Het is een cheapass wasmachien. Geen Miele.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:01 schreef fietsie het volgende:
Soms wil een snelle blik onder de bovenkant een beton-achtig stuk blootleggen. Bouten eruit, minder tilwerk.
Andere keren issie alleen geschokbrekerd.
Volgens mij hebben ook (of zeker) goedkope wasmachines dat.quote:Op zondag 20 april 2025 08:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is een cheapass wasmachien. Geen Miele.
Hij weegt in ieder geval niet Miele-gewicht. Heb er vorig jaar nog 1 op de zaak van boven naar beneden gebracht. Grote voordeel was wel dat dat een rechte trap is en wij hebben een kuttrap.quote:Op zondag 20 april 2025 08:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ook (of zeker) goedkope wasmachines dat.
Och toch. Sterkte.quote:Op zondag 20 april 2025 08:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Prinsesje Presilla van Hont , aka de woef-wekker is vredig ingeslapen. 15 jaar en een beetje is ze geworden. Ze is matroos Hont achterna gegaan. Nu hebben we alleen Paul Beagle nog,
Ze was de laatste dagen erg ziek geworden, kon alleen nog maar cirkeltjes lopen, en nauwelijks op de benen staan. En ja, zij met de pruik in mijn avatar is het.
Sterkte.quote:Op zondag 20 april 2025 08:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Prinsesje Presilla van Hont , aka de woef-wekker is vredig ingeslapen. 15 jaar en een beetje is ze geworden. Ze is matroos Hont achterna gegaan. Nu hebben we alleen Paul Beagle nog,
Ze was de laatste dagen erg ziek geworden, kon alleen nog maar cirkeltjes lopen, en nauwelijks op de benen staan. En ja, zij met de pruik in mijn avatar is het.
Ik zou AEG niet cheap was noemenquote:Op zondag 20 april 2025 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Vond ook nog wel dat ik goeie deal had wb wasmachien. Er zat nog 100 euro in een potje voor nieuwe huis-dingen, er was goede aanbieding en nog 2x cashback. Onder de streep heeft een gloednieuwe AEG 400 euro gekost.
Ja nee ho, de nieuwe is ook niet cheap was.quote:Op zondag 20 april 2025 09:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou AEG niet cheap was noemendan denk ik aan Beko of Candy
Edit: ass aurocorrect. Ass.
Dat zal een gemis zijn na zo’n lange tijd met het Prinsesje.quote:Op zondag 20 april 2025 08:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het gaat wel wennen worden, niet om 6 uur gewekt te worden door de woefwekker omdat ze er uit moet en haar ontbijt eist, daarbij de hele tijd loopt te schelden op dat personeel van tegenwoordig en dat het sneller moet, om na het ontbijt zich op te rollen en verder slaapt.
Dat is een mooie deal! voor een goeie machine.quote:Op zondag 20 april 2025 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Vond ook nog wel dat ik goeie deal had wb wasmachien. Er zat nog 100 euro in een potje voor nieuwe huis-dingen, er was goede aanbieding en nog 2x cashback. Onder de streep heeft een gloednieuwe AEG 400 euro gekost.
Sterkte. Jullie zijn ook al aardig op leeftijd. Komen er nog nieuwe honden?quote:Op zondag 20 april 2025 08:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had laatst een hele enge droom, geen idee meer waarover, maar de hele dag een bang gevoel gehad, heel raar.quote:Op zondag 20 april 2025 09:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een mooie deal! voor een goeie machine.
Vannacht trouwens uit de naad gewerkt met sjouwen. Inmiddels vergeten van wat.
Kan een mens daarvan moe zijn bij wakker worden?
Nu Paasontbijt of is het al brunch
Paul Beagle is er nog, hij is 3,5 maar denk niet dat er nog eentje komtquote:Op zondag 20 april 2025 09:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Sterkte. Jullie zijn ook al aardig op leeftijd. Komen er nog nieuwe honden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds 😂
Handen op je oren @JaN
Beagles hebben geen onleuke dingen, ze hebben karakter 😋quote:Op zondag 20 april 2025 11:10 schreef flipsen het volgende:
Ai, sterkte Jan, dat zal flink wennen worden de komende tijd, zeker na 15 jaar. En het voelt heel raar, zeker bij dat soort standaard dingen als eten klaarmaken, opeens nog maar 1 bak ipv 2. Ik leef/voel met jullie mee, beagles zijn leuk! Op sommige typische beagledingen na dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |