quote:
Het is pas 9 uur he jongensquote:Op woensdag 16 april 2025 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ze wel rare taarten hebben in Japan, tonijnogentaart of groenetheemetpindakaastaart of zoiets.
US zit hier al.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten we straks met een krijsende baby in de KSC.
Daar heb jij ervaring mee tochquote:Op woensdag 16 april 2025 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben even ontbijten en er is gelijk een baby gemaakt
nee is er niet kwiwiquote:Op woensdag 16 april 2025 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben even ontbijten en er is gelijk een baby gemaakt
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 16 april 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar heb jij ervaring mee toch
Kwiwi heeft 11 kinderen?quote:Op woensdag 16 april 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar heb jij ervaring mee toch
* TheStigsDutchCousin kijkt naar sigquote:
Die heeft niet stil gezetenquote:
Oh, ik zie m'n eigen sig niet op mobiel dus wist niet eens meer wat er staatquote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kijkt naar sig
Food baby beste baby.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al dat er hoogstens een sushi baby in je buik zou zitten.
klinkt als voedselvergiftigingquote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al dat er hoogstens een sushi baby in je buik zou zitten.
ONZ / HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik zie m'n eigen sig niet op mobiel dus wist niet eens meer wat er staat
Misschien bedoelt ie dat je ervaring hebt met ontbijten?quote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 16 april 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie dat je ervaring hebt met ontbijten?
Ik moest eerst aan iets met broodballetjes denken maar dat was het ook niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ongeveer alle merken?quote:Op woensdag 16 april 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
die chinezen die nu bekend maken welke dure merken ze allemaal in china maken
Dat zeker jaquote:Op woensdag 16 april 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar china heeft nu het verbod opgegeven dat ze het geheim moesten houden. Dus nu maken ze bekend waar je het zelf kan bestellen voor inkoop prijsquote:
CherryPants.quote:
Oh dat kan ook.quote:
Wacht, welk verbod? Ik kan er niets over vinden.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar china heeft nu het verbod opgegeven dat ze het geheim moesten houden. Dus nu maken ze bekend waar je het zelf kan bestellen voor inkoop prijs
Zeer betrouwbaar.quote:
Precies datquote:
de lego is op?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
Zo weer een dag wachten tot tijd is om naar bed te kunnen gaan.
Wil je misschien mijn gft meenemen? Dank jequote:Op woensdag 16 april 2025 10:13 schreef Karzai het volgende:
er draait een wasje, ik heb ook een trui aangetrokken, even het karton en het vuil wegbrengen en een boodschapje doen
met alle liefdequote:Op woensdag 16 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je misschien mijn gft meenemen? Dank je
Zoveel ik ga het niet allemaal opnoemen.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is er aan de hand? gaat het niet goed met je vinger, nog liefdesverdriet?
Schijnbaar mochten die fabrikanten niet zeggen dat ze voor die dure merken daar producerenquote:Op woensdag 16 april 2025 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, welk verbod? Ik kan er niets over vinden.
Wel iets over een Chinees babyvoedingmerk dat pretendeert Nederlands te zijn in China zelf, omdat buitenlandse babyvoeding daar populair is vanwege dat melkpoederschandaal.
sterkte dan maarquote:Op woensdag 16 april 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoveel ik ga het niet allemaal opnoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |