Successupporterquote:Op zondag 20 april 2025 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Na de 3-0 ben ik maar na Zandvoort gevlucht. Lekker gewandeld en op een terras een biertje en boekje gelezen. Totdat de zon echt achter de wolken verdween.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 april 2025 18:47 schreef fietsie het volgende:
60km gefietst. En geconstateerd dat de opgegeven "Noord 2" in het echt Noord-Noord-Oost 3 a 4" was. Jammer, want dat was de laatste 16km dus recht er tegenin.
Ik las vanmiddag iets over Giethoorn, dat was een soort hel op t waterquote:Op zondag 20 april 2025 20:54 schreef fietsie het volgende:
Overigens was het ook ff-ing mooi in Gaasterland; ontluikende bossen, weides in bloei, door de frisse wind zonder hordes en hordes mensen. Echt heerlijk
Het lijkt soms wel of toeristen vooral aangetrokken worden door kassa'squote:Op zondag 20 april 2025 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets over Giethoorn, dat was een soort hel op t water
Ik ben ook maar langs 1 echt toeristisch ding gegaan, en te oordelen aan de hoeveelheid glas van ingetikte ruitjes in de berm was daar ook al even grondig geoogst uit de geparkeerde auto's.quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef Blues het volgende:
Op dagen als vandaag en morgen kom ik ook niet in de duinen, aan t strand, m'n geliefde rustige natuurgebieden, maar blijf ik lekker in t dorp. Wandelen of fietsen, heerlijk stil overal dan
Mooi!quote:Op zondag 20 april 2025 20:41 schreef fietsie het volgende:
Conclusie was wel dat longen nu 5 weken na laatste antibiotica niet meer pijn gaan doen bij zo'n inspanning. Dat is fijn.
Ik was eigenwijs, en toen het velletje om het borstvlees mooi bruinde en knisperig werd besloot ik hem even om te draaien (pollepel in de bips en roteren). Resultaat: veel vocht uit de kip op de bakplaat, en daarna een knapperige rug.quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooi!
Hoe is het afgelopen met de kip gisteren?
Yups wordt ook voor gewaarschuwd, maar de kuddes motten echt overal tegelijk naar toe.quote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef fietsie het volgende:
Ik ben ook maar langs 1 echt toeristisch ding gegaan, en te oordelen aan de hoeveelheid glas van ingetikte ruitjes in de berm was daar ook al even grondig geoogst uit de geparkeerde auto's.
Iedereen moet met de auto op kruipafstand natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2025 21:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups wordt ook voor gewaarschuwd, maar de kuddes motten echt overal tegelijk naar toe.
De ruïne was weer open met eitjes zoeken en zo, er was geen doorkomen aan en aardig wat fietsen gejat.
Ook de 2 boerderijen hier was megadruk met lammetjesdag en 'dansende koeien'. Files op t kleine weggetje er naar toe en hele berm overvol auto's zodat je iet eens meer de ingang in kon nnaar de duinen las ik
Je had wel beter moeten weten Fietsquote:Op zondag 20 april 2025 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was eigenwijs, en toen het velletje om het borstvlees mooi bruinde en knisperig werd besloot ik hem even om te draaien (pollepel in de bips en roteren). Resultaat: veel vocht uit de kip op de bakplaat, en daarna een knapperige rug.
Maar natuurlijk was daardoor de knapperigheid van het velletje op het borstvlees weer gone...
De smaak daarentegen, bijna as good als uit de houtoven.
Dus al met al tevreden.
Of 'm nog een keer in z'n nether regions moeten porren en nog een keer moeten draaien... maar ja..quote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je had wel beter moeten weten Fiets
Vertel eens wat voor leuke dingen je meemaakt in je leven!quote:Op maandag 21 april 2025 09:26 schreef z80 het volgende:
Geen idee wat er nu in bloei staat. Maar mijn neus is het er al een paar dagen niet mee eens. Net een lekkende kraan.
En volgende week ook de grensdorpjes en steden in Duitsland mijden. Dan staat de halve randstad hier de boel onveilig te maken. Druk, druk en ik ben eerst.
Zegt iemand die alleen maar negatief commentaar over anderen heeft, alles beter denkt te weten, anderen ongevraagd en ongewenst de les leest en nooit wat vertelt.quote:Op maandag 21 april 2025 09:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vertel eens wat voor leuke dingen je meemaakt in je leven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |