Met droog brood en water?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
Zo weer een dag wachten tot tijd is om naar bed te kunnen gaan.
Mijn televisie staat al bijna 4 weken uit ofzo.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is al iets.
En dan is er vast nog wel iets op de tv of iets om te lezen
Ooooeeeeh zo spannend!quote:Op woensdag 16 april 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips dit is het unboxing deel van de review.
[ afbeelding ]
Gen 10, 11 en 12 (links naar rechts) naast elkaar. Heb het idee dat de nieuwste íetsje meer glare heeft dan de 11, maar niet hinderlijk verder.
[ afbeelding ]
Later meer
Die Gen 10 is wel een mooi maatje trouwens.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Gen 10, 11 en 12 (links naar rechts) naast elkaar. Heb het idee dat de nieuwste íetsje meer glare heeft dan de 11, maar niet hinderlijk verder.
[ afbeelding ]
Later meer
Komt wel weer. Je zit gewoon te veel alleen binnen en dan gaat je hoofd overuren maken.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Het lukt me af en toe ergens een aflevering van te kijken maar nauwelijks.
Ja, dat vond ik ook een fijn formaat. Maar die batterij is nu zó snel leeg, en moet dan elke keer weer die ene oude usb lader vinden die we nog in huis hebben.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Gen 10 is wel een mooi maatje trouwens.
Beetje bij beetje zal dat beter gaan!quote:Op woensdag 16 april 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Het lukt me af en toe ergens een aflevering van te kijken maar nauwelijks.
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt wel weer. Je zit gewoon te veel alleen binnen en dan gaat je hoofd overuren maken.
Ja dat gevoel heb ik echt niet meer.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje bij beetje zal dat beter gaan!
Ik moet eens bijhouden hoe vaak ik hem nu moet opladen, want hij was gisteravond al bijna leeg en ik ben pas op bladzijde 150 ofzo, volgens mij heb ik hem twee weken geleden ook al opgeladen. Dus ik heb niet zoveel gelezenquote:Op woensdag 16 april 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een fijn formaat. Maar die batterij is nu zó snel leeg, en moet dan elke keer weer die ene oude usb lader vinden die we nog in huis hebben.
Heb jij dat Kindle Unlimited trouwens?
Maar je hebt medicijnen en je hebt om hulp gevraagd, toch? Dus je doet het hartstikke goed. Dat heeft allemaal even z'n tijd nodig, dat is niet met een weekje gefikst. Maar de hele tijd stil en alleen binnen zitten, daar wordt niemand beter van.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ja dat gevoel heb ik echt niet meer.
Hmm. Die 10 was inmiddels zonder gebruiken na een week al leeg.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eens bijhouden hoe vaak ik hem nu moet opladen, want hij was gisteravond al bijna leeg en ik ben pas op bladzijde 150 ofzo, volgens mij heb ik hem twee weken geleden ook al opgeladen. Dus ik heb niet zoveel gelezen
Maar dat is dus helemaal niet zo, dat is wat je hoofd je vertelt en je hoofd is gewoon aan het kloten, dat hoort er allemaal bij. Je zit hier in de Kneuzenkermis-SC, ik denk dat we dit bijna allemaal wel herkennenquote:Op woensdag 16 april 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben ook alleen maar mensen tot last. Niet hier maar ook in het echt.
Hou je hem toch?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Die 10 was inmiddels zonder gebruiken na een week al leeg.
Ben wel tevreden met die nieuwe denk ik, wat een verschil in scrollen en ladenEn de text is ook scherper.
Ja denk het wel, want hij is eigenlijk net zo groot als de 11. Dacht dat het verschil in scherm groter zou zijn en me dat zou storen.quote:
Worden je boeken er ook weer automatisch opgezet na het inloggen?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk het wel, want hij is eigenlijk net zo groot als de 11. Dacht dat het verschil in scherm groter zou zijn en me dat zou storen.
Ja, alleen heeft ie niet geladen waar ik was in de boekenquote:Op woensdag 16 april 2025 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden je boeken er ook weer automatisch opgezet na het inloggen?
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft ie niet geladen waar ik was in de boekenZe beginnen allemaal weer op 0% gelezen.
Misschien heb ik iets niet goed gedaan of niet lang genoeg gewacht. Nou ja, was gelukkig maar in 1 boek bezig.quote:
Straks een boekenplank vol ereaders.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later meer
Dan heb je straks een backlog van ereaders die je nog moet gebruiken.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Straks een boekenplank vol ereaders.
In plaats van titels liggen er versies.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn op reddit mensen die echt tien van die dingen hebbenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je het er over had dat ze je kritiek niet hartelijk in ontvangst namen.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn op reddit mensen die echt tien van die dingen hebbenMaar dan gewoon als verzamelaar.
Er zijn echter ook mensen die drie verschillende modellen hebben omdat ze koopziek zijn en dan (in mijn ogen) smoesjes bedenken waarom ze er drie hebben en daarmee het hele idee van een e-reader niet snappen, en als je daar wat van zegt krijg je 60 downvotes en krijg je hele levensverhalen te horen die hun koopziekte zouden goedpraten.
Aha. Ja dat vat het wel samen.quote:Het is ook nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. "Er ligt een geknakte hijskraan boven op een boot", zegt de woordvoerder.
Ik pak altijd hardcovers, als ze beschikbaar zijn tenminste, moet wel een beetje een erudiete boekenkast hebben.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
'Ik heb de basic voor in m'n handtas en de paperwhite voor thuis op de bank en nog een paperwhite die ik meeneem naar het zwembad.'
Kochten die mensen eerst ook drie verschillende edities van hun boeken of wat? Een pocket, een paperback en een hardcover?
Meerdere keren he, die discussie komt steeds terug en ik ga er gewoon elke keer weer met gestrekt been in.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je het er over had dat ze je kritiek niet hartelijk in ontvangst namen.
nee dat zou ik ook niet wegdoenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een boel oude consoles, die doe ik ook niet weg
Of ja, oud...
Nou ja, je weet niet of dat alles is. Misschien zijn er nog hijskranen of boten vermist. Ze hebben geen idee wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
Twee gewonden door ongeval met hijskraan in Limburgs Maasbracht
Zeg ehh. Gaat goed daar in Limburg.
[..]
Aha. Ja dat vat het wel samen.
Volgende week: Tijdens het bergen van een omgevallen hijskraan van een boot is een andere hijskraan omgevallen op een andere boot. Over wat er gebeurd is tasten we nog in het duister.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, je weet niet of dat alles is. Misschien zijn er nog hijskranen of boten vermist. Ze hebben geen idee wat er gebeurd is.
Beetje tussen wal en schip.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende week: Tijdens het bergen van een omgevallen hijskraan van een boot is een andere hijskraan omgevallen op een andere boot. Over wat er gebeurd is tasten we nog in het duister.
Ik heb 6 consolesquote:Op woensdag 16 april 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een boel oude consoles, die doe ik ook niet weg
Of ja, oud...
Ik koop vaak ook de hardcover van een boek als het beschikbaar is.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pak altijd hardcovers, als ze beschikbaar zijn tenminste, moet wel een beetje een erudiete boekenkast hebben.
SNESquote:Op woensdag 16 april 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 6 consoles
Playstation 1
De eerste gen XBOX
Nintendo switch
Steam deck
XBOX serie S
Playstation 5
Ik heb alleen PS 3, 4, 5, een Gameboy Classic en een NES Miniquote:Op woensdag 16 april 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 6 consoles
Playstation 1
De eerste gen XBOX
Nintendo switch
Steam deck
XBOX serie S
Playstation 5
Oh ja ik heb nog een Gameboy Color ergens.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen PS 3, 4, 5, een Gameboy Classic en een NES Mini
Heeft het ooit echt gewerkt?quote:Op woensdag 16 april 2025 11:55 schreef LTVDK het volgende:
En nog zo'n Google Stadia, ongebruikt en volgens mij werkt dat ook niet meer
Geen idee, kreeg die toen gratis bij mijn chromecast (of andersom). Die daardoor uiteindelijk gratis was omdat ze een volledige refund deden toen ze Stadia slotenquote:
quote:Subtotaal ¤ 79,99
Verzendkosten ¤ 0,00
Korting - ¤ 57,77
Geschatte btw ¤ 3,85
Totaal ¤ 22,22
quote:Vanwege deze beëindiging krijg je een terugbetaling voor Stadia-hardware die je hebt gekocht in de Google Store1. Je krijgt je terugbetaling binnen 2 weken. Zodra deze is uitgevoerd, krijg je een e-mailbevestiging.
Totale teruggave ¤ 22,22
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik m'n gameboy ooit weggegooid hebquote:Op woensdag 16 april 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog een Gameboy Color ergens.
Ja zo een heb ik ook, volgens mij is bij mij de lijmlaag van het schermpje losgelaten :’)quote:Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n oude baksteen-Gameboy nog. Zit wel een lijntje dooie pixels in.
En m'n Sega Mega Drive ligt hopelijk ook nog ergens, al wilde m'n moeder die steeds wegdoen.
Ohja, PSP Go heb ik ook nogquote:Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n oude baksteen-Gameboy nog. Zit wel een lijntje dooie pixels in.
En m'n Sega Mega Drive ligt hopelijk ook nog ergens, al wilde m'n moeder die steeds wegdoen.
Spicy pillow.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef CherryLips het volgende:
En de batterij van m'n PSP is een beetje een kussentje geworden.
quote:Op woensdag 16 april 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Pata Pata Patapon pon pon Patapon pon pon Pata Pata Pon pon pon
FEVERRRRRR
Sterf
Oefquote:Op woensdag 16 april 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)llow_in_a_forgotten/
Waarom niet gewoon een miljoenmiljard procent?quote:The US announced that China now faces a new tariff of up to 245% due to its retaliatory measures, according to a statement by the White House on late Tuesday.
Gewoon een complete handelsstopquote:Op woensdag 16 april 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een miljoenmiljard procent?
De Atari 2600 en de msx2 heb ik nog thuis liggen. De rest is allemaal 2e hands verkocht toen er een nieuwe console kwam.quote:
Nice, qua computer waren wij een Atari 1040 ST huishouden tot W95 uitkwam.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
De Atari 2600 en de msx2 heb ik nog thuis liggen. De rest is allemaal 2e hands verkocht toen er een nieuwe console kwam.
[ afbeelding ]
Ja, op cassettebandjes. Ben stieken wel jaloers dat ik dat net niet meer meegemaakt heb.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:28 schreef rival het volgende:
Weten jullie dat je vroeger computerspelletjes kon downloaden van de radio?
We hebben nog wel wat hobbyboerenquote:Op woensdag 16 april 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
Is er nog iemand die ze eieren wil verkopen?
quote:De man die bijna twee weken geleden op de Dam in Amsterdam zijn auto in brand stak, is aan zijn verwondingen overleden. Hij overleed gisteravond, meldt de politie.
Nee, alleen vleesquote:
4chack?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier nog een mening over de 4chan hack?
Dat is toch het thuis voor wappies?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die hun universiteits-email gebruiken om een account op 4chan te registreren zijn niet heel snugger.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dimmy zit alleen nog op Truth Social.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Kan Dimmy ook daar al niet meer terecht
Hopelijk hoef je daar geen geslacht in te vullen dan.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy zit alleen nog op Truth Social.
Hacken mag niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die hun universiteits-email gebruiken om een account op 4chan te registreren zijn niet heel snugger.
Dat was het wel denk ik.
Ik zou bijna verwachten dat hij eigenaar is.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Elon Musk zou ook een account hebben op 4chan
Dat geloof ik meteen.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Willem Engel en Thierry Baudet ook.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
ik dit:quote:Op woensdag 16 april 2025 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had 2 droge croissants voor lunch!
En, Japan het land van de sushi?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |