SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hecht geen waarde aan de TTquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoi HC Welkom in dit warme badWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwa.quote:
Hoofdpijn v t huilen.
Intens dagje. Komt wel dicbtbij.
Maar mooi om van een afstandje mee te mogen kijken
Jij?Trust nobody![]()
Wist ik welquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja zeker mooi. Hopelijk kunnen we het nu een beetje afsluiten.quote:Op maandag 14 april 2025 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mwa.
Hoofdpijn v t huilen.
Intens dagje. Komt wel dicbtbij.
Maar mooi om van een afstandje mee te mogen kijken
Jij?
Hier gaat ie ok hoor![]()
![]()
is jouw duim ontstoken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kom je ook in het warme bad?quote:
Slimpiequote:Op maandag 14 april 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk een velletje te ver afgeknipt
dat was wat lastig uitleggen.quote:
Koen legt een stuk makkelijker uit dan mijn irl naamSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik weet dat jij bang bent voor water, maar je mag op't randje zitten.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorry, ik zag je niet door al het sopquote:
Repelsteeltje?quote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was wat lastig uitleggen.
Koen legt een stuk makkelijker uit dan mijn irl naamTrust nobody![]()
Hou jij dan m'n handje vast?quote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet dat jij bang bent voor water, maar je mag op't randje zitten.![]()
![]()
mwah. Ik vind jouw irl naam heul normaalquote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was wat lastig uitleggen.
Koen legt een stuk makkelijker uit dan mijn irl naamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ging ook af en toe kopje onder.quote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je niet door al het sop![]()
![]()
links of rechts?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niet spiekenquote:
moet het vaker spellen dan "Koen"quote:Op maandag 14 april 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mwah. Ik vind jouw irl naam heul normaal
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zeg altijd 'Moeraskat' zonder G.quote:
Huh kennen jullie elkaarquote:Op maandag 14 april 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mwah. Ik vind jouw irl naam heul normaalTrust nobody![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Champignons moet je ook alleen droog borstelen![]()
![]()
Koen is ooit op vakantie ontstaan, vond iemand mijn irl naam te ingewikkeld dus die noemde me KoenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Op vakantie in 1966?quote:Op maandag 14 april 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Koen is ooit op vakantie ontstaan, vond iemand mijn irl naam te ingewikkeld dus die noemde me Koen![]()
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 14 april 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Koen is ooit op vakantie ontstaan, vond iemand mijn irl naam te ingewikkeld dus die noemde me KoenTrust nobody![]()
Nee hoorquote:Op maandag 14 april 2025 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dan ken ik @:koen66 alleen niet![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
irl van de nu aanwezigen ken ik alleen Shii![]()
![]()
en @Sodeknettersquote:Op maandag 14 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
irl van de nu aanwezigen ken ik alleen @Shii
Same shit, different day
SC hopper present![]()
al 15 jaarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
aaaaan mij lag het niettttttttttquote:![]()
![]()
best wel lekker met mij eigenlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 21:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tijdje fokmoe. Begint weer wat te kriebelen soms.
Hoe gaat ie?
Verdrietige tijd op Fok door overlijden Sinterklaaskapoentje
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
irl van de nu aanwezigen ken ik alleen Shii
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mooi dat het lekker gaat.quote:Op maandag 14 april 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
best wel lekker met mij eigenlijk.
Verdrietige tijd op Fok door overlijden Sinterklaaskapoentje
Overlijden van Sinterklaaskapoentje is inderdaad verdrietig.![]()
ok, van de momenteel aanwezigen heb ik Shii, Sodeknetters en Fogel gemeet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
en daar? Nog lekker het land aan het doorcrossen?quote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi dat het lekker gaat.
Overlijden van Sinterklaaskapoentje is inderdaad verdrietig.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik van nu, niemand. Die komen niet of nauwelijks in deze reeksquote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
ok, van de momenteel aanwezigen heb ik Shii, Sodeknetetrs en Fogel gemeet
Ook prima. Nu vooral druk met anderen leren hoe ze het land door crossen. Zelf crossen nog maar een paar keer per maand om bevoegd te blijven.quote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en daar? Nog lekker het land aan het doorcrossen?![]()
les aan het geven op de ICNG?quote:Op maandag 14 april 2025 22:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook prima. Nu vooral druk met anderen leren hoe ze het land door crossen. Zelf crossen nog maar een paar keer per maand om bevoegd te blijven.Same shit, different day
SC hopper present![]()
nicequote:Op maandag 14 april 2025 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook. En veel aspiranten en ROC studenten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je ben pas reik met veel noten en gezeik.![]()
Trust nobody![]()
Het lijkt heel ver, maar komt al dichterbij met een TRquote:Op maandag 14 april 2025 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je ben pas reik met veel noten en gezeik.![]()
![]()
![]()
wil je er eentje?quote:Op maandag 14 april 2025 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het lijkt heel ver, maar komt al dichterbij met een TR
Altijd lachen, zo’n TRretje machenquote:Op maandag 14 april 2025 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het lijkt heel ver, maar komt al dichterbij met een TR![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
ToT en Ieniminimuis ook maar die lijken nu niet aanwezig![]()
![]()
Durf je nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:quote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
ok, van de momenteel aanwezigen heb ik Shii, Sodeknetters, ToT en Fogel gemeetSame shit, different day
SC hopper present![]()
en toch heb ik nog eenquote:Op maandag 14 april 2025 22:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook wel echt veel Fokkers gemeet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb Fogel ook gemeet, was leukquote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
ok, van de momenteel aanwezigen heb ik Shii, Sodeknetters en Fogel gemeet![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
ok, van de momenteel aanwezigen heb ik Shii, Loveislikeakiss, ToT, Sodeknetters en Fogel gemeetSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, of heb ik z'n dagelijkse moonsessie gemist?quote:Op maandag 14 april 2025 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
kwiwi![]()
Verwacht je Koen nu weer in z'n blote reet?![]()
![]()
Ja helaas, morgen weer een kansquote:Op maandag 14 april 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, of heb ik z'n dagelijkse moonsessie gemist?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, of heb ik z'n dagelijkse moonsessie gemist?![]()
![]()
Ik ben vooral moequote:
Morgen uitslapen om bij te komen
Wel al boel mensen blij gemaakt met eieren![]()
Behave dudje, die staat vooral met zijn hoofd te schuddenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik ookquote:Op maandag 14 april 2025 22:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben vooral moe
Behave dudje, die staat vooral met zijn hoofd te schudden
Nog geen ei gezien![]()
![]()
Oehquote:Op maandag 14 april 2025 22:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is nog een optie voor 7 juni 21 juni![]()
![]()
Ben je nu weer thuis?quote:Op maandag 14 april 2025 22:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben vooral moe
Behave dudje, die staat vooral met zijn hoofd te schuddenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoeveel stappen/km heb je in totaal gewandeld op vakantie inclusief tijdens de terugreis?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja maar met een omweg, een tussenstop, en nog een omwegquote:
Een de auto is nog smerig
Maar alles staat al wel klaar voor woensdag
Nog even kijken of ik dan nog diepvries haal voor extra koeling, even kijken wat het weer doetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Altijdquote:Op maandag 14 april 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
14 ook als je mee wil in een gouden bad![]()
Wat is er woensdag?quote:Op maandag 14 april 2025 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar met een omweg, een tussenstop, en nog een omweg
Een de auto is nog smerig
Maar alles staat al wel klaar voor woensdag
Nog even kijken of ik dan nog diepvries haal voor extra koeling, even kijken wat het weer doet![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
Hoeveel stappen/km heb je in totaal gewandeld op vakantie inclusief tijdens de terugreis?
Pijl is begin van de vakantie, je ziet wel dat er een begin en eind is met reisdagenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Pijl is begin van de vakantie, je ziet wel dat er een begin en eind is met reisdagen
!!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
respect hoor, heb volgens mij nooit meer dan 15k stappen op ene dag gehaaldSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wat is er 7 juni?quote:Op maandag 14 april 2025 22:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is nog een optie voor 7 juni 21 juni
21 juni pinkpop
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mijn record is iets van 72kquote:Op maandag 14 april 2025 22:30 schreef Koen66 het volgende:
respect hoor, heb volgens mij nooit meer dan 15k stappen op ene dag gehaaldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
KSC en crewmeetquote:
Weet niet of het in die volgorde isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
S ochtends de hond uitlatenquote:Op maandag 14 april 2025 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan loop je toch letterlijk de hele dag?
Met collega naar Den Bosch
Bij den Bosch vestigloop van 25 km
Drankje doen met collega's
Naar huis lopen, halverwege pauzeren om te schuilen voor de regen
Thuis op de bank neerploffen
Hond uitlatenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag jij mee naar de crewmeet?quote:Op maandag 14 april 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
KSC en crewmeet
Weet niet of het in die volgorde is
Of heb je daarom juist een avondje vrij?
Ik ben +1 want dud0r zijn IKEA vrouw wilde niet meequote:Op maandag 14 april 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag jij mee naar de crewmeet?
Of heb je daarom juist een avondje vrij?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En jij was natuurlijk gewoon eerste keus!quote:Op maandag 14 april 2025 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben +1 want dud0r zijn IKEA vrouw wilde niet mee
Voor sociale dingen? Nahquote:Op maandag 14 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jij was natuurlijk gewoon eerste keus!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is vet handig, dan hoef ik niet mee naar de IKEA enzoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is een IKEA vrouw?quote:Op maandag 14 april 2025 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben +1 want dud0r zijn IKEA vrouw wilde niet mee
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Maar wel Fok! sociale dingen, dan kun je gewoon hier posten tijdens de meetquote:
Een vrouw waarmee dud0r ooit een keer naar de ikea ging en toen waren vrienden van ons helemaal ontdaan want hij ging met een andere vrouw naar de IKEA dan met mijquote:
Alsof het keihard vreemdgaand is, zo ontdaan waren ze
Dus sindsdien is het haar titelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel eens gedaan met de ksc meetquote:Op maandag 14 april 2025 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wel Fok! sociale dingen, dan kun je gewoon hier posten tijdens de meet
Was in de kelder van t zusje in Utrecht, je kon niemand verstaan die verder dan 2 meter van het af zatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een vrouw waarmee dud0r ooit een keer naar de ikea ging en toen waren vrienden van ons helemaal ontdaan want hij ging met een andere vrouw naar de IKEA dan met mij
Dus sindsdien is het haar titel
ik ga gember thee makenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar heb ik wel verhalen over gehoord jaquote:Op maandag 14 april 2025 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wel eens gedaan met de ksc meet
Was in de kelder van t zusje in Utrecht, je kon niemand verstaan die verder dan 2 meter van het af zat
ik kan dit keihard bevestigenquote:Op maandag 14 april 2025 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wel eens gedaan met de ksc meet
Was in de kelder van t zusje in Utrecht, je kon niemand verstaan die verder dan 2 meter van het af zatSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een vrouw waarmee dud0r ooit een keer naar de ikea ging en toen waren vrienden van ons helemaal ontdaan want hij ging met een andere vrouw naar de IKEA dan met mij
Dus sindsdien is het haar titel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In die categorie heeft hij ook een werkvrouw natuurlijkquote:
En er is een lilak2, gewoon puur omdat we dezelfde naam hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
een hele administratiequote:Op maandag 14 april 2025 22:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In die categorie heeft hij ook een werkvrouw natuurlijk
En er is een lilak2, gewoon puur omdat we dezelfde naam hebbenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Mag hij van die mensen wel afrekenen bij een kassière? Of mag hij alleen naar supermarkten met een zelfscankassa?quote:Op maandag 14 april 2025 22:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En er is een lilak2, gewoon puur omdat we dezelfde naam hebbenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mag hij van die mensen wel afrekenen bij een kassière? Of mag hij alleen naar supermarkten met een zelfscankassa?
Mag naar de kassa maar dan enkel naar de grond starenquote:Op maandag 14 april 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mag hij van die mensen wel afrekenen bij een kassière? Of mag hij alleen naar supermarkten met een zelfscankassa?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen fokvrouw?quote:Op maandag 14 april 2025 22:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En er is een lilak2, gewoon puur omdat we dezelfde naam hebbenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Arme dudor. En supermarkten hebben altijd lelijke vloeren.quote:Op maandag 14 april 2025 22:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag naar de kassa maar dan enkel naar de grond starenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De meeste zitten ook op fok, dus de distinctie zit m in andere dingenquote:Ja als de overheid burkas verbied dan moet het gedrag van de man maar aangepast wordenquote:Op maandag 14 april 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Arme dudor. En supermarkten hebben altijd lelijke vloeren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is het heet water met plakjes gember?
Of is er ook thee?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Opstaan is moeilijk, katten zijn zeer stalkerig vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze hebben je gemistquote:Op maandag 14 april 2025 23:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Opstaan is moeilijk, katten zijn zeer stalkerig vandaagI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, een mijn geur want eentje heeft besloten dat mijn vuile was de beste slaapplek isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I ride out on a ray of solar, I'm fleeing
I ride a chariot of notions, I'm fleeing
Zonnegodquote:
Kon niet alle chickies krijgen, eentje wilde liever een boom zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lijkt wel op mijn liefdesleven idd.quote:Op maandag 14 april 2025 23:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zonnegod
Kon niet alle chickies krijgen, eentje wilde liever een boom zijnOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bolk dan maar?I'm surrounded by morons!
wil je ook?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
die van mij sticker en post-itquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb jij schildpadden ja?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat doe ik wel regelmatig met een bruine duikboot.quote:Op maandag 14 april 2025 23:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lachen.
Heb de mijne door de plee gespoeldOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Anders wordt het zo'n stinkende zooiquote:Op maandag 14 april 2025 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat doe ik wel regelmatig met een bruine duikboot.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:I'm surrounded by morons!
hebben ze ook eens een leuke activiteitquote:Op maandag 14 april 2025 23:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lachen.
Heb de mijne door de plee gespoeldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slapen?I'm surrounded by morons!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
slaap lekker Drakin
Waar is Mario eigenlijk? Zie hem niet meer zoveel
Slaap lekkerquote:
Bij mutiquote:Op dinsdag 15 april 2025 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is Mario eigenlijk? Zie hem niet meer zoveelOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
@mario390 waar ben je, ouwe?quote:Op dinsdag 15 april 2025 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is Mario eigenlijk? Zie hem niet meer zoveelProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja! Waar ben je en waarom @mario390quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdat @Moeraskat niks oplevert. @hemarookworst ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Waar ben je en waarom @:mario390Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nouquote:Op dinsdag 15 april 2025 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Omdat @:Moeraskat niks oplevert. @:hemarookworst ook niet
Dat zei ik nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is: waar ben je en waarom ( ben je daar)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja instant Tom Yum noedelsoep en dat met extra groente en koolvis gevuldquote:Uw ADH vitamine Worst
Fuiyoh! Next time make a weejio and send it to Jamie Oliver.quote:Op dinsdag 15 april 2025 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja instant Tom Yum noedelsoep en dat met extra groente en koolvis gevuldProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Fuiyoh! Next time make a weejio and send it to Jamie Oliver.
Uw ADH vitamine Worst
Binnenkort maar weer eens naar Tai Wu. Vorige week bij Pho gegeten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
片皮鴨(半)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben er nog nooit geweest en dat terwijl die op loopafstand van m’n huis zit.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2909 / +118 / +0 / 5986 / 6681
2. Dr.Mikey / 625 / +0 / +0 / 392 / 578
3. Moeraskat / 615 / +46 / +40 / 1662 / 1965
4. KillemWieft / 450 / +36 / +33 / 285 / 435
5. Bally-b / 340 / +0 / +0 / 140 / 209
6. gebrokenglas / 331 / +5 / +6 / 1118 / 1380
7. _UserName_ / 322 / +0 / +0 / 310 / 438
8. hemarookworst / 314 / +10 / +18 / 635 / 813
9. Lovely / 287 / +39 / +0 / 1623 / 1919
10. HappyCharly / 277 / +52 / +11 / 918 / 1100
11. devzero / 255 / +1 / +0 / 230 / 304
12. Pinnenmutske / 220 / +5 / +2 / 203 / 281
13. Fogel / 214 / +21 / +2 / 531 / 696
14. loveislikeakiss / 213 / +38 / +0 / 1038 / 1229
15. StevenHyde / 209 / +23 / +0 / 980 / 1212
16. Soury / 198 / +32 / +0 / 157 / 231
17. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
18. greysbones / 149 / +10 / +0 / 971 / 1060
19. aeque / 148 / +24 / +0 / 462 / 556
20. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: