SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
is zo, wist niet dat ik zo irritant was trouwens als dat het nu allemaal leek? zeker niet omdat ik dagen soms niks post of weken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het komt wel goed kree.
Beetje rekening houden met elkaar en gaat al beter toch
Positief gaan we voorDo what you love, love what you do!![]()
Geen idee maar overanalyseer maar niet, heb je zo weinig aanquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
is zo, wist niet dat ik zo irritant was trouwens als dat het nu allemaal leek? zeker niet omdat ik dagen soms niks post of weken.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
valt wel mee over algemeen. maar oke heb geluisterd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geen idee maar overanalyseer maar niet, heb je zo weinig aanDo what you love, love what you do!![]()
vinden jullie trouwens ff vraagje zo tussendoor. dat huis naast me staat tijdje leeg enzo en trof er mensen aan. brrrrrrr
en niet de klussers van woningbouw, ik liep langs ze en toen ik naar binnen ging en zij hoi.
vinden jullie dat ik nu keertje moet kijken en dan mijzelf voorstellen. of wat ik meer dacht altijd, dat hun zich aan mij voorstellen. ?Do what you love, love what you do!![]()
Schattigquote:.
Doet me er denken aan Scarponi (rip) met zijn papegaai
https://nos.nl/video/2169(...)met-papegaai-frankjeBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: