quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wow. Echt wow. Soort van Nightwish meets Rammstein.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:42 schreef ToT het volgende:
Ik neem aan dat het drakengebrul moet zijn aan het begin van dit nummer?
Niet mijn stijl, maar het hoort hier wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:50 schreef Evangelion het volgende:
Ik weet niet wat het zegt dat dit mijn eerste associatie was
Kan niet inloggen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:50 schreef DrDentz het volgende:
Olifanten bij 1:50
Hun nummer "All alone" vind ik echt legendarisch goed!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wow. Echt wow. Soort van Nightwish meets Rammstein.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:06 schreef ToT het volgende:
Wolvengehuil en gekraai hier in!
De kraaien hoor je rond 2:50 en dan komt het nummer pas echt fucking los!
Aan het begin van het concert zelf hoor je overigens ook nog wat vogeltjes en andere dierengeluiden.
De hele show heet "Lifa", ze hadden nog nooit eerder opgetreden en hadden maar een paar dagen van te voren te horen gekregen dat ze daar gingen optreden.quote:
Fantastisch nummer!quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:59 schreef ToT het volgende:
(Meteen aan het begin.)
Meouw!quote:
Na al die jaren staat dit nummer nog steeds zo solide als een middeleeuws kasteel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:48 schreef Bargehassus het volgende:
Post hier je muziek waarin dierengeluiden worden verwoord/gemusicaliseerd.
u zei zeemeeuwen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:46 schreef Bargehassus het volgende:
Boys of summer van Don Henley op 2.43 de zeemeeuwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |