SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hecht geen waarde aan de TTquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoi HC Welkom in dit warme badWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwa.quote:
Hoofdpijn v t huilen.
Intens dagje. Komt wel dicbtbij.
Maar mooi om van een afstandje mee te mogen kijken
Jij?Trust nobody![]()
Wist ik welquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja zeker mooi. Hopelijk kunnen we het nu een beetje afsluiten.quote:Op maandag 14 april 2025 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mwa.
Hoofdpijn v t huilen.
Intens dagje. Komt wel dicbtbij.
Maar mooi om van een afstandje mee te mogen kijken
Jij?
Hier gaat ie ok hoor![]()
![]()
is jouw duim ontstoken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kom je ook in het warme bad?quote:
Slimpiequote:Op maandag 14 april 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk een velletje te ver afgeknipt
dat was wat lastig uitleggen.quote:
Koen legt een stuk makkelijker uit dan mijn irl naamSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik weet dat jij bang bent voor water, maar je mag op't randje zitten.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorry, ik zag je niet door al het sopquote:
Repelsteeltje?quote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was wat lastig uitleggen.
Koen legt een stuk makkelijker uit dan mijn irl naamTrust nobody![]()
Hou jij dan m'n handje vast?quote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet dat jij bang bent voor water, maar je mag op't randje zitten.![]()
![]()
mwah. Ik vind jouw irl naam heul normaalquote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was wat lastig uitleggen.
Koen legt een stuk makkelijker uit dan mijn irl naamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ging ook af en toe kopje onder.quote:Op maandag 14 april 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je niet door al het sop![]()
![]()
links of rechts?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niet spiekenquote:
moet het vaker spellen dan "Koen"quote:Op maandag 14 april 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mwah. Ik vind jouw irl naam heul normaal
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zeg altijd 'Moeraskat' zonder G.quote:
Huh kennen jullie elkaarquote:Op maandag 14 april 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mwah. Ik vind jouw irl naam heul normaalTrust nobody![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Champignons moet je ook alleen droog borstelen![]()
![]()
Koen is ooit op vakantie ontstaan, vond iemand mijn irl naam te ingewikkeld dus die noemde me KoenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Op vakantie in 1966?quote:Op maandag 14 april 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Koen is ooit op vakantie ontstaan, vond iemand mijn irl naam te ingewikkeld dus die noemde me Koen![]()
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 14 april 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Koen is ooit op vakantie ontstaan, vond iemand mijn irl naam te ingewikkeld dus die noemde me KoenTrust nobody![]()
Nee hoorquote:Op maandag 14 april 2025 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dan ken ik @:koen66 alleen niet![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
irl van de nu aanwezigen ken ik alleen Shii![]()
![]()
en @Sodeknettersquote:Op maandag 14 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
irl van de nu aanwezigen ken ik alleen @Shii
Same shit, different day
SC hopper present![]()
al 15 jaarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
aaaaan mij lag het niettttttttttquote:![]()
![]()
best wel lekker met mij eigenlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 21:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tijdje fokmoe. Begint weer wat te kriebelen soms.
Hoe gaat ie?
Verdrietige tijd op Fok door overlijden Sinterklaaskapoentje
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
irl van de nu aanwezigen ken ik alleen Shii
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mooi dat het lekker gaat.quote:Op maandag 14 april 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
best wel lekker met mij eigenlijk.
Verdrietige tijd op Fok door overlijden Sinterklaaskapoentje
Overlijden van Sinterklaaskapoentje is inderdaad verdrietig.![]()
ok, van de momenteel aanwezigen heb ik Shii, Sodeknetters en Fogel gemeet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
en daar? Nog lekker het land aan het doorcrossen?quote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi dat het lekker gaat.
Overlijden van Sinterklaaskapoentje is inderdaad verdrietig.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik van nu, niemand. Die komen niet of nauwelijks in deze reeksquote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
ok, van de momenteel aanwezigen heb ik Shii, Sodeknetetrs en Fogel gemeet
Ook prima. Nu vooral druk met anderen leren hoe ze het land door crossen. Zelf crossen nog maar een paar keer per maand om bevoegd te blijven.quote:Op maandag 14 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en daar? Nog lekker het land aan het doorcrossen?![]()
les aan het geven op de ICNG?quote:Op maandag 14 april 2025 22:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook prima. Nu vooral druk met anderen leren hoe ze het land door crossen. Zelf crossen nog maar een paar keer per maand om bevoegd te blijven.Same shit, different day
SC hopper present![]()
nicequote:Op maandag 14 april 2025 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook. En veel aspiranten en ROC studenten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je ben pas reik met veel noten en gezeik.![]()
Trust nobody![]()
Het lijkt heel ver, maar komt al dichterbij met een TRquote:Op maandag 14 april 2025 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je ben pas reik met veel noten en gezeik.![]()
![]()
![]()
wil je er eentje?quote:Op maandag 14 april 2025 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het lijkt heel ver, maar komt al dichterbij met een TR
Altijd lachen, zo’n TRretje machenquote:Op maandag 14 april 2025 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het lijkt heel ver, maar komt al dichterbij met een TR![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: