SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zing binnenkort in het theater waar ook de Passiespelen worden opgevoerd, komt wel dichtbij zo
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Meestal welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zing binnenkort in het theater waar ook de Passiespelen worden opgevoerd, komt wel dichtbij zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had laatst kwark met mango passievrucht
Das ook dichtbijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik heb mango passievrucht drankjes gehaald!quote:Op donderdag 17 april 2025 20:33 schreef sp3c het volgende:
Ik had laatst kwark met mango passievrucht
Das ook dichtbij
Komt ook weer dichtbij!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
gehehe ja dat is iig 1 ding wat duidelijk is.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook.
Spoiler: Jezus gaat doodDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog nooit de Passion gekeken trouwens
Alleen de samenvatting meestal voor de beeldenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zijn die liedjes eigenlijk elk jaar anders of maken ze de elk jaar nieuw?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja dat is iig 1 ding wat duidelijk is.![]()
beelden en camera werk doen ze wel weer mooi trouwens.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
Alleen de samenvatting meestal voor de beeldenDo what you love, love what you do!![]()
ze nemen altijd liedjes van bekende nummers en veranderen de teksten en arrangementen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zijn die liedjes eigenlijk elk jaar anders of maken ze de elk jaar nieuw?
Maar het zijn altijd hits enzo die iedereen kent.Do what you love, love what you do!![]()
Waar mag het?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er nog nooit een seconde van gezienquote:Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
Alleen de samenvatting meestal voor de beelden
Ik moest hier te hard om lachenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn echte naam is dan ook Flauwter
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: