Het wordt tijd voor terreur op pro-Poetinelementen in Europa.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Terreurcampagne gaat hard door.
Dat is nog het allerergste. Trump is zo'n ongelooflijke klootzak en wat hij uitvreet voelt als zo'n dolksteek in de rug van het westen (en Oekraine) dat ik er eigenlijk op hoop dat China dit gewoon wint. China welke ook gewoon een middelvinger opsteekt naar mensenrechten en smerige spelletjes speelt met de wereldeconomie e.d.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wij als EU worden straks ook al gechanteerd doordat de tarievenoorlog van de VS met China uit de klauw gaat lopen. Dan gaat de Trump-regering de landen chanteren om mee te doen met de VS want anders krijg je zelf ook hogere importtarieven.
Natuurlijk gaat China dit winnen, die zullen wat handel kwijt raken maar hoeveel procent zal dat nu zijn voor hen?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is nog het allerergste. Trump is zo'n ongelooflijke klootzak en wat hij uitvreet voelt als zo'n dolksteek in de rug van het westen (en Oekraine) dat ik er eigenlijk op hoop dat China dit gewoon wint. China welke ook gewoon een middelvinger opsteekt naar mensenrechten en smerige spelletjes speelt met de wereldeconomie e.d.
Het ging Europa en de VS en de rest van westerse landen voor de wind. En hij sloopt het gewoon waar we bijstaan
Als het maar gaat over vrede. Er is wel genoeg gevochten.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Als ik het goed begrepen heb heeft Macron morgen bezoek van Witkof en Rubio, benieuwd wat daar uit komt.
Dan moeten ze in Rusland zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het maar gaat over vrede. Er is wel genoeg gevochten.
Daar heeft Europa helemaal geen contact meer mee. Wij zijn geïsoleerd.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan moeten ze in Rusland zijn.
Dus moeten ze in Rusland zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar heeft Europa helemaal geen contact meer mee. Wij zijn geïsoleerd.
Daarom moeten anderen landen dat nu doen.
Eens.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dus moeten ze in Rusland zijn.
Scholz steekt er een stokje voor?quote:Britain backs Germany’s potential decision to send Taurus missiles to Ukraine — a boost for incoming Chancellor Friedrich Merz. He insists on UK & French agreement before delivery, but still faces coalition divisions over the move. - The Telegraph
Konden we dwazen als jij maar uit dit topic houdenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je moet een dwaas als Trump, maar ook een dwaas als Rutte als woordvoerder van de zogenaamde defensieve NAVO, zo snel mogelijk buiten het proces in Oekraïne houden.
D'r komen ook Mjölners aan. Ik dacht 15 stuks, elk met 2 120mm mortieren.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hotchkiss TDA Armaments volgens mij weer
Artikel ging over getrokken stukken van de luchtmobiele brigadequote:Op donderdag 17 april 2025 00:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r komen ook Mjölners aan. Ik dacht 15 stuks, elk met 2 120mm mortieren.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lmxmpsixh22pquote:Drones attack on Russia 🦅🦅🦅
Map from DroneBomber!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |