SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zie TTI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een feesboektokkie plaatje in OP![]()
past prima in DTS dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooi eruit gedonderdquote:Op woensdag 16 april 2025 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een feesboektokkie plaatje in OP![]()
![]()
ow wacht het ging natuurlijk om dat mannen stukje
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goede welquote:Op woensdag 16 april 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
pfff
goede teksten worden niet meer gewaardeerd![]()
![]()
Benen steken eruit maar is wel lekker als het wat warmer wordt.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je wel languitliggen in je doos dan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik zal de volgende keer zoeken naar leenbakkerachtige tekstborden
Doe maar geen plaatje in de OPquote:Op woensdag 16 april 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
Ik zal de volgende keer zoeken naar leenbakkerachtige tekstborden![]()
![]()
weet je wat ik daar op zegquote:
![]()
![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bedoel je die xenos dingen als ditquote:Op woensdag 16 april 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je wat ik daar op zeg
![]()
![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
Of bedoel je van die Love Live Laugh teksten?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Xenos Leenbakkerquote:Op woensdag 16 april 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bedoel je die xenos dingen als dit
[ afbeelding ]
potato potatoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had gedacht dat jij wel smaak hadquote:Op woensdag 16 april 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ah ja deze!quote:Op woensdag 16 april 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ja die jeuk op mijn rug maar ik kan er net niet bij tekstbordenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Of bedoel je van die Love Live Laugh teksten?
Dan wel weer. Krijg je mooii bruine benenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Benen steken eruit maar is wel lekker als het wat warmer wordt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik zal je geruststellen, dit hangt er niet thuisquote:Op woensdag 16 april 2025 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had gedacht dat jij wel smaak had![]()
Uw ADH vitamine Worst
Had je bijna geblokkeerd vriendquote:Op woensdag 16 april 2025 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zal je geruststellen, dit hangt er niet thuis![]()
als je in een dikke koeienvlaai trapt ookquote:Op woensdag 16 april 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wel weer. Krijg je mooii bruine benenUw ADH vitamine Worst
had ik ook niet bij jou verwacht zoietsquote:Op woensdag 16 april 2025 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zal je geruststellen, dit hangt er niet thuis
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voor je verjaardag, komt goed![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar kan je er niet genoeg van hebbenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb alleen bordjes met mario's woordkunsten![]()
Dat hoor je mij niet zeggen, maar als je onderaan de keten bungelt ben je afhankelijk van de grillen van de overheid en heb je niet altijd de flexibiliteit om daarin elke keer mee te bewegen. Een foutje en je bent al gezien met de nodige consequenties. Een jaar later komt er dan een soort van compensatie, tja dan zit je al in de shit en is het leuk maar een beetje laat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb wel een gebaar voor drquote:Op woensdag 16 april 2025 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het gaat greys om het gebaar niet wat je geeft![]()
![]()
Dat snap ik ook welquote:Op woensdag 16 april 2025 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, maar als je onderaan de keten bungelt ben je afhankelijk van de grillen van de overheid en heb je niet altijd de flexibiliteit om daarin elke keer mee te bewegen. Een foutje en je bent al gezien met de nodige consequenties. Een jaar later komt er dan een soort van compensatie, tja dan zit je al in de shit en is het leuk maar een beetje laat.![]()
![]()
Ik heb meer een sprinklertje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
zijn er hier mensen die ook bordjes op de deur hebben?
met de functie van het kamertje erop
Bolkquote:Op woensdag 16 april 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
met de functie van het kamertje erop![]()
![]()
Jijquote:Op woensdag 16 april 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
okquote:
je bent hier nu een paar keer geweest
waar precies heb je die bordjes gezien?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is elke roomquote:Op woensdag 16 april 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het je ook nog doen ook
BOLKROOM![]()
![]()
Toen ik het kwam wonen had mijn huis zo'n jongetje en meisje op de toiletdeur.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
Is op miraculeuze wijze verdwenen.
Zul je zien dat de verhuurder wil dat ik het terughang als ik ga verhuizen
Kb ziet ze vliegenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
waar precies heb je die bordjes gezien?![]()
![]()
Op iedere deurquote:Op woensdag 16 april 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
waar precies heb je die bordjes gezien?
vreselijkquote:Op woensdag 16 april 2025 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toen ik het kwam wonen had mijn huis zo'n jongetje en meisje op de toiletdeur.
Is op miraculeuze wijze verdwenen.
Zul je zien dat de verhuurder wil dat ik het terughang als ik ga verhuizen![]()
Ga liever gewoon doodquote:Op woensdag 16 april 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
of heb je een bordje op je WC
The Office![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3170 / +121 / +140 / 6601 / 7363
2. Dr.Mikey / 649 / +12 / +12 / 448 / 645
3. Moeraskat / 625 / +41 / +9 / 1706 / 2026
4. _UserName_ / 512 / +0 / +190 / 326 / 465
5. KillemWieft / 478 / +33 / +28 / 298 / 458
6. Bally-b / 438 / +98 / +0 / 154 / 226
7. hemarookworst / 357 / +33 / +28 / 718 / 922
8. gebrokenglas / 340 / +15 / +0 / 1214 / 1484
9. loveislikeakiss / 331 / +66 / +52 / 1375 / 1619
10. HappyCharly / 293 / +24 / +3 / 997 / 1185
11. Lovely / 290 / +3 / +0 / 1710 / 2018
12. devzero / 257 / +0 / +2 / 244 / 321
13. Pinnenmutske / 231 / +6 / +7 / 218 / 308
14. Fogel / 229 / +12 / +5 / 624 / 814
15. StevenHyde / 219 / +9 / +1 / 1077 / 1313
16. Soury / 211 / +1 / +12 / 193 / 277
17. mario390 / 200 / +54 / +0 / 18 / 54
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. greysbones / 159 / +8 / +2 / 1200 / 1297
20. aeque / 155 / +2 / +5 / 539 / 644SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik weet dat je vaak je leesbril op hebtquote:
ipv je goede bril
maar bordjes zien die er niet zijn is gewoon knap
De volgende keer dat je op bezoek bent zelf borden meenemen en vastlijmen op de deuren.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat je vaak je leesbril op hebt
ipv je goede bril
maar bordjes zien die er niet zijn is gewoon knapDOXING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel een goede tipquote:Op woensdag 16 april 2025 14:30 schreef aeque het volgende:
[..]
De volgende keer dat je op bezoek bent zelf borden meenemen en vastlijmen op de deuren.
Dan Lijm ik KB ook even ergens aanquote:Op woensdag 16 april 2025 14:30 schreef aeque het volgende:
[..]
De volgende keer dat je op bezoek bent zelf borden meenemen en vastlijmen op de deuren.
ze blijft van mijn antieke paneeldeuren af
en ja ik zat deze week met mijn leesbril op te rijden
en nee dat is niet handigSmile, it's free therapy.![]()
Als je me dan af en toe arretjescake voertquote:Op woensdag 16 april 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan Lijm ik KB ook even ergens aan
ze blijft van mijn antieke paneeldeuren af
no problemo
OMG dit had jij bijna kunnen zijnquote:
(20 jaar geleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG dit had jij bijna kunnen zijn
(20 jaar geleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof jij zoiets niet geprobeerd hebt te doen
die jij hebt gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je me dan af en toe arretjescake voert
no problemo
prima
met de andere uiteindequote:Op woensdag 16 april 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]alsof jij zoiets niet geprobeerd hebt te doen
Uw ADH vitamine Worst
neequote:Op woensdag 16 april 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]alsof jij zoiets niet geprobeerd hebt te doen
en ik bedoel die mevrouw lijkt op jou
maar dan 20 jaar jonger
ja muts dat zie ik ook!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
en ik bedoel die mevrouw lijkt op jou
maar dan 20 jaar jonger![]()
![]()
![]()
ze heeft alleen wat korter haar
edit: en ik zie jonger uit
Kon je wel de borden goed lezen.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
en ja ik zat deze week met mijn leesbril op te rijden
en nee dat is niet handig
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:33 schreef Kissingbird het volgende:
moet nog 2 uur excellen dan is het klaaaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
het punt is daar gekomen dat de kinderen per sé op Kitttens kamer willen spelen omdat ik kennelijk niet mag horen wat ze elkaar te vertellen hebben.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat kwartje isquote:Op woensdag 16 april 2025 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja muts dat zie ik ook!!!![]()
![]()
![]()
ze heeft alleen wat korter haar
edit: en ik zie jonger uit![]()
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat is een leuk nrquote:Op woensdag 16 april 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kwartje is
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
verbiedenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
het punt is daar gekomen dat de kinderen per sé op Kitttens kamer willen spelen omdat ik kennelijk niet mag horen wat ze elkaar te vertellen hebben.![]()
hatelijk liedjequote:Op woensdag 16 april 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kwartje is
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
niet qua haarkleur neequote:Op woensdag 16 april 2025 14:36 schreef Kissingbird het volgende:
en ja ik weet waarom je die post
Ik ben niet blond
Als dat geen....quote:Op woensdag 16 april 2025 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
het punt is daar gekomen dat de kinderen per sé op Kitttens kamer willen spelen omdat ik kennelijk niet mag horen wat ze elkaar te vertellen hebben.
Roddelen wordt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
maar bizzey is dan ook een puberjongen in een 40 jarig lichaamUw ADH vitamine Worst
met genoeg doekoesquote:Op woensdag 16 april 2025 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
maar bizzey is dan ook een puberjongen in een 40 jarig lichaamThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vind het overdrevenquote:![]()
Kitten wil gewoon beneden spelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
verdommequote:
hebben ze weer de stop eruit gehaald bij jou
hmmmquote:Op woensdag 16 april 2025 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het overdreven![]()
Kitten wil gewoon beneden spelen
ik vind kinderen die perse iets willen (dus niet jouw kitten) een beetje verdacht
Maar niet als jij er bij zitquote:Op woensdag 16 april 2025 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het overdreven![]()
Kitten wil gewoon beneden spelen
Pubertijd in aantocht
Ja hèquote:Op woensdag 16 april 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
ik vind kinderen die perse iets willen (dus niet jouw kitten) een beetje verdacht![]()
En kitten zegt steeds: nee want m’n kamer is niet zo opgeruimd en wat wil je daar doen dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ow die zou ik dan echt niet vertrouwenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hè![]()
En kitten zegt steeds: nee want m’n kamer is niet zo opgeruimd en wat wil je daar doen dan?
maar ze zijn nu naar haar kamer of dat niet?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hè![]()
En kitten zegt steeds: nee want m’n kamer is niet zo opgeruimd en wat wil je daar doen dan?Smile, it's free therapy.![]()
Roddelen, dat zei ik toch.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hè![]()
En kitten zegt steeds: nee want m’n kamer is niet zo opgeruimd en wat wil je daar doen dan?
Ik sta nog steeds in Den Bosch
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben jij al harde sokken tegengekomen?quote:
Nee, benedenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ze zijn nu naar haar kamer of dat niet?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nopequote:Op woensdag 16 april 2025 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben jij al harde sokken tegengekomen?hij is netjes opgevoed
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk ik ook jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze is voor het eerst hier.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow die zou ik dan echt niet vertrouwenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat gaat het op zeker worden idd. Moet straks bij arriva gaan betalen voor de doorreis naar Valkenburg omdat ik door het gekloot van de ns in de spits moet overstappenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat wordt geld terugvragen![]()
Ondertussen ff langs de GrootIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja ik ook. Maar als ik niet mag benomen waar ik zin in heb, dan is dat te lastig voor mequote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij mag ALLES benoemen waar je zin in hebt hierquote:Op woensdag 16 april 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar als ik niet mag benomen waar ik zin in heb, dan is dat te lastig voor me![]()
![]()
Wat een gedoe. Hoeveel vertraging heb je al nu?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat gaat het op zeker worden idd. Moet straks bij arriva gaan betalen voor de doorreis naar Valkenburg omdat ik door het gekloot van de ns in de spits moet overstappen![]()
quote:D
Ik ken haar moeder nog van vroeger.niet per sé alleen leuke herinneringen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
WATERFIETSENNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 16 april 2025 14:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij mag ALLES benoemen waar je zin in hebt hier![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik eet nu een super dickmannsquote:Op woensdag 16 april 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar als ik niet mag benomen waar ik zin in heb, dan is dat te lastig voor me
Meer dan 2 uurquote:Op woensdag 16 april 2025 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Hoeveel vertraging heb je al nu?Ik heb er één en ik ben er trots op
RED FLAGSSSSSquote:Op woensdag 16 april 2025 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]D
Ik ken haar moeder nog van vroeger.niet per sé alleen leuke herinneringen.
En jij lijkt opquote:Op woensdag 16 april 2025 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ondankbaar weer hoor![]()
het lijkt er toch op!![]()
![]()
Je hebt een familiepak keukenrol op zijn kamer gezet?quote:
Lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt een familiepark keukenrol op zijn kamer gezet?
[..]
Je hebt een familiepak keukenrol op zijn kamer gezet?![]()
![]()
[..]
Je hebt een familiepak keukenrol op zijn kamer gezet?![]()
jup
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:46 schreef StevenHyde het volgende:
Pfff ik typ super sickmanns in google. Dacht al wat is ditwat doet het met je
quote:Hoi fans!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik vind Steven leukerquote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
Super Sickmanns is wel een coole nieuwe nickname
Klinkt als een kloontje van mequote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
Super Sickmanns is wel een coole nieuwe nickname![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[..]
Hoi fans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maak aan dan!!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
Super Sickmanns is wel een coole nieuwe nicknameSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[..]
Hoi fans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kissy face, kissy face sent to your phone, but
I'm tryna kiss your lips for real (uh-huh, uh-huh)
Red hearts, red hearts, that's what I'm on, yeah
Come give me somethin' I can feel, oh-oh-ohThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
아파트, 아파트, 아파트, 아파트
아파트, 아파트, uh, uh-huh, uh-huh
아파트, 아파트, 아파트, 아파트
아파트, 아파트, uh, uh-huh, uh-huhThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet dat ik er zeer jeugdig uitzie, maar ik ben echt geen jongen meer.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
아파트, 아파트, 아파트, 아파트
아파트, 아파트, 아파트, 아파트
아파트, 아파트, uh, uh-huh, uh-huhWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
meisje dusquote:Op woensdag 16 april 2025 14:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er zeer jeugdig uitzie, maar ik ben echt geen jongen meer.
Hey, so now you know the game
Are you ready? 'Cause I'm comin' to get you, get you, get you
Hold on, hold on, I'm on my way
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, I'm on my way
Hold on, hold on, I'm on my way
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, I'm on my wayThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Don't you want me like I want you, baby?
Don't you need me like I need you now?
Sleep tomorrow, but tonight go crazy
All you gotta do is just meet me at theThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oogjes laten nakijken killemquote:Op woensdag 16 april 2025 14:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er zeer jeugdig uitzie, maar ik ben echt geen jongen meer.
Omdat ik the office memes voorbij zag komen bedacht ik me dat ik dit nog ff wilde delen met football manager speler @Dr.Mikey:
In FM24 kun je een manager maken fysiek en ook een foto uploaden. Ik speel al heel lang met deze creatie:
En elke keer als ik die pretbek van Kevin zie, dan word ik daar heel blij van
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:50 schreef Paul het volgende:
아파트, 아파트, 아파트, 아파트
아파트, 아파트, 아파트, 아파트
Uw ADH vitamine Worst
Nee hoor want de user in kwestie sluit ik graag uit.quote:
nee nee neequote:Op woensdag 16 april 2025 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
maar eerlijk is eerlijk hij oogt wat jonger
ik zeg het niet
@Dr.Mikeyquote:Op woensdag 16 april 2025 14:51 schreef StevenHyde het volgende:
Omdat ik the office memes voorbij zag komen bedacht ik me dat ik dit nog ff wilde delen met football manager speler @:Dr.Mikey:
In FM24 kun je een manager maken fysiek en ook een foto uploaden. Ik speel al heel lang met deze creatie:
[ afbeelding ]
En elke keer als ik die pretbek van Kevin zie, dan word ik daar heel blij van![]()
moet weer wat gaan doen
laatste 2 uurtjes (nee niet van mij zorrie he)
nog maar 10 maanden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
olifanten zwangerschapquote:Op woensdag 16 april 2025 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
moet weer wat gaan doen
laatste 2 uurtjes (nee niet van mij zorrie he)
nog maar 10 maanden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOU OP NU PEST MIJ NIET HOU OPquote:Op woensdag 16 april 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hoeven echt geen naaktfoto's van jouWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Omdat ik zittend plas? Nou ja zeg!![]()
goede oude tijd.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op wie zit je dan?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Omdat ik zittend plas? Nou ja zeg!![]()
![]()
Nou ja zo goed was die show niet.quote:
Ik bedoelde qua gendersquote:Op woensdag 16 april 2025 14:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor want de user in kwestie sluit ik graag uit.
Alhoewel er natuurlijk nog meer opties zijn danI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
wc bril?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een nieuwe bril nodig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gedoe een bril uitzoekenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een nieuwe bril nodig.
vind ik danSmile, it's free therapy.![]()
Zeker zonder bril opquote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gedoe een bril uitzoeken
vind ik dan![]()
![]()
Eerst maar eens een fatsoenlijk kleurtje op fok forum instellen voor mijn eigen posts
heb je dat nu nog steeeeeds niet gedaanquote:Op woensdag 16 april 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Eerst maar eens een fatsoenlijk kleurtje op fok forum instellen voor mijn eigen posts
rozequote:Op woensdag 16 april 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
ksssttt aan de slag jijquote:Op woensdag 16 april 2025 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je dat nu nog steeeeeds niet gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Rozequote:Op woensdag 16 april 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Eerst maar eens een fatsoenlijk kleurtje op fok forum instellen voor mijn eigen postsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kan aan hem vragen of hij weet wat grote buijsmanns negerzoenen zijn?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat gaat toch automatisch?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Eerst maar eens een fatsoenlijk kleurtje op fok forum instellen voor mijn eigen postsI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wel maar echt nog geen goede kleur. Ga vanavond wel ff naar de praxis wat kleurstalen uitkiezen en vervolgens op fok proberenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je dat nu nog steeeeeds niet gedaanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
park was wel leukquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Buysquote:Op woensdag 16 april 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Kan aan hem vragen of hij weet wat grote buijsmanns negerzoenen zijn?
Of Dickmanns!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappie
Bawlin' ookal was mama altijd wappie
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
De tweede helft, maar ikke hoef geen helft
Wiwalean was elf, ik deed alles zelfThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben meestal gauw klaar.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gedoe een bril uitzoeken
vind ik danProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vond het een beetje lowbudget ogen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel maar echt nog geen goede kleur. Ga vanavond wel ff naar de praxis wat kleurstalen uitkiezen en vervolgens op fok proberen
Zeg je nou dat ik een dikke reet heb?quote:Op woensdag 16 april 2025 15:01 schreef greysbones het volgende:
De wereld is weer plat ja
Op je bolle bips na
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een dikke reet heb?![]()
![]()
Ze is van specrtale klasse (Ooh)
Onaardse krachten (Yeah)
Losgebarsten, toen ze naar me lachteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt ook wel maar hoeft hier niet zo het topic in geslingerd te worden.quote:
faberyayoquote:Op woensdag 16 april 2025 15:02 schreef greysbones het volgende:
Ze is van specrtale klasse (Ooh)
Onaardse krachten (Yeah)
Losgebarsten, toen ze naar me lachteBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee kan ook echt nietquote:Op woensdag 16 april 2025 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt ook wel maar hoeft hier niet zo het topic in geslingerd te worden.![]()
Ik zit in een trein naar Maastricht!Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:04 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zou yayo de setdresser ff moeten vragen welke kleur![]()
hij heeft veel roze aan tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En hij rijdt!Ik heb er één en ik ben er trots op
Plasticpalmboomkleur voor eigen posts lijkt me geschikt. Zoniet, dan roze.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: