SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt je punt gemaakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik dacht dat er op de auto ‘stalenbuikspieren’ stond. Maar er staat ‘stalenbuispersen’.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb een 1 zeer fluffy buikspier.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Valt mee. Wel zacht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik doe was
Ik hang de was buiten
De was droogt
Een vogel schijt op de was 😡Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Circle of housewivesquote:Op donderdag 17 april 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik doe was
Ik hang de was buiten
De was droogt
Een vogel schijt op de was 😡Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Terugschijtenquote:Op donderdag 17 april 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik doe was
Ik hang de was buiten
De was droogt
Een vogel schijt op de was 😡
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb een buiktree.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Schijt bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Terwijl je keihard KAKAAAA KAKAAAA schreeuwt natuurlijk.quote:Well, life can be a riot
Er liep vroeger op de voetbalclub een trainer/begeleider rond die van die ronde billen had. Droeg hij ook nog eens vaak van die strakke spijkerbroekenquote:Op donderdag 17 april 2025 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn man heeft hele mooie ronde billen.
Dus als 14/15-jarigen vonden we het leuk om hem te zieken. “Hé Marius, met je wijvenreet!” Of we gaven hem een schop tegen z’n ronde billen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er liep vroeger op de voetbalclub een trainer/begeleider rond die van die ronde billen had. Droeg hij ook nog eens vaak van die strakke spijkerbroeken.
Dus als 14/15-jarigen vonden we het leuk om hem te zieken. “Hé Marius, met je wijvenreet!” Of we gaven hem een schop tegen z’n ronde billen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:Op donderdag 17 april 2025 16:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heet jouw man toevallig Marius?lijkt er niet eens op.
Weet je lekker nietquote:
Waarom? Hij is heel liefquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:nomnom
Oh de man is in aantocht. Nog 22 minutenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit nog in mijn paaskonijn fase dus kan hooguit keutels werpenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aantal letters is wel goedquote:
Ja, dat doorzettingsvermogen van jou is nooit goed geweest he?quote:
Die van mij appt net dat hij er over 29 minuten isquote:Op donderdag 17 april 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
Oh de man is in aantocht. Nog 22 minuten
Heb gezegd dat er een schone poes voor m op bed ligtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:zo ga ik hem noemen
Voor die van mij ligt er een bloedende poes op de bank. Verschil moet er wezen.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die van mij appt net dat hij er over 29 minuten is
Heb gezegd dat er een schone poes voor m op bed ligtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij wilde niet op date.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat doorzettingsvermogen van jou is nooit goed geweest he?
Nee, want Moeraskaterquote:
Daar de hoofdpijn van?quote:Op donderdag 17 april 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor die van mij ligt er een bloedende poes op de bank. Verschil moet er wezen.Trust nobody![]()
Dat denk ik wel ja, achterafquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die bestond toen nog niet.quote:
J namenquote:Op donderdag 17 april 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor die van mij ligt er een bloedende poes op de bank. Verschil moet er wezen.![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was alleen niet prominent aanwezig (meer).Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een liefjequote:Op donderdag 17 april 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
J namen
[..]
[ link | afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is een hele theorie onder vrouwen dat je geen mannen moet daten wiens naam begint met een jquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh jij bent er zo een.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
Was alleen niet prominent aanwezig (meer).
Wat voor een?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Is lord fluffington of the flufftard kittendomHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jochem, Joost, Jorg, Jasper, Jeroen.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is een hele theorie onder vrouwen dat je geen mannen moet daten wiens naam begint met een j
Allemaal klootzakken ( mijn ervaring )Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huh why?quote:Op donderdag 17 april 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is een hele theorie onder vrouwen dat je geen mannen moet daten wiens naam begint met een j
Jan joris joep ?Trust nobody![]()
Zie hier bewijsquote:Op donderdag 17 april 2025 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jochem, Joost, Jorg, Jasper, Jeroen.
Allemaal klootzakken ( mijn ervaring )Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Allemaal klootzakken ( mijn ervaring )
Trust nobody![]()
Nou heet mijn auto Japie
Maar dat is een Japanse auto
Dus buitenlanders dachten dat het iets van jap was...
Dus ik heb het maar niet meer op zijn kont geplaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Justin is ineens verdacht stil.
Gelukkig, ik ben veilig.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Allemaal klootzakken ( mijn ervaring )
How can I make this topic about me?![]()
Heb nog geen Justin gehadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou grijp je kans Justin.
Nou, hier is er een hoor. Die mag je even uitproberen, kijken of dat wel wat is.quote:
Dat is mijn kat Charlie
Na een nachtje doorhalen zo te zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Welke J ben jij?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lief hèquote:Op donderdag 17 april 2025 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Na een nachtje doorhalen zo te zien.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben geen J. Maar ik ken wel mensen die zo heten: Jochem, Joost, Jorg, Jasper, Jeroen.quote:
Maar dat zijn dan wel aardige lui, dus waarschijnlijk zijn dat andere dan die jij bent tegengekomen.
Moeraskat wilt je uittesten.quote:
Kan je het beste aan een ander vragenquote:Op donderdag 17 april 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of jij een klootzak bent, is de vraag.![]()
![]()
Wij vragen dat aan moeras wanneer ze je uitgetest heeft.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je het beste aan een ander vragenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 17 april 2025 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij vragen dat aan moeras wanneer ze je uitgetest heeft.![]()
![]()
Ja Jochem is wel een bijzondere. Maar als je em wat langer leert kennen is hij wel een prima gast.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Allemaal klootzakken ( mijn ervaring )Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind je geen klootzak.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je het beste aan een ander vragen
Fok abonnement genomen. Kan de verwarming weer ff aan op fok voor de mensen die het koud hebbenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo tof dit
De eigenaar van het hotel was zo blij met m'n lovende woorden over de kamers dat hij voor mijn boeking in juni de enige deluxe kamer met balkon en jacuzzi heeft vastgezet voor ons zonder dat ik daarvoor speciaal hoefde te upgraden via Booking.com
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Thx broquote:Op donderdag 17 april 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
Fok abonnement genomen. Kan de verwarming weer ff aan op fok voor de mensen die het koud hebben![]()
Jeetjequote:Op donderdag 17 april 2025 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En Jezus
Daarom moest hij aan het kruisTrust nobody![]()
Dat is nog eens aardigquote:Op donderdag 17 april 2025 16:54 schreef DJMO het volgende:
Zo tof dit
De eigenaar van het hotel was zo blij met m'n lovende woorden over de kamers dat hij voor mijn boeking in juni de enige deluxe kamer met balkon en jacuzzi heeft vastgezet voor ons zonder dat ik daarvoor speciaal hoefde te upgraden via Booking.com![]()
![]()
Zijn naam begon vast niet met een J.quote:
quote:
Heb zelfs de kamer al van binnen mogen bezichtigen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan was het een downgrade gewordenquote:Op donderdag 17 april 2025 16:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn naam begon vast niet met een J.![]()
![]()
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 17 april 2025 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb zelfs de kamer al van binnen mogen bezichtigen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Reclame weg en FOK! steunen is de reden waarom ik het heb.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
Fok abonnement genomen. Kan de verwarming weer ff aan op fok voor de mensen die het koud hebbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Same here. Ik vind FOK! zo geweldig dat ik dat absoluut wel een abonnement waard vind.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Reclame weg en FOK! steunen is de reden waarom ik het heb.How can I make this topic about me?![]()
Ja lekker zo zonder reclames idd. Heel soms op de mobiel drukte ik nog weleens mis op zo'n reclamequote:Op donderdag 17 april 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Reclame weg en FOK! steunen is de reden waarom ik het heb.Goede vrijdag toegewenst kreequote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kreeeeeeeejeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Well, life can be a riot
Aangepastquote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Same here. Ik vind FOK! zo geweldig dat ik dat absoluut wel een abonnement waard vind.
Hij staat wel vaak in storing.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja ik ook wel, hoewel het is anders ook niet echt te doen met reclames.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Same here. Ik vind FOK! zo geweldig dat ik dat absoluut wel een abonnement waard vind.Do what you love, love what you do!![]()
zelfdequote:Op donderdag 17 april 2025 17:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja lekker zo zonder reclames idd. Heel soms op de mobiel drukte ik nog weleens mis op zo'n reclame
[..]
Goede vrijdag toegewenst kree
Do what you love, love what you do!![]()
gelukkig niet, week hiervoor nog gehad, dus ben er weer even vanaf.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik vind storingsdiensten over het algemeen wel leuk trouwens, beetje onverwachte probleempjes en elektrisch uitzoeken, het enige nadeel is dat je ze wel 24/7 hebt een week en dat het ook in de nacht kan enzo en gebeld worden.
Nee lekker vanaf een heerlijke stoelquote:Op donderdag 17 april 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker bolken vanaf het balkon
Oftwel: bolkon.![]()
![]()
Water uit de kraan hè?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:37 schreef kree het volgende:
ik vind storingsdiensten over het algemeen wel leuk trouwens, beetje onverwachte probleempjes en elektrisch uitzoeken, het enige nadeel is dat je ze wel 24/7 hebt een week en dat het ook in de nacht kan enzo en gebeld worden.
De uitdrukking "als water uit de kraan" wordt vaak gebruikt om iets aan te duiden dat vanzelfsprekend, gemakkelijk beschikbaar of overvloedig is, net zoals water dat direct uit de kraan stroomt. Het kan bijvoorbeeld verwijzen naar een situatie waarin iets zonder moeite of beperking wordt geleverd.How can I make this topic about me?![]()
.
[ Bericht 65% gewijzigd door gebrokenglas op 17-04-2025 17:58:10 ]How can I make this topic about me?![]()
vaak gemaakt grapje als de Regiovoering dan belt, zo van euh, komt er nog water uit de kraan???quote:Op donderdag 17 april 2025 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Water uit de kraan hè?
De uitdrukking "als water uit de kraan" wordt vaak gebruikt om iets aan te duiden dat vanzelfsprekend, gemakkelijk beschikbaar of overvloedig is, net zoals water dat direct uit de kraan stroomt. Het kan bijvoorbeeld verwijzen naar een situatie waarin iets zonder moeite of beperking wordt geleverd.
oke ja. nou dan zal het wel meevallen
alle gekheid trouwens er zijn wel backup systemen dus meestal op 1 fout zal het niet falen.
maar mss op 2 wel, dus wel altijd zaak om toch die eerste op te lossen.
We scoren wel vrij goed als dunea op beschikbaarheid van drinkwater of uitval trouwens.
En als het zo is dan is het een kapotte leiding vaak in een wijk. En die gaan niet naar mijn storingsdienst.
Is voor leidingen net, wij beheren het totdat het de pompstations uit gaat zeg maar. Alles onder de straten is voor leidingen net.
(nog vacatures daar trouwens mocht iemand het boeien)
Kom je naast iemand in de trein te zitten, kijk je toevallig even op zijn/haar schermpje, zie je zowaar een FOK! scherm...![]()
wie zou het geweest zijn hequote:Op donderdag 17 april 2025 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Kom je naast iemand in de trein te zitten, kijk je toevallig even op zijn/haar schermpje, zie je zowaar een FOK! scherm...![]()
Zit niemand naast mequote:Op donderdag 17 april 2025 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
Gebruikersnaam bekeken?Trust nobody![]()
Het valt erg mee met de storingen met water. Ik heb een keer amper waterdruk gehad (verderop in de straat was wat aan de hand), en een besmetting. Moest je het water 5 minuten doorkoken voordat je het ging gebruiken voor koffie, thee of koken.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
vaak gemaakt grapje als de Regiovoering dan belt, zo van euh, komt er nog water uit de kraan???
oke ja. nou dan zal het wel meevallen
alle gekheid trouwens er zijn wel backup systemen dus meestal op 1 fout zal het niet falen.
maar mss op 2 wel, dus wel altijd zaak om toch die eerste op te lossen.
We scoren wel vrij goed als dunea op beschikbaarheid van drinkwater of uitval trouwens.
En als het zo is dan is het een kapotte leiding vaak in een wijk. En die gaan niet naar mijn storingsdienst.
Is voor leidingen net, wij beheren het totdat het de pompstations uit gaat zeg maar. Alles onder de straten is voor leidingen net.
(nog vacatures daar trouwens mocht iemand het boeien)How can I make this topic about me?![]()
Engquote:Op donderdag 17 april 2025 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt erg mee met de storingen met water. Ik heb een keer amper waterdruk gehad (verderop in de straat was wat aan de hand), en een besmetting. Moest je het water 5 minuten doorkoken voordat je het ging gebruiken voor koffie, thee of koken.Trust nobody![]()
Waarquote:Op donderdag 17 april 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik vond het niet fijn. Maar goed het was niet anders.Trust nobody![]()
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bijna vanzelf.
Staan veel topics he. Oog valt vanzelf op de titels
Zeker niet als je er niet tegen kan.![]()
klopt ja. die besmettingen zijn een dingetje die wel eens voorkomen, maar aangezien er echt overal monsters worden genomen de hele week door. Door waterlab. is het vaak opgespoord al waar het vandaan komt en er zijn natuurlijk hele hoop aftakkingen in duin van de winningen. En vaak is dat al stil gezet voor het verder in het proces komt.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt erg mee met de storingen met water. Ik heb een keer amper waterdruk gehad (verderop in de straat was wat aan de hand), en een besmetting. Moest je het water 5 minuten doorkoken voordat je het ging gebruiken voor koffie, thee of koken.
Dus 9 van de 10 keer merkt niemand daar wat van.Do what you love, love what you do!![]()
De tTitels vallen je ogen gewoon opquote:Op donderdag 17 april 2025 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen.
Zeker niet als je er niet tegen kan.
Rest klik ik zelfTrust nobody![]()
Ja gewoon niet doenquote:Op donderdag 17 april 2025 17:47 schreef HappyCharly het volgende:
De t
[..]
Titels vallen je ogen gewoon op
Rest klik ik zelf![]()
dode koe laatst gevonden in een infiltratieplas. OKE dan dat moet je niet hebben, maar was eerder opgevallen in de metingen voordat die koe was gevonden.Do what you love, love what you do!![]()
ik durf mijn handen wel in het vuur te steken, dat 99,99 procent het water wel altijd goed is wat het leidingnet in gaat.
Sterker verhaal nog, ze hebben wel eens metingen gedaan op fles water uit de supermarkt en die voldoen niet aan de eisen zoals ze gesteld worden aan water uit de kraan gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Ja goede kwaliteit leidingwater hebben we hierquote:Op donderdag 17 april 2025 17:49 schreef kree het volgende:
ik durf mijn handen wel in het vuur te steken, dat 99,99 procent het water wel altijd goed is wat het leidingnet in gaat.
Sterker verhaal nog, ze hebben wel eens metingen gedaan op fles water uit de supermarkt en die voldoen niet aan de eisen zoals ze gesteld worden aan water uit de kraan gewoon.![]()
en zonder chloor al een tijdquote:Op donderdag 17 april 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja goede kwaliteit leidingwater hebben we hier
Wel gezonder dan cholorofoom bij de wijn doenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nog beter, benzine door je aderen hebben lopen
Maar minder effectiefquote:Op donderdag 17 april 2025 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel gezonder dan cholorofoom bij de wijn doen![]()
![]()
Achja, of je drinkt zelf wijn of je geeft je vrouwmensch water met een narcotische stof. Word het beide gezelliger vanquote:
klopt vroeger werd dat wel gedaan, en de voorziening is er nu nog om te doen trouwens.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige andere landen
maar dat zou dan een nood scenario zijn als er een besmetting niet opgemerkt is voor het allemaal verder in proces is van zuiveren.
Als het in het begin van proces is dan spoelen ze meestal aantal weken of meer leidingen door, totdat het lab zegt van het is weer binnen de normen.
Wat dat aan gaat is het wel goed geregeld met drinkwater veiligheid en strenge regelgeving ook op.Do what you love, love what you do!![]()
Engerdsquote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, of je drinkt zelf wijn of je geeft je vrouwmensch water met een narcotische stof. Word het beide gezelliger vanTrust nobody![]()
Wellicht moet je HC eens uitnodigen bij jou thuis om het verschil uit te testenquote:
Neequote:Op donderdag 17 april 2025 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je HC eens uitnodigen bij jou thuis om het verschil uit te testenTrust nobody![]()
nou dat even wat technische info enzo over drinkwater. haha vind het wel leuk altijd om uit te leggen ook als er wel eens bezoekers zijn op de locaties.
Of je zuipt zelf zoveel dat je de vrouw niet meer hoort, of je zorgt dat de vrouw stil word en je hebt een goed weekendquote:
Bedankt voor het verzorgen van dat lekkere water kreequote:Op donderdag 17 april 2025 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
klopt vroeger werd dat wel gedaan, en de voorziening is er nu nog om te doen trouwens.
maar dat zou dan een nood scenario zijn als er een besmetting niet opgemerkt is voor het allemaal verder in proces is van zuiveren.
Als het in het begin van proces is dan spoelen ze meestal aantal weken of meer leidingen door, totdat het lab zegt van het is weer binnen de normen.
Wat dat aan gaat is het wel goed geregeld met drinkwater veiligheid en strenge regelgeving ook op.![]()
![]()
Engerdquote:Op donderdag 17 april 2025 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je zuipt zelf zoveel dat je de vrouw niet meer hoort, of je zorgt dat de vrouw stil word en je hebt een goed weekendTrust nobody![]()
Ik zie je alleen maar zeer goede tips geven om een lekker weekend te hebbenquote:
geen dank doe het met plezierquote:Op donderdag 17 april 2025 17:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bedankt voor het verzorgen van dat lekkere water kree. is mss wel meest leuke werk wat ik tot nu toe heb gedaan
Dat mag tochquote:Op donderdag 17 april 2025 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar zeer goede tips geven om een lekker weekend te hebben![]()
![]()
Mooi dat het goed bevaltquote:Op donderdag 17 april 2025 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
geen dank doe het met plezier. is mss wel meest leuke werk wat ik tot nu toe heb gedaan
![]()
![]()
Doe maarquote:Op donderdag 17 april 2025 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Zullen we allemaal even opscheppen over ons werk?![]()
Hoeven alleen mensen die iets te compenseren hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Zullen we allemaal even opscheppen over ons werk?
nou nou opscheppen is het niet? wel wat over laten weten.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Zullen we allemaal even opscheppen over ons werk?
maar ben best benieuwd naar wat jullie allemaal precies doen? dus vertel maar hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Ik deed content creator zijn en zo, nu niet zoveel maar komt wel weer.Well, life can be a riot
Ik heb natuurlijk de alller mooiste, waardevolle en tofste baan ter wereld!quote:Op donderdag 17 april 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou nou opscheppen is het niet? wel wat over laten weten.
maar ben best benieuwd naar wat jullie allemaal precies doen? dus vertel maar hoor?
creativiteit, ik hou ervan. maar doe dat meer als hobby dan weer. Elektro is toch wel groot deel regels volgen ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:57 schreef Grotetijd het volgende:
Ik deed content creator zijn en zo, nu niet zoveel maar komt wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zijn natuurlijk de echte opperbazenquote:Op donderdag 17 april 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
Professioneel bolker. Machtig mooi werk.
En daar ben je ook een kei inquote:Op donderdag 17 april 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
vertel?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk de alller mooiste, waardevolle en tofste baan ter wereld!Do what you love, love what you do!![]()
Geen half werk hequote:Op donderdag 17 april 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daar ben je ook een kei in![]()
![]()
ik zal positieve note sturen naar Dannyquote:Op donderdag 17 april 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daar ben je ook een kei in
Als je niet weet wat voor werk het aller beste is dan heb je nog een hele hoop te leren in het levenquote:![]()
Was voor mij echt wel mijn baan, maar was ook wel een zwarte bladzijde met hoe dat gelopen is, dus daar hoef ik nooit meer terug naar toe.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
creativiteit, ik hou ervan. maar doe dat meer als hobby dan weer. Elektro is toch wel groot deel regels volgen ook.
Elektro is wel mooi man. Lijkt me een mooi vak, maar wel gevaarlijk.Well, life can be a riot
Daarbij is het wel belangrijk dat je goed geaard bent mocht het ooit mis gaanquote:Op donderdag 17 april 2025 17:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was voor mij echt wel mijn baan, maar was ook wel een zwarte bladzijde met hoe dat gelopen is, dus daar hoef ik nooit meer terug naar toe.
Elektro is wel mooi man. Lijkt me een mooi vak, maar wel gevaarlijk.
Ah dat verklaart jouw verhalenquote:Op donderdag 17 april 2025 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeven alleen mensen die iets te compenseren hebben
Trust nobody![]()
Het enige dat ik te compenseren heb is de meest fantastische baan ter wereldquote:Op donderdag 17 april 2025 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah dat verklaart jouw verhalenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet waardevol voor de wereld.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk de alller mooiste, waardevolle en tofste baan ter wereld!
Maar vast heel tof.Trust nobody![]()
Wat voor content createte je?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:57 schreef Grotetijd het volgende:
Ik deed content creator zijn en zo, nu niet zoveel maar komt wel weer.Trust nobody![]()
Nou, zonder mijn werk was de wereld maar een ultiem diep treurige en intens ongelukkige wereld die het leven niet waard wasquote:Op donderdag 17 april 2025 18:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet waardevol voor de wereld.
Maar vast heel tof.
LiLiever minder engquote:Op donderdag 17 april 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus maakt het allemaal niet zoveel uitTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
Trust nobody![]()
nou het is niet Perce gevaarlijk als je je maar goed bedenkt waar je mee bezig bent enzo. stroom en spanning kun je nou eenmaal niet zien op het oog.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was voor mij echt wel mijn baan, maar was ook wel een zwarte bladzijde met hoe dat gelopen is, dus daar hoef ik nooit meer terug naar toe.
Elektro is wel mooi man. Lijkt me een mooi vak, maar wel gevaarlijk.
maar hebben we allemaal mooie meters voor. En dan nog is het procedure goed volgen.
Denk nu wel eens wat ik vroeger deed als nog begin in het vak, en wat stage bedrijven mij ook lieten doen.\
Hmms no way dat dat nu nog zou kunnen en is maar goed ook.
Nog zie ik ze wel eens te snel jongens erin gooien waarvan ik denk snap je nou wat je doet, of volg je een maniertje ooit geleerd te hebben, van doe ff dit of dat en dan is het opgelost.
Hekel aan dat want daar komen de ongelukken van, je moet het wel snappen.
Al met al heel moeilijk is het niet om veilig te werken, maar ik ben wel voorstander dat er iig wel een gedegen opleiding is geweest voor elektromonteur. en een cursus elektrisch schakelen, tja die voldoet daar niet aan wmb.Do what you love, love what you do!![]()
Erge is dat jij dit echt gelooftquote:Op donderdag 17 april 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, zonder mijn werk was de wereld maar een ultiem diep treurige en intens ongelukkige wereld die het leven niet waard was
Trust nobody![]()
Ik geloof het niet, ik weet het 450 miljoen miljard biljard % zekerquote:Op donderdag 17 april 2025 18:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Erge is dat jij dit echt gelooft
is het ook bij ons moeten we STIPEL Certificaat halen en die is al vrij strikt erin.Do what you love, love what you do!![]()
Schattigquote:Op donderdag 17 april 2025 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, ik weet het 450 miljoen miljard biljard % zekerTrust nobody![]()
Dank voor al je noeste arbeid!quote:Op donderdag 17 april 2025 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, ik weet het 450 miljoen miljard biljard % zeker![]()
![]()
Ik begon als food reviewer, later ging ik daar bij vloggen. En vlak voor 't einde maakte ik een shift naar muziek content. Muziek content was 't minst populair, food content het meest (en ben ik ook een "meme" door gewordenquote:) Heb in Oktober 2023 m'n laatste online "kunstje" vertoond, heb toen alles verwijderd omdat ik er A, wel klaar mee was, B, toen wilde gaan voor de relatie die ik had. Maar we zijn nu 1.5 jaar verder en heb eigenlijk geen seconde meer teruggekeken en wil ook (zeker met hoe alles is gelopen in mijn leven mede hierdoor) nooit meer op die manier iets met het internet te maken hebben. Ergens jammer van al die volgers (was best een "grote" creator) maar het is goed zo, heb er vrede mee. Ben *kuch* content zo.
Well, life can be a riot
Ohhquote:Op donderdag 17 april 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik begon als food reviewer, later ging ik daar bij vloggen. En vlak voor 't einde maakte ik een shift naar muziek content. Muziek content was 't minst populair, food content het meest (en ben ik ook een "meme" door geworden) Heb in Oktober 2023 m'n laatste online "kunstje" vertoond, heb toen alles verwijderd omdat ik er A, wel klaar mee was, B, toen wilde gaan voor de relatie die ik had. Maar we zijn nu 1.5 jaar verder en heb eigenlijk geen seconde meer teruggekeken en wil ook (zeker met hoe alles is gelopen in mijn leven mede hierdoor) nooit meer op die manier iets met het internet te maken hebben.
Dat wist ik niet
ThanksTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: