Ja dat begint die hier nu ook te wordenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik las laatst dat iemand knakworstensap gebruikte om ranja aan te maken voor de kinderen, anders vonden ze er niets aan.
quote:
Alle opties zijn openquote:Op woensdag 16 april 2025 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet aan elkaar is
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"quote:
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succesquote:
Hoe ernstig gewond was je?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succes
Trendy ziektesquote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die maakte mijn oma vroeger altijd met sinterklaas en zulke familiedingen, en die noemde ze altijd 'kindjes'quote:
Ok doeiquote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"
Dat je je verkeerde deur neemt en de hele avond in het pikkedonker de urinaalzeepjes zit te eten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is lekker en maakte ik wel eens de laatste jaren.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes(cocktailworstjes in bladerdeeg)
Volgens mij viel dat nog meequote:
Of dat je in een donker bejaardenhuis zit met je gezicht in een lauwe luier.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je je verkeerde deur neemt en de hele avond in het pikkedonker de urinaalzeepjes zit te eten.
vork in oog enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |