SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb al gegeten, misschien een idee voor een andere keer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
lovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:
Zoooo. Bijna klaar om te vertrekkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zellufquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:39 schreef greysbones het volgende:
wat een prachtig weer was het vandaag![]()
![]()
Mijn armen worden ook altijd eerst rood daarna verkleuren ze wel.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij bent de zonquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
greys en zon
geen goede combi![]()
![]()
Jij bent de zon, Jij bent de zee
Jij bent de liefde, ga met me mee
Jij bent de liefde, ga met me mee"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zong ik dus nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
Jij bent de liefde, ga met me mee
Jij bent de liefde, ga met me mee![]()
![]()
wat zijn witte mensen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Witte mensen problemen, geen laat vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij wordt bruin?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Witte mensen problemen, geen laat van
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar stopt het, want greysie gaat met me meequote:Op zaterdag 19 april 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hoe gaat je eigen liedje verder dan?![]()
![]()
volgens mij heeft Hema iets meer pigment dan de gemiddelde nederlanderquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben niet witquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die rood worden van beetje zon
Ah dat kanquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft Hema iets meer pigment dan de gemiddelde nederlander
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: