SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
is zo, wist niet dat ik zo irritant was trouwens als dat het nu allemaal leek? zeker niet omdat ik dagen soms niks post of weken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het komt wel goed kree.
Beetje rekening houden met elkaar en gaat al beter toch
Positief gaan we voorDo what you love, love what you do!![]()
Geen idee maar overanalyseer maar niet, heb je zo weinig aanquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
is zo, wist niet dat ik zo irritant was trouwens als dat het nu allemaal leek? zeker niet omdat ik dagen soms niks post of weken.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
valt wel mee over algemeen. maar oke heb geluisterd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geen idee maar overanalyseer maar niet, heb je zo weinig aanDo what you love, love what you do!![]()
vinden jullie trouwens ff vraagje zo tussendoor. dat huis naast me staat tijdje leeg enzo en trof er mensen aan. brrrrrrr
en niet de klussers van woningbouw, ik liep langs ze en toen ik naar binnen ging en zij hoi.
vinden jullie dat ik nu keertje moet kijken en dan mijzelf voorstellen. of wat ik meer dacht altijd, dat hun zich aan mij voorstellen. ?Do what you love, love what you do!![]()
Schattigquote:.
Doet me er denken aan Scarponi (rip) met zijn papegaai
https://nos.nl/video/2169(...)met-papegaai-frankjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wil iemand vandaag voor mij de boodschappen doen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jawelquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand vandaag voor mij de boodschappen doen?![]()
ja hoor geen flink bezorgers daar?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand vandaag voor mij de boodschappen doen?
kind kan de was doen
Do what you love, love what you do!![]()
Hier staat dat je er al geweest bent en hoi hebt gezegd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:28 schreef kree het volgende:
vinden jullie trouwens ff vraagje zo tussendoor. dat huis naast me staat tijdje leeg enzo en trof er mensen aan. brrrrrrr
en niet de klussers van woningbouw, ik liep langs ze en toen ik naar binnen ging en zij hoi.
vinden jullie dat ik nu keertje moet kijken en dan mijzelf voorstellen. of wat ik meer dacht altijd, dat hun zich aan mij voorstellen. ?
Is voorlopig toch voldoende?![]()
Vast welquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand vandaag voor mij de boodschappen doen?![]()
![]()
ja terloops dus want kwam net iemand naar buiten. kan zwager neef klusser zijn of weet ik veel. Ik wacht nog een momentje maar zag geen idee van hun van joh heej ik kom hier wonen hoe heet je ofzo. dus ben maar naar binnen gegaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:39 schreef maily het volgende:
[..]
Hier staat dat je er al geweest bent en hoi hebt gezegd.
Is voorlopig toch voldoende?
Nu hoef ik echt geen buren op de vloer. maarja deur naaste me wil ik toch wel beetje kennen. Denk ff afwachten dan, zal toch nog wel even duren voor erin trekt (of trekken)Do what you love, love what you do!![]()
het was helaas geen mooie blonde rondborstige meid en die nog vrijgezel was ofzo. LOLDo what you love, love what you do!![]()
ik denk stelletje met 1 kindje. maar gok nu. vandaag nog niet gezien.Do what you love, love what you do!![]()
Daar val jij niet op LOLquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:43 schreef kree het volgende:
het was helaas geen mooie blonde rondborstige meid en die nog vrijgezel was ofzo. LOL![]()
neuh naja blond is wel leuk. maar niet echt voorkeur. en onwijs rondborstig ook al niet echt.quote:
Een goede verstandshouding met je buren is wel fijn hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja terloops dus want kwam net iemand naar buiten. kan zwager neef klusser zijn of weet ik veel. Ik wacht nog een momentje maar zag geen idee van hun van joh heej ik kom hier wonen hoe heet je ofzo. dus ben maar naar binnen gegaan.
Nu hoef ik echt geen buren op de vloer. maarja deur naaste me wil ik toch wel beetje kennen. Denk ff afwachten dan, zal toch nog wel even duren voor erin trekt (of trekken)
Buren in mijn oud buurtje raakte ik goed mee bevriend (al hielp het wel mee dat m'n toenmalige beste vriendin een relatie met een van die buren kreeg, NATUURLIJK nadat ik ze aan elkaar had voorgesteld)
Buren hier....? Overbuurman is een ontiegelijke popijopi sportschool kerel die bij het minste of geringste boos word en van alles laat slingeren in de hal (vooral vuilniszakken vind 'ie leuk) en de buurman naast mij is een aardige man maar heul erg wereldvreemd.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Of zij niet op hem.quote:
Althans daar heb ik altijd last van. Vrouwen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk. En vrouwen die mij leuk vinden, vind ik over het algemeen niet leuk
Well, life can be a riot
sowieso komt er niet vrijgezel te wonen. want ik weet nog 3 jaar terug zat ik op het randje van dat ze net regels veranderde en dat dit soort huisjes alleen aan meerdere personen konden worden verhuurd. stel dus.
Soms denk ik nog wel eens pak ik dan niet woning af van anderen, maarja het was eten of gegeten worden en viel binnen de regels en was nr 8 op lijst toen, rest zei er nee tegen, daarom heb ik er vrede mee.Do what you love, love what you do!![]()
Joh woning van anderen afpakken? Dat is niet hoe je dat zo moet bekijken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:49 schreef kree het volgende:
sowieso komt er niet vrijgezel te wonen. want ik weet nog 3 jaar terug zat ik op het randje van dat ze net regels veranderde en dat dit soort huisjes alleen aan meerdere personen konden worden verhuurd. stel dus.
Soms denk ik nog wel eens pak ik dan niet woning af van anderen, maarja het was eten of gegeten worden en viel binnen de regels en was nr 8 op lijst toen, rest zei er nee tegen, daarom heb ik er vrede mee.
Als jij ergens 8ste staat, en de 7 mensen voor jou die de woning bezichten vinden het niks, dan heb jij niks afgepakt. Dan heb jij gebruikt gemaakt van de situatie.Well, life can be a riot
Ja en mijn huis heb ik van mijn ex afgepakt; ik kreeg rond de scheiding van de makelaar te horen dat deze te koop zou komen te staan en ik heb deze toen meteen bezichtigd en er een bod op uit gedaan zonder tegen mijn ex te zeggen dat deze te koop zou komen te staan en zij tegen mij op zou kunnen bieden en dat degene die er het meeste voor zou willen betalen, hem zou krijgen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:49 schreef kree het volgende:
Soms denk ik nog wel eens pak ik dan niet woning af van anderen, maarja het was eten of gegeten worden en viel binnen de regels en was nr 8 op lijst toen, rest zei er nee tegen, daarom heb ik er vrede mee.
TL;DR Onzin om zo te denken.![]()
Ja kree ze gaan je uitzetten als jij niet binnen 3 jaar een vrouw en kind hebtTrotste mama van Ambar
MUHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en mijn huis heb ik van mijn ex afgepakt; ik kreeg rond de scheiding van de makelaar te horen dat deze te koop zou komen te staan en ik heb deze toen meteen bezichtigd en er een bod op uit gedaan zonder tegen mijn ex te zeggen dat deze te koop zou komen te staan en zij tegen mij op zou kunnen bieden en dat degene die er het meeste voor zou willen betalen, hem zou krijgen.Well, life can be a riot
ja is wel zo. en daarom ook hoor en woon hier oke nu. maarja denk wel eens mss moeten hele gezinnen het met minder doen. tis niet mijn schuld, dat weet ik ook. Maarjaquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh woning van anderen afpakken? Dat is niet hoe je dat zo moet bekijken.
Als jij ergens 8ste staat, en de 7 mensen voor jou die de woning bezichten vinden het niks, dan heb jij niks afgepakt. Dan heb jij gebruikt gemaakt van de situatie.
was oke geweest met appartement in flat ook, en daar was ik nr 3. maar die kaapte de 2e van me. dus oke.Do what you love, love what you do!![]()
Iemand die hoger dan je staat kan de boel niet kapenquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel zo. en daarom ook hoor en woon hier oke nu. maarja denk wel eens mss moeten hele gezinnen het met minder doen. tis niet mijn schuld, dat weet ik ook. Maarja
was oke geweest met appartement in flat ook, en daar was ik nr 3. maar die kaapte de 2e van me. dus oke.Trotste mama van Ambar
Moet-ie snel maar een dakloze Oekraïense van straat plukken en die volblaffen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja kree ze gaan je uitzetten als jij niet binnen 3 jaar een vrouw en kind hebt
Uiteraard voor de geyle neuqsecks wel eerst ff een krabbeltje zetten onder een huwelijksakte want dat is zoals Onze Lieve Heer het zou willen he!![]()
![]()
Het is wat het is Kree.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel zo. en daarom ook hoor en woon hier oke nu. maarja denk wel eens mss moeten hele gezinnen het met minder doen. tis niet mijn schuld, dat weet ik ook. Maarja
was oke geweest met appartement in flat ook, en daar was ik nr 3. maar die kaapte de 2e van me. dus oke.
Jij woont hier nu, die andere mensen niet.
Mijn vorige woning hadden ook prima 2 mensen en eventueel een (klein) kindje kunnen wonen. Toch woonde ik daar alleen. Dat is wat het is.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie snel maar een dakloze Oekraïense van straat plukken en die volblaffen.
Uiteraard voor de geyle neuqsecks wel eerst ff een krabbeltje zetten onder een huwelijksakte want dat is zoals Onze Lieve Heer het zou willen he!
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
was oke geweest met appartement in flat ook, en daar was ik nr 3. maar die kaapte de 2e van me. dus oke.
"Oh nee, dit huis is te mooi voor mij, geef mij maar een kartonnen doos onder een brug hoor!"
Wees gewoon blij met je stulpje!![]()
![]()
euh mee jawel. gaat op volgorde van inschrijvingstijd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand die hoger dan je staat kan de boel niet kapen
Dus wat ik zeg en je hebt het over 10 jaar en meer en dan kom je hopelijk in de top tien die huisje mogen bekijken.
daaruit kan iedereen zeggen ik wil. en van daar uit is het op basis van langer ingeschreven of niet.
En no shit was toen al 600 op 1 huisje/. en wil niet weten wat het nu onderhand is 3 jaar later.Do what you love, love what you do!![]()
Precies. Wees blij dat je in een leuk huisje woont, en dat je niet in een gehorige flat op 4 hoog zit met van alles en nog wat om je heen wat overlast veroorzaakt en misschien geen Nederlands spreekt en je dus geen contact met ze kan maken.
Prijs mijzelf ook gelukkig hoor, grote flat. Best goede locatie, onwijs goed geïsoleerd. Mensen hebben nooit last van elkaar, heerlijk. Zou ik graag iets willen met een tuintje, een extra kamer, en eventueel een (kleine) garage? Ja. Maar dat is wat het is.Well, life can be a riot
Jij zegt dat je 3 stond en dat nummer 2 de boel voor je wegkaapte. Nee die persoon stond gewoon voor jou in de rijquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
euh mee jawel. gaat op volgorde van inschrijvingstijd.
Dus wat ik zeg en je hebt het over 10 jaar en meer en dan kom je hopelijk in de top tien die huisje mogen bekijken.
daaruit kan iedereen zeggen ik wil. en van daar uit is het op basis van langer ingeschreven of niet.
En no shit was toen al 600 op 1 huisje/. en wil niet weten wat het nu onderhand is 3 jaar later.Trotste mama van Ambar
owh het is hier zeer gehorig ook hoor. en oke Somaliër onderhand aan 1 kant sinds jaar. andere kant nog even de vraag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
Precies. Wees blij dat je in een leuk huisje woont, en dat je niet in een gehorige flat op 4 hoog zit met van alles en nog wat om je heen wat overlast veroorzaakt en misschien geen Nederlands spreekt en je dus geen contact met ze kan maken.
Prijs mijzelf ook gelukkig hoor, grote flat. Best goede locatie, onwijs goed geïsoleerd. Mensen hebben nooit last van elkaar, heerlijk. Zou ik graag iets willen met een tuintje, een extra kamer, en eventueel een (kleine) garage? Ja. Maar dat is wat het is.
ik zou btw nog open. staan voor ruil en appartementje ergens. maar wel in een wat meer nieuwbouw ding.
aan andere kant. zit hier wel best.Do what you love, love what you do!![]()
ja zo bedoelde ik het ook. excuus.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij zegt dat je 3 stond en dat nummer 2 de boel voor je wegkaapte. Nee die persoon stond gewoon voor jou in de rij
Maar je kan de boel niet flashen, dat bedoelt ze.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
euh mee jawel. gaat op volgorde van inschrijvingstijd.
En no shit was toen al 600 op 1 huisje/. en wil niet weten wat het nu onderhand is 3 jaar later.
Als jij voor een woning op positie 5 staat. En jullie komen met z'n 5en op bezichtiging en 4 van de 5 willen hem niet omdat er dingen aan zitten te komen of het te klein is of whatever, en jij wel. Heb jij 'm.
Mijn vorige woning zat schimmel in 't plafond bij de badkamer/slaapkamer. De 3 mensen voor mij zeiden allemaal "oh, dat ga ik niet doen want er zit schimmel" en die zijn met 5 minuten weggegaan.
Ik zei "oh joh, schimmel... Daar kan ik de woningbouw voor bellen" en heb de woning genomen.
3 Weken later trok ik er in, 2 weken daarna was de schimmel weggehaald
Well, life can be a riot
De chagrijnige onderbuuf is vervelender dan het leuke gezin uit Somalië dat er naast woont. Dat gezin zijn leukere en gezelliger buren
Trotste mama van Ambar
Ja ik wilde eerst een ander huis kopen en ze wilde gelijk ook meteen een bezichtiging voor dat zelfde huis hebben; de extra kamers die ik voor mijn eventuele toekomstige kinderen wilde gebruiken in dat huis, wilde zij gaan gebruiken voor onderverhuur als zij het huis voor mijn neus zou wegkapen!quote:
Het huis was toch kut, en ik ging haar uiteraard niet nog een keer vertellen van het volgende huis waar ik interesse in had.![]()
ja zo bedoelde ik het ook, dat is hoe het gaat. ik omschreef het niet goed denkquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je kan de boel niet flashen, dat bedoelt ze.
Als jij voor een woning op positie 5 staat. En jullie komen met z'n 5en op bezichtiging en 4 van de 5 willen hem niet omdat er dingen aan zitten te komen of het te klein is of whatever, en jij wel. Heb jij 'm.
Mijn vorige woning zat schimmel in 't plafond bij de badkamer/slaapkamer. De 3 mensen voor mij zeiden allemaal "oh, dat ga ik niet doen want er zit schimmel" en die zijn met 5 minuten weggegaan.
Ik zei "oh joh, schimmel... Daar kan ik de woningbouw voor bellen" en heb de woning genomen.
3 Weken later trok ik er in, 2 weken daarna was de schimmel weggehaald
Ja maar die zielige gezinnetjes onder hem dan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand die hoger dan je staat kan de boel niet kapen![]()
![]()
Dan had hij niet moeten accepteren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar die zielige gezinnetjes onder hem dan?Trotste mama van Ambar
Ik kende de persoon die onder mij op de lijst stond voor dit huis ook. Tja dikke vette pech voor die persoon dat ik hem geaccepteerd heb. Zo gaan die dingenTrotste mama van Ambar
Je hebt een lief gezinnetje dus behoed voor vreselijk gehooroverlast met de buren!quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
owh het is hier zeer gehorig ook hoor. en oke Somaliër onderhand aan 1 kant sinds jaar. andere kant nog even de vraag.
ik zou btw nog open. staan voor ruil en appartementje ergens. maar wel in een wat meer nieuwbouw ding.
aan andere kant. zit hier wel best.
En je huidige buren heb je dus ook behoed voor het gekrijs van de koter van dat gezin!
Je bent gewoon een held. man!Zonder jou had Frank Visser er bij aan te pas moeten komen!
![]()
![]()
toen ik uitgenodigd werd voor kijken hier als nr8 dus stond het nog vol met spullen van vorige (overleden) begreep ik later bewoner.
oke ik zag er wel doorheen. ff verfje stucwerk etc etc. dus ik dacht mij wel prima. toch zeiden er voor me een aantal voor af. niet doorheen gekeken wss. want toen ik uiteindelijk sleutel kreeg was alles natuurlijk weg. en muren opnieuw stuc werk etc etc. was vooral schuren en verven nog ff en behangen boven.Do what you love, love what you do!![]()
Dit dus!quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kende de persoon die onder mij op de lijst stond voor dit huis ook. Tja dikke vette pech voor die persoon dat ik hem geaccepteerd heb. Zo gaan die dingen![]()
hehehehequote:Op vrijdag 18 april 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt een lief gezinnetje dus behoed voor vreselijk gehooroverlast met de buren!
En je huidige buren heb je dus ook behoed voor het gekrijs van de koter van dat gezin!
Je bent gewoon een held. man!Zonder jou had Frank Visser er bij aan te pas moeten komen!
ja zo gaat het ook en systeem is dan wel eerlijk. totdat je gaat kijken naar prio gevallen. Maar oke geen zin in die discussie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kende de persoon die onder mij op de lijst stond voor dit huis ook. Tja dikke vette pech voor die persoon dat ik hem geaccepteerd heb. Zo gaan die dingen
Laat het maar aan kree over om van geen probleem een probleem te makenTrotste mama van Ambar
mij Somalische buurman is oke trouwens he?
geen last van de man en lekker aan het werk op Schiphol dacht ik nu.
Kindje toptaal geen last van. alleen als ze ff extreem gaan koken en wind niet goed dan denk ik wtf. ;pDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Sjezus, Mini-ToT slaapt sinds een logeerpartijtje het liefst op de grond.
Vannacht komt hij doodrustig de trap af sjokken en zegt kalm: "Papa, er loopt ene spin op m'n deken."
Ik sta rustig op om het te verhelpen: "Ja jong, als je gewoon in je bed slaapt, heb je dat probleem niet zo snel."
Ik loop met hem mee, wapper de deken ff wat een andere richting uit en leg het weer neer, en hij kruipt er weer onder en gaat verder slapen.Zo makkelijk!
(Ter info: hij ligt tussen de 2 matrassen in waar zijn vriendinnetje en hij 2 weken geleden op hebben geslapen.)![]()
zal jou eens prioriterenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja zo gaat het ook en systeem is dan wel eerlijk. totdat je gaat kijken naar prio gevallen. Maar oke geen zin in die discussie.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus dat kindje kan niet zo heel goed koken?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:08 schreef kree het volgende:
Kindje toptaal geen last van. alleen als ze ff extreem gaan koken en wind niet goed dan denk ik wtf. ;p![]()
Kousquote:Well, life can be a riot
Hee, wat fijn zeg!quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja. het gaat echt goed de afgelopen dagen![]()
hoe is het met onze God ?
Hier....mwah, aardig verkouden en ietsjes een zwak/ziek gevoel. Gelukkig niet zo heel erg maar de mama van Mini-ToT is de afgelopen periode langdurig heel ziek geweest en ik hoop dat ik niet dat zelfde te pakken heb.
Verder een hoop gedoe met de familie van mijn nieuwe vriendin; die zien het allemaal niet zitten dat zij hier naar toe komt.![]()
![]()
broekquote:Well, life can be a riot
Ow balen zeg... Is het nu niet zeker dat ze deze kant op komt?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, wat fijn zeg!
Hier....mwah, aardig verkouden en ietsjes een zwak/ziek gevoel. Gelukkig niet zo heel erg maar de mama van Mini-ToT is de afgelopen periode langdurig heel ziek geweest en ik hoop dat ik niet dat zelfde te pakken heb.
Verder een hoop gedoe met de familie van mijn nieuwe vriendin; die zien het allemaal niet zitten dat zij hier naar toe komt.![]()
nou ik weet niet of kindje dat doet, aardig gozertje wel, is meer mama.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus dat kindje kan niet zo heel goed koken?
Maar ken ze niet heel goed he. die gozer heb ik nog wel eens geholpen met scooter en gereedschap. maar tis andere cultuur. Nu vernam ik had ie me gebeld maar was er niet en zag het pas later. van einde suikerfeest enzo en hapjes gemaakt. tja weet ik veel. had het ff eerder laten weten. maar die oke dus. vroeger woonde twee bejaarde wijfies naast me, beide nu overleden dus. andere kant geen hoopidee?Do what you love, love what you do!![]()
Ai dat is balen, hopelijk idd dan niet het zelfde, dat zou vervelend zijn!!quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, wat fijn zeg!
Verder een hoop gedoe met de familie van mijn nieuwe vriendin; die zien het allemaal niet zitten dat zij hier naar toe komt.
Aah waarom dat dan?![]()
![]()
hoe autistisch ben jij?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik weet niet of kindje dat doet, aardig gozertje wel, is meer mama.
Maar ken ze niet heel goed he. die gozer heb ik nog wel eens geholpen met scooter en gereedschap. maar tis andere cultuur. Nu vernam ik had ie me gebeld maar was er niet en zag het pas later. van einde suikerfeest enzo en hapjes gemaakt. tja weet ik veel. had het ff eerder laten weten. maar die oke dus. vroeger woonde twee bejaarde wijfies naast me, beide nu overleden dus. andere kant geen hoopidee?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Turkquote:Well, life can be a riot
Jaquote:Well, life can be a riot
Inderdaad. Ze zijn daar behoorlijk traditioneel en vinden dat ik eerst daar naar toe moet (dan zal ik in het hoogseizoen 3 weekjes die kant op moeten gaan, wat klauwen met geld kost), en ze hebben er problemen mee dat ik al een kind heb en gescheiden ben. Ze verwachten dat het allemaal veel te zwaar gaat worden voor haar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow balen zeg... Is het nu niet zeker dat ze deze kant op komt?
Ik heb al een uitgebreide brief getypt die zij naar hen toe kan sturen. Het is allemaal echt niet zo zwaar als ze denken.![]()
Ja, maar dan weet je wel wat voor koeken je thuis krijgt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand vandaag voor mij de boodschappen doen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ff dikke asbest eruit gehaald wel nog dat was de vertraging wss. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ze koken het kindje?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:08 schreef kree het volgende:
Kindje toptaal geen last van. alleen als ze ff extreem gaan koken en wind niet goed dan denk ik wtf. ;p![]()
![]()
Flesquote:Well, life can be a riot
hmmm koekenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je wel wat voor koeken je thuis krijgt.
oh ja wilde nog wandelen, kan ik koek halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee als ze dood zijn is er idd geen hoopidee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik weet niet of kindje dat doet, aardig gozertje wel, is meer mama.
Maar ken ze niet heel goed he. die gozer heb ik nog wel eens geholpen met scooter en gereedschap. maar tis andere cultuur. Nu vernam ik had ie me gebeld maar was er niet en zag het pas later. van einde suikerfeest enzo en hapjes gemaakt. tja weet ik veel. had het ff eerder laten weten. maar die oke dus. vroeger woonde twee bejaarde wijfies naast me, beide nu overleden dus. andere kant geen hoopidee?![]()
Ach de een smelt een paashaas, de ander kookt een kindje.quote:
Je kan ook in Katwijk wonen, dat is pas vervelend
Well, life can be a riot
Nou Ik had net ook weer wat Rij ik op het fietspad terug van AH gaat die deur bij AH aan de zij kant in eens open, komen 'stoeiende' mannen uit. Ik dacht stelletje idioten doe niet zo gevaarlijk. Ineens hoor ik een vent roepen" rustig rustig ik betaal wel waar is mijn portemonnee". Die vent wilde vluchten maar werd tegen gehouden door een man of 5 van AH en rolde met zijn allen over de grond buiten. Ik ben maar een eindje naar achteren gegaan en gewacht tot ze die man rustig hadden en weer naar binnen was. Kwamen even later 2 politie wagens, toen was ik alweer weg maar kan het hier vanuit mijn huis zien als er wat over de rotonde rijd en hadden sirenes aan. Maar ik schrok mij rot johWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sleutelquote:Well, life can be a riot
Hopelijk komen ze ook tot die conclusie. Maar zal lastig worden om ze te overtuigen...quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn daar behoorlijk traditioneel en vinden dat ik eerst daar naar toe moet (dan zal ik in het hoogseizoen 3 weekjes die kant op moeten gaan, wat klauwen met geld kost), en ze hebben er problemen mee dat ik al een kind heb en gescheiden ben. Ze verwachten dat het allemaal veel te zwaar gaat worden voor haar.
Ik heb al een uitgebreide brief getypt die zij naar hen toe kan sturen. Het is allemaal echt niet zo zwaar als ze denken.![]()
O shit ToT ....quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, wat fijn zeg!
Jammer dat dat nu pas duidelijk is ....![]()
Woonkamerquote:Well, life can be a riot
Bastogne is primaquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je wel wat voor koeken je thuis krijgt.Trotste mama van Ambar
De moeder is gelukkig wel positief en dat is stap één.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze ook tot die conclusie. Maar zal lastig worden om ze te overtuigen...![]()
![]()
Jemig Dot, dat heb jij weer. Je zat wel eerste rangquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Nou Ik had net ook weer wat Rij ik op het fietspad terug van AH gaat die deur bij AH aan de zij kant in eens open, komen 'stoeiende' mannen uit. Ik dacht stelletje idioten doe niet zo gevaarlijk. Ineens hoor ik een vent roepen" rustig rustig ik betaal wel waar is mijn portemonnee". Die vent wilde vluchten maar werd tegen gehouden door een man of 5 van AH en rolde met zijn allen over de grond buiten. Ik ben maar een eindje naar achteren gegaan en gewacht tot ze die man rustig hadden en weer naar binnen was. Kwamen even later 2 politie wagens, toen was ik alweer weg maar kan het hier vanuit mijn huis zien als er wat over de rotonde rijd en hadden sirenes aan. Maar ik schrok mij rot joh![]()
![]()
Relaxenquote:Well, life can be a riot
Ik heb nog wel hoop, maar het zou echt kut zijn als die allemaal verspilde tijd geweest zou zijn, en voor Mini en mij is het emotioneel ook ff goed kut als dit niet door zou gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:15 schreef maily het volgende:
[..]
O shit ToT ....
Jammer dat dat nu pas duidelijk is ....![]()
katwijk is niet zo erg? of Rijnsburg waar ik nu woon dus, maar gemeente katwijk nog steeds.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach de een smelt een paashaas, de ander kookt een kindje.
Je kan ook in Katwijk wonen, dat is pas vervelend
Het is wel toch soort van dorps nog en niet iedereen kan daar tegen. maar is ook wel beetje aan het veranderen.Do what you love, love what you do!![]()
Hopelijk veranderen ze nog van mening en gaat het gewoon door, zou voor jullie beide fijn zijnquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog wel hoop, maar het zou echt kut zijn als die allemaal verspilde tijd geweest zou zijn, en voor Mini en mij is het emotioneel ook ff goed kut als dit niet door zou gaan.![]()
![]()
Ah kijk, die kan je maar beter mee hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
De moeder is gelukkig wel positief en dat is stap één.![]()
![]()
het is ook wel een enorme stap, is nou niet echt om de hoekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zal jou eens mee hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah kijk, die kan je maar beter mee hebben![]()
![]()
Streamenquote:Well, life can be a riot
wow. ja verwacht je idd niet nee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Nou Ik had net ook weer wat Rij ik op het fietspad terug van AH gaat die deur bij AH aan de zij kant in eens open, komen 'stoeiende' mannen uit. Ik dacht stelletje idioten doe niet zo gevaarlijk. Ineens hoor ik een vent roepen" rustig rustig ik betaal wel waar is mijn portemonnee". Die vent wilde vluchten maar werd tegen gehouden door een man of 5 van AH en rolde met zijn allen over de grond buiten. Ik ben maar een eindje naar achteren gegaan en gewacht tot ze die man rustig hadden en weer naar binnen was. Kwamen even later 2 politie wagens, toen was ik alweer weg maar kan het hier vanuit mijn huis zien als er wat over de rotonde rijd en hadden sirenes aan. Maar ik schrok mij rot johDo what you love, love what you do!![]()
JAquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmmm koeken
oh ja wilde nog wandelen, kan ik koek halenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou zit ik echt niet op te wachten, je weet nooit wat zo gast doet mocht hij zich los hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jemig Dot, dat heb jij weer. Je zat wel eerste rang
Ben een heel eind naar achteren gereden. Ik denk rij ik er voorbij en hij shiet los of ze rollen nog verder het fietspad op. Beter ga je er niet langsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegenwoordig kan je van alles verwachten eigenlijk. De mensheid is langzaam aan gek aan het worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zo idd. Je weet idd niet wat er allemaal gaat gebeuren...quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zit ik echt niet op te wachten, je weet nooit wat zo gast doet mocht hij zich los hebben gemaakt.
Ben een heel eind naar achteren gereden. Ik denk rij ik er voorbij en hij shiet los of ze rollen nog verder het fietspad op. Beter ga je er niet langs![]()
dat soort grappen zie je liever niet, heb een keer een boze man gezien die een hondje aan de riem had, klein beestje, en die sloeg zo met dat beest een raam kapot van een deur
ik ben zelden zo boos en bang geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee idd, doodeng. Goed gedaan!quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zit ik echt niet op te wachten, je weet nooit wat zo gast doet mocht hij zich los hebben gemaakt.
Ben een heel eind naar achteren gereden. Ik denk rij ik er voorbij en hij shiet los of ze rollen nog verder het fietspad op. Beter ga je er niet langs![]()
Echt wel!quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hopelijk veranderen ze nog van mening en gaat het gewoon door, zou voor jullie beide fijn zijn![]()
![]()
Klopt ja, maar m'n vriendin sluit zich nu helemaal af vanwege de problemen, en de afgelopen weken heb ik haar ook weinig gesproken omdat ze haar familie op een ander eiland aan het bezoeken was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah kijk, die kan je maar beter mee hebbenNiet fijn zo...
![]()
Wquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
dat soort grappen zie je liever niet, heb een keer een boze man gezien die een hondje aan de riem had, klein beestje, en die sloeg zo met dat beest een raam kapot van een deur
ik ben zelden zo boos en bang geweest
T
F
!
!
!![]()
![]()
Heel jammer ....quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, maar m'n vriendin sluit zich nu helemaal af vanwege de problemen, en de afgelopen weken heb ik haar ook weinig gesproken omdat ze haar familie op een ander eiland aan het bezoeken was.Niet fijn zo...
![]()
Nee dat is niet fijn idd. Wanneer komt ze terug van dat andere eiland?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, maar m'n vriendin sluit zich nu helemaal af vanwege de problemen, en de afgelopen weken heb ik haar ook weinig gesproken omdat ze haar familie op een ander eiland aan het bezoeken was.Niet fijn zo...
![]()
politie kwam niet want er was een trein verongelukt bij centraal station met een gevaarljike ladingquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik snap de afwegingquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
politie kwam niet want er was een trein verongelukt bij centraal station met een gevaarljike lading![]()
A dat is erg. Arm beestjequote:Op vrijdag 18 april 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben zelden zo boos en bang geweest
En je kan niets he, als je wat zegt kan het ook de verkeerde kant uit gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh ja dat wel, maar dan sta je daar als burger toch zo van.... ik kan hier niets aan doen, ik heb het geprobeerd, ik loop hier weg vanquote:
was ook nog voor de 'we hebben allemaal een 10 megapixel camera in onze broekzak' tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig dat er geen kinderen liepen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar ToT
is het het idee dat zij deze kant op komt en dat jullie gaan hokken? of eerst een maandje ofzo?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
A dat zou sneu zijn, hebben jullie alle drie zo naar uitgekeken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, wat fijn zeg!
Verder een hoop gedoe met de familie van mijn nieuwe vriendin; die zien het allemaal niet zitten dat zij hier naar toe komt.
Maar het is een volwassen vrouw toch die haar eigen keuzes kan maken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eensquote:Ik denk het.quote:Ook op de jouwe.quote:Het heeft wel iets naar je geluisterd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelende buikpijn van Aeque opbokken graag kkkksssssstttttttt
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
In die landen gaat het wellicht iets anders dan hierquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat zou sneu zijn, hebben jullie alle drie zo naar uitgekeken.
Maar het is een volwassen vrouw toch die haar eigen keuzes kan maken?![]()
wat zei de chimpansee moeder tegen haar jong toen ze gingen eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Eens
[..]
Ik denk het.
[..]
Ook op de jouwe.
[..]
Het heeft wel iets naar je geluisterd.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar, maar dan zou je denken dat iemand eerst overlegt ipv het zover te laten gaan en dan pas met deze conclusie komen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
In die landen gaat het wellicht iets anders dan hier
Maar we duimen dat het goed komt voor ToT en MiniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja het gaat er daar een heel stuk traditioneler aan toe he; ooms en tantes en neven en nichten moeten het er allemaal mee eens zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat zou sneu zijn, hebben jullie alle drie zo naar uitgekeken.
Maar het is een volwassen vrouw toch die haar eigen keuzes kan maken?![]()
Hey Heer Worst, hoe is het met u pootje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan beter, maar komt goedquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Heer Worst, hoe is het met u pootje?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dit wel ja, zou ik er wss wel wat van zeggen of ingrijpen en ben held op sokken wat dat aangaat. maarja zo ben ik nou eenmaal. maar idd ja voor je het weet heb je zelf mes tussen je ribben.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat is erg. Arm beestje
En je kan niets he, als je wat zegt kan het ook de verkeerde kant uit gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Zou echt ja,,er zijn als het alsnog niet door zou gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het gaat er daar een heel stuk traditioneler aan toe he; ooms en tantes en neven en nichten moeten het er allemaal mee eens zijn.
Hopelijk komt het goed. En zo niet dan bij een volgende keer beter eerst vragen hoe de familie er in staat.
Je hebt al best veel geregeld toch zodat ze kan komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waar ga je wandelen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke, telefoon aan de lader, opruimen, wandelenDo what you love, love what you do!![]()
Houdt lang aan. Naar de dokter geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige ezels stoten zich graag een tweede keer.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik dacht bijna weekend met familie weg deze. lol ben ook zo een ei in die dingen goed opslaan in agenda.
maar ok nagecheckt tis pas begin volgende maand.
Komt het door de voet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Houdt lang aan. Naar de dokter geweest?![]()
![]()
Ja vooral als iemand al agressief isquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
dit wel ja, zou ik er wss wel wat van zeggen of ingrijpen en ben held op sokken wat dat aangaat. maarja zo ben ik nou eenmaal. maar idd ja voor je het weet heb je zelf mes tussen je ribben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:47 schreef aeque het volgende:
Sommige ezels stoten zich graag een tweede keer.
How can I make this topic about me?![]()
Eekhoorntje is weer op bezoek
ja idd. zou ook niet weten wat ik dan had gedaan trouwens. ben nu ook geen gespierde beer van een vent die iemand ff zo omlegt natuurlijk. hahahaquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral als iemand al agressief isDo what you love, love what you do!![]()
Leuke beestjes. Hij of zij komt iedere dag rond dezelfde tijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En eikeltjes taart gebakkenquote:
Dat snap ik echt niet - mensen die dingen verkeerd in de agenda zetten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:47 schreef kree het volgende:
ik dacht bijna weekend met familie weg deze. lol ben ook zo een ei in die dingen goed opslaan in agenda.
maar ok nagecheckt tis pas begin volgende maand.
How can I make this topic about me?![]()
Gezelliquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke beestjes. Hij of zij komt iedere dag rond dezelfde tijd![]()
![]()
Da's leuk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke beestjes. Hij of zij komt iedere dag rond dezelfde tijdHow can I make this topic about me?![]()
Hoe moeilijk kan het zijn hequote:Op vrijdag 18 april 2025 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet - mensen die dingen verkeerd in de agenda zetten.![]()
Is 'ie schuw, maw: je kunt niet in de tuin zitten want dan komt 'ie niet op bezoek?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke beestjes. Hij of zij komt iedere dag rond dezelfde tijdHow can I make this topic about me?![]()
Ah joh kan de beste gebeuren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet - mensen die dingen verkeerd in de agenda zetten.
Zeg ik totaal niet omdat ik er gisteren nog last van had.
nou verkeerd niet, meer van ja zet ik er wel ff in. maaaaaaanden terug en het dan vergeten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet - mensen die dingen verkeerd in de agenda zetten.
maar oke had deze goed alsnog, werd alleen in verwarring gebracht van gaan we met die en die auto en op vrijdag erin, Ik dacht al wtf heb ik het nu verkeerd, maar is zelfde soort vrije weekend alleen begin mei.
ezels nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:47 schreef aeque het volgende:
Sommige ezels stoten zich graag een tweede keer.
een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen
maar een mens
veel dommer dan dit dier
stoot zich wel een keer of 4Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Inderdaad, dat begrijp ik niet. Sommige afspraken verkeerd in de agenda zetten kan je nog geld kosten ook, bijvoorbeeld de tandarts of de kapper: die sturen je gewoon een rekening voor de afgesproken tijd als je niet komt opdagen. En terecht.quote:How can I make this topic about me?![]()
*een ezelin dat domme dierquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ezels niet
maar een mens
veel dommer dan dit dier
stoot zich wel een keer of 4![]()
Oh zit het zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ezels niet
maar een mens
veel dommer dan dit dier
stoot zich wel een keer of 4
Liep wat achter met bijlezen, maar schrikken dit zeg. Je zou er bijna ongewenst in betrokken rakenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Nou Ik had net ook weer wat Rij ik op het fietspad terug van AH gaat die deur bij AH aan de zij kant in eens open, komen 'stoeiende' mannen uit. Ik dacht stelletje idioten doe niet zo gevaarlijk. Ineens hoor ik een vent roepen" rustig rustig ik betaal wel waar is mijn portemonnee". Die vent wilde vluchten maar werd tegen gehouden door een man of 5 van AH en rolde met zijn allen over de grond buiten. Ik ben maar een eindje naar achteren gegaan en gewacht tot ze die man rustig hadden en weer naar binnen was. Kwamen even later 2 politie wagens, toen was ik alweer weg maar kan het hier vanuit mijn huis zien als er wat over de rotonde rijd en hadden sirenes aan. Maar ik schrok mij rot joh
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
veel gezegdes zijn verbasterd door de jaren heenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, herstel is wat weken hoor, is nauwelijks week geledenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Houdt lang aan. Naar de dokter geweest?Uw ADH vitamine Worst
mehquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, herstel is wat weken hoor, is nauwelijks week geledenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is 'ie schuw, maw: je kunt niet in de tuin zitten want dan komt 'ie niet op bezoek?
Waarschijnlijk niet nee, maar ik hoef hem ook niet dicht bij mij. DIe beeste brengen ziektes over en als ze bijten schijnt het heel gemeen te zijn. Ze zien er dan wel lief en schattig uit maar dat zzijn ze nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was mij nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is ook pas 437 keer langsgekomen de afgelopen wekenHow can I make this topic about me?![]()
ja maar ik ga ervanuit dat mensen ergens smileys vandaan trekken, deze is echt in het systeem maar niet in de balkquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is ook pas 437 keer langsgekomen de afgelopen weken
beetje geheim zoals
*Lust geen koffie*![]()
tetanes prik ervoor. ok die krijg je ook na val of en dergelijke dacht jaartje of 5 werkt het.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Waarschijnlijk niet nee, maar ik hoef hem ook niet dicht bij mij. DIe beeste brengen ziektes over en als ze bijten schijnt het heel gemeen te zijn. Ze zien er dan wel lief en schattig uit maar dat zzijn ze nietDo what you love, love what you do!![]()
Ja het is idd wel een sneaky smileyquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ik ga ervanuit dat mensen ergens smileys vandaan trekken, deze is echt in het systeem maar niet in de balk
beetje geheim zoals![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ik ga ervanuit dat mensen ergens smileys vandaan trekken, deze is echt in het systeem maar niet in de balk
beetje geheim zoals![]()
![]()
misschien vragen wat het kost om een regenboog aan![]()
te krijgen
nog minstens 4 kleuren meer nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar zat ik niet op te wachten dus gelijk de scoot in de achteruit gezet en een eind verder rustig afwachtenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Liep wat achter met bijlezen, maar schrikken dit zeg. Je zou er bijna ongewenst in betrokken rakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je praat uit ervaring.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, herstel is wat weken hoor, is nauwelijks week geleden
Hey KWquote:
Hondsdolheidquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:59 schreef kree het volgende:
wacht rabies is dat andere van honden beten enzo.![]()
ja maar doet bedoel ik met dat zijn gifjes die je in een afbeelding gooit, ik wil ze als *R* en *B* enz hebbenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja zelfde idd. tetanus is andere weer. moest ff zoeken ookquote:
Ja waar kan je dat indienen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar doet bedoel ik met dat zijn gifjes die je in een afbeelding gooit, ik wil ze als *R* en *B* enz hebben![]()
oh man mijn tetanus verloopt volgend jaar
kijken of ik dit keer meer dan 3 maanden ga voor ik iets doms doe en een nieuwe nodig hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
danny? yvonne? zal het in juni eens vragen bij de meetquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt maar het doet niet meer zo'n pijn meer en kan lopen, maar niet te veelquote:Uw ADH vitamine Worst
ik denk had laatste in ambulance na ongelukkige val enzo en etc. maar dat is zeker al meer als 15 jaar terug.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
kijken of ik dit keer meer dan 3 maanden ga voor ik iets doms doe en een nieuwe nodig hebDo what you love, love what you do!![]()
@devzero weet dat wel. Grote kans dat hij ook op de meet is, maar we kunnen het nu ook al vragenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
danny? yvonne? zal het in juni eens vragen bij de meet![]()
Dolle boelquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, dinsdag en zaterdag zijn mijn dagen.![]()
Gewoon altijd up to date houden, handig voor spontane dingenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
kijken of ik dit keer meer dan 3 maanden ga voor ik iets doms doe en een nieuwe nodig heb
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:devzero weet dat wel. Grote kans dat hij ook op de meet is, maar we kunnen het nu ook al vragenik verwacht niet dat dev op de meet is, is een eindje zwemmen voor m
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoor, maar ik ben hier niet altijd en het was me echt nog niet opgevallen...quote:How can I make this topic about me?![]()
Jawel, @devzero heeft verzekerd er te zijnquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]ik verwacht niet dat dev op de meet is, is een eindje zwemmen voor m
![]()
jij bent niet bekend met het nederlandse zorgstelsel he?quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon altijd up to date houden, handig voor spontane dingen
niet preventief handelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lol moet het nooit meer willen eigenlijk, maar in dat ziekenhuis deden ze dat wel goed. had infuus enzo en kon op knopje drukken voor shot heroïne enzo. LOL. klinkt zo fout maar min of meer is dat het wel. En was ook wel nodig na die operatie enzo.Do what you love, love what you do!![]()
maar die is niet eens blauw, waarom zou hij erbij zjin in juni?quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, @:devzero heeft verzekerd er te zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben hier niet altijd en het was me echt nog niet opgevallen...Toch? @MizzezAmy
![]()
Hier ook niet, maar ik ken mezelf. Tot 2030 ben ik good to goquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent niet bekend met het nederlandse zorgstelsel he?
niet preventief handelen
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dus jij:quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:04 schreef kree het volgende:
lol moet het nooit meer willen eigenlijk, maar in dat ziekenhuis deden ze dat wel goed. had infuus enzo en kon op knopje drukken voor shot heroïne enzo. LOL. klinkt zo fout maar min of meer is dat het wel. En was ook wel nodig na die operatie enzo.![]()
![]()
Op de meet loopt hij wel een blauwtjequote:Op vrijdag 18 april 2025 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar die is niet eens blauw, waarom zou hij erbij zjin in juni?![]()
![]()
Ik was al verbaasd, jij bent ook niet blauw?quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar die is niet eens blauw, waarom zou hij erbij zjin in juni?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dit gaat niet over de dts meet hequote:Op vrijdag 18 april 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op de meet loopt hij wel een blauwtjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op de meet loopt hij wel een blauwtje![]()
Ik ken maar één meetquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit gaat niet over de dts meet he![]()
volgens verpleegster had ik minder gedrukt als normaal.quote:
Maarre oke he door stomme dronken stunt nog steeds last wel van met tillen boven mijn hoofd. maar komt door die titanium plaat.
ik heb connectiesquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd, jij bent ook niet blauw?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O wist niet dat partners ook mee mochten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel goeie shit moet ik zeggen. LOL en gebruikte nooit drugs dus. wel alcohol en mocht daardoor niet pillen verslavend enzo dus heb de pijn de weken erna maar door gezeten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoop het wel, anders moeten speedfight haar lover en ik maar iets anders gaan doenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wist niet dat partners ook mee mochten.
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat wordt iets anders doenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoop het wel, anders moeten speedfight haar lover en ik maar iets anders gaan doen![]()
![]()
Kan ook gezellig zijnquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoop het wel, anders moeten speedfight haar lover en ik maar iets anders gaan doen
Mr lover lover....
They call me mr boombastic
Bikkel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
wel goeie shit moet ik zeggen. LOL en gebruikte nooit drugs dus. wel alcohol en mocht daardoor niet pillen verslavend enzo dus heb de pijn de weken erna maar door gezeten.
Bij de tandarts vraag ik altijd om verdoving als er een gaatje gefixt moet worden.How can I make this topic about me?![]()
Ik twee een van DTs en een van de crewquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha nee joh helemaal niet. maar oke ik deed linkje toch. dopesick gaat daar over. goeie serie.Do what you love, love what you do!![]()
En je gaat naar beide niet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twee een van DTs en een van de crew![]()
is er ook nog een in de kscquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twee een van DTs en een van de crewHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heldquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet
Maar ik ga het toch doen![]()
![]()
ik probeer nog een halve kpd meet te regelen voor 1 mei maar dat is heel stiekemHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nope geen interesse eigenlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: