quote:Horrormoord op moeder schokt Hellevoetsluis: 'politie vindt hoofd van Alie (63) in auto zoon'
Gerda Frankenhuis en Marcel Vink
Hellevoetsluis is opgeschrikt door een nauwelijks te bevatten horrorscène.
De politie trof, na een melding dat er iets vreselijks was gebeurd in de Zuid-Hollandse stad, het lichaam van een onthoofde vrouw aan in een tussenwoning.
Kort erop werd er een hoofd aangetroffen in een autootje dat op de A4 bij Delft tot stoppen is gedwongen..
Dat dacht die zoon ook. Ik weet natuurlijk niet wat die vrouw heeft gedaan, maar ik vind dit een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef Jahr00n het volgende:
Wij moeten toch snel aan de doodstraf zeg. Dit soort mensen moet je gewoon opruimen.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:06 schreef Evangelion het volgende:
Mogelijk is de verdachte psychotisch, aldus bronnen.
Plausibel.
Ze zetten hier wel de hoofdrechercheur op mag ik hopenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef MichaelScott het volgende:
Deze zaak zal de rechercheurs in elk geval geen kopzorgen geven.
Ook met de doodstraf voorkom je deze daad niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef Jahr00n het volgende:
Wij moeten toch snel aan de doodstraf zeg. Dit soort mensen moet je gewoon opruimen.
Misschien dat er ooit een heftige incest relatie aan de gang is geweest, dat op 31 jarige leeftijd niet meer zo leuk was.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Gezellige moeder-zoon relatie. Kan er met m’n hoofd niet bij, bij zoiets
Ik heb er een hard hoofd in dat dat gaat lukkenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, dit soort onzin moeten we het hoofd bieden.
Helaas heb ik ooit 's een filmpje doorgestuurd gekregen. Het was absoluut geen leuk aanbeeld.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk heeft ie haar na haar dood onthoofd.
Eenieder die ooit een onthoofdingsvideo heeft gezien weet wat een vreselijke, pijnlijke en langzame dood dat is![]()
![]()
Het kan met een stanleymes, maar dat duurt wel even. Daar schijnen filmpjes van te circuleren.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef roos94 het volgende:
Iemand onthoofden is volgens mij nog best lastig. Je snijdt er niet even doorheen als een pakje boter zegmaar. Je moet door dikke spieren en dergelijke.
Goed gereedschap is het halve werkquote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef roos94 het volgende:
Iemand onthoofden is volgens mij nog best lastig. Je snijdt er niet even doorheen als een pakje boter zegmaar. Je moet door dikke spieren en dergelijke.
Heeft vast geoefend op een varken.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef roos94 het volgende:
Met een kettingzaag zo gepiept.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef roos94 het volgende:
Hij at haar de oren van haar hoofd en nog iets meer dus.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Gezellige moeder-zoon relatie. Kan er met m’n hoofd niet bij, bij zoiets
Het viel mee inderdaad.quote:
En het is niet eens grappig.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef recursief het volgende:
Ik vind dit te gruwelijk voor woorden en ik kan er m et mijn pet niet bij dat het merendeel van de mposts hier bestaat uit niet eens zo heel grappige woordgrapjes. Gadverdamme, je zal als bekende van deze vrouw toch maar in een topic als dit terecht komen.
Precies. Terwijl er waarschijnlijk ongeveer hetzelfde aan de hand is: iemand met zware psychische problemen die iets vreselijks doet.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef recursief het volgende:
Ik vind dit te gruwelijk voor woorden en ik kan er m et mijn pet niet bij dat het merendeel van de mposts hier bestaat uit niet eens zo heel grappige woordgrapjes. Gadverdamme, je zal als bekende van deze vrouw toch maar in een topic als dit terecht komen.
Nooit gehoord van sartire?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Sterker nog; als dit een moslim topic was, zat er allang een slotje op en was er al gruwelijk geveegd.
Maar in dit geval schijnen al die respectloze posts allemaal prima te kunnen.
En dan was iedereen vies mad en werden er echt geen grappen gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee, dan waren we nu bij deeltje vier
De moeder heette Alie, een vrij ouderwetse Nederlandse naam, niet te verwarren met Ali.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geen moslim is dan?
wat die vrouwen niet meemaken tegenwoordigquote:Op woensdag 16 april 2025 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De moeder heette Alie, een vrij ouderwetse Nederlandse naam, niet te verwarren met Ali.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |