Met een kettingzaag zo gepiept.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef roos94 het volgende:
Iemand onthoofden is volgens mij nog best lastig. Je snijdt er niet even doorheen als een pakje boter zegmaar. Je moet door dikke spieren en dergelijke.
Hij at haar de oren van haar hoofd en nog iets meer dus.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Gezellige moeder-zoon relatie. Kan er met m’n hoofd niet bij, bij zoiets
Het viel mee inderdaad.quote:
En het is niet eens grappig.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef recursief het volgende:
Ik vind dit te gruwelijk voor woorden en ik kan er m et mijn pet niet bij dat het merendeel van de mposts hier bestaat uit niet eens zo heel grappige woordgrapjes. Gadverdamme, je zal als bekende van deze vrouw toch maar in een topic als dit terecht komen.
Precies. Terwijl er waarschijnlijk ongeveer hetzelfde aan de hand is: iemand met zware psychische problemen die iets vreselijks doet.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef recursief het volgende:
Ik vind dit te gruwelijk voor woorden en ik kan er m et mijn pet niet bij dat het merendeel van de mposts hier bestaat uit niet eens zo heel grappige woordgrapjes. Gadverdamme, je zal als bekende van deze vrouw toch maar in een topic als dit terecht komen.
Nooit gehoord van sartire?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Sterker nog; als dit een moslim topic was, zat er allang een slotje op en was er al gruwelijk geveegd.
Maar in dit geval schijnen al die respectloze posts allemaal prima te kunnen.
En dan was iedereen vies mad en werden er echt geen grappen gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee, dan waren we nu bij deeltje vier
De moeder heette Alie, een vrij ouderwetse Nederlandse naam, niet te verwarren met Ali.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geen moslim is dan?
wat die vrouwen niet meemaken tegenwoordigquote:Op woensdag 16 april 2025 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De moeder heette Alie, een vrij ouderwetse Nederlandse naam, niet te verwarren met Ali.
Slokkie op Spek?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef sp3c het volgende:
Je ze moeten de koppen ff goed bij elkaar steken voor ze het bij de rechter neerleggen
Dat is aan de HOVJ, of-ie er en zaak in ziet.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef sp3c het volgende:
Je ze moeten de koppen ff goed bij elkaar steken voor ze het bij de rechter neerleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ook veeeel te ziek. Zelf las ik vandaag dit verhaal en dacht dat het over dit topic ging maar blijkbaar was ook dit weer een gek:quote:Op donderdag 17 april 2025 04:46 schreef raptorix het volgende:
Ik moest gelijk aan deze mafklapper denken: https://www.nu.nl/algemee(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik zou denk gauw mijn kop in het zand steken.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zult maar agent zijn en dit aantreffen…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |