SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
is zo, wist niet dat ik zo irritant was trouwens als dat het nu allemaal leek? zeker niet omdat ik dagen soms niks post of weken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het komt wel goed kree.
Beetje rekening houden met elkaar en gaat al beter toch
Positief gaan we voorDo what you love, love what you do!![]()
Geen idee maar overanalyseer maar niet, heb je zo weinig aanquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
is zo, wist niet dat ik zo irritant was trouwens als dat het nu allemaal leek? zeker niet omdat ik dagen soms niks post of weken.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
valt wel mee over algemeen. maar oke heb geluisterd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geen idee maar overanalyseer maar niet, heb je zo weinig aanDo what you love, love what you do!![]()
vinden jullie trouwens ff vraagje zo tussendoor. dat huis naast me staat tijdje leeg enzo en trof er mensen aan. brrrrrrr
en niet de klussers van woningbouw, ik liep langs ze en toen ik naar binnen ging en zij hoi.
vinden jullie dat ik nu keertje moet kijken en dan mijzelf voorstellen. of wat ik meer dacht altijd, dat hun zich aan mij voorstellen. ?Do what you love, love what you do!![]()
Schattigquote:.
Doet me er denken aan Scarponi (rip) met zijn papegaai
https://nos.nl/video/2169(...)met-papegaai-frankjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wil iemand vandaag voor mij de boodschappen doen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jawelquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand vandaag voor mij de boodschappen doen?![]()
ja hoor geen flink bezorgers daar?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand vandaag voor mij de boodschappen doen?
kind kan de was doen
Do what you love, love what you do!![]()
Hier staat dat je er al geweest bent en hoi hebt gezegd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:28 schreef kree het volgende:
vinden jullie trouwens ff vraagje zo tussendoor. dat huis naast me staat tijdje leeg enzo en trof er mensen aan. brrrrrrr
en niet de klussers van woningbouw, ik liep langs ze en toen ik naar binnen ging en zij hoi.
vinden jullie dat ik nu keertje moet kijken en dan mijzelf voorstellen. of wat ik meer dacht altijd, dat hun zich aan mij voorstellen. ?
Is voorlopig toch voldoende?![]()
Vast welquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand vandaag voor mij de boodschappen doen?![]()
![]()
ja terloops dus want kwam net iemand naar buiten. kan zwager neef klusser zijn of weet ik veel. Ik wacht nog een momentje maar zag geen idee van hun van joh heej ik kom hier wonen hoe heet je ofzo. dus ben maar naar binnen gegaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:39 schreef maily het volgende:
[..]
Hier staat dat je er al geweest bent en hoi hebt gezegd.
Is voorlopig toch voldoende?
Nu hoef ik echt geen buren op de vloer. maarja deur naaste me wil ik toch wel beetje kennen. Denk ff afwachten dan, zal toch nog wel even duren voor erin trekt (of trekken)Do what you love, love what you do!![]()
het was helaas geen mooie blonde rondborstige meid en die nog vrijgezel was ofzo. LOLDo what you love, love what you do!![]()
ik denk stelletje met 1 kindje. maar gok nu. vandaag nog niet gezien.Do what you love, love what you do!![]()
Daar val jij niet op LOLquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:43 schreef kree het volgende:
het was helaas geen mooie blonde rondborstige meid en die nog vrijgezel was ofzo. LOL![]()
neuh naja blond is wel leuk. maar niet echt voorkeur. en onwijs rondborstig ook al niet echt.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Een goede verstandshouding met je buren is wel fijn hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja terloops dus want kwam net iemand naar buiten. kan zwager neef klusser zijn of weet ik veel. Ik wacht nog een momentje maar zag geen idee van hun van joh heej ik kom hier wonen hoe heet je ofzo. dus ben maar naar binnen gegaan.
Nu hoef ik echt geen buren op de vloer. maarja deur naaste me wil ik toch wel beetje kennen. Denk ff afwachten dan, zal toch nog wel even duren voor erin trekt (of trekken)
Buren in mijn oud buurtje raakte ik goed mee bevriend (al hielp het wel mee dat m'n toenmalige beste vriendin een relatie met een van die buren kreeg, NATUURLIJK nadat ik ze aan elkaar had voorgesteld)
Buren hier....? Overbuurman is een ontiegelijke popijopi sportschool kerel die bij het minste of geringste boos word en van alles laat slingeren in de hal (vooral vuilniszakken vind 'ie leuk) en de buurman naast mij is een aardige man maar heul erg wereldvreemd.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Of zij niet op hem.quote:
Althans daar heb ik altijd last van. Vrouwen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk. En vrouwen die mij leuk vinden, vind ik over het algemeen niet leuk
Well, life can be a riot
sowieso komt er niet vrijgezel te wonen. want ik weet nog 3 jaar terug zat ik op het randje van dat ze net regels veranderde en dat dit soort huisjes alleen aan meerdere personen konden worden verhuurd. stel dus.
Soms denk ik nog wel eens pak ik dan niet woning af van anderen, maarja het was eten of gegeten worden en viel binnen de regels en was nr 8 op lijst toen, rest zei er nee tegen, daarom heb ik er vrede mee.Do what you love, love what you do!![]()
Joh woning van anderen afpakken? Dat is niet hoe je dat zo moet bekijken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:49 schreef kree het volgende:
sowieso komt er niet vrijgezel te wonen. want ik weet nog 3 jaar terug zat ik op het randje van dat ze net regels veranderde en dat dit soort huisjes alleen aan meerdere personen konden worden verhuurd. stel dus.
Soms denk ik nog wel eens pak ik dan niet woning af van anderen, maarja het was eten of gegeten worden en viel binnen de regels en was nr 8 op lijst toen, rest zei er nee tegen, daarom heb ik er vrede mee.
Als jij ergens 8ste staat, en de 7 mensen voor jou die de woning bezichten vinden het niks, dan heb jij niks afgepakt. Dan heb jij gebruikt gemaakt van de situatie.Well, life can be a riot
Ja en mijn huis heb ik van mijn ex afgepakt; ik kreeg rond de scheiding van de makelaar te horen dat deze te koop zou komen te staan en ik heb deze toen meteen bezichtigd en er een bod op uit gedaan zonder tegen mijn ex te zeggen dat deze te koop zou komen te staan en zij tegen mij op zou kunnen bieden en dat degene die er het meeste voor zou willen betalen, hem zou krijgen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:49 schreef kree het volgende:
Soms denk ik nog wel eens pak ik dan niet woning af van anderen, maarja het was eten of gegeten worden en viel binnen de regels en was nr 8 op lijst toen, rest zei er nee tegen, daarom heb ik er vrede mee.
TL;DR Onzin om zo te denken.![]()
Ja kree ze gaan je uitzetten als jij niet binnen 3 jaar een vrouw en kind hebtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
MUHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en mijn huis heb ik van mijn ex afgepakt; ik kreeg rond de scheiding van de makelaar te horen dat deze te koop zou komen te staan en ik heb deze toen meteen bezichtigd en er een bod op uit gedaan zonder tegen mijn ex te zeggen dat deze te koop zou komen te staan en zij tegen mij op zou kunnen bieden en dat degene die er het meeste voor zou willen betalen, hem zou krijgen.Well, life can be a riot
ja is wel zo. en daarom ook hoor en woon hier oke nu. maarja denk wel eens mss moeten hele gezinnen het met minder doen. tis niet mijn schuld, dat weet ik ook. Maarjaquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh woning van anderen afpakken? Dat is niet hoe je dat zo moet bekijken.
Als jij ergens 8ste staat, en de 7 mensen voor jou die de woning bezichten vinden het niks, dan heb jij niks afgepakt. Dan heb jij gebruikt gemaakt van de situatie.
was oke geweest met appartement in flat ook, en daar was ik nr 3. maar die kaapte de 2e van me. dus oke.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: