SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ook niet aardig om haar bord leeg te etenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als we bij jou gaan eten dan is het altijd eten wat de pot schaft
ow ik dacht oprecht dat ik 301 hadquote:
Walgelijk machtsmisbruik ditquote:
Als het maar niet een hond isquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig bepaal ik zelf wat er zich in de pot bevindt
Echt he!quote:
Schandalig!quote:
Hmm ja eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:27 schreef Koen66 het volgende:
Je moet je onderkoffermod krachten wat vaker gebruiken @:essnhills
Tijd voor een cursus pottenbakkenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja eigenlijk wel he
Ik ben zo wel heul erg onderkoffer
Laatst had ik 2 likes van Etto op dezelfde post?
das nie zo moelukquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja eigenlijk wel he
Ik ben zo wel heul erg onderkoffer
Laatst had ik 2 likes van Etto op dezelfde post?
Eehm?quote:
Nee dat ze allebei bleven staan ookquote:
ow dat welquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat ze allebei bleven staan ook
Zegquote:
mozzarella is ook rondquote:
quote:
Hmm, die heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg
Dit zijn mijn klassieke paintskills
beLgie en beigiequote:
Gorgonzola ookquote:
Iemand had toen gecheckt van 2x zelfde user ID dacht ikquote:
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:32 schreef essnhills het volgende:
Er was er ook eentje met lange blonde haren. Dat was een zelfportret
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iemand had toen gecheckt van 2x zelfde user ID dacht ik
Dit is al een jaar of 12/13 geleden ofzoquote:
neequote:
Jeetje, das wel lang geledenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is al een jaar of 12/13 geleden ofzo
eet jij maar een wieletje goorgonzola danquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint ook gewoon als een rond cirkeltje
[ afbeelding ]
De achtergrond van de paint is dat ik toen regelmatig door slotjes heen postte. Maar ik ben nooit mod geweest. Dus ik was onderkoffer mod.quote:
Nee want dat is goor, zit al in de naamquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet jij maar een wieletje goorgonzola dan
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dat is goor, zit al in de naam
Toch fijn weer, zo'n voltooide goorgonzolacirculatiequote:
Ah moet dat een koffer voorstellenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
De achtergrond van de paint is dat ik toen regelmatig door slotjes heen postte. Maar ik ben nooit mod geweest. Dus ik was onderkoffer mod.
En ik had een paarse koffer.
Dus ik gehurkt onder de paarse koffer achter de laptop stiekem te modden.
Vandaar ook de andere variant met lang blond haar.
quote:
jij was al in de kelder van Christine leDuc aan het kijken?quote:
Kun je zo met een gerust hart naar bedquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Toch fijn weer, zo'n voltooide goorgonzolacirculatie
Nee ik dacht dat ze van een bureaustoel was gevallenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij was al in de kelder van Christine leDuc aan het kijken?
dat kan ook, dat past nog wel erg bij essie dr clumsieness ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ze van een bureaustoel was gevallen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je zo met een gerust hart naar bed
Je vraagt het in de KSCquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:48 schreef Nizno het volgende:
en dan is de vraag.... zoeken we nog iets te snacken of doen we nog even vasten tot de brunch morgen
wist ikquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vraagt het in de KSC
Snacken duh
die is welcutequote:Op dinsdag 15 april 2025 23:56 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal
[ afbeelding ]
Happy Birthday Ballie!
Was je gisteren jarig? Nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 april 2025 00:03 schreef bitterbal het volgende:
bedankt voor alle felicitaties jongens
ja nu eigenlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Was je gisteren jarig? Nog gefeliciteerd!![]()
Oh nu pas, ik dacht ik ben te laat haha, maar dan wens ik je vandaag een hele fijne verjaardag.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu eigenlijkde 16e
dankje wel
nee je bent ruim op tijdquote:Op woensdag 16 april 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh nu pas, ik dacht ik ben te laat haha, maar dan wens ik je vandaag een hele fijne verjaardag.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:53 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
daarom mogen we geen dingen eten die op slang lijken
[ afbeelding ]
Dankje Luctorquote:Op woensdag 16 april 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Nu echt gefeliciteerd met je verjaardag 🥳🎂🥳 @:bitterbal
gefeliciteertquote:Op woensdag 16 april 2025 00:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu eigenlijkde 16e
dankje wel
Gefeliciteerd ballie.quote:
Ok Dave Grohlquote:
Geen normaal mens die deze zin begrijpt.quote:Op woensdag 16 april 2025 07:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht op de burgerrups naar de hamstermolen
En in de sportschool te vinden volgens mij.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:14 schreef LTVDK het volgende:
Ons dimmy is wel lekker op wereldreis sinds ze hier niet meer mag posten
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/show/pr(...)aatsbanket~a3b76fa2/
Koekjestrommel verstopt.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En in de sportschool te vinden volgens mij.
In dat geval nu verplicht vrij hier. Waren normaal wel lekker rustige dagen.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik alleen als de feestdag op een donderdag of dinsdag valt.
En niet meer heel de dag hier waar het alleen maar over eten gaatquote:Op woensdag 16 april 2025 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En in de sportschool te vinden volgens mij.
Vooral gunstig voor de werkgever dus.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval nu verplicht vrij hier. Waren normaal wel lekker rustige dagen.
Ja. Zorgen dat iedereen zo min mogelijk dagen op heeft staan als ze mensen eruit gaan kiepen.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral gunstig voor de werkgever dus.
Gaat het slecht bij jullie?quote:Op woensdag 16 april 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Zorgen dat iedereen zo min mogelijk dagen op heeft staan als ze mensen eruit gaan kiepen.
Waarheen?quote:Op woensdag 16 april 2025 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Maar men heeft besloten dat het circus gaat verhuizen.
Blijft wel bijzonder in deze tijd, zo'n joekel van een beest en eigenlijk weten we er helemaal niks van, behalve dan dat die bestaatquote:Kolossale inktvis voor het eerst in wild vastgelegd op beeld
De grootste bekende inktvissoort, de zogenoemde kolossale inktvis, is voor het eerst gefilmd in zijn natuurlijke omgeving. Het dier werd in maart door onderzoekers op beeld vastgelegd nabij de afgelegen Zuidelijke Sandwicheilanden, in de zuidelijke Atlantische oceaan.
De onderzoekers troffen de inktvis - een pasgeboren, doorzichtig exemplaar van zo'n 30 centimeter lang - aan op een diepte van 600 meter met een onbemande onderzeeër. De beelden werden gemaakt en gedeeld door het Amerikaanse zee-onderzoeksinstituut Schmidt Ocean Institute.
Volwassen dieren, die niet doorzichtig zijn, kunnen inclusief tentakels naar schatting 12 tot 14 meter lang worden. Ze wegen dan zo'n 500 kilo, waardoor ze waarschijnlijk de zwaarste ongewervelde diersoort ter wereld zijn.
Maar wetenschappers weten verder vooral nog veel niet van de gigantische zeedieren, die leven in de diepzee rond Antarctica. Zo is de levenscyclus, het gedrag en hoe de inktvis precies jaagt nog een mysterie.
https://nos.nl/artikel/25(...)-vastgelegd-op-beeld
Bekijk deze YouTube-video
Zo zie je niet hoe groot hij is, eigenlijk hadden ze er een auto naast moeten laten drijven of een groepje toeristen.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft wel bijzonder in deze tijd, zo'n joekel van een beest en eigenlijk weten we er helemaal niks van, behalve dan dat die bestaat
we weten minder van de diepzee dan van het heelalquote:Op woensdag 16 april 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft wel bijzonder in deze tijd, zo'n joekel van een beest en eigenlijk weten we er helemaal niks van, behalve dan dat die bestaat
Techniek naar Parijs. Productie vanuit UK en Polen.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij staan op het punt een agressieve overname te doen.
Meestal springen de getalenteerdere en goede jongens dan het eerste uit de boot.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zelf nog meer dan genoeg te doen. Maar mijn team is bezig aan de tweede ronde van de pingpong-competitie.
Paar goede gouden kooien helpen daar wel tegen.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal springen de getalenteerdere en goede jongens dan het eerste uit de boot.
Dit is een jonkie van 30 centimeter.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zie je niet hoe groot hij is, eigenlijk hadden ze er een auto naast moeten laten drijven of een groepje toeristen.
Bij ons gaan ze ook reorganiseren, de halve afdeling eruit gooien en uitbesteden aan externenquote:Op woensdag 16 april 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Zorgen dat iedereen zo min mogelijk dagen op heeft staan als ze mensen eruit gaan kiepen.
Het geld wordt verdeeld onder Henk & Ingrid, boeren, de top 1% en autisten.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:42 schreef Karzai het volgende:
benieuwd of het kabinet onze centjes heeft weten te verdelen vandaag
quote:Op woensdag 16 april 2025 08:42 schreef Karzai het volgende:
benieuwd of het kabinet onze centjes heeft weten te verdelen vandaag
Jarige balliequote:
Nee, dat zeg ik als ambtenaar.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:23 schreef Karzai het volgende:
Ambtenaren hebben toch altijd op goede vrijdag vrij?
quote:Op woensdag 16 april 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
we zijn in Takayama aangekomen. 10 graden nu en savonds is het 1 graad
nee nog nietquote:Op woensdag 16 april 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jarige ballie![]()
![]()
Heb je al taart van Buda gekregen?
ja vraag mij al af of de deken hier wel dik genoeg isquote:Op woensdag 16 april 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Waarschijnlijk had je je verjaardag anders voorgesteld.
ik zie ook veel sneeuw als ik deze stad bekijk op de google afbeeldingen, ziet er wel mooi en oud uit. ligt het in de bergen?quote:Op woensdag 16 april 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
we zijn in Takayama aangekomen. 10 graden nu en savonds is het 1 graad
Zoals je verjaardag verloopt, zo gaat het er de rest van het jaar ook aan toe, meestal dan.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Waarschijnlijk had je je verjaardag anders voorgesteld.
Opmerkelijk dit, Buda eet normaal zelf ook graag taartquote:
Yes. treinrit hier naar toe was erg mooi ookquote:Op woensdag 16 april 2025 08:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie ook veel sneeuw als ik deze stad bekijk op de google afbeeldingen, ziet er wel mooi en oud uit. ligt het in de bergen?
quote:Op woensdag 16 april 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals je verjaardag verloopt, zo gaat het er de rest van het jaar ook aan toe, meestal dan.
misschien heeft die mijn stuk taart ook opgegetenquote:Op woensdag 16 april 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opmerkelijk dit, Buda eet normaal zelf ook graag taart
Misschien kun je die van Buda erbij nemen?quote:Op woensdag 16 april 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vraag mij al af of de deken hier wel dik genoeg is
Die kans is ook nog aanwezig ja @Budapestenaarquote:Op woensdag 16 april 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft die mijn stuk taart ook opgegeten
Hij heeft het toch altijd warmquote:Op woensdag 16 april 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je die van Buda erbij nemen?
hmm dit dit denk ik nietquote:Op woensdag 16 april 2025 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaan jullie dit doen daar?
https://www.getyourguide.(...)b2-872b-b5f76e83dbff
Ja tof ditquote:Op woensdag 16 april 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan liggen, lichaamswarmte delenquote:Op woensdag 16 april 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je die van Buda erbij nemen?
Elkaar insmeren met verjaardagstaart.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan liggen, lichaamswarmte delen
Je gaat toch geen eten verspillenquote:Op woensdag 16 april 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar insmeren met verjaardagstaart.
Dat is verspilling.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar insmeren met verjaardagstaart.
wat ongezelligquote:
Uit de navel lepelenquote:Op woensdag 16 april 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Elk kruimeltje en dotje slagroom van elkaar aflikken en lebberen uiteraard.
Zitten we straks met een krijsende baby in de KSC.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan liggen, lichaamswarmte delen
BudaBalBabyquote:Op woensdag 16 april 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten we straks met een krijsende baby in de KSC.
quote:
Het is pas 9 uur he jongensquote:Op woensdag 16 april 2025 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ze wel rare taarten hebben in Japan, tonijnogentaart of groenetheemetpindakaastaart of zoiets.
US zit hier al.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten we straks met een krijsende baby in de KSC.
Daar heb jij ervaring mee tochquote:Op woensdag 16 april 2025 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben even ontbijten en er is gelijk een baby gemaakt
nee is er niet kwiwiquote:Op woensdag 16 april 2025 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben even ontbijten en er is gelijk een baby gemaakt
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 16 april 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar heb jij ervaring mee toch
Kwiwi heeft 11 kinderen?quote:Op woensdag 16 april 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar heb jij ervaring mee toch
* TheStigsDutchCousin kijkt naar sigquote:
Die heeft niet stil gezetenquote:
Oh, ik zie m'n eigen sig niet op mobiel dus wist niet eens meer wat er staatquote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kijkt naar sig
Food baby beste baby.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al dat er hoogstens een sushi baby in je buik zou zitten.
klinkt als voedselvergiftigingquote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al dat er hoogstens een sushi baby in je buik zou zitten.
ONZ / HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik zie m'n eigen sig niet op mobiel dus wist niet eens meer wat er staat
Misschien bedoelt ie dat je ervaring hebt met ontbijten?quote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 16 april 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie dat je ervaring hebt met ontbijten?
Ik moest eerst aan iets met broodballetjes denken maar dat was het ook niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ongeveer alle merken?quote:Op woensdag 16 april 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
die chinezen die nu bekend maken welke dure merken ze allemaal in china maken
Dat zeker jaquote:Op woensdag 16 april 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar china heeft nu het verbod opgegeven dat ze het geheim moesten houden. Dus nu maken ze bekend waar je het zelf kan bestellen voor inkoop prijsquote:
CherryPants.quote:
Oh dat kan ook.quote:
Wacht, welk verbod? Ik kan er niets over vinden.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar china heeft nu het verbod opgegeven dat ze het geheim moesten houden. Dus nu maken ze bekend waar je het zelf kan bestellen voor inkoop prijs
Zeer betrouwbaar.quote:
Precies datquote:
de lego is op?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
Zo weer een dag wachten tot tijd is om naar bed te kunnen gaan.
Wil je misschien mijn gft meenemen? Dank jequote:Op woensdag 16 april 2025 10:13 schreef Karzai het volgende:
er draait een wasje, ik heb ook een trui aangetrokken, even het karton en het vuil wegbrengen en een boodschapje doen
met alle liefdequote:Op woensdag 16 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je misschien mijn gft meenemen? Dank je
Zoveel ik ga het niet allemaal opnoemen.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is er aan de hand? gaat het niet goed met je vinger, nog liefdesverdriet?
Schijnbaar mochten die fabrikanten niet zeggen dat ze voor die dure merken daar producerenquote:Op woensdag 16 april 2025 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, welk verbod? Ik kan er niets over vinden.
Wel iets over een Chinees babyvoedingmerk dat pretendeert Nederlands te zijn in China zelf, omdat buitenlandse babyvoeding daar populair is vanwege dat melkpoederschandaal.
sterkte dan maarquote:Op woensdag 16 april 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoveel ik ga het niet allemaal opnoemen.
Met droog brood en water?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
Zo weer een dag wachten tot tijd is om naar bed te kunnen gaan.
Mijn televisie staat al bijna 4 weken uit ofzo.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is al iets.
En dan is er vast nog wel iets op de tv of iets om te lezen
Ooooeeeeh zo spannend!quote:Op woensdag 16 april 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips dit is het unboxing deel van de review.
[ afbeelding ]
Gen 10, 11 en 12 (links naar rechts) naast elkaar. Heb het idee dat de nieuwste íetsje meer glare heeft dan de 11, maar niet hinderlijk verder.
[ afbeelding ]
Later meer
Die Gen 10 is wel een mooi maatje trouwens.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Gen 10, 11 en 12 (links naar rechts) naast elkaar. Heb het idee dat de nieuwste íetsje meer glare heeft dan de 11, maar niet hinderlijk verder.
[ afbeelding ]
Later meer
Komt wel weer. Je zit gewoon te veel alleen binnen en dan gaat je hoofd overuren maken.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Het lukt me af en toe ergens een aflevering van te kijken maar nauwelijks.
Ja, dat vond ik ook een fijn formaat. Maar die batterij is nu zó snel leeg, en moet dan elke keer weer die ene oude usb lader vinden die we nog in huis hebben.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Gen 10 is wel een mooi maatje trouwens.
Beetje bij beetje zal dat beter gaan!quote:Op woensdag 16 april 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Het lukt me af en toe ergens een aflevering van te kijken maar nauwelijks.
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt wel weer. Je zit gewoon te veel alleen binnen en dan gaat je hoofd overuren maken.
Ja dat gevoel heb ik echt niet meer.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje bij beetje zal dat beter gaan!
Ik moet eens bijhouden hoe vaak ik hem nu moet opladen, want hij was gisteravond al bijna leeg en ik ben pas op bladzijde 150 ofzo, volgens mij heb ik hem twee weken geleden ook al opgeladen. Dus ik heb niet zoveel gelezenquote:Op woensdag 16 april 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een fijn formaat. Maar die batterij is nu zó snel leeg, en moet dan elke keer weer die ene oude usb lader vinden die we nog in huis hebben.
Heb jij dat Kindle Unlimited trouwens?
Maar je hebt medicijnen en je hebt om hulp gevraagd, toch? Dus je doet het hartstikke goed. Dat heeft allemaal even z'n tijd nodig, dat is niet met een weekje gefikst. Maar de hele tijd stil en alleen binnen zitten, daar wordt niemand beter van.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ja dat gevoel heb ik echt niet meer.
Hmm. Die 10 was inmiddels zonder gebruiken na een week al leeg.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eens bijhouden hoe vaak ik hem nu moet opladen, want hij was gisteravond al bijna leeg en ik ben pas op bladzijde 150 ofzo, volgens mij heb ik hem twee weken geleden ook al opgeladen. Dus ik heb niet zoveel gelezen
Maar dat is dus helemaal niet zo, dat is wat je hoofd je vertelt en je hoofd is gewoon aan het kloten, dat hoort er allemaal bij. Je zit hier in de Kneuzenkermis-SC, ik denk dat we dit bijna allemaal wel herkennenquote:Op woensdag 16 april 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben ook alleen maar mensen tot last. Niet hier maar ook in het echt.
Hou je hem toch?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Die 10 was inmiddels zonder gebruiken na een week al leeg.
Ben wel tevreden met die nieuwe denk ik, wat een verschil in scrollen en ladenEn de text is ook scherper.
Ja denk het wel, want hij is eigenlijk net zo groot als de 11. Dacht dat het verschil in scherm groter zou zijn en me dat zou storen.quote:
Worden je boeken er ook weer automatisch opgezet na het inloggen?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk het wel, want hij is eigenlijk net zo groot als de 11. Dacht dat het verschil in scherm groter zou zijn en me dat zou storen.
Ja, alleen heeft ie niet geladen waar ik was in de boekenquote:Op woensdag 16 april 2025 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden je boeken er ook weer automatisch opgezet na het inloggen?
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft ie niet geladen waar ik was in de boekenZe beginnen allemaal weer op 0% gelezen.
Misschien heb ik iets niet goed gedaan of niet lang genoeg gewacht. Nou ja, was gelukkig maar in 1 boek bezig.quote:
Straks een boekenplank vol ereaders.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later meer
Dan heb je straks een backlog van ereaders die je nog moet gebruiken.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Straks een boekenplank vol ereaders.
In plaats van titels liggen er versies.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn op reddit mensen die echt tien van die dingen hebbenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je het er over had dat ze je kritiek niet hartelijk in ontvangst namen.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn op reddit mensen die echt tien van die dingen hebbenMaar dan gewoon als verzamelaar.
Er zijn echter ook mensen die drie verschillende modellen hebben omdat ze koopziek zijn en dan (in mijn ogen) smoesjes bedenken waarom ze er drie hebben en daarmee het hele idee van een e-reader niet snappen, en als je daar wat van zegt krijg je 60 downvotes en krijg je hele levensverhalen te horen die hun koopziekte zouden goedpraten.
Aha. Ja dat vat het wel samen.quote:Het is ook nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. "Er ligt een geknakte hijskraan boven op een boot", zegt de woordvoerder.
Ik pak altijd hardcovers, als ze beschikbaar zijn tenminste, moet wel een beetje een erudiete boekenkast hebben.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
'Ik heb de basic voor in m'n handtas en de paperwhite voor thuis op de bank en nog een paperwhite die ik meeneem naar het zwembad.'
Kochten die mensen eerst ook drie verschillende edities van hun boeken of wat? Een pocket, een paperback en een hardcover?
Meerdere keren he, die discussie komt steeds terug en ik ga er gewoon elke keer weer met gestrekt been in.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je het er over had dat ze je kritiek niet hartelijk in ontvangst namen.
nee dat zou ik ook niet wegdoenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een boel oude consoles, die doe ik ook niet weg
Of ja, oud...
Nou ja, je weet niet of dat alles is. Misschien zijn er nog hijskranen of boten vermist. Ze hebben geen idee wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
Twee gewonden door ongeval met hijskraan in Limburgs Maasbracht
Zeg ehh. Gaat goed daar in Limburg.
[..]
Aha. Ja dat vat het wel samen.
Volgende week: Tijdens het bergen van een omgevallen hijskraan van een boot is een andere hijskraan omgevallen op een andere boot. Over wat er gebeurd is tasten we nog in het duister.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, je weet niet of dat alles is. Misschien zijn er nog hijskranen of boten vermist. Ze hebben geen idee wat er gebeurd is.
Beetje tussen wal en schip.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende week: Tijdens het bergen van een omgevallen hijskraan van een boot is een andere hijskraan omgevallen op een andere boot. Over wat er gebeurd is tasten we nog in het duister.
Ik heb 6 consolesquote:Op woensdag 16 april 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een boel oude consoles, die doe ik ook niet weg
Of ja, oud...
Ik koop vaak ook de hardcover van een boek als het beschikbaar is.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pak altijd hardcovers, als ze beschikbaar zijn tenminste, moet wel een beetje een erudiete boekenkast hebben.
SNESquote:Op woensdag 16 april 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 6 consoles
Playstation 1
De eerste gen XBOX
Nintendo switch
Steam deck
XBOX serie S
Playstation 5
Ik heb alleen PS 3, 4, 5, een Gameboy Classic en een NES Miniquote:Op woensdag 16 april 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 6 consoles
Playstation 1
De eerste gen XBOX
Nintendo switch
Steam deck
XBOX serie S
Playstation 5
Oh ja ik heb nog een Gameboy Color ergens.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen PS 3, 4, 5, een Gameboy Classic en een NES Mini
Heeft het ooit echt gewerkt?quote:Op woensdag 16 april 2025 11:55 schreef LTVDK het volgende:
En nog zo'n Google Stadia, ongebruikt en volgens mij werkt dat ook niet meer
Geen idee, kreeg die toen gratis bij mijn chromecast (of andersom). Die daardoor uiteindelijk gratis was omdat ze een volledige refund deden toen ze Stadia slotenquote:
quote:Subtotaal ¤ 79,99
Verzendkosten ¤ 0,00
Korting - ¤ 57,77
Geschatte btw ¤ 3,85
Totaal ¤ 22,22
quote:Vanwege deze beëindiging krijg je een terugbetaling voor Stadia-hardware die je hebt gekocht in de Google Store1. Je krijgt je terugbetaling binnen 2 weken. Zodra deze is uitgevoerd, krijg je een e-mailbevestiging.
Totale teruggave ¤ 22,22
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik m'n gameboy ooit weggegooid hebquote:Op woensdag 16 april 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog een Gameboy Color ergens.
Ja zo een heb ik ook, volgens mij is bij mij de lijmlaag van het schermpje losgelaten :’)quote:Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n oude baksteen-Gameboy nog. Zit wel een lijntje dooie pixels in.
En m'n Sega Mega Drive ligt hopelijk ook nog ergens, al wilde m'n moeder die steeds wegdoen.
Ohja, PSP Go heb ik ook nogquote:Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n oude baksteen-Gameboy nog. Zit wel een lijntje dooie pixels in.
En m'n Sega Mega Drive ligt hopelijk ook nog ergens, al wilde m'n moeder die steeds wegdoen.
Spicy pillow.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef CherryLips het volgende:
En de batterij van m'n PSP is een beetje een kussentje geworden.
quote:Op woensdag 16 april 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Pata Pata Patapon pon pon Patapon pon pon Pata Pata Pon pon pon
FEVERRRRRR
Sterf
Oefquote:Op woensdag 16 april 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)llow_in_a_forgotten/
Waarom niet gewoon een miljoenmiljard procent?quote:The US announced that China now faces a new tariff of up to 245% due to its retaliatory measures, according to a statement by the White House on late Tuesday.
Gewoon een complete handelsstopquote:Op woensdag 16 april 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een miljoenmiljard procent?
De Atari 2600 en de msx2 heb ik nog thuis liggen. De rest is allemaal 2e hands verkocht toen er een nieuwe console kwam.quote:
Nice, qua computer waren wij een Atari 1040 ST huishouden tot W95 uitkwam.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
De Atari 2600 en de msx2 heb ik nog thuis liggen. De rest is allemaal 2e hands verkocht toen er een nieuwe console kwam.
[ afbeelding ]
Ja, op cassettebandjes. Ben stieken wel jaloers dat ik dat net niet meer meegemaakt heb.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:28 schreef rival het volgende:
Weten jullie dat je vroeger computerspelletjes kon downloaden van de radio?
We hebben nog wel wat hobbyboerenquote:Op woensdag 16 april 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
Is er nog iemand die ze eieren wil verkopen?
quote:De man die bijna twee weken geleden op de Dam in Amsterdam zijn auto in brand stak, is aan zijn verwondingen overleden. Hij overleed gisteravond, meldt de politie.
Nee, alleen vleesquote:
4chack?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier nog een mening over de 4chan hack?
Dat is toch het thuis voor wappies?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die hun universiteits-email gebruiken om een account op 4chan te registreren zijn niet heel snugger.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dimmy zit alleen nog op Truth Social.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Kan Dimmy ook daar al niet meer terecht
Hopelijk hoef je daar geen geslacht in te vullen dan.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy zit alleen nog op Truth Social.
Hacken mag niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die hun universiteits-email gebruiken om een account op 4chan te registreren zijn niet heel snugger.
Dat was het wel denk ik.
Ik zou bijna verwachten dat hij eigenaar is.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Elon Musk zou ook een account hebben op 4chan
Dat geloof ik meteen.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Willem Engel en Thierry Baudet ook.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
ik dit:quote:Op woensdag 16 april 2025 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had 2 droge croissants voor lunch!
En, Japan het land van de sushi?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja was echt goddelijk. De inktvis durfde ik nietquote:Op woensdag 16 april 2025 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En, Japan het land van de sushi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |