SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik visualiseer een bord met welkom "naambierklubb"quote:
Daaronder bier hier
En dan een rode pijl naar benedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dag Sinterklaasje, dahaag, dahaag, dahaaggh...
Ik hoop dat je vrede hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dit!quote:Op maandag 14 april 2025 14:49 schreef Sally het volgende:
Dag Sinterklaasje, dahaag, dahaag, dahaaggh...
Ik hoop dat je vrede hebt.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon traditioneel in een tuin verstopt
Nadruk op een tuin
Want ik had de verkeerde tuin
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
bolk dan maar?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zijn familie was blij dat hij 'vrienden' had op FOK! en namens zijn vrienden kreeg ik te horen dat het zijn zus en ouders goed deed dat hij hier zo geliefd was en de mooie posten die over hem geschreven waren.quote:Op maandag 14 april 2025 14:15 schreef Paul het volgende:
wel voor schut dat zn familie onze posts heeft gelezen
alhoewel, ik post wel pure kwaliteit in DTS meestalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sperziebonen gehaald als extra koeling voor de kofferbakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heel fijnquote:Op maandag 14 april 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn familie was blij dat hij 'vrienden' had op FOK! en namens zijn vrienden kreeg ik te horen dat zijn zus en ouders goed deed dat hij hier zo geliefd was en de mooie posten die over hem geschreven waren.
Trust nobody![]()
Moet betalen voor parkeren
Machine zegt geef kenteken
Is geen optie om te typenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kenteken van je auto afschroeven en in de machine deponeren.quote:Op maandag 14 april 2025 14:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is geen optie om te typenI'm surrounded by morons!
Een gedicht voor Kapoentje, heb hem even in een spoiler gezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat zeker, was ook een hele mooie dienstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
klinkt als een gedichtjequote:Op maandag 14 april 2025 14:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is geen optie om te typenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Haiku?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is het al tijd om mijn werklaptop dicht te klappen?I'm surrounded by morons!
Gewoon doenquote:Op maandag 14 april 2025 15:08 schreef Fogel het volgende:
Is het al tijd om mijn werklaptop dicht te klappen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Niemand gaat me missen, maar ook niemand gaat mijn werk doen wat ik niet af maak.quote:
Maar mijn motivatie is bijzonder laag nu, dus misschien ga ik naar je luisteren
I'm surrounded by morons!
ftfyquote:Op maandag 14 april 2025 15:08 schreef Fogel het volgende:
het is altijd tijd om mijn werklaptop dicht te klappenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* Fogel klapt laptop dicht
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: