De teringquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:19 schreef Mikeytt het volgende:
Je kan via Istanbul vliegenof Servië. Let wel op dat het wat duurder is op het moment.
Boeken kan dan via een Chinese of Turkse aanbieder, zoals trip.com
Yep. Istanbul is wel wat goedkoper. Let wel op dat ke geen contant geld mee hebt. Als ze erachter komen dat je Rusland in wil, dan worden je euro's in beslag genomen.quote:
Waarom pakken ze je geld dan af? Je mag toch naar Rusland? Of is het 'we doen het omdat de sancties dat voorschrijven'?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep. Istanbul is wel wat goedkoper. Let wel op dat ke geen contant geld mee hebt. Als ze erachter komen dat je Rusland in wil, dan worden je euro's in beslag genomen.
Of je neemt dollars mee.
In 2023 kon je nog gewoon met de bus van Talinn naar St.Petersburg via deze grensovergang. Maar momenteel zijn ze er inderdaad met een reconstructie bezig...quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De grensovergang tussen Nava (Estland) en Ivangorod (Rusland) schijnt ook nog steeds open te zijn, niet voor voertuigen en waarschijnlijk rijden er ook geen treinen over die grensovergang, maar als voetganger kun je nog wel die grens over.
Dan moet je dus met de trein naar Narva, te voet de grens over, en dan met de trein van Ivangorod naar Sint Petersburg.
Ze willen niet dat je Russische oorlogindustrie financieren.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:35 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Waarom pakken ze je geld dan af? Je mag toch naar Rusland? Of is het 'we doen het omdat de sancties dat voorschrijven'?
Onderdeel van de sancties. Andere munteenheden wel, maar euro's mogen niet de Europese grens over naar Rusland. Als je 2 aparte tickets boekt naar Istanbul en dan apart naar Rusland, dan zou het wel moeten lukken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:35 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Waarom pakken ze je geld dan af? Je mag toch naar Rusland? Of is het 'we doen het omdat de sancties dat voorschrijven'?
Ecolines schijnt nog steeds op die route te rijden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:24 schreef flyguy het volgende:
In 2023 kon je nog gewoon met de bus van Talinn naar St.Petersburg via deze grensovergang. Maar momenteel zijn ze er inderdaad met een reconstructie bezig...
Zoek eerst je morele kompas maar eens op.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:16 schreef Ypmaha het volgende:
Ik wilde dit jaar naar St. Petersburg, omdat het gewoon een hele mooie stad is. Er gaan echter helemaal geen vluchten naar Rusland.
Klacht: Het mooie Rusland niet kunnen bezoeken
quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoek eerst je morele kompas maar eens op.
Onderaan typen in dat vakje en dan Invoeren. Maar het is je gelukt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:58 schreef MisterFox het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik op dit topic moet reageren…
Hoezo, is toch een terechte klacht.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:58 schreef MisterFox het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik op dit topic moet reageren…
Wat zou je daar dan willen doen? Bende homo's hier, beetje willen vozen met Peter.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hoezo, is toch een terechte klacht.
Als er wel vluchten gingen en ik niet bang zou zijn om ontvoerd te worden, zou ik ook wel willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |