Tja dat is best een prima vergelijkingquote:Op donderdag 17 april 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, jesus, Putin heeft ook zijn gevoelige kanten, alleen die acties, he, dat is een beetje rottig.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat is best een prima vergelijking
Ik ga vast mijn mening bijstellen na meer afleveringen.quote:
Ze vind hem sowieso niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef W00fer het volgende:
Bram kan het ook niet echt goed doen bij Eva.
Is dat zo raar? Verbaasd me eigenlijk dat het niet meer gebeurd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Joey en Svea die nu al sex gehad hebben
Ja die Olof wordt ook als een klier neergezet, zijn ze goed in bij RTL, en die Femke is een zeiktrut drama Queens vreselijk mokkel.quote:
Toch niet in de huwelijksnacht als je net iemand kent? Het is niet iemand die je uit de kroeg oppikt voor een ONS?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Verbaasd me eigenlijk dat het niet meer gebeurd.
Olof doet het Sinterklaashuis. Dat doe je toch eigenlijk alleen voor kinderen? Toch niet om rijk van te worden neem ik aan. Het is geen Dennis die te pas en onpas met zijn weelde loopt te pronken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:42 schreef casita het volgende:
[..]
Ja die Olof wordt ook als een klier neergezet, zijn ze goed in bij RTL, en die Femke is een zeiktrut drama Queens vreselijk mokkel.
Een geen idee waar montpellier ligt, snap wel dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit holtquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben echt in shock dat die twee basis school leerkrachten geen enkel woordje Frans spreken. Ik dacht dat ze aan het grappen waren over wat wijn in het Frans is maar volgens mij was dat echt
Ze wisten niet eens wat het Franse woord voor wijn is. Als je dat al niet weet dan wordt je vakantie in Frankrijk sowieso niksquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:43 schreef Magica het volgende:
[..]
Een geen idee waar montpellier ligt, snap wel dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit holt
Gaat het ook niet worden met die 2quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef W00fer het volgende:
Bram kan het ook niet echt goed doen bij Eva.
Hoe kan Joey het nu weer verpest hebben? Draaide het reuzenrad te snel?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:20 schreef roos94 het volgende:
Die svea joey lijkt me storm in glas water. Voor de views.
Rowan & Astleigh waren veel respectvoller naar elkaar. Gunden elkaar de rust ipv de hele tijd eisen te stellen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Nee potentiële red flags all over. Was al bang dat dit seizoen alles goed zou gaan, maar gelukkig niet. In aflevering 10 was het echt Gio zijn momentje, maar een kleine opleving slechts want mevrouw Hinke is nog niet overtuigd. Marcella is een leukerd, maar ik associeer haar totaal niet met foute mannen, daar lijkt ze me net iets te keurig voor. Ook voor Joey en dat meisje komen er donkere wolken aan dus het valt nog maar te betwijfelen of dit een Rowan-Asthleigh gaat worden van dit seizoen.
Echt hèquote:Op woensdag 23 april 2025 01:18 schreef W00fer het volgende:
Vleesfonduen met Bjorn en Marcella.
Beetje schril contrast met de sensuele dans op vakantie...
Dat zeg ik, ze moet het bij haar hondje houden qua relaties.quote:Op woensdag 23 april 2025 02:03 schreef W00fer het volgende:
Eva blijft spijkers op laag water zoeken. Iedereen is jovialer in sociaal gezelschap. Zij verwijt hem dat hij dat niet is 1 op 1.
Ik bedoel waar is zij het fuidnummer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |