SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gebakken krieltjes, visburger en salade en een gekookt eitjequote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Toe maarquote:Op woensdag 16 april 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes, visburger en salade en een gekookt eitje![]()
![]()
Visburger en dan ook nog een gekookt ei. Ik zou direct over mijn nek gaan.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat magquote:Op woensdag 16 april 2025 18:02 schreef aeque het volgende:
Visburger en dan ook nog een gekookt ei. Ik zou direct over mijn nek gaan.![]()
![]()
Stel je aan johquote:Op woensdag 16 april 2025 18:02 schreef aeque het volgende:
Visburger en dan ook nog een gekookt ei. Ik zou direct over mijn nek gaan.
Nee gekookt ei moet ik echt niet.quote:
Lust ik wel maar vind ik niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat vind je wel bijzonder?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Lust ik wel maar vind ik niet zo bijzonder.![]()
Ah ok, dat kan ookquote:Op woensdag 16 april 2025 18:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Lust ik wel maar vind ik niet zo bijzonder.
Verras me maar jaquote:Op woensdag 16 april 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat moet ik koken of zal ik je verrassen![]()
![]()
quote:
Ik ga mij inhouden.
Ik probeer mijzelf te beterenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik zou haar helemaal a...quote:
Nee aikie, niet doen. Zit. Af.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou haar helemaal a...
Nee aikie, niet doen. Zit. Af.![]()
![]()
Ten eerste is het albertoooooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Kamer met balkon en asbak! Regendouche, ik vermaak me hier wel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wauw gaaf!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kamer met balkon en asbak! Regendouche, ik vermaak me hier wel![]()
Mooiquote:Op woensdag 16 april 2025 18:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kamer met balkon en asbak! Regendouche, ik vermaak me hier wel![]()
![]()
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 16 april 2025 18:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeeerlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En lekker joh dat je buiten kan zitten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:quote:Ja, ja en ja, aan een hotel leven kan ik wel wennenquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hotel Parkzicht is een aanrader.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Valkenburg wil ik nog eens bezoekenIk heb er één en ik ben er trots op
En Zeelandquote:Op woensdag 16 april 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Valkenburg wil ik nog eens bezoeken
Noted.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, vooral omdat ik dan niet in m'n nacht kledij voor het hotel buiten moet rokenquote:Op woensdag 16 april 2025 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk.
En lekker joh dat je buiten kan zitten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
waar in Zeeland? Ben weleens naar Mosselfeest gegaan in Yersekequote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dat maakt het verblijf echt zoveel beter.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ik dan niet in m'n nacht kledij voor het hotel buiten moet roken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Snap ik wel jaquote:Op woensdag 16 april 2025 18:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ja en ja, aan een hotel leven kan ik wel wennen
Hoelang blijven je/ jullie daar?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geen ideequote:Op woensdag 16 april 2025 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar in Zeeland? Ben weleens naar Mosselfeest gegaan in Yerseke![]()
En hoe was dat?
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zit nu bij gastrobar de kei
Gezellig en hele lekkere mosselen (als je ervan houdt)quote:Uw ADH vitamine Worst
Ben alleen dit keerquote:Op woensdag 16 april 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap ik wel ja
Hoelang blijven je/ jullie daar?Rob is drie dagen met training, dus ik blijf tot vrijdag in Valkenburg
quote:Op woensdag 16 april 2025 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gezellig en hele lekkere mosselen (als je ervan houdt)![]()
![]()
5.5 reviewquote:Op woensdag 16 april 2025 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gezellig en hele lekkere mosselen (als je ervan houdt)'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
zo zag ik er wel uit idd toen ik daar mosselen aan het vreten wasquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik dacht ook dat jij dit wasquote:Op woensdag 16 april 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo zag ik er wel uit idd toen ik daar mosselen aan het vreten was![]()
Lekker van genietenquote:Op woensdag 16 april 2025 18:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben alleen dit keerRob is drie dagen met training, dus ik blijf tot vrijdag in Valkenburg
Hardlopen vrijwel direct na een vol bord spaghetti is geen goed plan (ja had ik idd vooraf zelf kunnen weten)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 18:41 schreef StevenHyde het volgende:
Hardlopen vrijwel direct na een vol bord spaghetti is geen goed plan (ja had ik idd vooraf zelf kunnen weten)![]()
![]()
En hey ToTtiequote:Op woensdag 16 april 2025 18:55 schreef ToT het volgende:
En hee peeps!
Dat plaatje komt van die daily random pics of zo op de Frontpage.![]()
![]()
ik word gek van die gekke questsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou onze @-Spring daar nog wat van kunnen maken?quote:
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie mus![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)alie-63-in-auto-zoon![]()
![]()
![]()
Ja bizar he? Ik ken toevallig een user die daar in de buurt woont en schrok me rotquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Getverquote:Op woensdag 16 april 2025 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)alie-63-in-auto-zoon![]()
![]()
Heel bizar jaquote:Op woensdag 16 april 2025 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja bizar he? Ik ken toevallig een user die daar in de buurt woont en schrok me rot![]()
![]()
Het wordt steeds gekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Grmmbll. Het restaurant wat ik had uitgezocht zou tot half tien geopend zijn, maar omdat er niks te doen is (ik ben de enige gast atm) zijn ze de boel aan het opruimen om te sluiten. Maw of ik zo vriendelijk wil zijn om op te rotten
Lekker danquote:Op woensdag 16 april 2025 19:19 schreef DJMO het volgende:
Grmmbll. Het restaurant wat ik had uitgezocht zou tot half tien geopend zijn, maar omdat er niks te doen is (ik ben de enige gast atm) zijn ze de boel aan het opruimen om te sluiten. Maw of ik zo vriendelijk wil zijn om op te rotten![]()
![]()
wat kutquote:Op woensdag 16 april 2025 19:19 schreef DJMO het volgende:
Grmmbll. Het restaurant wat ik had uitgezocht zou tot half tien geopend zijn, maar omdat er niks te doen is (ik ben de enige gast atm) zijn ze de boel aan het opruimen om te sluiten. Maw of ik zo vriendelijk wil zijn om op te rottenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:quote:
En dan beweert Google dat het hier drukker is dan normaal. Serieus, hoe dan als ik de enige klant ben?
Normaal zit er niemandquote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En dan beweert Google dat het hier drukker is dan normaal. Serieus, hoe dan als ik de enige klant ben?![]()
![]()
1 is altijd drukker dan 0quote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En dan beweert Google dat het hier drukker is dan normaal. Serieus, hoe dan als ik de enige klant ben?Uw ADH vitamine Worst
Blijkbaar hebben ze het met jou daar al drukker dan normaal.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En dan beweert Google dat het hier drukker is dan normaal. Serieus, hoe dan als ik de enige klant ben?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze verwachtten heel wat vandaagquote:Op woensdag 16 april 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Of ze hebben meer personeel dan normaal rondlopen![]()
![]()
Dat vroeg Rob ook al over het hotel waar ik zit. De man bij de receptie vroeg uit zichzelf of ik soms Monique Verlind was omdat ik had gereserveerdquote:
Ze zijn met z'n tweeen.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Of ze hebben meer personeel dan normaal rondlopenIk heb er één en ik ben er trots op
Nou was je daar ook wel beruchtquote:Op woensdag 16 april 2025 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat vroeg Rob ook al over het hotel waar ik zit. De man bij de receptie vroeg uit zichzelf of ik soms Monique Verlind was omdat ik had gereserveerd![]()
![]()
Want? Zovaak kom ik niet in deze contreien.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
We zitten in ONZ hequote:Op woensdag 16 april 2025 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Want? Zovaak kom ik niet in deze contreien.![]()
![]()
Nee,, ik zit in hotel Parkzichtquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, daar worden geen grappen gemaakt
En ik lieg btw. Ik ben nog buiten op zoek naar een andere zaak om nog iets te drinken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het weer kan misschien invloed hebben. :pquote:Op woensdag 16 april 2025 19:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En dan beweert Google dat het hier drukker is dan normaal. Serieus, hoe dan als ik de enige klant ben?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hopelijk is er ergens nog wel iemand binnenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:38 schreef DJMO het volgende:
En ik lieg btw. Ik ben nog buiten op zoek naar een andere zaak om nog iets te drinken.![]()
Eieren etenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het paasweekend?
En jij?![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 16 april 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdag in de tuin luieren, zaterdag bergwandeling, zondag weer luieren, maandag brunch
Ik moet vrijdag werken![]()
![]()
vretenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het paasweekend?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ookquote:Op woensdag 16 april 2025 19:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Ik moet vrijdag werkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Ik moet vrijdag werkenIs in Nederland normaal ook een vrije dag toch?
![]()
Nope...quote:Op woensdag 16 april 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Is in Nederland normaal ook een vrije dag toch?
Ambtenaren zijn wel vrij![]()
![]()
Op de terrassen zitten zat mensen, de tent waar ik nu zit is ook verlaten binnen, maar ik ga terug naar het hotel, aangezien m'n powerbank kennelijk is overleden. Hij was volgens de indicatie lampjes nog voor drie kwart vol, en hoewel m'n telefoon nog niet eens voor de helft was bij geladen, was de powerbank ineens leeg. Dus dat wordt een nieuwe bestellenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk is er ergens nog wel iemand binnen
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh meen je dat nou, dacht dat het voor iedereen een vrije dag wasLullig
![]()
Maar daarna wel 3 dagen weekend![]()
![]()
Rob is op training, dus nee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En terecht welquote:Op woensdag 16 april 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel speciaal met m'n dagje vrij
Denk je wel aan ons dan?![]()
![]()
Ja, zal in de zon een glaasje op jullie drinkenquote:Op woensdag 16 april 2025 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
En terecht wel
Denk je wel aan ons dan?![]()
![]()
Wat voor speciale bedrijfstak ben jij van?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel speciaal met m'n dagje vrijUw ADH vitamine Worst
Dat doet me goedquote:Op woensdag 16 april 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zal in de zon een glaasje op jullie drinken![]()
![]()
Ik woon niet in Nederland, hier heeft in principe iedereen vrijdag vrij.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor speciale bedrijfstak ben jij van?![]()
Waar is hier als ik vragen mag?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland, hier heeft in principe iedereen vrijdag vrij.![]()
Dat verklaartquote:Op woensdag 16 april 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland, hier heeft in principe iedereen vrijdag vrij.Uw ADH vitamine Worst
eeeeeeeeeenormquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit niet wetenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik wist het alquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hm....quote:Op woensdag 16 april 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen algemene kennis in de KSCWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar kom ik nooitquote:Op woensdag 16 april 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen algemene kennis in de KSC![]()
![]()
Door op te lettenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe motte we dat nou weer weten
Er waren geen plannen, tot mijn moeder vandaag vroeg of ik vrijdag even in de tuin wilde helpen. Zondag is er een jamsessie die eigenlijk niet door zou gaan gewoon omgedoopt tot "paassessie" en die gaat óók door. Dus alleen mijn Zaterdag is rustig.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het paasweekend?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dit is wel een FastChat in vergelijking daarmee, daar kan ik nog wel een beetje bijlezen, hier alleen de laatste 5 posts en dan lig je ondertussen alweer een half topic achterquote:![]()
![]()
Hier moet je ook niet willen bijlezenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is wel een FastChat in vergelijking daarmee, daar kan ik nog wel een beetje bijlezen, hier alleen de laatste 5 posts en dan lig je ondertussen alweer een half topic achter![]()
![]()
Ik ga morgenavond bowlen met een andere user in Maastricht. Toen hij hoorde dat ik in m'n uppie in Valkenburg was bood hij spontaan aan om me op te halen
De enige topicreeks die sneller ging, waar ik in gepost heb, is de TV SC van 'vroeger'. Tijdens wegmisbruikers en dat programma van Alberto Stegeman![]()
![]()
Liefquote:Op woensdag 16 april 2025 20:05 schreef DJMO het volgende:
Ik ga morgenavond bowlen met een andere user in Maastricht. Toen hij hoorde dat ik in m'n uppie in Valkenburg was bood hij spontaan aan om me op te halen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
De enige topicreeks die sneller ging, waar ik in gepost heb, is de TV SC van 'vroeger'. Tijdens wegmisbruikers en dat programma van Alberto Stegeman
Met het EK ging het hier ook snelquote:Op woensdag 16 april 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
De enige topicreeks die sneller ging, waar ik in gepost heb, is de TV SC van 'vroeger'. Tijdens wegmisbruikers en dat programma van Alberto Stegeman![]()
![]()
Een soort commentaarreeksquote:Op woensdag 16 april 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
De enige topicreeks die sneller ging, waar ik in gepost heb, is de TV SC van 'vroeger'. Tijdens wegmisbruikers en dat programma van Alberto StegemanUw ADH vitamine Worst
Dat welquote:Op woensdag 16 april 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat was echt super vermakelijkVeel leuker dan het in je eentje kijken.
Uw ADH vitamine Worst
Z. Terug in het hotelIk heb er één en ik ben er trots op
Ik wist het ook!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen algemene kennis in de KSCI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee hoor, ik wist het nietquote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo voel ik me helemaal een buitenbeentjeUw ADH vitamine Worst
Links of rechts ?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo voel ik me helemaal een buitenbeentjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het eenzaam aan de top ja?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo voel ik me helemaal een buitenbeentje
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ben ongesteldquote:Op woensdag 16 april 2025 20:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Greys
Hoe gaat het u vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben ongesteldGenoteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ik ben ongesteldHaha van jou kan ik het hebben. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank uquote:Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha van jou kan ik het hebben. Sterkte
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik van jou ookquote:Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha van jou kan ik het hebben. Sterkte![]()
![]()
[..]
Ik ben ongesteldNou ik ben wel gesteld op jou anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ik ben wel gesteld op jou anders.
Van andere vrouwmensen niet?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha van jou kan ik het hebben. Sterkte
Ja wie nietquote:Op woensdag 16 april 2025 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ik ben wel gesteld op jou anders.![]()
![]()
Zelfs greys zal niet iedereen te vriend hebben toch.quote:
Er zijn altijd mensen die het niet snappenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs greys zal niet iedereen te vriend hebben toch.![]()
De lounge op dit moment wel iig. Hotel is ook pas vier maanden open, dus zo bekend is het nog niet.quote:
In ieder geval een ticket geboekt voor de Romeinse Katakomben om half een, dus genoeg tijd om daarvoor nog een bezoek aan de Lourdes grot te brengen na het ontbijtIk heb er één en ik ben er trots op
Nopequote:Op woensdag 16 april 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs greys zal niet iedereen te vriend hebben toch.
Wat let jequote:Op woensdag 16 april 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil ook eens wat grotten bezoeken
Wel moeilijk om te vragen of iets tmi is zonder te vertellen wat dat iets isquote:
Je doet je best maarquote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel moeilijk om te vragen of iets tmi is zonder te vertellen wat dat iets is![]()
![]()
Ja altijd, maar beter dan dat wordt het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja altijd, maar beter dan dat wordt het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja altijd, maar beter dan dat wordt het niet
Je bent goed zoals je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Birdiequote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
apart..........................![]()
![]()
![]()
Ik moest net aan je denken![]()
![]()
![]()
Birdieeequote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
apart..........................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog maar even naar de sportschoolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omgquote:
Ben je stiekem mijn dochter ?
Die rijdt net weg
Naar de sportschool
Hoi mamquote:Op woensdag 16 april 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omg
Ben je stiekem mijn dochter ?
Die rijdt net weg
Naar de sportschool
is ze van mijn leeftijd?quote:
Oja dan zou ik het kunnen zijnquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: