SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Hoe kun je nu een hekel hebben aan dit nummer?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Mensen die een hekel hebben aan dit nummer - ik kan het me amper voorstellen - kunnen de komende zeven minuten even wat anders gaan doen, want ik ga voor de volledige versie:Procol Harum - Homburg (50th Anniversary full length stereo)
quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
David Bowie - Real Cool World (radio remix)
Ik ken het nummer niet, maar ik herken de stem....quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
David Bowie - Real Cool World (radio remix)
Ik heb dit nummer van Bowie altijd wat ondergewaardeerd gevonden, net als Jump They Say, ook uit de vroege 90s.quote:
Zijn stem haal ik er ook altijd uit.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet, maar ik herken de stem....
Van: Hee dat is Bowie
Absoluut.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Bowie heeft zo'n stem die bij van allerlei soorten nummers goed past.
Mag natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut.
Voor een volgende show heb ik nog wel een verzoekje
Heeft er wel wat van weg..quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft Mr. Blue Sky deel 2, maar daar heb ik geen enkel probleem mee:Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp
Dit is inderdaad wel erg fijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ze nog geweldige muziek maakten
Nou ja zeg. Hoe is het met je stem? Weer helemaal terug?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:47 schreef livelink het volgende:
Heb dinsdag een show gemist en ga hem vandaag weer missen.
Af en aan. Vandaag was hij weer bijna weg. Ik heb ook nog elke avond, nacht en ochtend keelpijn. En dan gaat het overdag weer beter. Dinsdag maar even de ha bellen. Maar ik ben ook iemand aan het inwerken, dus ik moet veel praten. Dat helpt niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hoe is het met je stem? Weer helemaal terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |