Hij heeft een tijdelijk contract wat niet verlengd gaat worden. Ze willen dan dat hij extra geld heeft naast zijn tijdelijke ww-uitkering, zodat hij de tijd krijgt om te rouwen en voor hun kind te zorgen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:47 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? En hij kan niet solliciteren of AW krijgen?
Want?quote:
Ja ik ben benieuwd wat zo met je doen als je rekening maar 100 euro is……quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:03 schreef Jahr00n het volgende:
Als je geen 10k op kan hoesten pleuren ze je maar in de noordzee als je dood bent. Man man man wat een treurnis.
Dit dus. Je moet je alleen maar verzekeren voor gebeurtenissen die je niet kunt dragen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:06 schreef Evangelion het volgende:
Juist een onzinverzekering en een bedrag wat je gewoon zelf achter de hand hoort te hebben voor noodgevallen.
En als je dat niet hebt, zijn er waarschijnlijk betere dingen waar je je schaarse geld aan kan uitgeven dan aan een uitvaartverzekering.
Veel plezier dr meequote:Op zaterdag 19 april 2025 14:31 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit verhaal van 50K wel klopt. Ik kan hem niet zo snel vinden op Gofundme. En TS heeft al een geschiedenis van dingen verzinnen, zoals het winnen van miljoenen in een loterij, wat niet op waarheid bleek te rusten.
Recent een crematie van een naaste gehad, we hebben op niks beknibbeld maar dat kostte lange na geen 50k.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:31 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit verhaal van 50K wel klopt. Ik kan hem niet zo snel vinden op Gofundme. En TS heeft al een geschiedenis van dingen verzinnen, zoals het winnen van miljoenen in een loterij, wat niet op waarheid bleek te rusten.
Aha, die 50K is dus niet helemaal voor de uitvaart. 30K is voor haar man om rond te komen na haar overlijden. Dat is een heel ander verhaal!quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Veel plezier dr mee
https://steunactie.nl/fundraiser/daphna-s-laatste-wensen/-49335
Haar droomuitvaart kost zo’n 20.000¤, de rest is voor de achterblijvende vader zodat de hypotheek, kinderopvang en kleding voor hun kind betaald kan blijven worden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:51 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Recent een crematie van een naaste gehad, we hebben op niks beknibbeld maar dat kostte lange na geen 50k.
Denk eerder aan een bedrag tussen de 15-20k.
Aha, je nam de moeite niet om wat verder het topic te lezen. Dat is een heel ander verhaal!quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:55 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Aha, die 50K is dus niet helemaal voor de uitvaart. 30K is voor haar man om rond te komen na haar overlijden. Dat is een heel ander verhaal!
Je hebt gelijk. Mijn excuses!quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Aha, je nam de moeite niet om wat verder het topic te lezen. Dat is een heel ander verhaal!![]()
Misschien wil ze een koets met 6 paarden in plaats van een zwarte auto, luxe gebak ipv droge cake, een live pianist in plaats van een mp4.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:52 schreef herverwijderd het volgende:
Een droomuitvaart, wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen.
Bitterballen voor iedereen en een optreden van Gerard Jolingquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien wil ze een koets met 6 paarden in plaats van een zwarte auto, luxe gebak ipv droge cake, een live pianist in plaats van een mp4.
Wat maakt het uit? Dat mag ze toch zelf verzinnen? En als je daar niet voor wil doneren, doe je het niet.
Een prinsessenuitvaart.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien wil ze een koets met 6 paarden in plaats van een zwarte auto, luxe gebak ipv droge cake, een live pianist in plaats van een mp4.
Wat maakt het uit? Dat mag ze toch zelf verzinnen? En als je daar niet voor wil doneren, doe je het niet.
Wij hadden wel broodje kroket en kaasbroodjes op de uitvaart van mijn vader. Was ook echt een droom.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bitterballen voor iedereen en een optreden van Gerard Joling
Waren die kroketten wel van Kwekkeboom?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:07 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Wij hadden wel broodje kroket en kaasbroodjes op de uitvaart van mijn vader. Was ook echt een droom.
Van Van Dobbenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waren die kroketten wel van Kwekkeboom?
Ja, maar hij was toch al dood dus hij kon er niet meer over klagen. Al heeft hij volgens mij wel nog tot een paar weken daarna rondgespookt in mijn frituurpan.quote:
laat die planken maar zitten, schuif me zo maar de oven in.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
Heb geen boot, dus ook geen uitvaart nodig
Maar bizar dat dat zoveel moet kosten.
Voor mijn part timmeren ze 6 goedkope planken van de Gamma in elkaar en schuiven ze me zo de oven in, met pizza's.
https://www.viek-uitvaart(...)rplank%20te%20leggen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
laat die planken maar zitten, schuif me zo maar de oven in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |