WAAROM. Ik wilde dit niet zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik een ruimte zou hebben waar ik echt rustig kon klussen was dat zeker wel een optie geweestMaar ik ben vrees ik niet precies genoeg er voor. Dus ik ga t nu onder tijdsdruk niet gokken.
Maar na een rondje googlen heb ik m gevonden;
[ afbeelding ]
T valt best meequote:
Ik zou zelf voor zwarte poten gaan, maar het lastigste vind ik dat ik het nu niet zelf in elkaar kan zetten en ik overal tegenaan dender met de rolstoel, dus dat ik beter kan wachten totdat ik weer gewoon zelf kan lopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
T valt best mee
https://www.karwei.nl/ass(...)20-x-90-cm/p/B106070
+
https://www.karwei.nl/ass(...)ut-2-stuks/p/B106125
Hoppa! Ga je verder met isoleren?quote:Op maandag 8 september 2025 22:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag was mn zolder ineens leeg en had ik nog een half uurtje overging best lekker
quote:Op maandag 8 september 2025 22:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag was mn zolder ineens leeg en had ik nog een half uurtje overging best lekker
Flinke klus zeg! Jaren '60 woning?quote:Op maandag 8 september 2025 22:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Gewoon t jaren 70 huis waar ik al 2j bezig benquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Flinke klus zeg! Jaren '60 woning?
Succes!quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:46 schreef Puala het volgende:
Gewoon t jaren 70 huis waar ik al 2j bezig ben
quote:Op woensdag 17 september 2025 13:58 schreef Puala het volgende:
…./ maar verwacht niet dat ik die 5j hier vol maak.
Oei, nog nooit rust gevonden met betrekking tot wonen?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:58 schreef Puala het volgende:
maar verwacht niet dat ik die 5j hier vol maak.
Ik heb wel plannenquote:Op woensdag 17 september 2025 15:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Wilde plannen gemaakt
Wat bedoel je hiermee ?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:27 schreef 215 het volgende:
[..]
Oei, nog nooit rust gevonden met betrekking tot wonen?
Om te kunnen FOK!ken natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:31 schreef Seven. het volgende:
Benieuwd naar je volgende move. Waar gebruik je de zolder voor?
POLLquote:Op woensdag 17 september 2025 19:17 schreef Puala het volgende:
Ik heb wel plannenKomend half jaar maar eens verder uitwerken en dan spannende stappen zetten. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken
T is een volwaardige etage, maar meer dan rommelhok is t niet geweest. Straks zullen er 2 logeerbedden staan zodat het voor een eventuele verkoop duidelijk is dat het past. Met wat aankleding en is t vooral netjes/strak/leeg.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:31 schreef Seven. het volgende:
Benieuwd naar je volgende move. Waar gebruik je de zolder voor?
Wil je de stand weten?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel jammer dat je t resultaat niet kan zien zonder te stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2025 09:48 schreef Puala het volgende:
Ach wat ik stem gewoon op wat t dichtst in de buurt komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
POLLquote:Op donderdag 18 september 2025 09:48 schreef Puala het volgende:
Ach wat ik stem gewoon op wat t dichtst in de buurt komt. …
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |