SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had dit weekend friet!
Ook al was ik in Den Haag, het stond toch echt als friet op de kaartZoals het hoort
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als je maar van hebt genotenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had dit weekend friet!
Ook al was ik in Den Haag, het stond toch echt als friet op de kaartUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dat zeker!quote:
Met truffelmayo, ik voelde me heel decadent
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
als je je zo decadent bleef voelen, poste je hier niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Met truffelmayo, ik voelde me heel decadent![]()
Wat is daar bijzonder aan, aan truffelmayo?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Met truffelmayo, ik voelde me heel decadentHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je je zo decadent bleef voelen, poste je hier niet meer
How can I make this topic about me?![]()
truffel is verre van goedkoopquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan, aan truffelmayo?![]()
Nee het duurde maar 2 minutenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je je zo decadent bleef voelen, poste je hier niet meer
@JustinKI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
in een restaurant of een echte friettentje?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Met truffelmayo, ik voelde me heel decadentUw ADH vitamine Worst
de jean baton truffelmayo is wel goeiequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan, aan truffelmayo?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
best 2 minutes of mankind livequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee het duurde maar 2 minuten
@:JustinK![]()
Rijke tatta gespotquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan, aan truffelmayo?
Ja tegenwoordig niet zo veel meer, maar ik ben weinig gewend
Snackbar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in een restaurant of een echte friettentje?How can I make this topic about me?![]()
goede belgische friet kot en dan een kaassouffle en een frietje met
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een friettent waar je wel binnen kon zitten. Het trok de aandacht door de verse aardappelen die buiten lagen en inderdaad was verse friet met schil er nog aanquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in een restaurant of een echte friettentje?![]()
Werd wel geserveerd in een puntzak.
Het heette burgers voor burgers geloof ik, daar voelde ik me wel bij thuis, dus stiekem toch niet decadent
alleen jammer dat ze saté niet kennenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
goede belgische friet kot en dan een kaassouffle en een frietje met![]()
Truffel vind ik smerig. Veelste overheersende onprettige smaak.I'm surrounded by morons!
oh die ken ik wel maar nooit geweest, vaak langsgelopenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een friettent waar je wel binnen kon zitten. Het trok de aandacht door de verse aardappelen die buiten lagen en inderdaad was verse friet met schil er nog aan![]()
Werd wel geserveerd in een puntzak.
Het heette burgers voor burgers geloof ik, daar voelde ik me wel bij thuis, dus stiekem toch niet decadentUw ADH vitamine Worst
die kan je na het eten op je hoofd zetten, dan ben je net een eenhoornquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja maar saus was apart, omdat we het binnen op atenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja, geen puntzak, da's niks.
Graag een normaal plastic bakje met zo'n apart vak voor de mayonaise.How can I make this topic about me?![]()
of een complotwappie met aluhoedjequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die kan je na het eten op je hoofd zetten, dan ben je net een eenhoorn![]()
Ik vind het soms wel lekker als de frietjes helemaal zompig van de mayo zijn
ditquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
ik hou van saus over mijn friet
want dan wordt het een geheelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met veel zout erop zodat je dorst krijgt en nog wat cola bijbestelt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
had ergens weer gelezen dat zout je niet dorstig maakte maar dat het wel een dorsteffect gafquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met veel zout erop zodat je dorst krijgt en nog wat cola bijbestelt?![]()
zo heet tussen je benen tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
puntzak is wel handig als ik ergens onderweg benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lopend hequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo heet tussen je benen tijdens het rijdenUw ADH vitamine Worst
Ook zonder zout bestel ik cola bij hoor!quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met veel zout erop zodat je dorst krijgt en nog wat cola bijbestelt?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Auto heeft toch een puntzakhoudertje?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo heet tussen je benen tijdens het rijden
Ja sommige mensen noemen het een bekerhouder, maar die snappen het niet
Friet met (hela, uiteraard) curry en mayo
https://www.plezierindeke(...)om-krijg-dorst-zout/
Het onderzoek werd uitgevoerd onder studenten. Men kreeg, verspreid over verschillende dagen, verschillende soorten nootjes te eten en men kon daarbij zoveel water drinken als men wilde. De proefpersonen kregen zoete nootjes, zoute nootjes en nootjes zonder toevoegingen. Er werd gemeten hoeveel water elke persoon dronk na het eten van de nootjes, meerdere uren lang. Er bleek geen verschil te zijn in de hoeveelheid water die men dronk na het eten van de zoute nootjes ten opzichte van de andere nootjes.
Hoewel het tegen ons (in ieder geval mijn) gevoel ingaat is het goed nieuws, want de verkoop van (fris)drank is voor veel fastfoodketens en andere voedselproducenten een reden om extra zout toe te voegen aan het voedsel, doordat nu blijkt dat het eten van meer zout geen oorzaak is voor extra dorst zou het hen kunnen doen bewegen minder zout toe te voegen aan hun voedsel.![]()
niet elke dag patat eten is ook stupidquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Auto heeft toch een puntzakhoudertje?
Ja sommige mensen noemen het een bekerhouder, maar die snappen het niet![]()
![]()
mijn auto nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Auto heeft toch een puntzakhoudertje?
Ja sommige mensen noemen het een bekerhouder, maar die snappen het nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh gemiste kans, mijn mazda welquote:
Misschien is de jouwe nog uit de tijd dat friet in kranten verpakt werd
Hmm dan vanavond maar wat patat bij mn pizza.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
niet elke dag patat eten is ook stupid
nee maar dat er bekerhouders in Japanse autos is gekomen is door de vraag van het westenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh gemiste kans, mijn mazda wel
Misschien is de jouwe nog uit de tijd dat friet in kranten verpakt werd
het idee van eten en drinken in je auto is voor een japanner echt zo not done
je mag daar ook niet lopend eten, is onbeschoftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En nog even langs de Jumbo voor heerlijke truffelmayoquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan vanavond maar wat patat bij mn pizza.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan vanavond maar wat patat bij mn pizza.![]()
Zolang het maar een p heeft.
Morgen pannenkoeken
donderdag paninibroodjes
vrijdag pancakes
zaterdag patat
zondag poffertjes![]()
die rare gewoonten en cultuur mogen ze lekker daar latenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar dat er bekerhouders in Japanse autos is gekomen is door de vraag van het westen
het idee van eten en drinken in je auto is voor een japanner echt zo not done
je mag daar ook niet lopend eten, is onbeschoft![]()
![]()
Blij dat ik een rondje op de racefiets heb gemaakt. Koppie weer leeg (ja nog leger)
quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... wacht.
Is dit waar ik denk dat dit is...?![]()
(dm?)toen je dit zei wist ik alwel zeker dat je het zou herkennen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niks mis met ruimte in je hoofd - gedachten moeten kunnen ademen....quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef StevenHyde het volgende:
Blij dat ik een rondje op de racefiets heb gemaakt. Koppie weer leeg (ja nog leger)
oh shit man nog geen boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je de koeken bij de hand. EN WAAR IS WOUTER?
ben eenw eek aan bestellingen aan het wegwerkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ik hou wel van dingen met een pquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
Zolang het maar een p heeft.
Morgen pannenkoeken
donderdag paninibroodjes
vrijdag pancakes
zaterdag patat
zondag poffertjes
pegging?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik hou wel van dingen met een pHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, euhmquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik hou wel van dingen met een ptja, euhmm...
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik hou wel van dingen met een p
Sorry, ik kon het niet latenquote:
Was natuurlijk garpje, wantIs niets voor mijquote:
SMOESJESquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten
Was natuurlijk garpje, want
[..]
Is niets voor mij![]()
We houden het nog best wel cryptischquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Elke moment kan Dotteke binnenstappen...![]()
![]()
vrij vanaf donderdag en deze twee werkdagen ga ik ook lekker chill doenUw ADH vitamine Worst
Ja, ook weer iets met een p waar ik wel van houquote:
plannen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
eens een keer afzakken naar antwerpen idd![]()
Waar zou de we met de wereld aan moeten als de letter P niet bestond joh...quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ook weer iets met een p waar ik wel van hou![]()
persoonlijk kan k niet zonder de 11e letter van het alfabetquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar zou de we met de wereld aan moeten als de letter P niet bestond joh...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou wel zonder de x q en c kunnen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
persoonlijk kan k niet zonder de 11e letter van het alfabet![]()
Ok wartaartjequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou wel zonder de x q en c kunnen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik zou persoonlijk best zonder zwaartekracht kunnenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
eet banaan
gooi schil weg
kom terug bij pc
banaansliertje op mijn stoel
hoe danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede TT, had deze ook
Ik weet het, ben al maanden op zoek naar een beterequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je kan je usernaam veranderen hiero heI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En jij kunt deze veranderen in iets anders
MissAmyquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, ben al maanden op zoek naar een betere
MissAmie
MejuffrouwAmy![]()
MizzezAmy is inmiddels een begrip hier.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, ben al maanden op zoek naar een betere
ik overweeg om de mijne te veranderen in lilak en dan over een jaar weet niemand waarom het lilak isquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, ben al maanden op zoek naar een betereHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En jij kunt deze veranderen in iets andersI'm surrounded by morons!
iedereen heeft wel zn vaste honk. ik zat/zit vaak in GC slowchatquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MizzezAmy is inmiddels een begrip hier.![]()
Lekkahhhh!quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef StevenHyde het volgende:
Onmiddellijk.quote:[..]toen je dit zei wist ik alwel zeker dat je het zou herkennen.
En eigenlijk mss nog het meest aan de overhangende takken van de populier/abeel die daar staat, die over het fietspad hangt. Maar in combi met de dranghekken, en de rij van (ex-)bomen, en het uitzicht....![]()
Daar was mijn tienertijd!![]()
Maar goed, die bomen waren al wel ouder (voor een populier) en ze zakten in het water weg omdat de oever daar wegspoelde. Dus hey; een populier omhakken is alleen maar Klompenhout. Minstens 45 jaar oud, mss al wel 50
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MizzezAmy is inmiddels een begrip hier.
Wilde het net zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
BolkI'm surrounded by morons!
zo, 42 van de 44 bestellingen verwerkt
die laatste 2 moet ik voorraad voor maken dus dat komt vanavondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Hier brand je echt weg op het dakterras!Niet normaal, die hitte!
De hortensia in pot houdt het ook niet uit. Ff in de schaduw gezet!![]()
![]()
dakterras is wel altijd next levelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
dakterras is wel altijd next levelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ToTgod!quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:24 schreef ToT het volgende:
Hier brand je echt weg op het dakterras!Niet normaal, die hitte!
De hortensia in pot houdt het ook niet uit. Ff in de schaduw gezet!![]()
ugh haren moeten gekamd worden
gisteren dak eraf
dat wordt jankenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik dacht het is zo out of context die gaat niemand herkennen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawel! Ik ben natuurlijk ook naar het concert van TayTay geweestquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik dacht het is zo out of context die gaat niemand herkennenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Swiftiequote:Op dinsdag 15 april 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben natuurlijk ook naar het concert van TayTay geweestI'm surrounded by morons!
Ik ben kapot en dan is het pas half 1.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Was dat hier?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben natuurlijk ook naar het concert van TayTay geweest![]()
mijn harensnaaier is foetsie
en ik weet niet waar mijn huissleutels zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* Fogel gooit waxinelichtjequote:I'm surrounded by morons!
Dit is waarom ik geen huissleutels heb.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn harensnaaier is foetsie
en ik weet niet waar mijn huissleutels zijnI'm surrounded by morons!
quote:quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik dacht het is zo out of context die gaat niemand herkennen![]()
vingerprint?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit is waarom ik geen huissleutels heb.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Code.quote:I'm surrounded by morons!
Ga je mee dutje doen?quote:
Soms wel.quote:I'm surrounded by morons!
Maar om de code 24u 1234 te laten zijn moet ik #___________#5#1234# (waar de underscores de code is van de masterkey en 5 de menuoptie voor dagcode)I'm surrounded by morons!
Komt dit uit sneeuwwitje OF editie?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
5 and then 5 again and 7
7
7
7
oh god 7I'm surrounded by morons!
Smelly catquote:I'm surrounded by morons!
deze zag ik aankomenquote:
maar heb ik niks aan, is al total loss
Uw ADH vitamine Worst
Seven is ook een film
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
5 and then 5 again and 7
7
7
7
oh god 7@Seven.quote:![]()
volgens mij is het in het og sprookje sowieso geboren in sneeuwquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou deze ook in een sneeuwstorm geboren zijn?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah!quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij is het in het og sprookje sowieso geboren in sneeuw![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 15 april 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke ik ga zo naar buiten
moet ik een vest aan?![]()
kogelvrijquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke ik ga zo naar buiten
moet ik een vest aan?Uw ADH vitamine Worst
Als de zon schijnt en je bent geen koukleum, dan niet. Is prima te doen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke ik ga zo naar buiten
moet ik een vest aan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
heb niks te bakkenquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal 'm hier dan naar jouw keuken toe sturen.Uw ADH vitamine Worst
Maar hopen dat er niks in zijn loop zit zoals bij zijn 50. cal avontuur.quote:
kan echt neits vinden
waar de f zijn mijn sportschoenenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Italie.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan echt neits vinden
waar de f zijn mijn sportschoenenI'm surrounded by morons!
die hebben de benen genomenquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan echt neits vinden
waar de f zijn mijn sportschoenenUw ADH vitamine Worst
Hij heeft nu een D-cup.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
en hoe was de plastische chirurgie ?I'm surrounded by morons!
zijn niet mee gegaanquote:
maar er staan 2 paar schoenen van dino hier en normaal maar 1 dus ik ben bang he
dat hij niet door heeft gehad dat hij mijn schoenen heeft gepakt
zijn wel 3 maten te groot voor m maar kan niet zeggen dat hij heel observatief isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen lunch, dus ik naar de bakkerschool. Is hun broodjesbalie dicht vandaag. Maar een yoghurtje uit de koelkast gepakt.
RIP MuisTrotste mama van Ambar
geen kaas voor muis?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen lunch, dus ik naar de bakkerschool. Is hun broodjesbalie dicht vandaag. Maar een yoghurtje uit de koelkast gepakt.
RIP MuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
aww moeten we je troosten?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
RIP MuisUw ADH vitamine Worst
Misschien ergens als ik de koelkast open doequote:Trotste mama van Ambar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
en hoe was de plastische chirurgie ?
Hier in legt hij (na het quasi-lollige intro filmpje) kort uit wat er allemaal gebeurd is.
Oogkas gebroken, halsslagader gescheurd, long geperforeerd met een groot stuk metaal, vinger gebroken en nog vele andere dingen.![]()
ik ahd al geen zin om te gaan sporten maar als je alles bij elkaar moet zoeken maakt het niet beter![]()
ander paar schoenen maar even netjes gemaakt, doen we het daarmee voor nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben vandaag een fucking kwartiertje naar de sportzaal gegaan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ahd al geen zin om te gaan sporten maar als je alles bij elkaar moet zoeken maakt het niet beter![]()
ander paar schoenen maar even netjes gemaakt, doen we het daarmee voor nu
Ben vandaag weer echt hartstikke slaperig de hele tijd.![]()
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een fucking kwartiertje naar de sportzaal gegaan.
Ben vandaag weer echt hartstikke slaperig de hele tijd.![]()
Ik heb spierpijn die niet over wil gaan.
Goed plan, maar ik heb geen tijd om naar Thailand te vliegen.quote:I'm surrounded by morons!
Niet sinds donderdag.quote:I'm surrounded by morons!
Blup.quote:I'm surrounded by morons!
Holy shitquote:I'm surrounded by morons!
Is vaak zo; soms barst het van de chloor, andere keer allerlei ziektekiemen, soms is het een tuinslang die in een rots weggewerkt is enz.quote:
Ik ben een keer op vakantie gegaan naar een Frans dorpje; onder aan de berg was ook zo'n heilige en geneeskrachtige bron. Het water stroomde door de heuvel ondergronds naar beneden.
De eigenaar van het verblijf waar ik zat heeft gewoon een hap uit de heuvel weggegraven en dat "geneeskrachtige" water stroomde zo door het zwembad heen. Al het overtollige water verdween zo weer in de grond en ging naar die bron toe onder aan de heuvel!
Was er trouwens ook geen aflevering van Dr. House van, van iemand die ziek werd van het water van zo'n geneeskrachtige bron?![]()
Ik heb een bron met "heilig water" niet zover bij mijn huis vandaan. Heb daar een keer bier mee gebrouwen. Smaakte gewoon als bier.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Is vaak zo; soms barst het van de chloor, andere keer allerlei ziektekiemen, soms is het een tuinslang die in een rots weggewerkt is enz.
Ik ben een keer op vakantie gegaan naar een Frans dorpje; onder aan de berg was ook zo'n heilige en geneeskrachtige bron. Het water stroomde door de heuvel ondergronds naar beneden.
De eigenaar van het verblijf waar ik zat heeft gewoon een hap uit de heuvel weggegraven en dat "geneeskrachtige" water stroomde zo door het zwembad heen. Al het overtollige water verdween zo weer in de grond en ging naar die bron toe onder aan de heuvel!
Was er trouwens ook geen aflevering van Dr. House van, van iemand die ziek werd van het water van zo'n geneeskrachtige bron?I'm surrounded by morons!
Het smaakt alleen anders voor de zuivere zielenquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een bron met "heilig water" niet zover bij mijn huis vandaan. Heb daar een keer bier mee gebrouwen. Smaakte gewoon als bier.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik draag een vest gemaakt van kogels
Deze vibe?I'm surrounded by morons!
Dat zal het zijn...quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het smaakt alleen anders voor de zuivere zielenI'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een bron met "heilig water" niet zover bij mijn huis vandaan. Heb daar een keer bier mee gebrouwen. Smaakte gewoon als bier.![]()
![]()
![]()
kreeg je geen halo boven je hoofd na het drinken?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een bron met "heilig water" niet zover bij mijn huis vandaan. Heb daar een keer bier mee gebrouwen. Smaakte gewoon als bier.Uw ADH vitamine Worst
Vast wel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kreeg je geen halo boven je hoofd na het drinken?I'm surrounded by morons!
Je ziet em zelf toch nietI'm surrounded by morons!
Ik kijk zelden in een spiegel.I'm surrounded by morons!
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Er zit een verschil tussen zelden in een spiegel kijken of er dagelijks uren in zitten turen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ga ik op deze manier leren dat ik ijdel ben?I'm surrounded by morons!
Lekker friettttttttttttttt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mhhh, de postbode is geen oude man meer, maar een jonge blondine. Ik keur het goed.I'm surrounded by morons!
Hey KW, hoe is het nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn te horenquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed hier! Het boek is gesloten.
En hoe gaat het met jou?![]()
Hier gaat alles zijn gangetje
ZIt te wachten op de man van raamdecoratie om te kijken wat en hoe met mijn gordijnen en ramen
En ik zit te wachten op iemand die mijn laminaat komt maken.
En ik zit te wachten op een achterbuurman die een bakkie kom doen
Nou wat wil een vrouw nog meer, zit op drie mannen te wachten
Hahaha ook dat heb je soms nodig Dot!quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen![]()
Hier gaat alles zijn gangetje
ZIt te wachten op de man van raamdecoratie om te kijken wat en hoe met mijn gordijnen en ramen
En ik zit te wachten op iemand die mijn laminaat komt maken.
En ik zit te wachten op een achterbuurman die een bakkie kom doen
Nou wat wil een vrouw nog meer, zit op drie mannen te wachten
Hopelijk krijg je uitsluitsel over je ramen en wordt het mooi vergoed door hen of de woningbouw.![]()
![]()
Maar acht keer per dag en dan meestal wel naar jezelf knipogen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen zelden in een spiegel kijken of er dagelijks uren in zitten turen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja van de woningbouw zouden ze ook nog komen kijken, maar niets meer gehoord.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ook dat heb je soms nodig Dot!
Hopelijk krijg je uitsluitsel over je ramen en wordt het mooi vergoed door hen of de woningbouw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei misschien nog eens achteraan bellen? Misschien kun je dan op 4 mannen wachten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van de woningbouw zouden ze ook nog komen kijken, maar niets meer gehoord.![]()
![]()
Ik alleen in de ochtend als ik mijn haren kam en een beetje plamuur op mij ogen smeerquote:
Heb beneden ook niet eens een spiegel hangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar wil het gleufje wel van vullen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:39 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, de postbode is geen oude man meer, maar een jonge blondine. Ik keur het goed.
Zal ik wekelijks kaarten sturen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:39 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, de postbode is geen oude man meer, maar een jonge blondine. Ik keur het goed.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wooooooah dottekequote:Op dinsdag 15 april 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil het gleufje wel van vullen natuurlijk![]()
Ik ben in shockHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wacht wel op een andere dag, dan heb ik dan ook wat natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei misschien nog eens achteraan bellen? Misschien kun je dan op 4 mannen wachten.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een andere dag, dan heb ik dan ook wat natuurlijkHeb je goed!
![]()
Gelukkig had je geen slok koffie in je mond zoals GG altijd als hij schokkende dingen hier leestquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wooooooah dotteke![]()
Ik ben in shock
IK heb zo hekel aan dat soort afsprakenquote:
De een komt tussen 13 en 17 uur en de andere tussen 15 en 17 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar acht keer per dag en dan meestal wel naar jezelf knipogen?Ik doe beide activiteiten niet...quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik alleen in de ochtend als ik mijn haren kam en een beetje plamuur op mij ogen smeer
Heb beneden ook niet eens een spiegel hangenNeuh.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil het gleufje wel van vullen natuurlijkDat mag, maar de kans dat ik thuis zit te werken EN toevallig zie dat er post komt is klein.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal ik wekelijks kaarten sturen?I'm surrounded by morons!
Godverdomme zeg wat is dit voor een jaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja ik ken het. Vorige week kwamen de schilders 3 dagen lang tussen 8 uur en 18 uurquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb zo hekel aan dat soort afspraken
De een komt tussen 13 en 17 uur en de andere tussen 15 en 17 uur![]()
![]()
Je hebt liever dat ze tegelijk komen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een komt tussen 13 en 17 uur en de andere tussen 15 en 17 uur
Weer iemand dood?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Godverdomme zeg wat is dit voor een jaar.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lilakbolkI'm surrounded by morons!
Nou, zo speel je in 2 bands en studeer je nieuwe dingen in. En zo kom je er achter dat een van de bandleden van de band waar je 't langst bij zit een bijzonder idee heeft bij "communicatie" en mede daardoor er individueel gesproken is met de leden en er naar alle waarschijnlijkheid geen band meer is... Zonde. Was een gruwelijk fijn bandje.
Maar goed, als je alles en iedereen voorziet van kritiek, en als je dat zelf krijgt de uno reverse card trekt dan is dat wel alles zeggend.
Zonde dat zoiets "kleins" zon impact kan hebben waardoor de band 90% Zeker uit elkaar gaat vallen.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Snel even een superhit maken en ontdekt worden zodat je door "moet" zetten, net als A-ha destijds.
Kusje erop?quote:
Vooruit, je krijgt er twee!quote:![]()
Te komt ook steeds dichterbij zo eerst Manuela Kemp brandsteder en dieuwertje drie mensen waar ik vroeger wel eens programma’s van gezien heb maar dat was het ook. Dan Loretta schrijver die ik eigenlijk wel een prachtig mens vond een Fok! User waar ik zelf af en toe wel eens wat reacties mee uitgewisseld heb goeie gozer voelde wel dat hij werd opgenomen ongeveer tegelijkertijd met iemand in in mijn privéleven die persoon is inmiddels weer thuis en dan hoor je dit met hoe het ook kan aflopen vervolgens, Don Leo een voetbal trainer die kampioen werd en mede waardoor ik als klein jochie met mijn vader en oom in mijn jeugd een paar jaar naar de kuip ging en dan nu een echte jeugdheld ik had als vier jarig jochie al cassette bandjes van de eerste en voor mij enige echte samson en gert en dan natuurlijk nog zijn bij rollen in Bassie en Adriaan vroeger ik vind het zo wel eventjes welletjes eigenlijk
En dan vergeet ik nog rob de nijs waarvan wij vroeger een cd hadden thuis die met regelmaat aanstond tijdens lange autoritten terwijl het hele gezin meezong met oa bangerhart.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En nu?I'm surrounded by morons!
Weet niemand, mensen gaan doodquote:
Ik heb mijn tht al staan, ik hoop dat ik alleen ben als een trappisten biertje en niet als een pak melkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Don leo heeft zijn tt nog niet gehad of we verliezen SamsonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pak m danquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Don leo heeft zijn tt nog niet gehad of we verliezen SamsonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoop ook op bier.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet niemand, mensen gaan dood
Ik heb mijn tht al staan, ik hoop dat ik alleen ben als een trappisten biertje en niet als een pak melkI'm surrounded by morons!
Heb dat eerst uit respect voor de rest hier expres niet gedaan toen ik een keer de kans had.quote:
Wilde niet de eerste zijn die hem veranderde en dan gelijk rip don leo doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waardeloos inderdaad. Maar het klinkt als dat het uiterlijk 17 uur is afgerond. En die achterbuurman heeft zijn bakkie dan ook wel gehad neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een komt tussen 13 en 17 uur en de andere tussen 15 en 17 uurHow can I make this topic about me?![]()
Ja maar wel trappist,dat gist na op de flesquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu is het friet, denk dat je nu wel kanquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb dat eerst uit respect voor de rest hier expres niet gedaan toen ik een keer de kans had.
Wilde niet de eerste zijn die hem veranderde en dan gelijk rip don leo doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel bijna volThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zijn meer bieren die dat doen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar wel trappist,dat gist na op de fles
Maar hoe dan ook geen stomme pils of IPA want dat verliest gewoon meteen smaak.I'm surrounded by morons!
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlingersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: