Dat is wel minder geworden ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook de laatste jaren? We hebben flink wat jandoedels de revue zien passeren op de coachingsbank inmiddels.
Ga je hem cadeau geven aan iemand?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn vaatwasser net ingepakt.
Welkom @:Paul
Ik heb zo’n bloedhekel aan die Simeone.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Qua authenciteit merk ik dat ik het Atlético Madrid wel gun in Europa.
Benzema, Kroos en Modric bepaalden mijn sympathie voor Real Madrid de laatste jaren, maar dat ebt ook weer weg.
in bubbeltjesfolie?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn vaatwasser net ingepakt.
Welkom @:Paul
Real Madrid is ontzettend kut.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Qua authenciteit merk ik dat ik het Atlético Madrid wel gun in Europa.
Benzema, Kroos en Modric bepaalden mijn sympathie voor Real Madrid de laatste jaren, maar dat ebt ook weer weg.
Zo dan.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid is ontzettend kut.
Net als Barcelona.
Moeite?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hadden toch moeite met ons B-elftal.
Ben er ook geweest.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik keer graag weer terug naar Sevilla. Het eerste wat ik deed toen ik arriveerde in de stad, was in de nachtelijke uren naar het keramiek staren.
Gij rebel!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de gevestigde orde.
Je stopwoord van de dag.quote:
Genottelijke stad ja. Wil binnenkort eens met mijn vriendin.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik keer graag weer terug naar Sevilla. Het eerste wat ik deed toen ik arriveerde in de stad, was in de nachtelijke uren naar het keramiek staren.
Ook in de Eredivisie?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de gevestigde orde.
Ik was er vorig jaar tien dagen. Ik mis het ontzettend.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Genottelijke stad ja. Wil binnenkort eens met mijn vriendin.
Lang weekend met vrienden geweest. Was genot.
#1: dat zij twee woordenquote:
Voor PSV maak ik graag een uitzonderingquote:
Naar de Azoren.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Waar vlieg je heen @:dombohetolifantje1
Zijquote:Op woensdag 16 april 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
#1: dat zij twee woorden
#2: komt uit het vocabulair van onze toekomstige VI redacteur.
Nee, hier kom je niet mee weg!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij
Check deze fluitketel @:onlogisch
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk ja.
Jammer van die oplichters bij die kerk die je takjes willen verkopen.
Ah, lekker. Veel plezier alvast.quote:
Daar had ik geen last van, eigenlijk. Wanneer ben je er geweest?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk ja.
Jammer van die oplichters bij die kerk die je takjes willen verkopen.
Akkoordquote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, lekker. Veel plezier alvast.Graag review bij thuiskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |