Wel over nagedacht. Wellicht ooit. Maar wat Sigme zegtquote:Op maandag 21 april 2025 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zat me laatst af te vragen, heb jij nog plannen om (in delen) de Camino te lopen? Lijkt me echt iets voor jou.
Zoals oudste zwager.quote:Op maandag 21 april 2025 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Kijk net naar het nieuws, conclaaf voor de nieuwe paus is natuurlijk in de sixtijnse kapel. Ook lullig wanneer je volgende week een vakantie hebt gepland en kaartjes hebt gekocht voor bezoek aan de kapel
Wat een toeval. Dan komt hij net aan wanneer de uitvaart geweest is waarschijnlijk. Maar de sixtijnse kapel zal hij vast niet in mogenquote:Op maandag 21 april 2025 23:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoals oudste zwager.
Die vertrekt zaterdag met de bus naar Rome voor een week.
Jij blijft maar aan het snoeienquote:
Annuleren maar? Gekkenwerk nu natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 23:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoals oudste zwager.
Die vertrekt zaterdag met de bus naar Rome voor een week.
Het lukte niet om tussen al die koningen door op het plein te komen ?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Annuleren maar? Gekkenwerk nu natuurlijk.
That said, ik ben één keer in Rome geweest, in 2006, en ik hoef er niet nog een keer heen. Op eoa manier leek het een goed idee om op Driekoningen naar het St Pietersplein te gaan. Snap het nog steeds niet.
al die mensen willen op dat plein zijn. Tegelijk. Snap er niks van.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het lukte niet om tussen al die koningen door op het plein te komen ?
Annuleren 😂 Dat is een nono.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Annuleren maar? Gekkenwerk nu natuurlijk.
That said, ik ben één keer in Rome geweest, in 2006, en ik hoef er niet nog een keer heen. Op eoa manier leek het een goed idee om op Driekoningen naar het St Pietersplein te gaan. Snap het nog steeds niet.
Ik mocht dit jaar beginnen met sparen voor de Rome reis van school als ik dat wilde; mijn uk staat te popelen die kant op te gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben een keer met Pasen in Rome geweesten in de vijfde klas natuurlijk. Ik vind het prachtig, zou zo nog wel eens willen. Maar DRUK. Mijn oudste gaat als hij zo doorgaat over vier jaar.
Nee! NEE! NeeNeeNee! Not. Njet. Niet waar. Onzin. NIET WAAR!quote:Op maandag 21 april 2025 19:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat kan dan wel een heel duur voorwerp worden als de notaris er achterkomt.
Dit betekend namelijk aanvaarding van de erfenis.
Toch bijzonder dat ook mijn notaris hier heel stellig over was.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee! NEE! NeeNeeNee! Not. Njet. Niet waar. Onzin. NIET WAAR!
Ja joh, de kosten van een kind op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik mocht dit jaar beginnen met sparen voor de Rome reis van school als ik dat wilde; mijn uk staat te popelen die kant op te gaan.
Wil ook geld verdienen. Allemaal belazerijquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat ook mijn notaris hier heel stellig over was.
Tsja. Die lullen ook uit hun nek. De juriprudentie is klip en klaar. Maar rellerige onzin vermenigvuldigt zich veel sterker dan saaie waarheid.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat ook mijn notaris hier heel stellig over was.
Interessant hoe jij hier een andere kijk op hebt, meestal is @z80 heel feitelijk en stellig.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Die lullen ook uit hun nek. De juriprudentie is klip en klaar. Maar rellerige onzin vermenigvuldigt zich veel sterker dan saaie waarheid.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:25 schreef Blues het volgende:
Ik was bijna vandaag de TT gaan uitvoeren op een collega![]()
Door omstandigheden weer weinig mensen, zij kwam extra en dat moest iedereen een paar keer vandaag horen, en ze heeft ook geen zachte stem, echt, ik had bijna geroepen: ga lekker naar huis! We hebben je niet nodig!!
Maar ze leeft nog en jij kunt hier posten ipv uit de gevangenisquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:25 schreef Blues het volgende:
Ik was bijna vandaag de TT gaan uitvoeren op een collega![]()
Door omstandigheden weer weinig mensen, zij kwam extra en dat moest iedereen een paar keer vandaag horen, en ze heeft ook geen zachte stem, echt, ik had bijna geroepen: ga lekker naar huis! We hebben je niet nodig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |