SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hecht geen waarde aan de TTquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoi HC Welkom in dit warme badWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwa.quote:
Hoofdpijn v t huilen.
Intens dagje. Komt wel dicbtbij.
Maar mooi om van een afstandje mee te mogen kijken
Jij?Trust nobody![]()
Wist ik welquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja zeker mooi. Hopelijk kunnen we het nu een beetje afsluiten.quote:Op maandag 14 april 2025 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mwa.
Hoofdpijn v t huilen.
Intens dagje. Komt wel dicbtbij.
Maar mooi om van een afstandje mee te mogen kijken
Jij?
Hier gaat ie ok hoor![]()
![]()
is jouw duim ontstoken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kom je ook in het warme bad?quote:
Slimpiequote:Op maandag 14 april 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk een velletje te ver afgeknipt
dat was wat lastig uitleggen.quote:
Koen legt een stuk makkelijker uit dan mijn irl naamSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik weet dat jij bang bent voor water, maar je mag op't randje zitten.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorry, ik zag je niet door al het sopquote:
Repelsteeltje?quote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was wat lastig uitleggen.
Koen legt een stuk makkelijker uit dan mijn irl naamTrust nobody![]()
Hou jij dan m'n handje vast?quote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet dat jij bang bent voor water, maar je mag op't randje zitten.![]()
![]()
mwah. Ik vind jouw irl naam heul normaalquote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was wat lastig uitleggen.
Koen legt een stuk makkelijker uit dan mijn irl naamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ging ook af en toe kopje onder.quote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je niet door al het sop![]()
![]()
links of rechts?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niet spiekenquote:
moet het vaker spellen dan "Koen"quote:Op maandag 14 april 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mwah. Ik vind jouw irl naam heul normaal
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: