Straks een boekenplank vol ereaders.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips dit is het unboxing deel van de review.
[ afbeelding ]
Gen 10, 11 en 12 (links naar rechts) naast elkaar. Heb het idee dat de nieuwste íetsje meer glare heeft dan de 11, maar niet hinderlijk verder.
[ afbeelding ]
Later meer
Dan heb je straks een backlog van ereaders die je nog moet gebruiken.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Straks een boekenplank vol ereaders.
In plaats van titels liggen er versies.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn op reddit mensen die echt tien van die dingen hebbenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je het er over had dat ze je kritiek niet hartelijk in ontvangst namen.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn op reddit mensen die echt tien van die dingen hebbenMaar dan gewoon als verzamelaar.
Er zijn echter ook mensen die drie verschillende modellen hebben omdat ze koopziek zijn en dan (in mijn ogen) smoesjes bedenken waarom ze er drie hebben en daarmee het hele idee van een e-reader niet snappen, en als je daar wat van zegt krijg je 60 downvotes en krijg je hele levensverhalen te horen die hun koopziekte zouden goedpraten.
Aha. Ja dat vat het wel samen.quote:Het is ook nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. "Er ligt een geknakte hijskraan boven op een boot", zegt de woordvoerder.
Ik pak altijd hardcovers, als ze beschikbaar zijn tenminste, moet wel een beetje een erudiete boekenkast hebben.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
'Ik heb de basic voor in m'n handtas en de paperwhite voor thuis op de bank en nog een paperwhite die ik meeneem naar het zwembad.'
Kochten die mensen eerst ook drie verschillende edities van hun boeken of wat? Een pocket, een paperback en een hardcover?
Meerdere keren he, die discussie komt steeds terug en ik ga er gewoon elke keer weer met gestrekt been in.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je het er over had dat ze je kritiek niet hartelijk in ontvangst namen.
nee dat zou ik ook niet wegdoenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een boel oude consoles, die doe ik ook niet weg
Of ja, oud...
Nou ja, je weet niet of dat alles is. Misschien zijn er nog hijskranen of boten vermist. Ze hebben geen idee wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
Twee gewonden door ongeval met hijskraan in Limburgs Maasbracht
Zeg ehh. Gaat goed daar in Limburg.
[..]
Aha. Ja dat vat het wel samen.
Volgende week: Tijdens het bergen van een omgevallen hijskraan van een boot is een andere hijskraan omgevallen op een andere boot. Over wat er gebeurd is tasten we nog in het duister.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, je weet niet of dat alles is. Misschien zijn er nog hijskranen of boten vermist. Ze hebben geen idee wat er gebeurd is.
Beetje tussen wal en schip.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende week: Tijdens het bergen van een omgevallen hijskraan van een boot is een andere hijskraan omgevallen op een andere boot. Over wat er gebeurd is tasten we nog in het duister.
Ik heb 6 consolesquote:Op woensdag 16 april 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een boel oude consoles, die doe ik ook niet weg
Of ja, oud...
Ik koop vaak ook de hardcover van een boek als het beschikbaar is.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pak altijd hardcovers, als ze beschikbaar zijn tenminste, moet wel een beetje een erudiete boekenkast hebben.
SNESquote:Op woensdag 16 april 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 6 consoles
Playstation 1
De eerste gen XBOX
Nintendo switch
Steam deck
XBOX serie S
Playstation 5
Ik heb alleen PS 3, 4, 5, een Gameboy Classic en een NES Miniquote:Op woensdag 16 april 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 6 consoles
Playstation 1
De eerste gen XBOX
Nintendo switch
Steam deck
XBOX serie S
Playstation 5
Oh ja ik heb nog een Gameboy Color ergens.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen PS 3, 4, 5, een Gameboy Classic en een NES Mini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |