Ben jij een mof?quote:Op maandag 14 april 2025 18:07 schreef Roesjesjager het volgende:
Waar in Duitsland? Het is hier echt ook flink duurder geworden, niet zo duur als in Nederland though.
Lol wat een hoaxquote:Op maandag 14 april 2025 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
In Duitsland heb je zo'n broodje voor 3 euro!
Wel volgens de krant als hij verdachte is van plofkraken in het buitenland.quote:Op maandag 14 april 2025 18:11 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Een Mocro hier is toch ook geen Nederlander?
De krant is niet te vertrouwen. Fake news.quote:Op maandag 14 april 2025 18:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel volgens de krant als hij verdachte is van plofkraken in het buitenland.
plofkraken zijn wel lachenquote:Op maandag 14 april 2025 18:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel volgens de krant als hij verdachte is van plofkraken in het buitenland.
Ik heb Mikeytt nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Hij zal het juiste bewijs aanleveren, even geduld aub.quote:Op maandag 14 april 2025 18:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Döner Tasche
Produktinfo
8,00 ¤
hahaha mikeytt hahaha alweer liegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MikeyGODquote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik heb Mikeytt nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Hij zal het juiste bewijs aanleveren, even geduld aub.
Zou Mark Rutte erachter zitten?quote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik heb Mikeytt nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Hij zal het juiste bewijs aanleveren, even geduld aub.
ff gegoogled... daar 6-7 euro tegenwoordig blijkbaar... infaltie hoaxquote:Op maandag 14 april 2025 18:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Lol wat een hoax
En als je het vindt zit je gegarandeerd aan de dunne de dagen daarna.
Valt me wel tegen van jou dat je dat niet wist.quote:Op maandag 14 april 2025 18:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ff gegoogled... daar 6-7 euro tegenwoordig blijkbaar... infaltie hoax
60% van je laatste salaris voor maar een paar maandenquote:Op maandag 14 april 2025 18:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hoe hoog zijn de uitkeringen in Duitsland dan
In Duitsland worden ze wel beter gevuldquote:Op maandag 14 april 2025 18:07 schreef Roesjesjager het volgende:
Waar in Duitsland? Het is hier echt ook flink duurder geworden, niet zo duur als in Nederland though.
ik krijg alleen nederlandse, engelse en amerikaanse memes te zienquote:Op maandag 14 april 2025 18:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Valt me wel tegen van jou dat je dat niet wist.
Want wij zien vaak dezelfde memes op X en dure döner is een meme in Germany
probeer eens bij Kebabi in Amsterdam, heerlijk! Ze hebben zelfs zo'n echte doner-oven die ronddraait!quote:
Wie denk je wie dat beter weet? Ik die daar woon, of jij die niet eens weet dat dönerflatie daar een ding is?quote:Op maandag 14 april 2025 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Duitsland worden ze wel beter gevuld
ik wil graag bij de FEBO werkenquote:Op maandag 14 april 2025 18:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
probeer eens bij Kebabi in Amsterdam, heerlijk! Ze hebben zelfs zo'n echte doner-oven die ronddraait!
Ik betaal daar vaak 10 eur voor een broodje doner, maar dat is in Berlijn. Daarbuiten verwachtte ik flink lagere prijzen.quote:Op maandag 14 april 2025 18:40 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Wie denk je wie dat beter weet? Ik die daar woon, of jij die niet eens weet dat dönerflatie daar een ding is?
Je wilt graag loonslaaf zijn?quote:Op maandag 14 april 2025 18:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik wil graag bij de FEBO werken
Dan ken jij Berlijn niet goed.quote:Op maandag 14 april 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik betaal daar vaak 10 eur voor een broodje doner, maar dat is in Berlijn. Daarbuiten verwachtte ik flink lagere prijzen.
Ik weet niet waar jij döner voor 3 euro haalt in Duitsland. Goedkoopste met daar loopt ook tegen de 8 euro tegenwoordig.quote:Op maandag 14 april 2025 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
Broodje vega doner 11 euro!!!! Ze zijn echt volledig van het pad af. 2 euro prijsstijging!!!!
In Duitsland heb je zo'n broodje voor 3 euro!
Broodje dunnerquote:Op maandag 14 april 2025 18:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Lol wat een hoax
En als je het vindt zit je gegarandeerd aan de dunne de dagen daarna.
Hij aast op gebash vanwege dat het vega was.quote:Op maandag 14 april 2025 18:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Döner Tasche
Produktinfo
8,00 ¤
hahaha mikeytt hahaha alweer liegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom? Hij is toch ook een betalende klant?quote:Op maandag 14 april 2025 20:36 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zou zo'n vieze veganist ook grof geld rekenen.
Ja, precies. En veganisten zijn gewend om bij de kassa in hun kont genomen te worden, dus waarom zou de shoarmaboer daar niet aan meedoen?quote:Op maandag 14 april 2025 20:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom? Hij is toch ook een betalende klant?
Nou ik had dus een oogje op een meid, zij ook op mij, ging helemaal prima. TOTDAT ik er erachter kwam dat ze VEGA was, de vuile hoer. Daarna nog een aantal maanden aangehouden, ze was best kinky, heel erg kinky zelf, zelfs zo kinky dat ze aan poepsex wou doen. Ik stribbelde eerst tegen, maar goed, als ik dom zou kunnen zijn dan was ik game. Een geile zaterdagavond besloten dat we het zouden doen! Ik dus flink opgespaard en ze was echt kletsnat en ze fluistert aan me: ‘schijt m’n bek vol lieverd’ dus ik met een natte drol van minimaal 30 cm zo over haar gezicht, zeg ik tegen haar ‘luister schat, gisteravond nog een flinke donner schotel gegeten, dus nu zit er ook vlees ik je gezicht haha’ zijn was echt pislink niffo! Naderhand heeft ze me eruitgezet en nooit meer gesproken maar dit was echt het meest kinky verhaal ooit!quote:Op maandag 14 april 2025 20:36 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zou zo'n vieze veganist ook grof geld rekenen.
goed verhaal, weinig details wel.quote:Op maandag 14 april 2025 22:06 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nou ik had dus een oogje op een meid, zij ook op mij, ging helemaal prima. TOTDAT ik er erachter kwam dat ze VEGA was, de vuile hoer. Daarna nog een aantal maanden aangehouden, ze was best kinky, heel erg kinky zelf, zelfs zo kinky dat ze aan poepsex wou doen. Ik stribbelde eerst tegen, maar goed, als ik dom zou kunnen zijn dan was ik game. Een geile zaterdagavond besloten dat we het zouden doen! Ik dus flink opgespaard en ze was echt kletsnat en ze fluistert aan me: ‘schijt m’n bek vol lieverd’ dus ik met een natte drol van minimaal 30 cm zo over haar gezicht, zeg ik tegen haar ‘luister schat, gisteravond nog een flinke donner schotel gegeten, dus nu zit er ook vlees ik je gezicht haha’ zijn was echt pislink niffo! Naderhand heeft ze me eruitgezet en nooit meer gesproken maar dit was echt het meest kinky verhaal ooit!
Ik vond je vorige UI beter sprekend.quote:Op maandag 14 april 2025 18:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hoe hoog zijn de uitkeringen in Duitsland dan
dan zal ze wel na afloop een uur in de wind gestonken hebben met al dat mensenafval.quote:Op maandag 14 april 2025 22:06 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nou ik had dus een oogje op een meid, zij ook op mij, ging helemaal prima. TOTDAT ik er erachter kwam dat ze VEGA was, de vuile hoer. Daarna nog een aantal maanden aangehouden, ze was best kinky, heel erg kinky zelf, zelfs zo kinky dat ze aan poepsex wou doen. Ik stribbelde eerst tegen, maar goed, als ik dom zou kunnen zijn dan was ik game. Een geile zaterdagavond besloten dat we het zouden doen! Ik dus flink opgespaard en ze was echt kletsnat en ze fluistert aan me: ‘schijt m’n bek vol lieverd’ dus ik met een natte drol van minimaal 30 cm zo over haar gezicht, zeg ik tegen haar ‘luister schat, gisteravond nog een flinke donner schotel gegeten, dus nu zit er ook vlees ik je gezicht haha’ zijn was echt pislink niffo! Naderhand heeft ze me eruitgezet en nooit meer gesproken maar dit was echt het meest kinky verhaal ooit!
Ik heb je zusje vannacht ook even wat beter gevuldquote:Op maandag 14 april 2025 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Duitsland worden ze wel beter gevuld
Klopt.quote:Op maandag 14 april 2025 18:11 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Een Mocro hier is toch ook geen Nederlander?
Jij beknibbelt liever op goed eten, dat is wat anders.quote:Op maandag 14 april 2025 21:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, precies. En veganisten zijn gewend om bij de kassa in hun kont genomen te worden, dus waarom zou de shoarmaboer daar niet aan meedoen?
Jij haalt dat uit zijn post? Ik ben eerder benieuwd bij welke supermarkt hij komt, dat veganisten het normaal vinden dat ze bij de kassa in de komt genomen worden. Ik wil daar wel solliciteren, leuke veganistische meisjes aan de kassa.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Jij beknibbelt liever op goed eten, dat is wat anders.
we hebben het over vega döner.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Jij beknibbelt liever op goed eten, dat is wat anders.
Ik kan me voorstellen dat dat duurder is dan samengeperst afvalvlees.quote:
Ik heb drie stukken vlees minder gegeten, dus jij zit voor niks extra vlees te etenquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Vanavond een extra stukje vlees op tafel
Dat mogen moslims niet jongen.quote:Op maandag 14 april 2025 21:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, precies. En veganisten zijn gewend om bij de kassa in hun kont genomen te worden, dus waarom zou de shoarmaboer daar niet aan meedoen?
Gisteren nog dikke ribeye gegetenquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Vanavond een extra stukje vlees op tafel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |