abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217397916
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, jesus, Putin heeft ook zijn gevoelige kanten, alleen die acties, he, dat is een beetje rottig.
Tja dat is best een prima vergelijking _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217397925
quote:
11s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja dat is best een prima vergelijking _O-
:D Olof heeft zijn naam al mee :D
pi_217397933
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
:D Olof heeft zijn naam al mee :D
Ik ga vast mijn mening bijstellen na meer afleveringen. 8-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217407924
Bram kan het ook niet echt goed doen bij Eva.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217408073
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef W00fer het volgende:
Ze vind hem sowieso niet aantrekkelijk genoeg.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 19 april 2025 @ 16:30:19 #81
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217412020
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Joey en Svea die nu al sex gehad hebben :')

Is dat zo raar? Verbaasd me eigenlijk dat het niet meer gebeurd.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217412497
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind Olof wel leuk :@
Ja die Olof wordt ook als een klier neergezet, zijn ze goed in bij RTL, en die Femke is een zeiktrut drama Queens vreselijk mokkel.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_217414414
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2025 16:30 schreef Gunner het volgende:

[..]
Is dat zo raar? Verbaasd me eigenlijk dat het niet meer gebeurd.
Toch niet in de huwelijksnacht als je net iemand kent? Het is niet iemand die je uit de kroeg oppikt voor een ONS?
pi_217436176
Aflevering 10 online.

Eva die op allerlei manieren zegt afremmen en Bram die daarin meegaat.

Dit soort chantage verkapte ik vind je niet leuk genoeg is echt de bom onder groeiende liefde.

Er is niks mis met rustig aan doen maar dit haalt alle spontaniteit uit de band opbouwen, zodat alleen het kijken van Bram al als "verliefde blik" wordt opgepakt door haar.

Straks mag hij geen 80km per uur meer rijden want dan wil hij te snel :')

Ik ben geen relatie expert maar dat "wat niet is kan nog komen" is toch gewoon een aan het lijntje houden?

Het is er of niet?

Eigenlijk wel een treurnis dat Gio en Bjorn er zo aan moeten trekken.

Aflevering 11 preview toont eigenlijk aan wat er mis is met het moderne datelandschap.

De mannen kunnen nog zo hun best doen, Hinke Femke Svea en Marcella willen vanalles zien, ervaren en de kar moet getrokken worden door de man. Laat hij 1 scheet verkeerd is de interesse weg.

Als man zou ik op den duur zeggen dikke vinger ik hou de eer aan mezelf. Ik snap gewoon werkelijk niet dat Eveline, Lennart of Anne de dames niet een keer op hun kop geeft dat ze zelf ook wel eens wat meer mogen doen.

Alles wordt onder het "de dames willen veroverd worden" tapijt geveegd. Alle desinteresse, torenhoge player eisen (Femke en Marcella vallen op foute mannen) en Hinke die veel vragen stelt zodat misschien eigen gedrag niet zo opvalt?

Gio en Bjorn prima inzet, maar het is kennelijk nooit genoeg.

Hebben we Hinke al een surprise date zien organiseren? Heeft Marcella al iets gevraagd over Bjorn zijn leven?
Heeft Femke al een drijvend dienblad voor Olof geregeld?

En oja, Dennis die zeurt omdat hij nog geen beurt heeft gehad :')

[ Bericht 22% gewijzigd door W00fer op 22-04-2025 03:58:15 ]
pi_217436194
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 17:42 schreef casita het volgende:

[..]
Ja die Olof wordt ook als een klier neergezet, zijn ze goed in bij RTL, en die Femke is een zeiktrut drama Queens vreselijk mokkel.
Olof doet het Sinterklaashuis. Dat doe je toch eigenlijk alleen voor kinderen? Toch niet om rijk van te worden neem ik aan. Het is geen Dennis die te pas en onpas met zijn weelde loopt te pronken.
pi_217436399
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 april 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben echt in shock dat die twee basis school leerkrachten geen enkel woordje Frans spreken. Ik dacht dat ze aan het grappen waren over wat wijn in het Frans is maar volgens mij was dat echt _O-
Een geen idee waar montpellier ligt, snap wel dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit holt :P
pi_217436753
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 07:43 schreef Magica het volgende:

[..]
Een geen idee waar montpellier ligt, snap wel dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit holt :P
Ze wisten niet eens wat het Franse woord voor wijn is. Als je dat al niet weet dan wordt je vakantie in Frankrijk sowieso niks :P
pi_217438879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef W00fer het volgende:
Gaat het ook niet worden met die 2
pi_217440355
Nee potentiële red flags all over. Was al bang dat dit seizoen alles goed zou gaan, maar gelukkig niet. In aflevering 10 was het echt Gio zijn momentje, maar een kleine opleving slechts want mevrouw Hinke is nog niet overtuigd. Marcella is een leukerd, maar ik associeer haar totaal niet met foute mannen, daar lijkt ze me net iets te keurig voor. Ook voor Joey en dat meisje komen er donkere wolken aan dus het valt nog maar te betwijfelen of dit een Rowan-Asthleigh gaat worden van dit seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! dinsdag 22 april 2025 @ 18:20:30 #90
367000 roos94
pi_217440442
Die svea joey lijkt me storm in glas water. Voor de views.
pi_217442080
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:20 schreef roos94 het volgende:
Die svea joey lijkt me storm in glas water. Voor de views.
Hoe kan Joey het nu weer verpest hebben? Draaide het reuzenrad te snel?
pi_217442097
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Nee potentiële red flags all over. Was al bang dat dit seizoen alles goed zou gaan, maar gelukkig niet. In aflevering 10 was het echt Gio zijn momentje, maar een kleine opleving slechts want mevrouw Hinke is nog niet overtuigd. Marcella is een leukerd, maar ik associeer haar totaal niet met foute mannen, daar lijkt ze me net iets te keurig voor. Ook voor Joey en dat meisje komen er donkere wolken aan dus het valt nog maar te betwijfelen of dit een Rowan-Asthleigh gaat worden van dit seizoen.
Rowan & Astleigh waren veel respectvoller naar elkaar. Gunden elkaar de rust ipv de hele tijd eisen te stellen.
pi_217443575
Mijn haren gaan direct rechtop staan zodra die vreselijke (onaantrekkelijk smoelwerk ook) Lennart in het beeld verschijnt. Zit even aflevering 11 te kijken. "Wat een valkuil is dat het toch iets teveel aan de oppervlakte blijft." Zegt die oen tegen de camera over het stel dat als enige van alle stellen hun huwelijk vrij snel lichamelijk intiem hebben gedeeld. Dat vind ik nu niet bepaald oppervlakkig.

Leuk hondje heeft Eva, die kan ze beter als partner houden, ze heeft duidelijk niks met Bram.

Jemig, vleesfondue, echt jaren '70, haha. Marcella is zogenaamd nog aan het aftasten...uh nee pap, ze vindt hem gewoon op zijn hoogst een vriendelijke man, maar uiterst lichamelijk onaantrekkelijk.

Nah, Lennart heeft flink huisgehouden met zijn zeikopmerkingen in het vertrouwen van dat jonge stel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Firuze60 op 23-04-2025 01:24:14 ]
pi_217443611
Vleesfonduen met Bjorn en Marcella.

Beetje schril contrast met de sensuele dans op vakantie...
  woensdag 23 april 2025 @ 01:20:28 #95
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217443614
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 01:18 schreef W00fer het volgende:
Vleesfonduen met Bjorn en Marcella.

Beetje schril contrast met de sensuele dans op vakantie...
Echt hè _O-
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_217443624
Eva en Bram deden ons favoriete familiespelletje Hitster. _O_
pi_217443626
Eva moest het even laten landen.
Is dat niet het moderne codewoord voor ik wil even dat iedereen oprot?

Bram heeft goede moed maar het lijkt me bijna dat ze het met tegenzin doet...

Die steken onder water zou ik op den duur niet meer trekken...

Hinke die Gio opjut om sneller te gaan? Is ze zijn baas of wat?

Kerel kan haar beter effe van repliek dienen anders wordt het steeds erger.

[ Bericht 19% gewijzigd door W00fer op 23-04-2025 01:38:50 ]
pi_217443643
Yvonne, de moeder van Eva, voelt het precies aan, meer dan vriendschap wordt het niet, Bram.
pi_217443644
Eva blijft spijkers op laag water zoeken. Iedereen is jovialer in sociaal gezelschap. Zij verwijt hem dat hij dat niet is 1 op 1.

Ik bedoel waar is zij het fuifnummer dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door W00fer op 23-04-2025 03:05:18 ]
pi_217443648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 02:03 schreef W00fer het volgende:
Eva blijft spijkers op laag water zoeken. Iedereen is jovialer in sociaal gezelschap. Zij verwijt hem dat hij dat niet is 1 op 1.

Ik bedoel waar is zij het fuidnummer dan?
Dat zeg ik, ze moet het bij haar hondje houden qua relaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')