Ik vind haar echt totaal geen uitstraling hebben,., zo oppervlakkig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fillers en botox maken alleen jong(er). Langer haar maakt je niet knap.
Ze was al prachtig toen ze bekend werd, zonder deze dingen.
Heel veel vrouwen zijn leuker dan dit lege verbouwde omhulselquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind haar echt totaal geen uitstraling hebben,., zo oppervlakkig.
Een vriendin van me deelt wel eens filmpjes van haar waarbij ze bijvoorbeeld laatst dan haar koffer ging inpakken voor een vakantie, en ze liet zien wat ze allemaal aan kleding en schoenen meeneemt.
De leegte straalt er aan alle kanten vanaf. Dat filmpje ging 15 minuten door!
Ze weet vast heel veel van alles wat luxe is op de wereld. En dat was het wel denk ik.![]()
Vind Katja Schuurman veel leuker.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een vriendin van me deelt wel eens filmpjes van haar waarbij ze bijvoorbeeld laatst dan haar koffer ging inpakken voor een vakantie, en ze liet zien wat ze allemaal aan kleding en schoenen meeneemt.
Ze weet vast heel veel van alles wat luxe is op de wereld. En dat was het wel denk ik.![]()
Tsss, jij neemt het alleen voor haar op vanwege de gelijkenis in jullie naamquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ze was pas vanaf 2003 met Van Der Vaart. dus niets "hoer van Amsterdam". Zelfs de leiding hiero komt met leugens om de koningin van de sjowbizz af te fakkelen
![]()
Daarvoor ging ze met een Gast die bij NAC speelde. Zou dan de hoer van Breda en omstreken moeten zijn.
Haten op zo'n schattig popske is toch ook best pathetischAls de kans bestaat geven jullie -"ja jullie!"- allen Marjolein Faber een beurt
Maar wel afgeven op Syl
Ja jongens, het ging ook gewoon over het uiterlijk hè.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen zijn leuker dan dit lege verbouwde omhulsel
Ja dat is veel leukerquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jongens, het ging ook gewoon over het uiterlijk hè.
Gekke borderline Katja kun je vast lekker mee snuiven.
Eindigend in een trio op het toilet tijdens je vlucht.quote:
Ach, saai is het dan in ieder geval nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eindigend in een trio op het toilet tijdens je vlucht.
De 90s?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:35 schreef Danny het volgende:
Sylvie is de **** van Amsterdam, scandeerden we in de 90s massaal in de Kuip. Daaraan is weinig veranderd. Ze mag haar mening hebben hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand daar interesse in heeft
eind jaren 90 ja. Misschien net begin 2000's. Is al 25 jaar geleden he.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:34 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Inderdaad.
Verder heeft Sylvie helemaal gelijk in deze! En ik heb het idee dat de mannen die zo erg op haar haten, zich geïntimeerd door haar voelen ofzo?
loaded met het zaad van vele rijke mannenquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ze was al loaded voordat ze naar Duitsland ging, pijporgel![]()
"zelfreflecties"
met een factortje miljoen. Die Meis heeft de uitstraling van zo'n echte meisjes in de jungle bimbo. Totaal niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
wat is dit voor mannenhaat-propaganda danquote:
rare vierkante kop. iets teveel testosteron in haar jeugd binnen gekregen denk ik...quote:
Ze is presentatrice, model, actrice, zal ook via social media veel verdienen met reclames. Kortom ze verdient echt genoeg geld en heeft meer dan genoeg vermogen zelf opgebouwd. Die heeft geen rijke man nodig hoor. En omdat ze zelf enorm vermogend is, is het toch logisch dat ze in dating/relaties liever gaat voor iemand die daarin gelijk is?quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:20 schreef Danny het volgende:
[..]
eind jaren 90 ja. Misschien net begin 2000's. Is al 25 jaar geleden he.
[..]
[..]
loaded met het zaad van vele rijke mannen
[..]
met een factortje miljoen. Die Meis heeft de uitstraling van zo'n echte meisjes in de jungle bimbo. Totaal niet aantrekkelijk.
[..]
wat is dit voor mannenhaat-propaganda dan
[..]
rare vierkante kop. iets teveel testosteron in haar jeugd binnen gekregen denk ik...
Ik zeg nergens dat ze dat niet heeft gedaan en doet en kan. Maar die rijke mannen waren er voordat ze zelf een sloot geld had natuurlijk, en dan kun je je afvragen in hoeverre het belangrijkste deel van haar carriere mede dankzij de media-aandacht is geweest nav die relaties. Verder staat haar carriere los van wat ik verder van haar vind natuurlijk. Ik vind haar een mislukte barbiepop met een vierkante mannelijke kop en haar mening over een tv programma interesseert me nog minder dan haar carriere. En dat mag.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:48 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ze is presentatrice, model, actrice, zal ook via social media veel verdienen met reclames. Kortom ze verdient echt genoeg geld en heeft meer dan genoeg vermogen zelf opgebouwd. Die heeft geen rijke man nodig hoor. En omdat ze zelf enorm vermogend is, is het toch logisch dat ze in dating/relaties liever gaat voor iemand die daarin gelijk is?
Nee, ze is vooral rijk door teren op, en heeft dat uitgebouwd, met geld maak je geld.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:48 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ze is presentatrice, model, actrice, zal ook via social media veel verdienen met reclames. Kortom ze verdient echt genoeg geld en heeft meer dan genoeg vermogen zelf opgebouwd. Die heeft geen rijke man nodig hoor. En omdat ze zelf enorm vermogend is, is het toch logisch dat ze in dating/relaties liever gaat voor iemand die daarin gelijk is?
Maak er maar midden 2000s van.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:20 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
met een factortje miljoen. Die Meis heeft de uitstraling van zo'n echte meisjes in de jungle bimbo. Totaal niet aantrekkelijk.
[..]
[..]
rare vierkante kop. iets teveel testosteron in haar jeugd binnen gekregen denk ik...
Het werd inderdaad gezongen ja, er was destijds volgens mij ook nogal wat opspraak over.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:20 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ná 2003quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het werd inderdaad gezongen ja, er was destijds volgens mij ook nogal wat opspraak over.
Ik vind haar ook niet knap en dat komt voor een groot gedeelte door haar uitstraling die me niet aan staat, ze komt erg koud over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |