SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Hoe kun je nu een hekel hebben aan dit nummer?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Mensen die een hekel hebben aan dit nummer - ik kan het me amper voorstellen - kunnen de komende zeven minuten even wat anders gaan doen, want ik ga voor de volledige versie:Procol Harum - Homburg (50th Anniversary full length stereo)
quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
David Bowie - Real Cool World (radio remix)
Ik ken het nummer niet, maar ik herken de stem....quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
David Bowie - Real Cool World (radio remix)
Ik heb dit nummer van Bowie altijd wat ondergewaardeerd gevonden, net als Jump They Say, ook uit de vroege 90s.quote:
Zijn stem haal ik er ook altijd uit.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet, maar ik herken de stem....
Van: Hee dat is Bowie
Absoluut.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Bowie heeft zo'n stem die bij van allerlei soorten nummers goed past.
Mag natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut.
Voor een volgende show heb ik nog wel een verzoekje
Heeft er wel wat van weg..quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft Mr. Blue Sky deel 2, maar daar heb ik geen enkel probleem mee:Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp
Dit is inderdaad wel erg fijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ze nog geweldige muziek maakten
Nou ja zeg. Hoe is het met je stem? Weer helemaal terug?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:47 schreef livelink het volgende:
Heb dinsdag een show gemist en ga hem vandaag weer missen.
Af en aan. Vandaag was hij weer bijna weg. Ik heb ook nog elke avond, nacht en ochtend keelpijn. En dan gaat het overdag weer beter. Dinsdag maar even de ha bellen. Maar ik ben ook iemand aan het inwerken, dus ik moet veel praten. Dat helpt niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hoe is het met je stem? Weer helemaal terug?
Oh dat gaat lekkerquote:Op donderdag 17 april 2025 18:20 schreef livelink het volgende:
Mijn collega heeft na zijn ziekmelding tijdens zijn reïntegratie ontslag genomen. Ik heb nu 2 uitzendkrachten die ik moet inwerken. Eentje voor tijdelijk en eentje hopelijk voor lange termijn.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:01 schreef Melting het volgende:
En we zijn weer los.
Ook vandaag is de eerste on the house:
[ afbeelding ]
Je blijft maar aan het sukkelen met je stem. Duurt nu al wel heel lang.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Af en aan. Vandaag was hij weer bijna weg. Ik heb ook nog elke avond, nacht en ochtend keelpijn. En dan gaat het overdag weer beter. Dinsdag maar even de ha bellen. Maar ik ben ook iemand aan het inwerken, dus ik moet veel praten. Dat helpt niet.
quote:
Welkom Ddm en Symph.quote:
Zo’n collega kun je maar beter kwijt zijn, maar ik hoop wel dat er uiteindelijk wat minder op jouw schouders komt te rusten.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:20 schreef livelink het volgende:
Mijn collega heeft na zijn ziekmelding tijdens zijn reïntegratie ontslag genomen. Ik heb nu 2 uitzendkrachten die ik moet inwerken. Eentje voor tijdelijk en eentje hopelijk voor lange termijn.
Snap ik, is ook geen echt grote hit geweest, ik was voordat ik het op WDR4 minstens wekelijks hoorde ook compleet vergeten en dat zeg ik als fanquote:Op donderdag 17 april 2025 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Welkom Ddm en Symph.
Ik heb deze al lang niet meer gehoord.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Snap ik, is ook geen echt grote hit geweest, ik was voordat ik het op WDR4 minstens wekelijks hoorde ook compleet vergeten en dat zeg ik als fan
Dat hele album is bij mij nooit echt binnengekomen denk ik, terwijl ik de jaren ervoor de 2 voorgaande comeback-albums wel kochtquote:
Ik vind het dan ook wel bijzonder dat deze plaat van de Bee Gees in Duitsland regelmatig te horen is, en in Nederland relatief onbekend is.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat hele album is bij mij nooit echt binnengekomen denk ik, terwijl ik de jaren ervoor de 2 voorgaande comeback-albums wel kocht
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nat King Cole Unforgettable met dochter Nathalie postuum in duet
Ik ken niet veel postume duetten als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Een van de mooiste postume duetten
Onderwijs heeft vrij op Goede Vrijdag, symph is altijd weer verbaasd dat anderen wel moeten werkenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:23 schreef Melting het volgende:
Heb je eigenlijk al weekend, Symph? Of moet je morgen nog wel werken op Goede Vrijdag?
Zonde dat het weer niet mee zit morgen dan.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Onderwijs heeft vrij op Goede Vrijdag, symph is altijd weer verbaasd dat anderen wel moeten werken
Och, voor in de tuin werken is het prima weer. En vanaf volgende week vrijdag weer ruim een week meivakantiequote:Op donderdag 17 april 2025 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Zonde dat het weer niet mee zit morgen dan.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Lily was here, Dave Stewart en Candy Dulffer
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zolang ze niet gaat praten is het prima.
Ja maar echt, wat praat dat mens raar. Zelfs het fake praten van Femke Halsema is nog beter te hebbenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Garland Jeffries Hail hail Rock’n’roll
Ik kan het me zo niet herinneren.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja maar echt, wat praat dat mens raar. Zelfs het fake praten van Femke Halsema is nog beter te hebben
Welkom Mad.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Push The Feeling On in een vreemde versie…
Hallo!
Eveningquote:Op donderdag 17 april 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Push The Feeling On in een vreemde versie…
Hallo!
Ieuwquote:Op donderdag 17 april 2025 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Wegens de kou, na een na 15 minuten gestaakte wedstrijd afgelopen zondag én afgelopen dinsdag een afgescheurde voet naast een enkel na een sliding sla ik vanavond het honkbal maar even over…
Dat klinkt als voorlopig met de voet omhoog.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Wegens de kou, na een na 15 minuten gestaakte wedstrijd afgelopen zondag én afgelopen dinsdag een afgescheurde voet naast een enkel na een sliding sla ik vanavond het honkbal maar even over…
Opgezocht en even beluisterd, mij totaal onbekend…quote:Op donderdag 17 april 2025 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Mad, ken jij Inker &Hamilton van #84 ?Ze zijn mij totaal onbekend
Dat klinkt niet goedquote:Op donderdag 17 april 2025 19:37 schreef MadMaster het volgende:
8 Maanden, hoorde ik vandaag.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt als voorlopig met de voet omhoog.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
8 Maanden, hoorde ik vandaag.
Iemand van de tegenpartij.
Afgelopen zondag werd in Heemstede een spiksplinternieuw kunstveld geopend door de wethouder met veel publiek, springkussens, muziek etc.
Bleek de werpheuvel van poedersuiker te zijn, zo zacht en instabiel, en was daar vanaf niet te werpen. Na 15 minuten kon iedereen daarom weer naar huis, einde wedstrijd…
Hadden ze dat niet beter kunnen testen?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:43 schreef MadMaster het volgende:
https://rch-pinguins.nl/nieuws/van-nieuw-veld-naar-deceptie/
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Take Me To Your Heaven van het EU Songfestival…
Het was gekeurd door de bond en nog een partij…quote:Op donderdag 17 april 2025 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet beter kunnen testen?
Je kan me soms wel eens verrassen.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was gekeurd door de bond en nog een partij…
Dat is helemaal slordig danquote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was gekeurd door de bond en nog een partij…
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Where Are You Now van weer het Eu Songfestival…
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben we nu het songfestivalmapje te pakken?
En dan nu de schadeclaims naar de partij die het veld opgebouwd heeft.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Put a condom on your Willy…
De Lentekriebels zijn er niks bij.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Joe Cocker met die lastige Franse titel…
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Bizar, ken dit niet, maar zag het vanmiddag in mijn Spotify Weekly staan:
[ afbeelding ]
Spookyquote:Op donderdag 17 april 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel heel bizarquote:Op donderdag 17 april 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
‘t leven is een feestquote:Op donderdag 17 april 2025 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gisteren bij de kringloop nog even gezellig meegezongen met K3 ohja lele
Maar dan zonder Sarah.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Conte Partiro - Andrea Bocceli + Sarah Brightman 1995
Dat ziet 'ie toch niet…quote:Op donderdag 17 april 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan zonder Sarah.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Over honkbal gesproken:
https://www.nu.nl/316039/(...)r-honkbal-in-vs.html
Auw!
Dat lijkt me heel naar om daar door geraakt te worden.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ballen zijn keihard, weet ik uit ervaring…
Zelfs een bal die half geraakt wordt en met een pisboog op je afkomt, is behoorlijk hard.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel naar om daar door geraakt te worden.
Ben wel een keer vol geraakt door een hockeybal, dat was ook geen pretje
Scherp!quote:Op donderdag 17 april 2025 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze staat dan ook voor een snackbar
Haiku weggehaaldquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou jaaa. Symph had een haiku ingestuurd voor de mooie bloembollentuin waar ze elk jaar ook bordjes met gedichten neerzetten. De organisatie was er erg enthousiast over en had het gedicht geplaatst. We gingen vorige week kijken en konden zijn haiku niet vinden, dus hij heeft ze gevraagd of ze hem konden vertellen waar het bordje staat. Blijkt dat de vrijwilligers daar het bordje weg hadden gehaald omdat een deel van hen bang was dat het zou uitnodigen tot vernielingJa, echt waar. De organisatie heeft nog gevraagd of het dan misschien op een minder prominente plaats zou mogen staan, maar nee, het bordje met zijn haiku komt niet meer terug.
Man, man, man….
Wij zijn er niet voor 20 uur bij ivm F1quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:32 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond zijn er weer muzikale paaseitjes op Radio 49, voorafgaand aan Melting.
Ik kijk nog even hoe laat ik begin, sowieso niet later dan 19:00 uur.
Vooraf-track om 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Musical Easter Eggs
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik moest nog even eten, maar ik ben er
Alweer april inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien het hartje april is:Caravan Palace - April
Ik vind ze nog steeds wel leuk, maar hun laatste album was wat minder dan de vorige. Toch zijn nog steeds meerdere nummers in mijn Spotify-playlists beland.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:26 schreef livelink het volgende:
Caravan Palace was een tijd lang een favoriete band van mijn zoon. Geen idee of dat nog zo is, eigenlijk. Hij luistert nu niet mee. Misschien komt hij nog later.
Ik ben noch nerd, noch detaillist, vrees ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Voor de nerds en detaillisten onder de luisteraars: ik heb jingle 30 wat opgeknapt. Die klonk niet helemaal lekker nog. De verbeterde versie komt er zo aan, gevolgd door een verzoekje
Goed bezigquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst geen eieren gekocht om te verven. Het paasvuur is bij nog niet helemaal ontstoken.
Ik ga morgen naar mijn broer. Hij vertrekt eind van deze maand voor een paar jaar naar Bonaire. Ik ben blij voor hem, maar vind het zelf wel echt vreselijk dat hij vertrekt. Puur egoïstische redenen ook, want hij deed heel veel voor mijn ouders en dat zal nu ook echt meer op ons neerkomen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed bezigIk doe er weinig aan. Morgen naar m'n ouders, overmorgen naar m'n broer. Dus het Paasweekend zit alweer vol. Vandaag nog een paar uurtjes overgewerkt.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:35 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Dacht dat je vandaag niet zou draaien, DJ11?
Goedenavond Melting. Heb je een beetje genoten van het mooie weer?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:35 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Dacht dat je vandaag niet zou draaien, DJ11?
Voor een paar jaar nog wel. Hopelijk valt het qua zorg allemaal een beetje mee.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar mijn broer. Hij vertrekt eind van deze maand voor een paar jaar naar Bonaire. Ik ben blij voor hem, maar vind het zelf wel echt vreselijk dat hij vertrekt. Puur egoïstische redenen ook, want hij deed heel veel voor mijn ouders en dat zal nu ook echt meer op ons neerkomen.
Twee jaar geloof ik, met eventueel verlenging mogelijk. Ook voor zijn werk inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor een paar jaar nog wel. Hopelijk valt het qua zorg allemaal een beetje mee.
Ik heb deze week ook geluisterd naar collega's die hetzelfde werk doen op de BES-eilanden. Grappig om te horen. Was een leuke presentatie.
Nee, heb lekker heel de dag binnen gezeten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Melting. Heb je een beetje genoten van het mooie weer?
Dat is best een behoorlijke tijd. Misschien moet je daar ook maar eens een keertje op bezoek?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Twee jaar geloof ik, met eventueel verlenging mogelijk. Ook voor zijn werk inderdaad.
Nee, daar heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan. Te warm en ik voel me opgesloten op een eiland.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is best een behoorlijke tijd. Misschien moet je daar ook maar eens een keertje op bezoek?
Inmiddels vind ik het ook koud, maar eerder vandaag wel lekker.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, heb lekker heel de dag binnen gezeten.
Vind het zomaar koud.
Kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan. Te warm en ik voel me opgesloten op een eiland.
Deze had ik in mijn hoofd om aan te vragenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Electric Light Orchestra - Don't Bring Me Down
Verzoekjes / suggesties zijn uiteraard nog steeds welkom via DM. Moet niet, mag wel![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Electric Light Orchestra - Don't Bring Me Down
Verzoekjes / suggesties zijn uiteraard nog steeds welkom via DM. Moet niet, mag wel![]()
Is dit een hint om deze aan te vragen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:44 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 weerstaat de verleiding om Het Kuikentje Piep in de uitzending te gooien...
Neequote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Is dit een hint om deze aan te vragen?
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
De DJ hierna draait muziek die ten onrechte niet in de Top 2000 staat. Misschien kun je het bij hem proberen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Dank oor de tip!quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De DJ hierna draait muziek die ten onrechte niet in de Top 2000 staat. Misschien kun je het bij hem proberen.
quote:
Deze ADHD-remix needs a psychiatrist.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Van imbeciles naar psychiatrisch patiënten. Ik zag dit nummer in een ander topic staan. Aangezien ik de reguliere versie niet zo lang geleden heb gedraaid, heb ik deze keer een remix gekozen. Die is ook erg fijn:The Avalanches - Frontier Psychiatrist (Mario Caldato's 85% mix)
Ik dacht dat het Cher was.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
![]()
M People - Angel St
Ik moet jullie wel mentaal voorbereiden op het tweede nieuwe nummer, dat er zo aankomt. Dat klinkt ook nogal... uit samples opgebouwd. Dus zet je alvast schrap
Mooi.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink:Yvonne Elliman - I Don't Know How To Love Him (from 'Jesus Christ Superstar' soundtrack)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |