abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 20 april 2025 @ 11:14:13 #101
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217418502
quote:
16s.gif Op zondag 20 april 2025 11:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Maarja een hoer mag je geen hoer meer noemen, maar wel een talkshow afbranden omwille van de huidskleur van de pipo's die het organiseren.
Ja, dat is niet sneu hoor. Dat is juist heel geweldig *O*
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_217418700
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 10:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, er zijn wel meer beroemde, succesvolle en goed uitziende vrouwen.
Derksen en vriendjes zijn natuurlijk ook zeer triest maar beter had Sylvie er geen woord aan verspild verder. Dat is natuurlijk ook leuk, dat iemand er vaker ook serieus op in gaat.
Ja, en die succesvolle en goed uitziende vrouwen MET MENING worden ook altijd afgesnauwd door mannen. Er is altijd wel iets niet goed.

Je denkt van niet? Het topic staat er vol mee hoor. Je ziet toch veel reacties van mannen die vinden dat zij zich anders zou moeten gedragen als vrouw. Ze moet aaibaar zijn, ze mag niet arrogant zijn (lees: ze weet wat ze wil en wat ze waard is), ze zou ijskoud zijn, etc.

quote:
16s.gif Op zondag 20 april 2025 11:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Maarja een hoer mag je geen hoer meer noemen, maar wel een talkshow afbranden omwille van de huidskleur van de pipo's die het organiseren.
Nou ja, ze is geen hoer en ze brandt die talkshow niet af vanwege de huidskleur van die mannen. Das natuurlijk vanwege het gedrag van die mannen.
  zondag 20 april 2025 @ 11:41:11 #103
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217418767
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef Zonnige het volgende:

[..]
Ja, en die succesvolle en goed uitziende vrouwen MET MENING worden ook altijd afgesnauwd door mannen. Er is altijd wel iets niet goed.

Je denkt van niet? Het topic staat er vol mee hoor. Je ziet toch veel reacties van mannen die vinden dat zij zich anders zou moeten gedragen als vrouw. Ze moet aaibaar zijn, ze mag niet arrogant zijn (lees: ze weet wat ze wil en wat ze waard is), ze zou ijskoud zijn, etc.
[..]
Nou ja, ze is geen hoer en ze brandt die talkshow niet af vanwege de huidskleur van die mannen. Das natuurlijk vanwege het gedrag van die mannen.
Sorry, maar waar heeft Sylvie Meis een mening over? Het gaat toch alleen maar over zichzelf en haar glamour wereldje, ergens anders heeft ze nooit een mening over.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 20 april 2025 @ 11:42:09 #104
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217418775
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:33 schreef Zonnige het volgende:

[..]

[..]
Waarom noemt ze de huidskleur dan expliciet?

En ze is wel een hoer vind ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 20 april 2025 @ 11:42:43 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217418783
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 11:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Sorry, maar waar heeft Sylvie Meis een mening over? Het gaat toch alleen maar over zichzelf en haar glamour wereldje, ergens anders heeft ze nooit een mening over.
Over VI dus onder andere :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 20 april 2025 @ 11:45:16 #106
438527 MissButterflyy
pi_217418801
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 11:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Over VI dus onder andere :+
Ja, omdat het over haar ging. :+
Anders had ze er echt geen mening over.
pi_217418808
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 11:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin om die vrouw steeds af te schilderen als leeg en inhoudsloos. Ik geef je voorbeelden van mannen hier die vinden dat zij zich moet gedragen zoals het in hun ogen hoort. Maar dat doet ze niet en daarom branden ze haar af. Daar ga je dan niet op in. Dat gedrag is niet problematisch voor je? Nee, je voelt nog even de behoefte om haar af te schilderen als leeg. Waarom?

Haar mening? Ze zegt letterlijk dat ze Derksen en co oude witte mannen vindt die waarschijnlijk heel erg gefrustreerd zijn. En best een rake constatering: we leven in een cultuur waarin tegenwoordig iedereen gecanceld wordt, en dat dat soort mannen nog een platform krijgen. Daar moeten zenders eigenlijk maar eens over nadenken. Want idd, hoe komt dat?
  zondag 20 april 2025 @ 12:17:27 #108
438527 MissButterflyy
pi_217418992
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:46 schreef Zonnige het volgende:

[..]
Wat een onzin om die vrouw steeds af te schilderen als leeg en inhoudsloos. Ik geef je voorbeelden van mannen hier die vinden dat zij zich moet gedragen zoals het in hun ogen hoort. Maar dat doet ze niet en daarom branden ze haar af. Daar ga je dan niet op in. Dat gedrag is niet problematisch voor je? Nee, je voelt nog even de behoefte om haar af te schilderen als leeg. Waarom?

Haar mening? Ze zegt letterlijk dat ze Derksen en co oude witte mannen vindt die waarschijnlijk heel erg gefrustreerd zijn. En best een rake constatering: we leven in een cultuur waarin tegenwoordig iedereen gecanceld wordt, en dat dat soort mannen nog een platform krijgen. Daar moeten zenders eigenlijk maar eens over nadenken. Want idd, hoe komt dat?
Het is helemaal niet zo dat iedereen tegenwoordig maar gecanceld wordt. En verder mag ik vinden dat Sylvie leeg en inhoudsloos is, kom op zeg. :')
pi_217419102
Ik wil ook wel weten wat er mis is met wit zijn
-nee-
pi_217420639
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is helemaal niet zo dat iedereen tegenwoordig maar gecanceld wordt. En verder mag ik vinden dat Sylvie leeg en inhoudsloos is, kom op zeg. :')
Het is tegenwoordig helemaal wel zo dat veel mensen die iets fout/verkeerd doen vrij snel worden gecanceld. Ik zeg ook nergens dat je dat niet mag vinden.
  zondag 20 april 2025 @ 15:31:07 #111
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217421562
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 14:20 schreef Zonnige het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig helemaal wel zo dat veel mensen die iets fout/verkeerd doen vrij snel worden gecanceld. Ik zeg ook nergens dat je dat niet mag vinden.
Wat fijn want ik ben het eens met MissButterflyy. :)
  Moderator zondag 20 april 2025 @ 20:35:48 #112
184769 crew  Deisyy
pi_217425278
Sylvie is een leeg kindvrouwtje en de mannen van VI zijn onbehouwen lomperiken met een grote bek.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_217436382
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En dankzij fillers, Botox, extensions, en oneindig veel meer ingrepen en schoonheidsbehandelingen.
Sylvie is altijd knap geweest dus wat een onzin.en wat is er met extensions? Heeft tegenwoordig 8 van de 10 vrouwen.. Ze verzorgt zich zelf gewoon goed..mag dat niet? Tevens hangt haar bron van inkomsten van haar uiterlijk af.
pi_217436401
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja jongens, het ging ook gewoon over het uiterlijk hè. ;)

Gekke borderline Katja kun je vast lekker mee snuiven. _O-
Ondertussen is katja nog een grotere hoer dan Sylvie 😂 alleen verpakt ze het leuk naar de buitenwereld toe doordat zogenaamde spontane meisjesachtige gedrag.
pi_217436435
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 13:36 schreef funkyfabulous het volgende:
Volg Sylvie al lang en zij komt nu echt op het punt waarvan zelfs ik denk van: nu is dat straktrekken, die megakorte rokjes en die onthullende kleding een beetje sneu aan het worden. Als je richting de 50 gaat zou je moeten weten dat uiterlijk niet meer het enige is waar het om draait. Met uiterlijk heeft zij echter veel klaar gekregen en ergens is het logisch dat ze daarop door blijft gaan, ze heeft er haar fortuin mee verdiend. Bekeken vanuit die kant zeg ik: prima, if it works for her ben ik blij voor haar. En eerlijk, de gemiddelde vrouw van haar leeftijd ziet er minder strak en glad uit. Daaruit komt ook wat frustratie en dat is voor de mannen van VI voer om haar af te branden. Zij hebben daar op hun beurt succes mee. Dus: de witte vrouw die succes heeft door haar uiterlijk zet de witte oude mannen op hun plek. Tsja. Laat ik zeggen dat ik erg dankbaar ben dat ik me niet met zulke dingen hoef bezig te houden..
Wat een onzin, ze draagt alleen maar designerkleding die altijd bedekkend is... Ze heeft er nog het figuur voor en ze zal ook gesponsord worden.
Maar als een bijna 60 jarige jlo of Beyonce in hun blote dikke reet lopen met de tieten eruit in hun stripperkleding naast hun tiener kinderen dan is dat heel normaal en worden ze nog toegejuicht. Zolang het op sylvie komt dan is alles negatief en niks goed.Ze doet er niemand kwaad mee dus laat gaan.
  dinsdag 22 april 2025 @ 09:49:01 #116
438527 MissButterflyy
pi_217437202
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 07:37 schreef sherezade het volgende:

[..]
Sylvie is altijd knap geweest dus wat een onzin.en wat is er met extensions? Heeft tegenwoordig 8 van de 10 vrouwen.. Ze verzorgt zich zelf gewoon goed..mag dat niet? Tevens hangt haar bron van inkomsten van haar uiterlijk af.
:+
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:58:00 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217437704
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat mag, maar dat maakt haar nog niet meteen een hoer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 22 april 2025 @ 11:08:42 #118
438527 MissButterflyy
pi_217437794
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat mag, maar dat maakt haar nog niet meteen een hoer.
Dat zeg ik ook niet.
pi_217437796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:54 schreef Paul het volgende:
Ik negeer het compleet. Ik heb ook geen Nederlandse televisie. Ik weet ook niet wie die mensen allemaal zijn, als ik heel eerlijk ben.
maar hier volgt wel mijn mening erover
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_217438051
Dat zinnetje heeft ze eens eerder geuit, ten tijde van het wake up wake up video. :')

In de video slaat Sylvie zichzelf een aantal keer op haar wangen waarbij ze ‘wake up Sylvie, wake up‘ tegen zichzelf zegt. Haar ochtendroutine is vaak nagedaan op social media. “Ik heb het eigenlijk niet zo gevolgd. Ik heb geen Nederlandse televisie en ik ken de meeste mensen ook niet die dat gedaan hebben. Dus het zal me aan het einde van de dag worst zijn”, zegt Sylvie.
´
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 april 2025 @ 16:14:46 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_217439736
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2025 11:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat zinnetje heeft ze eens eerder geuit, ten tijde van het wake up wake up video. :')

[ afbeelding ]

In de video slaat Sylvie zichzelf een aantal keer op haar wangen waarbij ze ‘wake up Sylvie, wake up‘ tegen zichzelf zegt. Haar ochtendroutine is vaak nagedaan op social media. “Ik heb het eigenlijk niet zo gevolgd. Ik heb geen Nederlandse televisie en ik ken de meeste mensen ook niet die dat gedaan hebben. Dus het zal me aan het einde van de dag worst zijn”, zegt Sylvie.

Legendarisch....'Waky waky' :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217439781
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 07:43 schreef sherezade het volgende:

[..]
Ondertussen is katja nog een grotere hoer dan Sylvie 😂 alleen verpakt ze het leuk naar de buitenwereld toe doordat zogenaamde spontane meisjesachtige gedrag.
En dat valt beter dan die hautaine houding van Silvie, zo bijzonder is ze niet hoor die lopende make up doos met haar kut stem
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 april 2025 @ 16:36:27 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_217439850
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En dat valt beter dan die hautaine houding van Silvie, zo bijzonder is ze niet hoor die lopende make up doos met haar kut stem
Madonna is er wereldberoemd mee geworden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217439863
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 16:36 schreef tong80 het volgende:

[..]
Madonna is er wereldberoemd mee geworden.

Dat is een goeie!
  dinsdag 22 april 2025 @ 16:39:25 #125
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217439866
Gelukkig heeft Sylvie vooralsnog geen zangcarrière geprobeerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eightyone op 22-04-2025 16:49:48 ]
pi_217442690
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat kan dan beter vallen maar dat veranderd er niets aan dat katja schuurman een snuivende alcoholist en nymfomane is die zich graag in een bubbelbad van meerdere mensen laat naaien maar die er schijnbaar mee weg komt omdat ze " zo lekker spontaan" is 🥴🥴
pi_217442757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef sherezade het volgende:

[..]
Dat kan dan beter vallen maar dat veranderd er niets aan dat katja schuurman een snuivende alcoholist en nymfomane is die zich graag in een bubbelbad van meerdere mensen laat naaien maar die er schijnbaar mee weg komt omdat ze " zo lekker spontaan" is 🥴🥴
Maar Katja woont en werkt in Nederland en zeikt niet over programma’s in Nederland wat Silvie die niet eens hier woont wel doet, laat ze lekker zeiken over het schlagerfestival of zo of wat ze daar ook uitzenden
pi_217442885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Maar Katja woont en werkt in Nederland en zeikt niet over programma’s in Nederland wat Silvie die niet eens hier woont wel doet, laat ze lekker zeiken over het schlagerfestival of zo of wat ze daar ook uitzenden
Vindt je het gek draai de rollen eens om!! Ze is al jaren niet meer werkzaam of actief in NL en toch bemoeit Nederland zich met haar en krijgt ze al jaren bakken stront over zich heen. Daarnaast is haar zoon inmiddels ookal volwassen en voetbalt in NL... Moet hij dan nu iedere keer horen op de NL tv dat zijn moeder een hoer is?? Ik heb nooit van haar valse of gemene uitspraken gehoord over andere bekende mensen.Die gasten van Vandaag Inside zijn al 15 jaar over deze vrouw bezig.. Nu reageert ze er een keer op wordt het haar ook nog kwalijk genomen????? Men kan haar oppervlakkig vinden of inhoudloos.. Doet ze er iemand kwaad mee? Schijnbaar legt het haar geen windeieren en is het haar verdienmodel... Dus laat gewoon gaan..men hoeft haar niet leuk te vinden..
pi_217443074
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:25 schreef sherezade het volgende:

[..]
Vindt je het gek draai de rollen eens om!! Ze is al jaren niet meer werkzaam of actief in NL en toch bemoeit Nederland zich met haar en krijgt ze al jaren bakken stront over zich heen. Daarnaast is haar zoon inmiddels ookal volwassen en voetbalt in NL... Moet hij dan nu iedere keer horen op de NL tv dat zijn moeder een hoer is?? Ik heb nooit van haar valse of gemene uitspraken gehoord over andere bekende mensen.Die gasten van Vandaag Inside zijn al 15 jaar over deze vrouw bezig.. Nu reageert ze er een keer op wordt het haar ook nog kwalijk genomen????? Men kan haar oppervlakkig vinden of inhoudloos.. Doet ze er iemand kwaad mee? Schijnbaar legt het haar geen windeieren en is het haar verdienmodel... Dus laat gewoon gaan..men hoeft haar niet leuk te vinden..
Vreemd hè dat je in het nieuws komt dat je steeds een nieuwe partner hebt en het nooit een stratenmaker is of iemand in de bijstand maar altijd een kerel met geld als water en gek hè dat je dan een hoer genoemd word, want veel meer is ze ook niet, ook leuk voor je kind steeds een andere “papa”
pi_217443107
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:44 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Vreemd hè dat je in het nieuws komt dat je steeds een nieuwe partner hebt en het nooit een stratenmaker is of iemand in de bijstand maar altijd een kerel met geld als water en gek hè dat je dan een hoer genoemd word, want veel meer is ze ook niet, ook leuk voor je kind steeds een andere “papa”
Dus omdat ze zelf miljonair is en daarom ook wat meer voor de hand ligt met een miljonair date maakt haar een hoer? 😂😂 Hoor je wel wat je zegt? En welke miljonair man of vrouw heeft een partner die toiletdame is of een stratenmaker? Vertel eens 🤔🤔🤔🤔🤔
  woensdag 23 april 2025 @ 21:21:37 #131
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_217451418
quote:

[..]
Mijn god :'( :D

Echt zero logica in dit 'verhaal'. 8)7
love & heet
  donderdag 24 april 2025 @ 08:54:02 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217453565
quote:

[..]
Ze is hoogstens een golddigger (al heeft ze haar eigen geld), maar geen hoer. Dat slaat echt nergens op.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 12 juni 2025 @ 11:18:20 #133
65846 Bocaj
47th President.
pi_217919065
Oude scharrel maar weer.
Achja, zolang hij geld heeft. :D

https://www.telegraaf.nl/(...)-ibiza/71425442.html

donderdag 12 juni 2025 @ 11:39:01 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217919219
Dat is haar broer op de foto :P
pi_217919224
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217919244
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 12:35 schreef Danny het volgende:
Sylvie is de **** van Amsterdam, scandeerden we in de 90s massaal in de Kuip. Daaraan is weinig veranderd. Ze mag haar mening hebben hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand daar interesse in heeft
Geboren en getogen in Breda, getrouwd in Heemskerk en verhuisd naar Hamburg. Maar ja, dat ene jaartje in Amsterdam.
  Moderator donderdag 12 juni 2025 @ 12:25:21 #137
184769 crew  Deisyy
pi_217919566
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
_O-
  donderdag 12 juni 2025 @ 12:41:39 #138
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_217919708
- doe maar niet -

[ Bericht 96% gewijzigd door Deisyy op 12-06-2025 13:37:49 ]
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_217919854
Sylvie valt op mannen met geld, maar dat schijnt slechts toeval te zijn. Ze is écht verliefd en geeft niet om geld of status.
pi_217919967
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:04 schreef Solispolar het volgende:
Sylvie valt op mannen met geld, maar dat schijnt slechts toeval te zijn. Ze is écht verliefd en geeft niet om geld of status.
Met een eigen vermogen van 15 miljoen is het idd vreemd dat ze niet met Piet de bouwvakker gaat daten.
pi_217920211
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Met een eigen vermogen van 15 miljoen is het idd vreemd dat ze niet met Piet de bouwvakker gaat daten.
Dat is inderdaad vreemd aangezien ik niet echt inzie hoe je verliefd kunt worden op een zak met geld. Het is toch wel bijzonder dat een 'zak geld' vaak verliefd wordt op een andere zak geld.
  Moderator donderdag 12 juni 2025 @ 13:52:22 #142
184769 crew  Deisyy
pi_217920318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat is inderdaad vreemd aangezien ik niet echt inzie hoe je verliefd kunt worden op een zak met geld. Het is toch wel bijzonder dat een 'zak geld' vaak verliefd wordt op een andere zak geld.
Omdat ze zich in dezelfde kringen bewegen misschien?
  donderdag 12 juni 2025 @ 14:30:39 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217920701
Elke keer als Sylvie met een nieuw iemand gezien wordt, weer dezelfde discussie over waarom ze nooit een man met weinig geld date :') .
pi_217920742
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Omdat ze zich in dezelfde kringen bewegen misschien?
Fair enough, dat snap ik ook. Maar binnen dat kader heb je alsnog mensen die wel héél erg hun best doen om maar zo rijk mogelijk te trouwen. En daar schaar ik Sylvie ook wel onder.
  donderdag 12 juni 2025 @ 17:09:40 #145
438527 MissButterflyy
pi_217921968
Heeft ze alweer een andere vent? :D
pi_217922617
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Fair enough, dat snap ik ook. Maar binnen dat kader heb je alsnog mensen die wel héél erg hun best doen om maar zo rijk mogelijk te trouwen. En daar schaar ik Sylvie ook wel onder.
Dan vraag ik me af waarom, ze heeft zelf een prima vermogen. Ook als haar carrière stopt.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft ze alweer een andere vent? :D
Moet ze dan maar de rest van haar leven alleen blijven omdat de rest dat vind? Laat die vrouw lekker scharrelen.
pi_217922631
Sylvie is een lekker wijf
pi_217922632
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:30 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Dan vraag ik me af waarom, ze heeft zelf een prima vermogen. Ook als haar carrière stopt.
Omdat ze dan geen vent heeft die haar gebruikt voor geld of bekendheid en zijn eigen boontjes kan doppen.
En misschien gewoon omdat het gedreven carrièremannen zijn. Ze hebben raakvlakken.
  donderdag 12 juni 2025 @ 18:34:27 #149
438527 MissButterflyy
pi_217922645
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 18:30 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
[..]
Moet ze dan maar de rest van haar leven alleen blijven omdat de rest dat vind? Laat die vrouw lekker scharrelen.
Dat zeg ik toch niet?
Als ik haar was zou ik m’n liefdesleven dan wat meer privé houden. Ze sleept de ene na de andere kerel mee voor de bühne.
  donderdag 12 juni 2025 @ 18:39:28 #150
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217922681
Mannen daten wel vaak vrouwen met minder geld, zo gek is het daar niet. :lijstje:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')