Leg mij uit wat er op tegen isquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou leg uit de logica van deze partij
Je planned een extra wedstrijd in een weekend waar de rest van de wereld vrij is.....Normaal gesproken is dat logisch als het een inhaal wedstrijd betreft.....Nou je begrijpt wel....Er is niets in te halen.....Wedstrijd van het jaar op het moment dat niemand er zin in heeft, als dat je niet aan het denken zet is het verspeelde moeite.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leg mij uit wat er op tegen is
Pasen wordt toch amper gevierd
Dan zijn ze ergens anders vrij, en als je er geen zin hebt dan ga je nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je planned een extra wedstrijd in een weekend waar de rest van de wereld vrij is.....Normaal gesproken is dat logisch als het een inhaal wedstrijd betreft.....Nou je begrijpt wel....Er is niets in te halen.....Wedstrijd van het jaar op het moment dat niemand er zin in heeft, als dat je niet aan het denken zet is het verspeelde moeite.
Je kunt het bagatelliseren wat je wilt (snap ik ook als je Utrecht fan bent) maar vertel me niet dat het vreemd is dat de toekomstig kampioen als enig moet komen opdraven terwijl de concurrentie zich vol laat lopen op de eierpunch...quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan zijn ze ergens anders vrij, en als je er geen zin hebt dan ga je niet
Janken dat de knvb niet wil dat Ajax geen kampioen wilt worden heeft hier niks mee te maken
Ik ben geen Utrecht fanquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je kunt het bagatelliseren wat je wilt (snap ik ook als je Utrecht fan bent) maar vertel me niet dat het vreemd is dat de toekomstig kampioen als enig moet komen opdraven terwijl de concurrentie zich vol laat lopen op de eierpunch...
Toe maarquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
TEGEN HET MODERNE VOETBAL
PRO 14:30
TEGEN STADIONVERBODEN
NIEMAND KAN ONS STOPPEN WIJ WORDEN KAMPIOEN
1 CLUB 1 STAD AJAX AMSTERDAM
Beker?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:48 schreef sp3c het volgende:
Waarom zijn die andere teams überhaupt vrij
Als enige? Utrecht moet ook spelen volgens mij!quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je kunt het bagatelliseren wat je wilt (snap ik ook als je Utrecht fan bent) maar vertel me niet dat het vreemd is dat de toekomstig kampioen als enig moet komen opdraven terwijl de concurrentie zich vol laat lopen op de eierpunch...
Dat was aan het begin van het seizoen inderdaad. Maar niet nu.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:06 schreef zatoichi het volgende:
Wat lul jij nou mafketel? Die wedstrijd is juist uitgesteld voor Ajax. Oorspronkelijk had ie veel eerder gespeeld moeten worden toen Utrecht in een betere flow zag en Ajax in een mindere. Maar door het "Europese voetbal" moest het later.
FUCK RELIGIEUZE FEESTDAGENquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Achja, Ze konden het ook tijdens de Paasmis om 10:00 uur doen. Nu is het erna
Dit is niet juist. Oorspronkelijk stond deze wedstrijd deze week op een doordeweekse avond. In Utrecht konden ze de veiligheid op die avond niet garanderen en is de wedstrijd dus naar VOREN gehaald (en dus niet naar achteren) en dus gewoon op zondag overdag. Ik vind het echter wel raar dat dit als één van de weinige wedstrijden op lunchtijd wordt gespeeld, dit had toch gewoon half 3 kunnen zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:06 schreef zatoichi het volgende:
Wat lul jij nou mafketel? Die wedstrijd is juist uitgesteld voor Ajax. Oorspronkelijk had ie veel eerder gespeeld moeten worden toen Utrecht in een betere flow zag en Ajax in een mindere. Maar door het "Europese voetbal" moest het later.
Als iets erop wijst dat de knvb dmAjax juist Ajax wil helpen is dit het wel.
En dan notabene op eerste paasdag. Hoe doorzichtig wil je het hebben. Je weet wel. De dag van de wederopstanding van Jezus. De zoon van God, een godenzoon...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |