Dat je moeder dat trapje vasthieldquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:20 schreef tong80 het volgende:
In gala jurk en naaldhakken de kerstboom optuigen.
Wat maakt het uit wanneer het gezongen werd,quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ná 2003kappen nu!@
En voor de usert die je quootte: nein danny, onzin. Vóór Van Der Vaart (en dus voordat ze naar Duitsland ging, zie mijn post waar je op reageert) had ze als jonge blom vanaf haar 18e een paar jaar wat met een matig betaalde voetballert v NAC en een zeepsterretje. Dus niets met vele rijke mannen, zero zelfs. Thus "loaded met zaad van rijke gasten" dat verzin je dus.. Foei
Cares "koud" of "lelijk"Ze heeft zich nooit ernstig misdragen as far as I know, dus begrijp de enorme haat bij sommige hatertz helegaar niet
![]()
![]()
Raar mens, ook niet mijn type, maar verder echt zwaar overdreven wat ik hier las. Ze maakt vast een hoop indruk op jullie, die kleine geile kabouter. Angst, is my guess![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was voordat ze bekend werd en voordat ze een relatie kreeg met Rafael van der Vaart, die in 2000 als 17-jarige debuteerde in Ajax 1? Ik wist niet dat de kakkies een glazen bol haddenquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:35 schreef Danny het volgende:
Sylvie is de **** van Amsterdam, scandeerden we in de 90s massaal in de Kuip. Daaraan is weinig veranderd. Ze mag haar mening hebben hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand daar interesse in heeft
Angst is echt zo'n containerbegrip geworden, zo'n woord waarvan mensen niet meer weten wat het betekent omdat het te pas en te onpas wordt gebruikt om dingen te verklaren als het te moeilijk wordt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ná 2003kappen nu!@
En voor de usert die je quootte: nein danny, onzin. Vóór Van Der Vaart (en dus voordat ze naar Duitsland ging, zie mijn post waar je op reageert) had ze als jonge blom vanaf haar 18e een paar jaar wat met een matig betaalde voetballert v NAC en een zeepsterretje. Dus niets met vele rijke mannen, zero zelfs. Thus "loaded met zaad van rijke gasten" dat verzin je dus.. Foei
Cares "koud" of "lelijk"Ze heeft zich nooit ernstig misdragen as far as I know, dus begrijp de enorme haat bij sommige hatertz helegaar niet
![]()
![]()
Raar mens, ook niet mijn type, maar verder echt zwaar overdreven wat ik hier las. Ze maakt vast een hoop indruk op jullie, die kleine geile kabouter. Angst, is my guess![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, duh, dat het werd gescandeerd weet m'n ouwe moer ook wel..quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wanneer het gezongen werd,
Het werd in diverse stadions gezongen
Lag er wel duimendik op dat ik de term "angst' gebruikte om de Sylvie-haters uit hun tent rukbunkers te lokkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Angst is echt zo'n containerbegrip geworden, zo'n woord waarvan mensen niet meer weten wat het betekent omdat het te pas en te onpas wordt gebruikt om dingen te verklaren als het te moeilijk wordt.
Zo'n vrouw als Sylvie Meis is gewoon totaal niet aaibaar. Een wat hautaine ijdeltuit die sans scrupules haar uiterlijk verkoopt als een volleerde prostituee en die hardop zegt dat mensen als Derksen en co niet oke zijn. Terwijl ik als man die echt nul komma nul gelijkenis met Derksen en co heeft op ieder denkbaar gebied kan zeggen dat dat helemaal oke gasten zijn waar we ons als man allemaal mee kunnen identificeren, zelfs als we dat even totaal niet kunnen. Leef en laat leven. Maar vooral, kijk vanuit je ivoren toren niet zo neer op mensen. Schop niet omlaag, schop omhoog, zoals normale mensen.
Een sluwe zakenvrouw die zichzelf op haar 46ste nog steeds als kindvrouwtje presenteert.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en als ze gaat praten dan wordt het nog erger
Ze heeft het qua financiën zeker goed aangepakt, dat is waarquote:Op zondag 20 april 2025 08:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een sluwe zakenvrouw die zichzelf op haar 46ste nog steeds als kindvrouwtje presenteert.
Dat ze dom is geloof ik niet (ze is sowieso behoorlijk geschoold), ze doet alleen alsof.
Is dit een grap? Leef en laat leven, Derksen en co zijn oké gasten? Kijk van je ivoren toren niet zo neer op mensen zeg je over haar. Terwijl die hele show van Derksen en co draait op mensen afbranden, afzeiken en belachelijk maken? 😂quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Angst is echt zo'n containerbegrip geworden, zo'n woord waarvan mensen niet meer weten wat het betekent omdat het te pas en te onpas wordt gebruikt om dingen te verklaren als het te moeilijk wordt.
Zo'n vrouw als Sylvie Meis is gewoon totaal niet aaibaar. Een wat hautaine ijdeltuit die sans scrupules haar uiterlijk verkoopt als een volleerde prostituee en die hardop zegt dat mensen als Derksen en co niet oke zijn. Terwijl ik als man die echt nul komma nul gelijkenis met Derksen en co heeft op ieder denkbaar gebied kan zeggen dat dat helemaal oke gasten zijn waar we ons als man allemaal mee kunnen identificeren, zelfs als we dat even totaal niet kunnen. Leef en laat leven. Maar vooral, kijk vanuit je ivoren toren niet zo neer op mensen. Schop niet omlaag, schop omhoog, zoals normale mensen.
Het zijn vooral mannen merk ik. Ik denk dat ze (onbewust) geïntimideerd zijn door haar. Ze is onafhankelijk, rijk, succesvol, ziet er goed uit, weet precies wat ze wil en durft voor haar mening uit te komen. Je ziet hier ook: Derksen en zijn vriendjes snauwen iedereen af en dat zijn wel oké gasten zeggen mannen hier, maar als Sylvie zegt dat Derksen etc niet meer van deze tijd zijn dan moet ze haar bek houden. Waarom? Omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:18 schreef Tommeke het volgende:
Ik snap de haat tegen haar ook niet zo eigenlijk. Ze komt misschien een beetje gemaakt over? Over VI heeft ze wel gelijk trouwens. Treurig programma voor en door irrelevante boomers.
Weet ik niet, dat hoeft toch ook niet per se? Ik probeerde alleen te verklaren waarom ze zoveel ergernis oproept bij mensen.quote:Op zondag 20 april 2025 09:04 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Is dit een grap? Leef en laat leven, Derksen en co zijn oké gasten? Kijk van je ivoren toren niet zo neer op mensen zeg je over haar. Terwijl die hele show van Derksen en co draait op mensen afbranden, afzeiken en belachelijk maken? 😂
En waarom zou een vrouw aaibaar moeten zijn. 😂
En stofzuigen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:20 schreef tong80 het volgende:
In gala jurk en naaldhakken de kerstboom optuigen.
Dat denk ik niet, er zijn wel meer beroemde, succesvolle en goed uitziende vrouwen.quote:Op zondag 20 april 2025 09:12 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Het zijn vooral mannen merk ik. Ik denk dat ze (onbewust) geïntimideerd zijn door haar. Ze is onafhankelijk, rijk, succesvol, ziet er goed uit, weet precies wat ze wil en durft voor haar mening uit te komen. Je ziet hier ook: Derksen en zijn vriendjes snauwen iedereen af en dat zijn wel oké gasten zeggen mannen hier, maar als Sylvie zegt dat Derksen etc niet meer van deze tijd zijn dan moet ze haar bek houden. Waarom? Omgekeerde wereld.
Derksen zijn programma is ook bedenkelijk dat ben ik met je eensquote:Op zondag 20 april 2025 10:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, er zijn wel meer beroemde, succesvolle en goed uitziende vrouwen.
Derksen en vriendjes zijn natuurlijk ook zeer triest maar beter had Sylvie er geen woord aan verspild verder. Dat is natuurlijk ook leuk, dat iemand er vaker ook serieus op in gaat.
Met geluid uit best te doen. Het blijft natuurlijk nog altijd een ontzettend lekker wijf.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:04 schreef DrDentz het volgende:
Als je uur naar een interview met Silvie Meis gaat zitten kijken heb je wel een erg leeg bestaan.
Britt Dekker en normaal pratenquote:Op zondag 20 april 2025 10:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Derksen zijn programma is ook bedenkelijk dat ben ik met je eens
En ik heb niets tegen succesvolle vrouwen die er goed uit zien
Silvie heeft voor mij de uitstraling niet mee, te veel air, arrogante houding en nogmaals als ze gaat praten moet ik bijna kotsen
Het kan anders, Britt Dekker even als voorbeeld, kan in principe ook niet veel maar die komt wel sociaal over en praat normaal en lijkt mij een gezellige dame om wat mee te gaan drinken, Emma Wortelboer die slimmer overkomt zit in diezelfde categorie naar mijn mening, even los gezien of je deze dames wel of niet knap vindt
En dat was toen ook al uitermate sneu (al was het dus niet in de jaren '90).quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:35 schreef Danny het volgende:
Sylvie is de **** van Amsterdam, scandeerden we in de 90s massaal in de Kuip. Daaraan is weinig veranderd. Ze mag haar mening hebben hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand daar interesse in heeft
Vind het wel accuraatquote:Op zondag 20 april 2025 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat was toen ook al uitermate sneu (al was het dus niet in de jaren '90).
okquote:Op zondag 20 april 2025 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat was toen ook al uitermate sneu (al was het dus niet in de jaren '90).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |