Lekker je naasten met de ellende achterlaten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb ik ook niet, boeit ook geen fuck meer toch als je dood bent.
Er moet vast wel een manier zijn om bij mijn rekeningen te komen toch, of gaat dat geld allemaal naar de staat na je dood? En anders verkopen ze mijn auto en huis maar als compensatie voor het graven van een gat om mij in te flikkeren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lekker je naasten met de ellende achterlaten.
Mooi
Meestal moeten de nabestaanden gewoon betalen zover ik weet. Alleen als ze niemand kunnen vinden doet de gemeente het.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan er geen krijgen
Echter vind ik wel, even in zijn algemeenheid, dat als je familie/partner/kinderen hebt dat het je verantwoordelijkheid is
Anderzijds kan je ook door de gemeente in de grond gestopt worden. Al vinden sommige nabestaanden zo'n begrafenis kil (vader, oom en tante zijn zo begraven).
Wel iets om over na te denken
Ze willen ook geld voor de vader die achterblijftquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:03 schreef herverwijderd het volgende:
50k is wel extreem voor een uitvaart, zeker als anderen het op moeten hoesten.
Ik heb al sinds heel erg jong een uivaartverzekering, die hebben mijn ouders ooit voor al hun kinderen afgesloten, en toen we volwassen werden ging die over op onszelf zeg maar.
Die vader van die vrouw? Of de vader van de kinderen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze willen ook geld voor de vader die achterblijft
Vader van kinderenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:07 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Die vader van die vrouw? Of de vader van de kinderen?
Die snijdt de organen er dan maar uit voor de zwarte roetveeg marktquote:
Die is ook ongeneeslijk ziek?quote:
Zoals ik zei: drie familiefeden, door de gemeente gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Meestal moeten de nabestaanden gewoon betalen zover ik weet. Alleen als ze niemand kunnen vinden doet de gemeente het.
Een uitvaartverzekering sluit je ook niet af voor jezelf.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb ik ook niet, boeit ook geen fuck meer toch als je dood bent.
Het is wel een grote stap om mensen te verplichten om een uitvaartverzekering af te sluiten. De overheid kan natuurlijk wel een voorlichtingscampagne beginnen om mensen aan te moedigen om een uitvaartverzekering af te sluiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |