Slokkie op Spek?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef sp3c het volgende:
Je ze moeten de koppen ff goed bij elkaar steken voor ze het bij de rechter neerleggen
Dat is aan de HOVJ, of-ie er en zaak in ziet.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef sp3c het volgende:
Je ze moeten de koppen ff goed bij elkaar steken voor ze het bij de rechter neerleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ook veeeel te ziek. Zelf las ik vandaag dit verhaal en dacht dat het over dit topic ging maar blijkbaar was ook dit weer een gek:quote:Op donderdag 17 april 2025 04:46 schreef raptorix het volgende:
Ik moest gelijk aan deze mafklapper denken: https://www.nu.nl/algemee(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik zou denk gauw mijn kop in het zand steken.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zult maar agent zijn en dit aantreffen…
Gezien de vermoedelijk psychotische toestand zal hij wel richting de headshop zijn gereden.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:39 schreef Buikbrein het volgende:
Denk dat de instanties dringend de koppen bij elkaar moeten steken, mogelijk gaan er wat koppen rollen gezien deze man niet vrij rond had mogen lopen.. kan er echt met mn hoofd niet bij
Serieus nuvind t echt heel erg, met het risico op mezelf Doxen.. dit is heel héél dichtbij voor me, sterker nog: de kans was heel groot dat ik die man met t hoofd naar buiten had zien komen wtf, ik kom daar vrijwel dagelijks.
Ben echt wel beetje ontdaan ervan, wat een sicko's zijn er tochhoop dat de buren en omstanders goede hulp krijgen, en sterkte aan de nabestaanden (behalve de zoon duh). Vooral diegene die het heeft horen gebeuren.. nu die weet wat het geluid was, brr. Dat achtervolgt je nog wel even.
En ja, wat ging die doen? Waar ging die heen met dat hoofd in de auto? Pff
De Nederlandse Ed Geinquote:Op donderdag 17 april 2025 04:46 schreef raptorix het volgende:
Ik moest gelijk aan deze mafklapper denken: https://www.nu.nl/algemee(...)%2Fwww.google.com%2F
Johquote:Op donderdag 17 april 2025 10:55 schreef tesssssssss het volgende:
Een 63-jarige vrouw is dood gevonden in een woning in Hellevoetsluis. De politie gaat uit van een misdrijf.Duh
Voor in de SM kelder 😱quote:Op donderdag 17 april 2025 11:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze had ook een guillotine aangeschaft kunnen hebben.
Wel slim om vooraf even je (vermeende) psychische problemen op internet te zetten: dat scheelt straks in de strafmaat.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:17 schreef Aberkullie het volgende:
Jesse R. (31), die zijn moeder Alia onthoofdde, schreef op sociale media over zijn psychische problemen
De zoon van de onthoofde vrouw in Hellevoetsluis deelde eerder op social media dat hij manisch depressief is. Jesse R. (31) uit Diemen werd gisteren op de A4 tussen Rotterdam en Delft aangehouden met het hoofd van zijn moeder bij zich in de auto. De gruwelijke dood van de 63-jarige Alia in haar eigen woning zorgt voor ongeloof en afgrijzen.
Adrianne de Koning, Chiel Timmermans 17-04-25, 11:11 Laatste update: 11:14
Een jaar geleden deelde Jesse R. op netwerksite LinkedIn dat hij geen baan meer had. ,,Nu zoek ik een organisatie die de beperkingen van mijn manische depressie durft te begrijpen’’, schreef de zoon toen. ,,En ook niet bang is om mijn hoogbegaafdheid zo veel mogelijk te benutten.’’ Hij hoopte dat zijn netwerk zou helpen om een nieuwe functie te vinden. Het is niet duidelijk of dat ook is gelukt.
Ook bedankte R. op LinkedIn iemand die het stigma over werken met psychische problemen wilde breken door zijn verhaal te delen. Hij vroeg hoe het voor hem voelde om op te komen voor mensen met een manische depressie. ,,Voelt goed toch? Bedankt daarvoor, want je maakt een wereld van verschil!’’
Verdachte vluchtte weg met grote tas
De verdachte van de onthoofding zou mogelijk psychotisch zijn, aldus bronnen. Hij woonde in Diemen en niet bij zijn moeder, maar zou volgens een buurvrouw enkele dagen op bezoek zijn bij zijn moeder die aan de Molenstraat in Hellevoetsluis woont. Het slachtoffer kwam volgens de buurvrouw kort voor haar dood thuis met grote, volle boodschappentassen. Niet veel later hoorde ze een hard lawaai. ,,Alsof er een dier mishandeld werd”, omschrijft ze.
Een andere buurman vertelt hoe hij iets hoorde dat leek op hard vrouwelijk gegil en een zware mannenstem. Maar omdat er ook wel eens lawaaierige jongeren in de omgeving rondhangen, sloeg hij daar niet direct op aan.
Beelden van deurbelcamera’s
Buren zeggen dat de zoon via de achtertuin (die uitkomt op een brandgang) naar de Peperstraat gerend is. Op beelden van deurbelcamera’s is te zien dat hij de Peperstraat uitrent, de Molenstraat op, in de richting van de plek waar de auto van zijn moeder geparkeerd stond. Hij had daarbij een grote, brede kobaltblauwe shopper met korte hengsels over zijn schouder.
Nadat Jesse R. op de A4 aan de kant was gezet, deden politiemensen de gruwelijke ontdekking dat in de auto het hoofd van de vermoorde vrouw lag. Urenlang deed de forensische opsporing onderzoek, zowel in Hellevoetsluis als bij de auto.
Burgemeester Arno Scheepers reageert vol ongeloof op de lugubere moord. ,,Net als vele anderen ben ik geschokt over de gruwelijke gebeurtenis gistermiddag, waarbij een inwoonster om het leven is gebracht”, laat de burgemeester in een schriftelijke verklaring weten. ,,Mijn medeleven gaat in de eerste plaats natuurlijk uit naar de familie en vrienden van het slachtoffer. En naar haar buren in de Molenstraat”, zegt hij.
Bron
Opeen heb je het, je wordt conducteur slager 😱quote:Op donderdag 17 april 2025 11:17 schreef Aberkullie het volgende:
Een jaar geleden deelde Jesse R. op netwerksite LinkedIn dat hij geen baan meer had. ,,Nu zoek ik een organisatie die de beperkingen van mijn manische depressie durft te begrijpen’’, schreef de zoon toen. ,,En ook niet bang is om mijn hoogbegaafdheid zo veel mogelijk te benutten.’’ Hij hoopte dat zijn netwerk zou helpen om een nieuwe functie te vinden. Het is niet duidelijk of dat ook is gelukt.
Als je er het verkeer voor gaat hinderen door langzamer te gaan rijden maar als een bijrijder de openbare ruimte filmt lijkt me niet dat daar een wet tegen is.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Was het inmiddels niet al strafbaar om al filmend langs ongelukken en afzettingen te rijden?
Zelf zou ik dit soort aandachthoerderij geen klikbeets geven.
"Wat hoor ik daar nou toch rollen?"quote:Op donderdag 17 april 2025 11:35 schreef Qarrad het volgende:
Lekker ook voor die buren dat ze nu kunnen plaatsen wat ze nu precies hebben gehoord
Hier vlakbij is een bejaarde vrouw in de bosjes getrokken, zwaar mishandeld en misbruikt. De omwonenden hadden ook van alles gehoord, maar het was op de gebruikelijke plek voor overlast (dealende krijsende jongeren) dus die hadden ook niet eens meer de politie gebeld. Die voelden zich vreselijk achteraf natuurlijk.
Juist omdat het te gruwelijk en niet te bevatten is moet je dit alles wel met grappen doorspekken.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef recursief het volgende:
Ik vind dit te gruwelijk voor woorden en ik kan er m et mijn pet niet bij dat het merendeel van de mposts hier bestaat uit niet eens zo heel grappige woordgrapjes. Gadverdamme, je zal als bekende van deze vrouw toch maar in een topic als dit terecht komen.
<Knip>
Uit ADquote:Jesse R. (31), die zijn moeder Alia onthoofdde, schreef op sociale media over zijn psychische problemen
Ook bedankte R. op LinkedIn iemand die het stigma over werken met psychische problemen wilde breken door zijn verhaal te delen. Hij vroeg hoe het voor hem voelde om op te komen voor mensen met een manische depressie. ,,Voelt goed toch? Bedankt daarvoor, want je maakt een wereld van verschil!’’
Die goser "is of komt binnenkort terug op aarde" en dan krijgt hij even voor z' n kiezen wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit AD
De zoon is dus ook nog eens hoofdbegaafd
Ik vraag me ook af hoeveel mensen zouden gaan helpen als ze dat horen. Ik zou wel 112 bellen, denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:35 schreef Qarrad het volgende:
Lekker ook voor die buren dat ze nu kunnen plaatsen wat ze nu precies hebben gehoord
Hier vlakbij is een bejaarde vrouw in de bosjes getrokken, zwaar mishandeld en misbruikt. De omwonenden hadden ook van alles gehoord, maar het was op de gebruikelijke plek voor overlast (dealende krijsende jongeren) dus die hadden ook niet eens meer de politie gebeld. Die voelden zich vreselijk achteraf natuurlijk.
Misschien kan jij mij vertellen wat er niet normaal was aan mijn feitelijke reactie die verwijderd is want op feedback wordt mijn vraag genegeerd.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:44 schreef Jippie het volgende:
Alle grappen en grollen verwijderd, graag fatsoenlijke en normale reacties. Het is een zeer triest gezinsdrama.
ONZ is een paar deuren verderop.
Privacy-gevoelige informatie, we gaan geen foto's plaatsen waarop een 'verdachte' duidelijk herkenbaar (zonder zwart balkje) staat. Zodra de politie beelden vrijgeven is het vroeg genoeg.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij vertellen wat er niet normaal was aan mijn feitelijke reactie die verwijderd is want op feedback wordt mijn vraag genegeerd.
quote:Om diverse redenen houdt mijn tijd bij Topic als mediaconsultant bouw en finance op. Nu zoek ik een organisatie die de beperkingen van mijn manische depressie durft te begrijpen en ook niet bang is om mijn hoogbegaafdheid zo veel mogelijk te benutten. Het liefst zie ik mezelf werken in een ingewikkelde salesomgeving. Mag een cult zijn, maar dat hoeft niet.
Hij verkoopt mummiesquote:Op donderdag 17 april 2025 13:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een ingewikkelde salesomgeving? Wat is dat
/insert dom woordgrapje van users zonder humorquote:Op donderdag 17 april 2025 13:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
/insert dom woordgrapje van users zonder humor
De werkomgeving van Dick Schoof.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit typte ik voordat jouw opmerking er stond en deze kan nog welquote:
Dit. Als je niks relativeert, en alleen maar altijd dat ronduit negatieve nieuws over van alles en nog wat te zien krijgt, dan ga je doordraaien.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Juist omdat het te gruwelijk en niet te bevatten is moet je dit alles wel met grappen doorspekken.
Een omgeving waar het moeilijk is hoofd- en bijzaken te onderscheiden.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het klopt dus niet altijd als mensen zeggen dat ze niet op twee verschillende plaatsen tegelijkertijd kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Een goede kwinkslag is gewoon zeer wenselijk.
quote:Op donderdag 17 april 2025 15:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Het klopt dus niet altijd als mensen zeggen dat ze niet op twee verschillende plaatsen tegelijkertijd kunnen zijn.
Nou ja, als je dag en nacht gekrijs en boos geschreeuw hoort en je ervaring is dat de politie niet komt of niks wezenlijks kan doen, dan kan het zijn dat je niet eens doorhebt dat het nu wel menens is of dat je denkt zoek het maar uit.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoeveel mensen zouden gaan helpen als ze dat horen. Ik zou wel 112 bellen, denk ik.
Heb je een linkje voor/naar die documentaire?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Terwijl er waarschijnlijk ongeveer hetzelfde aan de hand is: iemand met zware psychische problemen die iets vreselijks doet.
Arme moeder, arme agent die dit heeft moeten aantreffen en misschien ook wel arme zoon die straks uit zijn psychose komt en dan beseft wat hij gedaan heeft.
Er staat ergens een goede documentaire met medewerking van de zus van die man die zijn moeder in een psychose ombracht en toen met haar huid over straat ging lopen. Je ziet heel goed wat zoiets met een gezin doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |