verbaasd me soort van? het is niet dat ik ze om het moment scoor die boetes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
hier heb ik ook nog verhaal over, verkocht want zag er niks in enzo. en mss staat er nog ergens een 0.0 wat bitcoin op een oude HD die ik wel heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOl maar is een ander onderwerp wel
Do what you love, love what you do!
Moraalridder gespotquote:Op donderdag 17 april 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog nooit een boete gehad oid
En ik ben 37 en niet van plan om ooit een boete te krijgen
Flitsmeister een optie?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef SoS87 het volgende:
Van de boetes voor te hard rijden had ik inmiddels wel een huis kunnen kopen denk ik
ja door rood is een heftige hoewel denk niemand knalt er zo door met opzet, tis meer oranje. ga ik het halen niet of net niet dus.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Vuurwerk afsteken op 29 december, een jaar of 30 geleden. Ik was denk ik een jaar of 14. Kostte me geloof ik een paar tientjes zakgeld.
Later heb ik ook eens een boete gehad voor door rood rijden , dat was een pittige, geloof ik rond de 280 euro.
3km te hard dan? mijn ervaring is op teller in auto kun je ongeveer 5 optellen tot 80km/h. en bij 100 ongeveer 8quote:
8% afwijking is wel wat optimistisch.quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
3km te hard dan? mijn ervaring is op teller in auto kun je ongeveer 5 optellen tot 80km/h. en bij 100 ongeveer 8
quote:Op vrijdag 18 april 2025 01:34 schreef kree het volgende:
gvd ik wist het al toen al en dacht is twijfel geval. maarja oke 300 eurie aftikken was al van me salaris af toen voor ik er wat over kon zeggen.
Dat doen ze nog steeds.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:20 schreef Richestorags het volgende:
Fietsen naar school, gevangen in een fuik. Vroeger controleerden ze nog op licht.
Ik ook spookfietsen. Samen met twee vrienden en vier vriendinnen. Eerste klas middelbare school.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:49 schreef Hanca het volgende:
Spookfietsen. En naast mij werd de dochter van de man die mij aan het bekeuren was bekeurd, dat gaf wel een aparte sfeer. Ik was 14, geloof ik.
dat is dan wel echte liefquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook spookfietsen. Samen met twee vrienden en vier vriendinnen. Eerste klas middelbare school.
Een van mijn vriendinnen, een schattig klein meisje met hele grote donkere ogen, wist wat water in haar ogen te persen en stamelde dat ze echt niet thuis durfde komen met een boete, want haar vader zou zoo vreselijk boos worden. Uitkomst: 6 boetes van 25 gulden en een meisjes dat glunderend door kon fietsen zonder boete
Ik was 13 en ik vond het vooral heel onrechtvaardig. Ze had dezelfde overtreding gemaakt als wij, en ze kreeg niet de boete omdat ze wat traantjes liet zien. Puber-ik was daar helemaal verontwaardigd over.quote:
nouja het is beetje die agent ook zeker in die tijd trouwens, denk dat meestal waarschuwing wel genoeg was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was 13 en ik vond het vooral heel onrechtvaardig. Ze had dezelfde overtreding gemaakt als wij, en ze kreeg niet de boete omdat ze wat traantjes liet zien. Puber-ik was daar helemaal verontwaardigd over.
Ik zag pas wel een fatbike op een rollerbank.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:11 schreef kree het volgende:
weet niet eens mss kan iemand dat zeggen die nu nog net 16 is en brommer heeft enzo voor naar school? doen ze dat nog die controles met rollerbank?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |