes dood gaan door vlinderstruiken e.d. van tuincentra. Dat gif blijft jarenlang er in zitten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Tuinplanten uit tuincentra vaak vol met voor insecten schadelijke pesticiden - https://nos.nl/l/2564201
Plantjes kopen voor de insecten krijgt zo wel een hele nare betekenis.
Edit: Ow ik zie nu in dat artikel dat dat plantje van Praxis dus geen meetbare pesticiden (meer) had omdat het waarschijnlijk oud was.
Dus het blijft er in tegenstelling tot eerdere berichtgeving NIET jarenlang in zitten.![]()
Ja heerlijk weertje vandaag he, morgen ook nog 20 gradenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ook lekker, heerlijk van het weer genoten![]()
Lekker liken![]()
Ligt een beetje aan waar in het land morgen hoe lekker het is las ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heerlijk weertje vandaag he, morgen ook nog 20 graden![]()
Oh hoorde net op de radio morgen avond pas buien en verder mooiquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar in het land morgen hoe lekker het is las ik![]()
![]()
Oh nou misschien valt het mee danquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh hoorde net op de radio morgen avond pas buien en verder mooi![]()
![]()
Mwoah daar twijfel ik aan. De praxis plant is veel hout en het gif kan ook ergens anders in zitten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is al jaren bekend dat vlindertjes dood gaan door vlinderstruiken e.d. van tuincentra. Dat gif blijft jarenlang er in zitten.
Edit: Ow ik zie nu in dat artikel dat dat plantje van Praxis dus geen meetbare pesticiden (meer) had omdat het waarschijnlijk oud was.
Dus het blijft er in tegenstelling tot eerdere berichtgeving NIET jarenlang in zitten.
Anyways is heb biologische planten die gifvrij zijn geweekt, niet duurder dan de normale kweekTrotste mama van Ambar
Ik had de Welkoop juist hoger zitten dan Intratuin.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Plantjes kopen voor de insecten krijgt zo wel een hele nare betekenis.
Valt dat effe tegen....
How can I make this topic about me?![]()
Bedankt voor de link.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
www.sprinklr.co voor al uw plantjes
Bloembollen in de herfst ook een grote aanraderquote:Trotste mama van Ambar
Huh wat was er met je vriendin?quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel, gaat wel.
Contact met vriendin is mondjesmaat weer teruggekeerd toen ik ff duidelijk mijn zegje deed.
Mini-ToT is weer naar z'n mama toe wat altijd jammer is.
Verkoudheid is gelukkig weer minder.
Net een heel leuk bezoek gehad bij de buren. Geweldig zitten praten over allerlei onderwerpen met de dochter van die mensen, en die mensen zelf hadden de hele tijd zoiets van: "Dit gaat onze pet te boven!" (Over politiek, spiritualiteit, cultuur, wetenschap, Youtubers enz. Die meid en ik wisten voor zeker 90% precies dezelfde dingen!)
Trust nobody![]()
Gelazer met d'r familie en ze heeft al het contact met mij ineens verbroken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh wat was er met je vriendin?
Was ineens helemaal verdwenen, kon er absoluut geen contact meer mee krijgen.
Eindelijk haar toch weer gesproken en nu blijkt dat een paar familieleden tegen onze relatie zijn en ze wil blijkbaar geen contact met mij tot die situatie is opgelost.
Had ik zeg maar nogal moeite mee, heb ik duidelijk gemaakt (met veel moeite) en nu zijn we tenminste weer wat on speaking terms, maar mijn enthousiasme is wel sterk afgenomen.![]()
Vervelende situatie weer. Hopen dat ze toch als nog wel naar jou toe kan komen binnenkort.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelazer met d'r familie en ze heeft al het contact met mij ineens verbroken.
Eindelijk haar toch weer gesproken en nu blijkt dat een paar familieleden tegen onze relatie zijn en ze wil blijkbaar geen contact met mij tot die situatie is opgelost.
Had ik zeg maar nogal moeite mee, heb ik duidelijk gemaakt (met veel moeite) en nu zijn we tenminste weer wat on speaking terms, maar mijn enthousiasme is wel sterk afgenomen.
Of heb je zoiets van hoeft voorlopig even niet?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Altijd.quote:
Jij nog gedut?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja nou dit moet wel ff uitgepraat worden en het gevoel moet wel weer terugkeren. Dat is nu wel aardig afgenomen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vervelende situatie weer. Hopen dat ze toch als nog wel naar jou toe kan komen binnenkort.
Of heb je zoiets van hoeft voorlopig even niet?
Ik maak me ook zorgen over de toekomst: wat als we uiteindelijk samenwonen en ze gaat zich weer zo enorm afsluiten als ze weer een probleem heeft?
Iedereen heeft wel eens dat ze ff geen zin hebben om te praten of zo, maar ze was de afgelopen 3 weken op een ander eiland waar nauwelijks internet was dus we hebben veel minder zitten chatten, maar bij terugkeer thuis zouden we weer videobellen en alles, maar toen verdween ze zo ineens zonder wat te zeggen.
Wat moet ik daar in godesnaam van denken?![]()
Maar buiten deze situatie is ze absoluut super lief en op allerlei terreinen echt een toppertje, dus ik gooi niet zomaar alles ineens overboord hierdoor, maar mijn alarmbelletjes rinkelen wel ff en die ga ik niet negeren.![]()
Jeetje tot, wat naar!quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelazer met d'r familie en ze heeft al het contact met mij ineens verbroken.
Had ik zeg maar nogal moeite mee, heb ik duidelijk gemaakt (met veel moeite) en nu zijn we tenminste weer wat on speaking terms, maar mijn enthousiasme is wel sterk afgenomen.
Is dat nieuwe info voor je? Je hoopt toch dat ze samen met jou er uit wil komen ipv dit..Trust nobody![]()
Nu pas?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
Maar buiten deze situatie is ze absoluut super lief en op allerlei terreinen echt een toppertje, dus ik gooi niet zomaar alles ineens overboord hierdoor, maar mijn alarmbelletjes rinkelen wel ff en die ga ik niet negeren.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dacht ik al, voelde al zo eenzaam.quote:
Het debiele is dat haar broers, haar moeder en een paar ooms en tantes volledig achter ons staan, maar blijkbaar zijn een paar andere familieleden erg sceptisch en daar moet je de zegen van de hele familie hebben voor je stappen mag ondernemen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje tot, wat naar!
Is dat nieuwe info voor je? Je hoopt toch dat ze samen met jou er uit wil komen ipv dit..![]()
Banger hartThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heeft indd wel weer tijd nodig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dit moet wel ff uitgepraat worden en het gevoel moet wel weer terugkeren. Dat is nu wel aardig afgenomen.
Ik maak me ook zorgen over de toekomst: wat als we uiteindelijk samenwonen en ze gaat zich weer zo enorm afsluiten als ze weer een probleem heeft?
Iedereen heeft wel eens dat ze ff geen zin hebben om te praten of zo, maar ze was de afgelopen 3 weken op een ander eiland waar nauwelijks internet was dus we hebben veel minder zitten chatten, maar bij terugkeer thuis zouden we weer videobellen en alles, maar toen verdween ze zo ineens zonder wat te zeggen.
W
at moet ik daar in godesnaam van denken?
Ja dat weet je niet hoe of wat ze dan gaat doen.
Kon zij of jij dan niet gewoon bellen?
Dat is heel raar
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is geen golddigger, die discussie ga ik niet opnieuw aan.
Die andere discussie was ik niet bij. Wel heb ik je (daarna gok ik) een aantal keer iets zien posten over de situatie. En het kan mij echt aan me reet roesten wat de eventuele achterliggende redenen van haar zijn, maar wat ik las waren meteen een aantal flinke red flags. Daar zullen eventueel zeer verklaarbare redenen voor zijn, maar ik zou dan zeggen, nou eeh doei he, genoeg andere vissen in de zee.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben ik eindelijk bijna hersteld ging ik me beetje verstappen van de trap
Uw ADH vitamine Worst
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu weer auwie?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ik eindelijk bijna hersteld ging ik me beetje verstappen van de trap![]()
Op dat eiland? Ja in de laatste week heb ik wel gebeld, ik heb haar bewust ff met rust gelaten daar omdat ze haar moeder daar aan het bezoeken was. De eerste weel hebben we wel zitten videobellen toen ze daar zat, maar toen ging het meer regenen en dat had invloed op de verbinding. Natuurlijk zijn er plekken waar je betere verbinding hebt, maar ik wilde me niet te veel opdringen door te vragen of ze daar misschien naar toe wilde gaan, maar ik vond het wel jammer dat ze dat niet uit zichzelf deed. Aan de andere kant is ze (gelukkig!) ook weer niet iemand die continu met d'r mobieltje bezig is, dus wat dat betreft past dit er ook wel bij.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft indd wel weer tijd nodig.
Ja dat weet je niet hoe of wat ze dan gaat doen.
Kon zij of jij dan niet gewoon bellen?
Dat is heel raar
Ik besloot gewoon geduldig te wachten, en op het moment dat we dus weer contact zouden krijgen, verdween ze dus vanwege de problemen met die familieleden.
Dat was wel ff een flinke domper.![]()
Ik heb volgens mij niet gek veel problematisch over haar verteld tot nu toe?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Die andere discussie was ik niet bij. Wel heb ik je (daarna gok ik) een aantal keer iets zien posten over de situatie. En het kan mij echt aan me reet roesten wat de eventuele achterliggende redenen van haar zijn, maar wat ik las waren meteen een aantal flinke red flags. Daar zullen eventueel zeer verklaarbare redenen voor zijn, maar ik zou dan zeggen, nou eeh doei he, genoeg andere vissen in de zee.![]()
een dame van 27 die gamed pokemon kaarten spaart en fan is van marvel films gezellig
R.I.P DTS.![]()
Indonesië. (En ze heeft een verdomd goede baan en betaalt zelf een flink deel mee voor haar reis hier naar toe en heeft al allerlei cadeaus gekocht voor Mini-ToT en mij.quote:)
![]()
Pyjama party! Ik zal pizza met ananas voor je halen.quote:
Moet je wel accepteren dat ik een beetje vies naar je kijk als je het opeet.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee, geen ananas.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Pyjama party! Ik zal pizza met ananas voor je halen.
Moet je wel accepteren dat ik een beetje vies naar je kijk als je het opeet.How can I make this topic about me?![]()
Max?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ik eindelijk bijna hersteld ging ik me beetje verstappen van de trap![]()
Haal dan maar lekkere chipjes ofzquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Pyjama party! Ik zal pizza met ananas voor je halen.
Moet je wel accepteren dat ik een beetje vies naar je kijk als je het opeet.
Je had de leuning wel goed vast?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had me niet maximaal verstapt gelukkigHow can I make this topic about me?![]()
Nou ja je zei laatst dat je ook had zitten drinken met een maat, dus misschien vergeten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet gek veel problematisch over haar verteld tot nu toe?Nee dat is een grapje.
Ik reageer alleen op wat ik zie hoor en het zijn maar mijn 2 centen. Mag je ook helemaal niks mee doen gelukkig.
Met 2 cent kun je sowieso weinig eigenlijk.
Valt me dus?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had me niet maximaal verstapt gelukkig![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je had de leuning wel goed vast?Ja op zich wel maar voelde wel ff pijnscheutquote:Uw ADH vitamine Worst
Voor Lov zou ik dat wel over hebben.quote:Moest lachen.quote:Paprika?quote:
Ja, de boel is nog niet hersteld. Dus ja lekker kalm aan. Vanavond een filmavond?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja op zich wel maar voelde wel ff pijnscheutHow can I make this topic about me?![]()
Wat attent weerquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor Lov zou ik dat wel over hebben.
[..]
Moest lachen.
[..]
Paprika?![]()
Ik vind het helemaal prima..
Nou ja zolang ik het zelf niet hoef te eten vind ik het best.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat attent weer![]()
Ik vind het helemaal prima..
Maar als het niet lekker is, moet ik een zak chips weg gooien.quote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als het niet lekker is, moet ik een zak chips weg gooien.
Je kunt ook van die kleine zakjes proberen.How can I make this topic about me?![]()
De rest naar gg opsturen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als het niet lekker is, moet ik een zak chips weg gooien.
Maar niet in die smaakquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar.
Je kunt ook van die kleine zakjes proberen.
Goed idee.. wel in een bakje, zodat het geen chips kruimels wordenquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee.. wel in een bakje, zodat het geen chips kruimels worden
Chips met Jopie is wel oke
Ik ben meer fan van pombar, salt& vinegar of groentechipsTrotste mama van Ambar
Scheelt hem wel weer kauwen. GG wordt ook een dagje ouder.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee.. wel in een bakje, zodat het geen chips kruimels worden
Wokkels? Is ook lekker.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Chips met Jopie is wel oke
Ik ben meer fan van pombar, salt& vinegar of groentechips
GG dan ook maar een blender cadeau doen?Trotste mama van Ambar
Whut? 😳quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Scheelt hem wel weer kauwen. GG wordt ook een dagje ouder.How can I make this topic about me?![]()
Geblenderde chips?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
GG dan ook maar een blender cadeau doen?
AJAX GAAT ERAAN OLE OLEAJAX GAAT ERAAN OLE OLE
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
AJAX GAAT ERAAN OLE OLEAJAX GAAT ERAAN OLE OLE
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan maak ik er wel kruimels vanquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Scheelt hem wel weer kauwen. GG wordt ook een dagje ouder.
Hey Jussiequote:![]()
Goedenavond heer gebrokenglasquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, direct even groeten.
Goedenavond Dotteke
Ja uitkijken nu hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, direct even groeten.
Goedenavond Dotteke![]()
Hey Lovelyquote:
Jij wordt niet ouder?quote:
O die heb ik net zitten kijken. Viel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben die iHostage film aan het afkijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Kom je ook naar de pyjama party van mij en Lov?
Wel je eigen chippies meenemen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee. Dit gaat over die gijzeling in de Apple Store in Amsterdam.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik heb een eigen pyjamapartyquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel je eigen chippies meenemen.Trotste mama van Ambar
Weet ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Dit gaat over die gijzeling in de Apple Store in Amsterdam.![]()
![]()
Gezellig. Pyama feestje.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel je eigen chippies meenemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij mag ook komen hoor.quote:
Durfde niet te vragen omdat ik bang was voor de afwijzing.
Ik vind m best aardig wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik net zitten kijken. Viel een beetje tegen.How can I make this topic about me?![]()
Het einde is het beste stukje.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Dit gaat over die gijzeling in de Apple Store in Amsterdam.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waar die gijzelnemer omver gereden wordt.quote:
Smaken verschil. Vond hem een beetje neppig.niet echt spannend ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe niet aan fokkers spreken buiten fokquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij mag ook komen hoor.
Durfde niet te vragen omdat ik bang was voor de afwijzing.Trotste mama van Ambar
Oh had ik 3 jaar geleden al gezienquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar die gijzelnemer omver gereden wordt.![]()
![]()
Hey Stoorquote:
Spoilersquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar die gijzelnemer omver gereden wordt.Trotste mama van Ambar
Het is toch een docu? Of had ik dat verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil. Vond hem een beetje neppig.niet echt spannend ook nietOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hadden we ook al in het nieuws gezien 🤣quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar die gijzelnemer omver gereden wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij is het een filmquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is toch een docu? Of had ik dat verkeerd begrepen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je mag ook stil zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fokkers spreken buiten fok
Hier alles goed. En jou en je verbouwing?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dit is de verfilming. Er is ook een docu, klopt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is toch een docu? Of had ik dat verkeerd begrepen.How can I make this topic about me?![]()
Goed hoor. Druk bezigquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier alles goed. En jou en je verbouwing?Gisteren de keuken gekocht
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja maar blijft mooi om in herhaling te zien.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hadden we ook al in het nieuws gezien 🤣Oh meh, dan sla ik hem sowieso over gok ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja ik vond het een film. Heb echt net gekeken moest alleen terug spoelen want was in slaap gevallen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fij. Te horen. O leuk. Ga je die zelf plaatsen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goed hoor. Druk bezigGisteren de keuken gekocht
ow stoor hij was goed!!!!!quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owja, dat was vandaagVergeten
Volgens mij deed ik: oh gijzeling in Adam oh. Boeiend.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Spoiler van iets wat iedereen op het nieuws heeft gezien?
En toen ben ik doorgegaan met mijn levenTrotste mama van Ambar
Mooi toch, dan is het ook geen spoiler voor jouquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij deed ik: oh gijzeling in Adam oh. Boeiend.
En toen ben ik doorgegaan met mijn leven![]()
Gelijk even aanzetten.quote:
Nee, ik ga alle voorbereiding wel zelf doen; Moet nog een andere muur uit (momenteel een provisiekast achter de keuken van 1 x 3 meter), alle elektra aanleggen (inslijpen), water en afvoer verleggen, verlaagd plafond eruit, nieuw plafond erin (incl. ledspots), etc., etc., etc.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fij. Te horen. O leuk. Ga je die zelf plaatsen?![]()
Ben nu bezig met de afwerking van de draagbalk en het dichtmaken van de convectorput.
Dit gaat 'm worden. Uit eigen ontwerp (en tekening, de mijne was mooier dan de keukenboer, wat hij niet leuk vond
)). Maar dit lijkt ons de meest praktische indeling
Quooker + cube, Siemens apparaten, Bora 83cm kookplaat, verlichte greeplijsten (het lange gedeelte is greeploos), bovenkasten met liftsysteem (kasten gaan op een vrij aparte manier naar boven open), etc.![]()
Die projecten lopen bij mij op de een of andere manier altijd uit de handVoor de rest nieuwe vloer (incl. vloerverwarming) en visgraatvloer en nog wat andere dingen.
Ik kijk een seriequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
is iedereen nu de quali terug kijken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jeetje wat ingewikkeldquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het debiele is dat haar broers, haar moeder en een paar ooms en tantes volledig achter ons staan, maar blijkbaar zijn een paar andere familieleden erg sceptisch en daar moet je de zegen van de hele familie hebben voor je stappen mag ondernemen.
Hoop toch dat zij haar keuzes aan hen goed kan uitleggenTrust nobody![]()
Echt hequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
is iedereen nu de quali terug kijken?
En ter aanvulling. Het compleet plaatsen kost ¤1850,-. Aangezien de nieuwe keuken totaal anders is dan de huidige is dat vrij lastig werk. Door het te laten doen heb ik meteen garantie mocht er iets mis zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fij. Te horen. O leuk. Ga je die zelf plaatsen?![]()
Verder is een huis nooit recht. Zelfs die schuine hoek die ik heb is geen 45°, maar iets van 42.5° ofzo. Laat die gasten dat maar lekker uitzoeken, ga ik zelf niet mee lopen pielen
Als je toch al zoveel doet kun je bij mij vast wel even een paar gaatjes boren voor schilderijen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, ik ga alle voorbereiding wel zelf doen; Moet nog een andere muur uit (momenteel een provisiekast achter de keuken van 1 x 3 meter), alle elektra aanleggen (inslijpen), water en afvoer verleggen, verlaagd plafond eruit, nieuw plafond erin (incl. ledspots), etc., etc., etc.![]()
Ben nu bezig met de afwerking van de draagbalk en het dichtmaken van de convectorput.
Dit gaat 'm worden. Uit eigen ontwerp (en tekening, de mijne was mooier dan de keukenboer, wat hij niet leuk vond
Quooker + cube, Siemens apparaten, Bora 83cm kookplaat, verlichte greeplijsten (het lange gedeelte is greeploos), bovenkasten met liftsysteem (kasten gaan op een vrij aparte manier naar boven open), etc.![]()
Die projecten lopen bij mij op de een of andere manier altijd uit de handVoor de rest nieuwe vloer (incl. vloerverwarming) en visgraatvloer en nog wat andere dingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat kun je toch zeker zelf wel?!quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je toch al zoveel doet kun je bij mij vast wel even een paar gaatjes boren voor schilderijen.
Wauw. Mooi Stoor. Apart. Wat een handigere ben jij ook. Wel fijn dat je dat allemaal kan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, ik ga alle voorbereiding wel zelf doen; Moet nog een andere muur uit (momenteel een provisiekast achter de keuken van 1 x 3 meter), alle elektra aanleggen (inslijpen), water en afvoer verleggen, verlaagd plafond eruit, nieuw plafond erin (incl. ledspots), etc., etc., etc.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sinds vorig week op tv, elke zaterdag 2 afleveringenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb niet de juiste boor.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat kun je toch zeker zelf wel?!
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: