Leuk vind ik fijnquote:Op woensdag 30 april 2025 16:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Helaas @:Puala, maar bij een volgende keukenplanner ik graag weer mee!
Ondanks dat het niet doorgaat toch nog even mijn duit in het zakje. Wij hebben inbouwafvalbakken, 3 stuks op een kast van 60cm breed, van ieder 20 liter, deze zijn ondieper dan een lade van 60 en zitten in een rail zonder afzonderlijke lade, deze is 40cm diep, dus hierachter zou gewoon ruimte zijn voor de quooker.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:42 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dat dit dus!
Ons werkblad is 70cm diep, en onder de spoelbak hebben we (uit dezelfde serie) de badkamerlades laten plaatsen, die zijn idd minder diep. Hierdoor is er achter deze lade precies plek voor de boiler van de Quooker!
Bij een ikea keuken is dit helaas niet t geval. En ik zie mezelf niet zo 123 een keuze maken voor een ander merk keuken ivm prijs/montage. Al sluit ik ook ooit een marktplaats keuken niet uit als ik zie wat daar af en toe staatquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:53 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet doorgaat toch nog even mijn duit in het zakje. Wij hebben inbouwafvalbakken, 3 stuks op een kast van 60cm breed, van ieder 20 liter, deze zijn ondieper dan een lade van 60 en zitten in een rail zonder afzonderlijke lade, deze is 40cm diep, dus hierachter zou gewoon ruimte zijn voor de quooker.
Is dat niet te customizen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij een ikea keuken is dit helaas niet t geval. En ik zie mezelf niet zo 123 een keuze maken voor een ander merk keuken ivm prijs/montage. Al sluit ik ook ooit een marktplaats keuken niet uit als ik zie wat daar af en toe staat
Ik heb een quooker achter een ondiepe metod lade staan. Daar passen die afvalbakken van ikea in maar dan zonder frame. 2 afvalbakken in een kast van 60cm.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij een ikea keuken is dit helaas niet t geval. En ik zie mezelf niet zo 123 een keuze maken voor een ander merk keuken ivm prijs/montage. Al sluit ik ook ooit een marktplaats keuken niet uit als ik zie wat daar af en toe staat
Wij hebben onze spoelbak in een 80 cm kast van ikea zitten met kwk en twee lades. Het kan echt. Onderste lade heeft een hap eruit voor de boiler, maar er zitten toch drie prullenbakken in. Een over de volledige diepte (pmd) en twee halve diepte (rest en papier). Bovenste lade is de standaard ondiepe lade voor in een spoelbakkast.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Front van een ikea keuken kan je prima schroeven op dat frame van de prullenbak.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah best lekker en toch wijk ik dr weer vanaf. De harmonie met de ruimte rond de eettafel en de bank ontbrak een beetje. Dus ik heb een extra lambrisering geverfd op een stuk muur. En nog een 2tal vlakken in een andere kleur er boven om het beter door te laten lopen. En dat vond ik leuker dan alle stomme klusjes van de lijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah best lekker en toch wijk ik dr weer vanaf. De harmonie met de ruimte rond de eettafel en de bank ontbrak een beetje. Dus ik heb een extra lambrisering geverfd op een stuk muur. En nog een 2tal vlakken in een andere kleur er boven om het beter door te laten lopen. En dat vond ik leuker dan alle stomme klusjes van de lijst![]()
![]()
Maar;
Badkamer boven is 3x gesausd inmiddels
Alle muren zijn afgekit in de badkamer
En het eerste stuk behang is gister op maat gemaakt zodat deze geplakt kan gaan worden (= fotoafbeelding).
Dus er gebeurt niet niks![]()
Oh en buiten hangt t schaduwdoek, de nodige beplanting geplaatst/verplaatst zodat het beter klopt qua beeld. En een zooitje boomschors gestrooid tegen t onkruid in de bakken van de haag. En t zwembad is weer schoon, fris en klaar voor gebruik.Zeker netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Lekker bezig weer! Wat voor afbeelding komt er op je fotobehang?
Resistance is futile.
Haha cliche action fotobehangquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zeker netjes. Lekker bezig weer! Wat voor afbeelding komt er op je fotobehang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |