Thanks, je hebt wrs wel gelijk ja.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:38 schreef Hupje het volgende:
[..]
Volgens mij staat hier het antwoord al
Top! Inmiddels is er weer stroom, begreep ik net van m'n man.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Brandmelders op netstroom hebben ook altijd een back-up batterij @:Tink89!en als die leeg is gaan ze heel irritant piepen, niet te missen, dus daar hoef je ook niet op voorzorg al iets voor te gaan sluiten.
Dus nu moet ze gaan kiezen welke het wordt? Heeft ze een duidelijke voorkeur?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:47 schreef amaranta het volgende:
Nog meer mama’s van pubers die vandaag de numerusfixus uitslag hebben gekregen?
Mijn dochter is bij beide opleidingen waarvoor ze had aangemeld door. Dus nu de taak om een keuze te maken.
Ja, maar het zijn twee compleet verschillende opleidingen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus nu moet ze gaan kiezen welke het wordt? Heeft ze een duidelijke voorkeur?
Dat is dus nog een lastige beslissing. Succes voor haar!quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn twee compleet verschillende opleidingen.
Ik bedoel, ze heeft dus geen idee nog.
Fijn dat ze naar haar voorkeuren kan! Succes met kiezen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:47 schreef amaranta het volgende:
Nog meer mama’s van pubers die vandaag de numerusfixus uitslag hebben gekregen?
Mijn dochter is bij beide opleidingen waarvoor ze had aangemeld door. Dus nu de taak om een keuze te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, wel fijn Amaranta, al moet ze nu dus goed gaan nadenken.
Wat een gedoe allemaal met honden jongens (wij gaan er bijna serieus over nadenken, na de verbouwing)
quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:03 schreef amaranta het volgende:
Donkeroranje is ook wel heel mooi Exode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bang dat diep van binnen haar hart uit gaat naar dierengeneeskunde waar ze (dit jaar) dus niet voor heeft aangemeld. Zo lang over getwijfeld en niet gedaan. En achteraf heeft ze wel een beetje spijt gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:47 schreef Schanu het volgende:
@:amarante, wat een lastige keuze maar wat fijn dat ze de keuze heeft! Hopelijk lukt het haar om te ontdekken waar haar hart het meest naar uitgaat.
Ik kreeg vandaag de oproep voor de BMR vaccinatie van mijn 8 jarige, die hebben ze kennelijk naar voren getrokken. 6 Mei is ze al aan de beurt, ik denk dat ik haar tot de dag zelf maar in ongewisse ga laten want ik ben bang dat ze tot die tijd anders geen oog meer dicht doet
Verder kregen we vandaag bericht van de garage, daar staat onze auto sinds vorige week omdat het olielampje bleef branden. Auto weg moeten laten slepen op ruim een uur afstand van de garage (bij het werk van vrouwlief), dat zal vast niet gratisz zijnHadden voor volgende week dinsdag sowieso een APK en grote beurt gepland staan, dus ergens kwam het goed uit en kan het nu samen worden opgepakt. Blijkt nu echter dat de distributieriem bijna aan vervanging toe is en de garage is bereid deze nu voor ¤ 800,- te vervangen in plaats van de normale ¤ 1.100,-. Kortom, de totaalprijs zal ben ik bang richting de ¤ 2.000,- gaan en ergens baal ik nu dat we die auto niet gewoon op tijd hebben ingeruild voor een nieuwere. Dat wilden we begin volgend jaar doen omdat wij meenden dan pas richting de nieuwe distributieriem te gaan.
Dan zou het eerder Antwerpen worden. Maar ze wil niet naar Belgiëquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Is diergeneeskunde in Gent nog een optie net als vroeger? Ik heb echt geen idee hoor.
Poeh wat een extra stress @:exode
Ja we laten hem sowieso maken, inclusief de distributieriem, het is een hele fijne auto en ook niet super oud ofzo. Maar vrouwlief rijdt nu heel veel naar en van haar werk dus dan tellen de kilometers snel op en zit je ook snel aan een nieuwe distributieriem. En dat is vaak zo'n punt waarop wij de auto inwisselen voor een nieuwere, omdat de oude dan nog genoeg opbrengt en we zo geen godsvermogen hoeven in te leggen voor een andere auto. Maar daar zijn we nu dus te laat voor, dus we rijden er sowieso mee verder tot deze distributieriem ook vervangen moet wordenquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben bang dat diep van binnen haar hart uit gaat naar dierengeneeskunde waar ze (dit jaar) dus niet voor heeft aangemeld. Zo lang over getwijfeld en niet gedaan. En achteraf heeft ze wel een beetje spijt gehad.
Balen van de kosten met je auto, zeg. Laten repareren en helemaal afrijden en optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kom maar doorquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:02 schreef exode het volgende:
Ik heb 2 fusies, 1 joint venture en een reorganisatie of 6 meegemaakt bij dit bedrijf. Nu voelt het anders. Voorheen ging ik harder werken, nu denk ik 'Zoek het ff uit allemaal'.
Die keukenman heeft er vooral zelf last van. Hopelijk leert ie er wat van. Onze vloerenman vond ik wel echt irritant. En nog steeds.
Dat je denkt: hoe dan?
Maar de factuur voor het verplaatsen van de zonnepanelen kwam net binnen is 2x zo laag als ik dacht
Echt woon je in de buurt van Utrecht en ga je verbouwen, ik heb een aardig lijstje van goede, handige, aardige, sterke mannen inmiddels. Allemaal toppers.
Ja, Gent is voor een master hoor ik. Ik zat verkeerdquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Ah vroeger was dat alleen in Gent. Ging iedereen naartoe die uitgeloot was in Utrecht.
Doloris is idd leuk, ik ben een aantal jaar geleden in die in Tilburg geweest met collega's. Gelukkig is de oudste een zeer fitte zestigplusser, want de tunnelglijbaan net na de ingang was wel een verrassingquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:10 schreef BE het volgende:
Mag ik even tussendoordenderen met een leuke tip voor de vakantie voor mensen met wat oudere kinderen! Denk ik!![]()
Wij zijn afgelopen weekend naar Doloris Anoma Maze geweest in Utrecht.
Een totale experience maze. We zijn anderhalf uur binnen geweest, ik was totaal gesloopt en eens te meer blij dat ik al die kilo's kwijt ben anders had ik het niet volgehouden, maar wel echt gewoon een ontzettend leuke ervaring. We waren met een groepje vrienden gegaan. Blauwe knieën van het kruipen, spierpijn van trapjes klimmen, glijbanen en whatnot. Maar echt onwijs leuk! https://doloris.nl/anoma-maze/
Leeftijd is 12+ lees ik net en het is niet geschikt voor mensen met fysieke problemen. Met een slechte rug zou ik bijv. ook niet per se gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |