SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die van mij is al 8 jaar niet meer ziek.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Pindakaas met hagelslag vind ik ook lekker!van alles op de pindakaas
A jakkie, wat een combiequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:10 schreef SwJ het volgende:
Pindakaas met tonijn op een tosti. Liefst met ananasLekker dan en wat zeg jij dan, eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt he. Die gaan allemaal aan de bad boys om vervolgens weer bij mij uit te huilen als het misgaat.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen Birdieee!!quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tss geen kaas en tonijn waarderen![]()
Tevens goedemorgen hier allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En geen koffiequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tevens goedemorgen hier allemaal
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en dan worden ze boos en heb ik het weer gedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]van alles op de pindakaas
[..]
A jakkie, wat een combie
[..]
Lekker dan en wat zeg jij dan, eigen schuld dikke bult
Zo afwijkendquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zellufquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat is lekker spul
![]()
Hallo jUsTiNkkkkkkkkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker geslapen?
HeerlijkJij ook birdie bird?
![]()
Onze groter leider en mod is aan het trollenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nooitquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogguh Aeque![]()
Beetje oke kunnen slapen?
Jij wel?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zelluf
HeerlijkJij ook birdie bird?
Jup
alleen de loge hier van puber zakte om 4 uur door het gammele opklapbed![]()
was best een dreun
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Jup
was best een dreun
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oepsiequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Jup
was best een dreun![]()
![]()
Jup en er brak ook nog zo'n houten plak af van de bodemquote:![]()
maar goed.. hij heeft verder geslapen op het matrasje
Ik slaap al onder een zomerdekbed, want winterdekbed te warm.. maar zomerdekbed weer te fris, dus maar een fleecedeken er over heen gelegd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat had ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup en er brak ook nog zo'n houten plak af van de bodem![]()
maar goed.. hij heeft verder geslapen op het matrasje![]()
![]()
Waai je weg?quote:Ik zie het, ach wel een grappige onderbreking iig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja op een onderbreking na wel goed geslapen eigenlijk
Dat weet jij toch niet?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Het opklapbed was te gammel. Niet dat de logé te zwaar was.
Hij heeft nogal overgewicht, maar is hard aan het werk om gezonder te leven.
Oke.. dat ze een stuk arretjescake als ontbijt kregen helpt wellicht niet zo goed mee
Bijnaquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Waai je weg?
[..]
Ik zie het, ach wel een grappige onderbreking iig.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weet jij toch niet?
Oke.. dat ze een stuk arretjescake als ontbijt kregen helpt wellicht niet zo goed mee![]()
![]()
Moet voor een keer wel kunnen tochquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weet jij toch niet?
Oke.. dat ze een stuk arretjescake als ontbijt kregen helpt wellicht niet zo goed mee
Voor hem welquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk niet de eerste keer
Je begint al te watertanden hequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Met zijn tosti pindakaas tonijn ananas
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dan kun jij makkelijk op het gammele opklapbed van kb.quote:
Iewl dat is wel een hele rare combinatiequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Met zijn tosti pindakaas tonijn ananas
Nou het was eigenlijk een soort vraag en een constatering.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weet jij toch niet?
Oke.. dat ze een stuk arretjescake als ontbijt kregen helpt wellicht niet zo goed meeHow can I make this topic about me?![]()
Ik ga straks alle onderdelen kopenquote:Trotste mama van Ambar
Gewoon erop gelegen.. denk gedraaid.quote:
Nou.. de vorige keer dat hij hier sliep gebeurde dat ook al. Bleek dat 1 van die ijzeren opklappoten was afgebroken pff
Toen ook s nachts opgestaan en die poten er weer ondergezet en gezegd: rustig slapen nu![]()
Ging toen verder goed.
Was vergeten om te kijken hoe ik die poot er op een manier weer goed onderkrijg toen ik gister zijn bed deed opmaken.. was te moe.. dacht ..zal wel goed gaan
Denk dat ik gewoon een ander bed bestel.Smile, it's free therapy.![]()
Nou niet meer, die is stukquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kun jij makkelijk op het gammele opklapbed van kb.
verder zakken dan het matras zal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:23 schreef aeque het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
Ja misschien wel verstandig. Scheelt een hoop misgelopen nachtrustquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon erop gelegen.. denk gedraaid.
Nou.. de vorige keer dat hij hier sliep gebeurde dat ook al. Bleek dat 1 van die ijzeren opklappoten was afgebroken pff
Toen ook s nachts opgestaan en die poten er weer ondergezet en gezegd: rustig slapen nu![]()
Ging toen verder goed.
Was vergeten om te kijken hoe ik die poot er op een manier weer goed onderkrijg toen ik gister zijn bed deed opmaken.. was te moe.. dacht ..zal wel goed gaan
Denk dat ik gewoon een ander bed bestel.![]()
![]()
Weeg je 2 kilo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
verder zakken dan het matras zal niet gebeuren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja maak jij het probleem eerst maar groterquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ze hebben vakantie![]()
![]()
thuis eet hij maar weer gezond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk niet de eerste keer![]()
![]()
![]()
Tip van mij gratis en voor niets:
Geen bezoek ontvangen of logees hebbenTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag geen ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het was eigenlijk een soort vraag en een constatering.
constatering = invulling zonder te weten of het klopt..Smile, it's free therapy.![]()
Jezelf compleet afzonderen van elk ander mens met een hartslagquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Tip van mij gratis en voor niets:
Geen bezoek ontvangen of logees hebbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik kan die poot zo weer eronder plaatstenquote:![]()
stevig is het blijkbaar nietmaar kan wel
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jezelf compleet afzonderen van elk ander mens met een hartslagTrotste mama van Ambar
verstandig is my middle namequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja misschien wel verstandig. Scheelt een hoop misgelopen nachtrust
Weet ik nietquote:
Met extra schroeven en tape?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik kan die poot zo weer eronder plaatsten![]()
![]()
Hij is er zelf bij. Hij had ook kunnen zeggen dat ie liever een bruine boterham met KAAS wilde of zoquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maak jij het probleem eerst maar groter
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon fuck it, toch jouw kind niet![]()
![]()
precies!
![]()
Ja dat soort beslissingen moet je idd aan het kind zelf over latenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij is er zelf bij. Hij had ook kunnen zeggen dat ie liever een bruine boterham met KAAS wilde of zo![]()
![]()
Ik zou het met mijn dikke reet als loge niet erop wagen. Kom ik wel naast jou liggen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik kan die poot zo weer eronder plaatsten![]()
Huisje in het bos met internet, water en elektra.
Wekelijks de boodschappen bezorgd en dan maandelijks een nieuwe set met boeken.
Zo nu en dan komt de postbezorger ook nog andere internetaankopen bezorgen.
Heerlijk. Nooit meer ergens last vanTrotste mama van Ambar
Mijn droomquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Heerlijk. Nooit meer ergens last van
Minus de boeken dan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En dan heb ik wel iets van 3 honden ofzoTrotste mama van Ambar
zuchtquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zag geen ?
constatering = invulling zonder te weten of het klopt..How can I make this topic about me?![]()
Kan best haalbaar zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Heerlijk. Nooit meer ergens last vanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat of tyrapsquote:
ik ga zo eens kijken of het nog te fixen valt en anders gaat het het bos in
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat soort beslissingen moet je idd aan het kind zelf over latenjup vraag maar aan @greysbones waar is die !!!!
Als heel Nederland allemaal 1 euro inlegt kan ik dat doen ja. Hoef ik ook niet heel werken.quote:
Nederland blij, ik blijTrotste mama van Ambar
Constatering is vaststellen. Niet invullen. Maar ik bemoei verder niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké dit is wel een slecht plan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als heel Nederland allemaal 1 euro inlegt kan ik dat doen ja. Hoef ik ook niet heel werken.
Nederland blij, ik blijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou het met mijn dikke reet als loge niet erop wagen. Kom ik wel naast jou liggen.![]()
heb misschien een 1 persoons bed en zelf een hele dikke reet dan past dat niet
![]()
Das niet lief, beetje muis dr bos vervuilen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat of tyraps
ik ga zo eens kijken of het nog te fixen valt en anders gaat het het bos in
Hoezo? 18 miljoen is dat. Heeft niemand meer last van mijquote:Trotste mama van Ambar
Ik zal even snel mijn post aanpassen naar 'op' jou liggen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
heb misschien een 1 persoons bed en zelf een hele dikke reet dan past dat niet
![]()
God wat slecht.
Ik mis @greysbonesquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jup vraag maar aan @:greysbones waar is die !!!!
![]()
![]()
![]()
Niemand heeft nu last van je. En je kunt ook vanuit huis werken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo? 18 miljoen is dat. Heeft niemand meer last van mij
Ik zie alleen maar winnaars in mijn plan.Trotste mama van Ambar
kies wel een ander bos uitquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Das niet lief, beetje muis dr bos vervuilen.
Genoeg mensen die last van mij hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand heeft nu last van je. En je kunt ook vanuit huis werken.Trotste mama van Ambar
De meeste ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg mensen die last van mij hebbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je zegt het zelfquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal even snel mijn post aanpassen naar 'op' jou liggen.
God wat slecht.![]()
![]()
desondanks moet ik ermee lachen
Maar de hondjes moeten wandelen, de plantjes moeten water, ik moet mijn territorium afbakenen, nieuwsgierige mensen afwenden.
Er moeten boeken gelezen worden, toverdrankjes gemaakt worden.
Dan heb ik helemaal geen tijd om te werkenTrotste mama van Ambar
Word er hier nog een beetje gebolkt of wah jonguh?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan ga je boeken schrijvenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je eigen bos hout voor de deur?quote:
Eenmalig 1 euro per inwoner voor muis. Ik vind dat geen slecht idee.Trotste mama van Ambar
Telt een paar 100 kub licht ontvlambaar methaan achter de deur ookquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Arme kinderenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Eenmalig 1 euro per inwoner voor muis. Ik vind dat geen slecht idee.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
als je wil kun je wel een bolk op je bakkes krijgenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt of wah jonguh?
wil je?
Kom maar afleverenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als je wil kun je wel een bolk op je bakkes krijgen
wil je?
Als je daarin een gammel opklapbed in kunt wegmoffelen wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Telt een paar 100 kub licht ontvlambaar methaan achter de deur ookOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Moffel en piertjequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je daarin een gammel opklapbed in kunt wegmoffelen wel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je daarin een gammel opklapbed in kunt wegmoffelen wel.![]()
Het zou qua ruimte kunnen, maar die ruimte betreden is niet echt gezond mocht je de wens hebben om te blijven levenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je daarin een gammel opklapbed in kunt wegmoffelen wel.
Weg ermeequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou qua ruimte kunnen, maar die ruimte betreden is niet echt gezond mocht je de wens hebben om te blijven levenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zie al de hele tijd voor me hoe jij semi-agressief zo'n opklapbed ergens de bosjes in flikkert.quote:
Oh dan kan ik de gok wel wagen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou qua ruimte kunnen, maar die ruimte betreden is niet echt gezond mocht je de wens hebben om te blijven leven
Nou niet eens semi!quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie al de hele tijd voor me hoe jij semi-agressief zo'n opklapbed ergens de bosjes in flikkert.![]()
![]()
Ik hoor iemand zingen buiten
Frank Sinatra stijl achtig
Het is net niet goed genoeg
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Denken jullie dat ik mijn plan kan indienen bij Schoof?Trotste mama van Ambar
Neequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie dat ik mijn plan kan indienen bij Schoof?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien kan Pietertje nog iets voor je betekenen. Die gaat toch weg.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie dat ik mijn plan kan indienen bij Schoof?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb simpel gegeten
Afbak kaiser broodje
Mayo
Kipfilet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dus ga je je stoel wel of niet omdraaien?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik hoor iemand zingen buiten
Frank Sinatra stijl achtig
Het is net niet goed genoegUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Broodje verse BOLK met lekkere BOLK saus en glaasje BOLK met scheutje BOLK natuurlijkquote:
Alleen als je boeken gaat schrijvenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom is de laatste maanden mijn obsessie betreft eten gerookte zalm?Trotste mama van Ambar
Dat moet wel lukken. Ik heb genoeg ideeënquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen als je boeken gaat schrijvenTrotste mama van Ambar
Oké dan kan je je plan aanpassen en indienenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken. Ik heb genoeg ideeënWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snel het raam dichtgedaanquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus ga je je stoel omdraaien?
Kan best mooi zijn, maar vind zijn lage stukken niet mooi.
Ook elke week mag ik genieten van zo*n orgel en elke week jaaaaa dezelfde nummers(een lichte kwelling inmiddels). En dan hoor ik weer europapa op dat ding. SNEL RAAM DICHT
afgekeurdquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus ga je je stoel wel of niet omdraaien?
wat is te veel?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Vrouwen hebben juist baat bij een vetrijk ontbijt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is de laatste maanden mijn obsessie betreft eten gerookte zalm?
Heel goed voor je! Lekker zin in hebben.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Geroosterd Maisbrood met kipfilet
Geroosterd maisbrood met tonijn
This is the VOICEEEquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus ga je je stoel wel of niet omdraaien?
of DTS!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik ga een eitje koken
Er zijn broodjes van de bakker
En ik heb nog tartaar en zalm en avocadoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga een eitje koken
En ik heb nog tartaar en zalm en avocado
Toch nog een fancy lunch. Lekker.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga een eitje koken
En ik heb nog tartaar en zalm en avocado'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
niks mis meequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga een eitje koken
En ik heb nog tartaar en zalm en avocadoReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik jou ook hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lekker op die knop rammen
IK KIES JOU
Nou lief hoorquote:
Ben al gekozen, maar toch bedankt
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou lief hoor
Ben al gekozen, maar toch bedanktau
Story of my life.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou lief hoor
Ben al gekozen, maar toch bedankt
Nou meteen duidelijk toch.quote:
Platonische houden
Ik drukte het dekseltje van de tonijn op de tonijn om het blikje af te gieten. Splash, vocht in m’n gezicht.
Je moet ook de beschikbare types filterenquote:meer kans op succes
Ohhhhhquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik drukte het dekseltje van de tonijn op de tonijn om het blikje af te gieten. Splash, vocht in m’n gezicht.
Niet zo genieten...'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Vanaf nu moeten jullie het allemaal in jullie profiel zetten dan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je moet ook de beschikbare types filterenmeer kans op succes
Tonijn facial, is weer is wat anders.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik drukte het dekseltje van de tonijn op de tonijn om het blikje af te gieten. Splash, vocht in m’n gezicht.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat dacht je van een beetje moeite doenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten jullie het allemaal in jullie profiel zetten dan.
[..]
Tonijn facial, is weer is wat anders.
Gaat niet vanzelf'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hoeveel meer moeite wil je hebben?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een beetje moeite doen
Gaat niet vanzelf![]()
![]()
Het is mooi weer maar toch tijd voor een dutje
Dag allemaal 🖖'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
DOEI!quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het is mooi weer maar toch tijd voor een dutje
Dag allemaal 🖖![]()
Nou ik hoef het nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoeveel meer moeite wil je hebben?
Maar je snapt het wel goed bedoelde wijsheid delen
Nog meer moeite.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een beetje moeite doen
Gaat niet vanzelf
Je was ook duidelijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou ik hoef het niet
Maar je snapt het wel goed bedoelde wijsheid delen![]()
![]()
Gaarne gedaanquote:![]()
En owja, een bolkje op je bakkesje
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaarne gedaan![]()
En owja, een bolkje op je bakkesje![]()
![]()
Zo veel agressie meteenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaarne gedaan![]()
En owja, een bolkje op je bakkesje
Lovie is gewoon vogelvrij.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
die vogelquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vogelIs toch een leuk vogeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai gianni61![]()
nja, nehquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch een leik vogeltje
Hai gianni61
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nu pas welkomquote:
Ben je een beetje brommerig ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee, helemaal nietquote:
Echt he, je post hier al 2 maanden.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Erop uit gaan danquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja er is boekenmarkt in het centrumUw ADH vitamine Worst
ja, ik denk er bij aan het liedje waarvoor die gemaakt is en daarom ben ik er tegenquote:
quote:Ik geef Shii gelijkquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Welk liedje dan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik denk er bij aan het liedje waarvoor die gemaakt is en daarom ben ik er tegen
Birds.quote:
Waar Anouk mee deed aan het songfestival
Druk en veelal Nederlandse boeken. Leuk als je bepaalde boeken zoekt, minder leuk als je zoals ik een browser bentquote:Trotste mama van Ambar
Ah ok..quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Birds.
Waar Anouk mee deed aan het songfestival"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gember thee met honingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een wandeling maken en een terrasje pakken? De stad in gaan en daar een terrasje pakkenquote:
Of lekker thuis blijven en in de tuin bezig ( mits je een tuin hebt )
goed idee. Denk niet dat het gaat lukken, maar het idee blijft goedquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Boekenmarkt in Wageningen.quote:
En als je er dan toch bent, heb ik een boodschappenlijstje voor jeTrotste mama van Ambar
Deze vrouwquote:
Well, life can be a riot
Waaromquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je stelt het onmogelijke voor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat ik vanavond als een hongerige hyena m’n man verslindquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tegen betaling kan ook, bij een groot aantal damesquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed idee. Denk niet dat het gaat lukken, maar het idee blijft goedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lucky bastardquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond als een hongerige hyena m’n man verslindnja, dat kan hier wel vlakbij, maar ik ben nog aan het werkquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tegen betaling kan ook, bij een groot aantal damesReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Heb je dat wel eens gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lucky bastard
[..]
nja, dat kan hier wel vlakbij, maar ik ben nog aan het werk![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond als een hongerige hyena m’n man verslind
Is voor mij al weer even geleden. Laatste x echt goede seks is nu welgeteld een jaar en 1 maand geleden. Daarna met een nieuwe date een paar keer wat gedaan maar daar ontbrak elke vorm van chemie bij (en ergens denk ik ook dat ik er nog niet klaar voor was+ Dat ik daardoor misschien ging vergelijken
)
Maar goed, beter dan maar even niks. Wie weet komt het wel weer, en is't nog beter dan het was(ook vanwege m'n strijd tegen de kilo's)
Seks met iemand waar je een goede chemie mee hebt en iets hebt opgebouwd
Well, life can be a riot
nee, het idee trekt mij niet zoquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Daarna dan!quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lucky bastard
[..]
nja, dat kan hier wel vlakbij, maar ik ben nog aan het werk
Die Double Big Tasty van gisteravond was er vanochtend al weer klaar mee
Well, life can be a riot
Ik zie vanavond het linkje naar de livestream wel verschijnen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond als een hongerige hyena m’n man verslind
daarna race ik naar huis om het maximale uit het weekend te halen. heb al lang geen 2 dagen meer vrij gehadquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
![]()
Dit is een Quasar. Wanneer twee sterrenstelsels botsen en de zwarte gaten smelten tot een super massive black hole wordt er gas naar buiten geknalt door het zwarte gat. Daardoor knalt er een beam uit aan beide kanten.
Wanneer de brandstof in het zwarte gat op is, wordt het gas door de zwaartekracht van het zwarte gat weer aangetrokken en kan er een nieuwe Quasar ontstaan.
Dit, lieve fokkertjes, heb ik gisteren geleerd op Discovery Science.
Ik ben gefascineerd door de mooie kleurtjes in het heelal en de kracht van zo'n Quasar beam.![]()
Is goedquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie vanavond het linkje naar de livestream wel verschijnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In een goede gentlemansclub kan je ook echt goed terecht voor goede biertjes, muziek en amusementquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarna race ik naar huis om het maximale uit het weekend te halen. heb al lang geen 2 dagen meer vrij gehadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ziet er wel mooi uit..quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Quasar. Wanneer twee sterrenstelsels botsen en de zwarte gaten smelten tot een super massive black hole wordt er gas naar buiten geknalt door het zwarte gat. Daardoor knalt er een beam uit aan beide kanten.
Wanneer de brandstof in het zwarte gat op is, wordt het gas door de zwaartekracht van het zwarte gat weer aangetrokken en kan er een nieuwe Quasar ontstaan.
Ik ben gefascineerd door de mooie kleurtjes in het heelal en de kracht van zo'n quasar beam.
Dat zijn mooie kleurtjes = Mijn brein nu aan het denkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gefascineerd door de mooie kleurtjes in het heelal en de kracht van zo'n quasar beam.Well, life can be a riot
Don't speak, I know just what you're sayin'
So please stop explainin'
Don't tell me 'cause it hurts
Don't speak, I know what you're thinkin'
I don't need your reasons
Wowquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gefascineerd door de mooie kleurtjes in het heelal en de kracht van zo'n Quasar beam.![]()
Trust nobody![]()
NOTHING'S RIGHT I'M TORN!quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
Don't speak, I know just what you're sayin'
So please stop explainin'
Don't speak, I know what you're thinkin'
I don't need your reasons
Don't tell me 'cause it hurts![]()
There's nothing where he used to liequote:
My conversation has run dry
That's what's going onWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn dochter zou jou zo hard interviewen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gefascineerd door de mooie kleurtjes in het heelal en de kracht van zo'n Quasar beam.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet netjes om zo over de bejaarden mensjes te praten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
Nou
Zal me maar eens gaan aankleden
Op naar t museumWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is toch ook gaaf!quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter zou jou zo hard interviewen.![]()
Noemen ze dat tegenwoordig zoquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter zou jou zo hard interviewen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet netjes om zo over de bejaarden mensjes te praten.
Trust nobody![]()
Geniet er van Charly!quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
Nou
Op naar t museumWell, life can be a riot
Charlyquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
Nou
Op naar t museum
welk museum?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oh hier nu ook muziek. Weliswaar het geiten gemekker van meneer nektasje hiernaast, maar dat terzijde.
Ik voor gisteren ook niet. Maar ik ga zo naar boven en ga mijn bureaubladachtergrond wijzigen in een Quasar. Daarna ga ik Factorio doen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had nog nooit van een quasar gehoord![]()
![]()
Ken je shapez ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik voor gisteren ook niet. Maar ik ga zo naar boven en ga mijn bureaubladachtergrond wijzigen in een Quasar. Daarna ga ik Factorio doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet ook nog iets met zaad doen vandaagTrotste mama van Ambar
Bahquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog iets met zaad doen vandaag![]()
![]()
Hue huequote:Op zaterdag 19 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog iets met zaad doen vandaagReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja heb afgelopen zomer deel 2 gekochtquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup! Die was ook gaaf. Heb wel alleen Shapez 1 gespeeld niet deel 2. Jij wel?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hmm misschien ook maar eens doen. Maar eerst moet ik Factorio: Space Age uitspelen. Kan niet wachten totdat ik de ruimte in kan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja heb afgelopen zomer deel 2 gekocht![]()
Ik vind die graphics zo kut van factorioquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm misschien ook maar eens doen. Maar eerst moet ik Factorio: Space Age uitspelen. Kan niet wachten totdat ik de ruimte in kan.
Ik vind het juist wat hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind die graphics zo kut van factorio
Door die kutgraphics kun je de fabriek wel enoooorm groot maken.
Heb je het wel eens gespeeld?![]()
Werd net nog even de ruime in geslingerd in het kleine kamertjeUw ADH vitamine Worst
Nee nooit gedaan. Ik kon stardew ook niet volhouden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het juist wat hebben.
Door die kutgraphics kun je de fabriek wel enoooorm groot maken.
Heb je het wel eens gespeeld?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat vond ik ook een kutspel. Nooit gesnapt wat mensen daar zo leuk aan vonden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee nooit gedaan. Ik kon stardew ook niet volhouden.
Maar kon je dat niet volhouden door de graphics of omdat het gewoon een kutspel is?
Elke dag je plantjes water geven![]()
![]()
Allebeiquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een kutspel. Nooit gesnapt wat mensen daar zo leuk aan vonden.
Maar kon je dat niet volhouden door de graphics of omdat het gewoon een kutspel is?
Elke dag je plantjes water geven
Bijna vol alweerWell, life can be a riot
Misschien straks nog even.quote:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: