Ik heb tegenwoordig een biercollega, ik heb alleen niet het idee dat die ook overal bezorgenquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:06 schreef Sarabi het volgende:
Weer thuis na 10 uur lang bier bezorgen. Nu tijd voor een pizza en bankhangen.
Oja daar had je volgens mij al ooit over verteldquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een biercollega, ik heb alleen niet het idee dat die ook overal bezorgenZe doet er applicatiebeheer bij bij ons.
Ik zag op 't Zweden-forum allemaal ongeruste mensen over de verhoging van belasting op 't 2e huis.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:19 schreef sigme het volgende:
Belastingaangifte gedaan. Dat wordt ieder jaar voordeliger
Beton/gewicht zit in alle machines. Alleen Miele overdrijft. Miele er is geen zwaardere.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:01 schreef fietsie het volgende:
Soms wil een snelle blik onder de bovenkant een beton-achtig stuk blootleggen. Bouten eruit, minder tilwerk.
Andere keren issie alleen geschokbrekerd.
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk heb ik er as usual weer veel te veel over nagedacht
Daarna tuincentrum net zoals half Nederland. Middagdutje, hockey kijken op tv, en twee uur in de tuin gewerkt. Tussendoor ook nog twee wassen gedraaid en bed lekker schoon opgemaakt. Net maar eens eten gemaakt en vanavond proberen wat vroeger in slaap te vallen
![]()
Dat is een dijk van een goede daad!quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Zojuist mijn goede daad weer verricht, nadat een bejaarde fietser op een paaltje bij een wegversmalling was gereden en op het asfalt was gevallen. We kwamen net aanrijden, vlak nadat het gebeurde.
Veel bloed aan z'n hoofd en handen, chaos op de weg, echtgenote van de man in paniek, dus mw. MM heeft de man verzorgd en ik heb met een ander het verkeer geregeld, omdat de man precies in de wegversmalling lag en er niemand meer door kon.
Na 25 minuten kwam de ambulance, heeft mw. MM fietsend de fiets van de man naar zijn huis vlakbij gebracht, waar ik haar met de de auto haar weer opgepikt heb.
En nu gaan we uitwaaien op Pampus!
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder had ik een prima dag vandaag. Gisteravond had ik geen zin meer in het artikel lezen en student mailen dus dat heb ik vanochtend om 8u gedaan en toen laptop dicht en in kast. Daarna een kaart geprobeerd zelf te maken voor buren - wat eruit zag alsof hun tweejarige het gemaakt had, dus toch maar een kaartje uit mijn voorraad gepakt. Ik vond het wel lastig wat erop te schrijven.
Jeetje wat ben je dan wanhopig, wat ik ook wel weer begrijp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk heb ik er as usual weer veel te veel over nagedacht
Daarna tuincentrum net zoals half Nederland. Middagdutje, hockey kijken op tv, en twee uur in de tuin gewerkt. Tussendoor ook nog twee wassen gedraaid en bed lekker schoon opgemaakt. Net maar eens eten gemaakt en vanavond proberen wat vroeger in slaap te vallen
Verder wat LHO zegt, kort bondig.
En LHO![]()
![]()
Remind me over een week of twee ofzo even als ik nog niks heb gezegd eroverquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Mocht het echt werken zou ik het graag voor 2 kennisjes willen weten. Spreek ze nauwelijks want dat kunnen ze niet aan (waren ook nooit goede vriendinnen maar zijn nu vrijwel uit zicht door longcovid)
Ik vind dit zo goed gezegd van je:quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik snap ontzettend goed dat je alles aangrijpt wat mogelijk kan werken, hoor. Er zijn ook mensen die met dit specifieke concept heel goede ervaringen hebben. En ik hoop natuurlijk dat het wel werkt, en of dat dan nou placebo is of niet maakt natuurlijk geen bal uit. Dus dat ze het doen snap ik. Zou ik in die situatie misschien ook wel doen. Ik kan me mijn eigen wanhoop/angst van het begin van mijn hersenschudding nog goed herinneren, want als het zo was gebleven als de eerste paar weken had ik echt mijn huidige werk niet kunnen blijven doen. Dus al vijf jaar in zo'n situatie maar dan nog erger en dat er weinig zicht is op verbetering.. alle begrip voor dat ze het probeert.
Kaart is vanochtend al geschreven overigens, dus ik kan jullie adviezen niet meer toepassen. Ik denk dat ik als ik ze weer spreek ook gewoon eens vraag wat ze van mij nodig hebben. Ik kan me namelijk voorstellen dat als het op een andere manier denken helpt, het fijn is als andere mensen daar ook in 'mee groeien' ipv steeds op dezelfde 'oude' manier blijven benaderen. Dus als dat zo is dan hebben ze dan iig mogelijkheid om dat aan te geven. En verder merk ik het wel - als het al maar iéts doet, al is het 10% beter dan eerder, dan is dat natuurlijk al winst.
@:LeeHarveyOswald dat is mooi kut. Hopelijk heb je er niet al teveel last van!
Ach, arme hontquote:Op zondag 20 april 2025 08:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Prinsesje Presilla van Hont , aka de woef-wekker is vredig ingeslapen. 15 jaar en een beetje is ze geworden. Ze is matroos Hont achterna gegaan. Nu hebben we alleen Paul Beagle nog,
Ze was de laatste dagen erg ziek geworden, kon alleen nog maar cirkeltjes lopen, en nauwelijks op de benen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |