SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Goedquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoest met de #1 ?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik hoop gewoon dat we zonder gedoe de ceremonie in gaan.quote:Op maandag 14 april 2025 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet .. ik verander hem.
edit of een ander , ga niet lapo hunten ervoor maar klaar met dit geneuzel![]()
![]()
![]()
Niet zozeer geneuzelquote:Op maandag 14 april 2025 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet .. ik verander hem.
edit of een ander , ga niet lapo hunten ervoor maar klaar met dit geneuzel![]()
Maar deze TT al dagen kan voor een ander net zo een trigger zijn als voor bepaalde mensen het veranderen van een TT
Rekening houden met elkaar gaat 2 kanten opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon lekker bolken en klaar.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is nog een paar uurtjes. Dan is het klaar.quote:Op maandag 14 april 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet zozeer geneuzel
Maar deze TT al dagen kan voor een ander net zo een trigger zijn als voor bepaalde mensen het veranderen van een TT
Rekening houden met elkaar gaat 2 kanten op
Nu hangt er weer gedoe in de lucht, dat zou ik erger vinden qua respect voor Sint.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 09:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
GoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoest met de #1 ?![]()
Ja z'n gangetje hier![]()
![]()
Maar het gedoe is er KWquote:Op maandag 14 april 2025 09:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is nog een paar uurtjes. Dan is het klaar.
Nu hangt er weer gedoe in de lucht, dat zou ik erger vinden qua respect voor Sint.
Kun je doen of het er niet is
Maar daarmee verdwijnt het niet
Ik heb persoonlijk heel veel moeite met deze TT
( wat ik niet had verwacht de eerste 2 dagen )
Maar daarom blijf ik ook wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oke dat wist ik niet. Excuses dat ik er lollig over deed.quote:Op maandag 14 april 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar het gedoe is er KW
Maar daarom blijf ik ook weg
Ik sta er neutraal in eigenlijk.![]()
Dus, bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ieder mag daarin zijn eigen mening hebbenquote:Op maandag 14 april 2025 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Excuses dat ik er lollig over deed.
Ik sta er neutraal in eigenlijk.
En zeggen wat hij of zij prettig vindt
Maar mensen afmaken om het veranderen van een TT omdat ze het zelf waarschijnlijk confronterend vinden
Daar vindt ik wel wat vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens mij maak ik niemand af?quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieder mag daarin zijn eigen mening hebben
En zeggen wat hij of zij prettig vindt
Maar mensen afmaken om het veranderen van een TT omdat ze het zelf waarschijnlijk confronterend vinden
Daar vindt ik wel wat van![]()
![]()
Jij nietquote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik niemand af?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar het gedoe is er KW
Maar daarom blijf ik ook weg![]()
![]()
![]()
![]()
ja en dat stoort me enorm.. daar wordt dus totaal geen rekening mee gehouden!quote:Op maandag 14 april 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet zozeer geneuzel
Rekening houden met elkaar gaat 2 kanten op
Durf mijn mening hierover niet eens meer hier 'gewoon' neer te zetten want dan zijn er meteen een aantal boos.Smile, it's free therapy.![]()
Minder gedoe, meer bolk.
I'm surrounded by morons!
Zolang iedereen respect heeft voor elkaarquote:Op maandag 14 april 2025 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en dat stoort me enorm.. daar wordt dus totaal geen rekening mee gehouden!
Durf mijn mening hierover niet eens meer hier 'gewoon' neer te zetten want dan zijn er meteen een aantal boos.
En met respect een mening kan geven
nee jij niet maar een aantal users die hier posten wel. Ondanks dat al gezegd is BS iedereen mag het veranderen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik niemand af?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar het gedoe is er KW
Maar daarom blijf ik ook weg![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Meer bolk meer gedoe is ook een mogelijkheidquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heb al genoeg gedoe, dus ik sla die mogelijkheid liever over.quote:Op maandag 14 april 2025 09:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meer bolk meer gedoe is ook een mogelijkheidI'm surrounded by morons!
In ander nieuws, ik heb gister het nasi goreng paaseitje van de jamin geprobeerd en hem gelijk uitgespuugd, ik vond hem extreem vies.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan kun je sommige personen beter niet bolkenquote:Op maandag 14 april 2025 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb al genoeg gedoe, dus ik sla die mogelijkheid liever over.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
I second thatquote:Op maandag 14 april 2025 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb al genoeg gedoe, dus ik sla die mogelijkheid liever over.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
uhu en met respect met meerdere mensen over een afwijkende mening vallen is ook okequote:Op maandag 14 april 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang iedereen respect heeft voor elkaar
En met respect een mening kan geven
Smile, it's free therapy.![]()
Ben jij een van die personen?quote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kun je sommige personen beter niet bolkenI'm surrounded by morons!
Volgens mij had iedereen dat die m geprobeerd heeftquote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
In ander nieuws, ik heb gister het nasi goreng paaseitje van de jamin geprobeerd en hem gelijk uitgespuugd, ik vond hem extreem vies.![]()
![]()
Jammer, deze outfit wil ik aan tijdens ons synchroon-bastogne-koeken-eten dinsdag.quote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toch maar wat anders aangetrokken KW!![]()
Bolk!quote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kun je sommige personen beter niet bolken![]()
![]()
Denk gewoon dat het me niet staatquote:Op maandag 14 april 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jammer, deze outfit wil ik aan tijdens ons synchroon-bastogne-koeken-eten dinsdag.
![]()
Was ook melkchocolade, dus op zich wel logisch dat ik hem niet lekker vond
Jou staat allesquote:Op maandag 14 april 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk gewoon dat het me niet staat![]()
![]()
Neequote:Op maandag 14 april 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu en met respect met meerdere mensen over een afwijkende mening vallen is ook oke
Erover praten als volwassenen wel
Zonder waarde oordelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat goorquote:Op maandag 14 april 2025 10:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Was ook melkchocolade, dus op zich wel logisch dat ik hem niet lekker vond![]()
![]()
En daar stokt het..quote:Op maandag 14 april 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Erover praten als volwassenen wel
Zonder waarde oordelenSmile, it's free therapy.![]()
quote:
Dit klinkt best goor en eng.quote:Op maandag 14 april 2025 10:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Was ook melkchocolade, dus op zich wel logisch dat ik hem niet lekker vondI'm surrounded by morons!
Sinasappel puur klinkt wel goed.I'm surrounded by morons!
Heb jij hem ook geprobeerd?quote:Op maandag 14 april 2025 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen dat die m geprobeerd heeft
Verder heb ik alle witte opties gekocht!
350 gram eitjes voor iets van 12 euro, dat was even schrikken bij de kassa
Volgende week halve prijsquote:Op maandag 14 april 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij hem ook geprobeerd?
Waar is dit overigens? Jamin ofzo?I'm surrounded by morons!
Afgesproken!quote:Op maandag 14 april 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha okay dan doe ik em aan maar dan alleen het witte schort.![]()
![]()
Goed om te weten. Dan houd ik het bij chocolade paaseitjes (liefst witte).quote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
In ander nieuws, ik heb gister het nasi goreng paaseitje van de jamin geprobeerd en hem gelijk uitgespuugd, ik vond hem extreem vies.
How can I make this topic about me?![]()
Nee na zulke slechte recensies ga ik die niet proberenquote:Op maandag 14 april 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
350 gram eitjes voor iets van 12 euro, dat was even schrikken bij de kassa![]()
En ben tevens niet van de wilde smaken in paaseitjes![]()
Misschien was de gebakken banaan lekkerder, maar aan deze zat een vieze kruidensmaak, zelfs als het witte chocolade was had ik m uitgespuugdquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oei, da's wel duur.quote:Op maandag 14 april 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik word er nu al misselijk van.quote:Op maandag 14 april 2025 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien was de gebakken banaan lekkerder, maar aan deze zat een vieze kruidensmaak, zelfs als het witte chocolade was had ik m uitgespuugd![]()
Doe mij maar gewone paaseitjes met een lekkere normale vulling
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja Jamin natuurlijk!quote:Op maandag 14 april 2025 10:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende week halve prijs
Waar is dit overigens? Jamin ofzo?
Er zijn wel een pepernotenwinkels, maar voor paaseitjes moet je nog altijd naar de jamin
Ja voor mij ook.quote:Op maandag 14 april 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
Doe mij maar gewone paaseitjes met een lekkere normale vullingBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Goede smaak heb jequote:Op maandag 14 april 2025 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dan houd ik het bij chocolade paaseitjes (liefst witte).
Qua chocolade dan
Mijn vader was altijd banketbakker maar ik ben helemaal niet van de vullingen in chocolade. Voor mij gewoon melk of puur. Wel jammer, want hij kreeg elk weekend een zak bonbons mee naar huis, die ik dan niet luste.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo "natuurlijk" is Jamin niet voor mij. Zie er zelden een, raar he?quote:Op maandag 14 april 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja Jamin natuurlijk!
Er zijn wel een pepernotenwinkels, maar voor paaseitjes moet je nog altijd naar de jamin
In Utrecht op HC zit een chocoladewinkel waar ze veel verschillende paaseieren hadden, geen idee meer hoe dat heet daar. Maar het was niet moeilijk om vele euros lichter daar vandaan te komen
Waarin ben jij wel van de wilde smaken?quote:Op maandag 14 april 2025 10:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee na zulke slechte recensies ga ik die niet proberen![]()
En ben tevens niet van de wilde smaken in paaseitjes
In b4 "vrouwen"quote:Op maandag 14 april 2025 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarin ben jij wel van de wilde smaken?I'm surrounded by morons!
Ja, maar toen je nog in NL woonde was het ook al Jamin! Jeugdsentimentquote:Op maandag 14 april 2025 10:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo "natuurlijk" is Jamin niet voor mij. Zie er zelden een, raar he?
In Utrecht op HC zit een chocoladewinkel waar ze veel verschillende paaseieren hadden, geen idee meer hoe dat heet daar. Maar het was niet moeilijk om vele euros lichter daar vandaan te komen
Ja ik ken wel meer chocoladewinkels natuurlijk, maar de jamin was altijd de goedkoopste optie voor aparte paaseitjesI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jamin is geen chocoladewinkelquote:Op maandag 14 april 2025 10:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar toen je nog in NL woonde was het ook al Jamin! Jeugdsentiment
Ja ik ken wel meer chocoladewinkels natuurlijk, maar de jamin was altijd de goedkoopste optie
Haha, zo'n type lijkt Juicy me eigenlijk ook nietquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dit.quote:Op maandag 14 april 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
Doe mij maar gewone paaseitjes met een lekkere normale vulling
Met regen dus een vieze dag warm en regen is nooit lekker (althans niet voor mijn longen)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bestaat volgens mij ook niet meer toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel hoorquote:Op maandag 14 april 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bestaat volgens mij ook niet meer toch?
Niet in Zutphen neequote:Op maandag 14 april 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bestaat volgens mij ook niet meer toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal idd benauwd aanvoelen. maar afwachten hoeveel regen er gaat vallen.. gisteren viel het ook best meequote:Op maandag 14 april 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met regen dus een vieze dag warm en regen is nooit lekker (althans niet voor mijn longen)"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jawel, Jamin bestaat nog steeds.quote:Op maandag 14 april 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bestaat volgens mij ook niet meer toch?How can I make this topic about me?![]()
Kocht als kind bij de Jamin altijd dit:
Want woog geen zak en toch lekker snoep voor weinig geld.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In assen zat er ook altijd 1 maar heet nu anders.. dichtstbijzijnde Jamin is Groningen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oehhh mannaquote:Op maandag 14 april 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Want woog geen zak en toch lekker snoep voor weinig geld.
Die waren wel lekker, nog steeds te koop maar de smaak is anders.. ( of nog hetzelfde maar als kind vreet je natuurlijk alles wat zoet is )quote:Op maandag 14 april 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Want woog geen zak en toch lekker snoep voor weinig geld.
Merkte dan wel weer irritatie bij de eigenaar vd winkel. Die keek dan met een blik daar komt weer een kind een kwartier in mijn winkel kijken en dan weggaan met een zakje voor 20 centBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ging altijd voordat ik een schepje deed even proevenquote:Op maandag 14 april 2025 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
Merkte dan wel weer irritatie bij de eigenaar vd winkel. Die keek dan met een blik daar komt weer een kind een kwartier in mijn winkel kijken en dan weggaan met een zakje voor 20 centExtra snoep en vond dat wel kunnen.
![]()
Goede vraagquote:Op maandag 14 april 2025 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarin ben jij wel van de wilde smaken?![]()
Muziek?![]()
![]()
Die had niet door dat juist door rondlopende klanten in de winkel er juist doorgaans extra klanten in de winkel komen. Een winkel waar mensen zijn, daar gaan mensen eerder naar binnen als daar waar niemand is.quote:Op maandag 14 april 2025 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
Merkte dan wel weer irritatie bij de eigenaar vd winkel. Die keek dan met een blik daar komt weer een kind een kwartier in mijn winkel kijken en dan weggaan met een zakje voor 20 centHow can I make this topic about me?![]()
Boefje!quote:Op maandag 14 april 2025 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ging altijd voordat ik een schepje deed even proevenExtra snoep en vond dat wel kunnen.
quote:Op maandag 14 april 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Want woog geen zak en toch lekker snoep voor weinig geld.die gepofte rijstdingen met suiker
quote:.Dacht daardoor dat het helemaal weg was. Wel jammer had altijd wel goed spul IK heb er in Enschede nog gewerkt. toen was alles nog los en moest je afwegen.quote:
Nu zit alles voorverpaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gisteren hier bijna geen regen gehad, maar was ook voorspeldquote:Op maandag 14 april 2025 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal idd benauwd aanvoelen. maar afwachten hoeveel regen er gaat vallen.. gisteren viel het ook best meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
smerig die bakken waar mensen zoals KW dus in graaien met ongewassen handen omdat ze willen ' proeven '![]()
Je kan nog steeds zelf snoep scheppen, alleen wegen zij het afquote:Op maandag 14 april 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
.Dacht daardoor dat het helemaal weg was. Wel jammer had altijd wel goed spul IK heb er in Enschede nog gewerkt. toen was alles nog los en moest je afwegen.
Nu zit alles voorverpakt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
smerig die bakken waar mensen zoals KW dus in graaien met ongewassen handen omdat ze willen ' proeven '![]()
![]()
![]()
Er zijn toch schepjes?quote:Op maandag 14 april 2025 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
smerig die bakken waar mensen zoals KW dus in graaien met ongewassen handen omdat ze willen ' proeven '
Er valt pas in avond regen zag ik net..quote:Op maandag 14 april 2025 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gisteren hier bijna geen regen gehad, maar was ook voorspeld"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En dat lukt vaak ook?quote:Op maandag 14 april 2025 10:26 schreef JustinK het volgende:
Ik maak altijd de afweging om geen snoep te kopen
Om dan af te wegen dat snoep eigenlijk best welquote:Op maandag 14 april 2025 10:26 schreef JustinK het volgende:
Ik maak altijd de afweging om geen snoep te kopenis
Haal wel eens snoep bij de kruidvat.. hebben ze ook schepsnoep
Geen idee. Dat gaan we zo horenquote:Op maandag 14 april 2025 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet? Zo'n snoepert is Justie niet denk ik
Of nietquote:Op maandag 14 april 2025 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee. Dat gaan we zo horen
Volgens werd dat manna genoemd die snoepjesquote:Op maandag 14 april 2025 10:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die gepofte rijstdingen met suiker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat ook in een babyflesjes bedenk ik mij nuquote:Op maandag 14 april 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens werd dat manna genoemd die snoepjes
Ja grey noemde dat idd ook al. Ging zelf googlen op lichte rijstachtige snoepjes omdat ik de naam vergeten wasquote:Op maandag 14 april 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens werd dat manna genoemd die snoepjes
SnoepbolkI'm surrounded by morons!
Vond die nooit lekker. Vind ik nog steeds zoquote:Op maandag 14 april 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens werd dat manna genoemd die snoepjes![]()
Ik was er niet kapot van, die snoepjes.quote:Op maandag 14 april 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens werd dat manna genoemd die snoepjesHow can I make this topic about me?![]()
Je zou het niet verwachten na dat gebolk over bastognekoeken en waterfietsen. Maar voor mijn gold beter snoep dat niet echt heel veel smaakprikkels gaf, dan helemaal geen snoepquote:Op maandag 14 april 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vond die nooit lekker. Vind ik nog steeds zo![]()
Ik heb liever liever kwaliteit dan kwantiteitquote:Op maandag 14 april 2025 10:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten na dat gebolk over bastognekoeken en waterfietsen. Maar voor mijn gold beter snoep dat niet echt heel veel smaakprikkels gaf, dan helemaal geen snoep![]()
![]()
Dat mag over twee weken van mij over zijnquote:
Dan zitten er misschien weer andere pollen in de lucht van een andere boom ofzquote:Op maandag 14 april 2025 10:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat mag over twee weken van mij over zijn
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 14 april 2025 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan zitten er misschien weer andere pollen in de lucht van een andere boom ofz
Ik neem gewoon medicijn mee en doetegen de pollen
Die medicijnen doenquote:Op maandag 14 april 2025 10:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
tegen jou.
Of heb je niet veel last van bijwerkingen? Die pillen maken me suf , de oogdruppels prikkende neusspray geeft geen last.
Muis mag geen projecten coördineren, maar wordt wel moe van de sloomheid van bepaalde dingen.
Plant gewoon een meeting in om een stuk te versnellen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Met de pillen die ik nu heb, heb ik geen last van bijwerkingen.quote:Op maandag 14 april 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die medicijnen doentegen jou.
Of heb je niet veel last van bijwerkingen? Die pillen maken me suf , de oogdruppels prikkende neusspray geeft geen last.
Oh welke heb je nu? of is dat iets wat je hier niet krijgt?quote:Op maandag 14 april 2025 10:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met de pillen die ik nu heb, heb ik geen last van bijwerkingen.Smile, it's free therapy.![]()
En helpt dat ook?quote:Op maandag 14 april 2025 10:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
Heb tabletjes en neusspray"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is soms het nadeel van die tabletjes indd...quote:Op maandag 14 april 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die medicijnen doentegen jou.
Ja heb er nu een paar geprobeerd maar word er heel moe van. Puber ook.quote:Op maandag 14 april 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is soms het nadeel van die tabletjes indd...Smile, it's free therapy.![]()
Had je deze al geprobeerdquote:Op maandag 14 april 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja heb er nu een paar geprobeerd maar word er heel moe van. Puber ook.
https://www.kruidvat.nl/a(...)stabletten/p/5099494"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Slaaplekkerquote:Op maandag 14 april 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja heb er nu een paar geprobeerd maar word er heel moe van. Puber ook.![]()
![]()
nee jij wel?quote:Op maandag 14 april 2025 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je deze al geprobeerd
https://www.kruidvat.nl/a(...)stabletten/p/5099494Smile, it's free therapy.![]()
Yes, ik word er ieder geval niet duf vanquote:
Alleen gebruik ik nu vaker neusspray"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Neusspray voor allergieën gebruik ik het hele jaar door.quote:Op maandag 14 april 2025 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, ik word er ieder geval niet duf van
Alleen gebruik ik nu vaker neusspray
Kan deze tabletten wel nog proberenbedankt voor de tip lovely love!!
Welke neusspray gebruik jij dan?quote:Op maandag 14 april 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neusspray voor allergieën gebruik ik het hele jaar door.
Kan deze tabletten wel nog proberenbedankt voor de tip lovely love!!
Graag gedaan Birdie bird
dymistaquote:Op maandag 14 april 2025 11:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke neusspray gebruik jij dan?
Graag gedaan Birdie bird
edit: die krijg je alleen op recept maar werkt wel heel erg goed.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 11:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dymista
edit: die krijg je alleen op recept maar werkt wel heel erg goed.
Simp (/sɪmp/ ⓘ) is an internet slang term describing someone who shows excessive sympathy and attention toward another person, typically to someone who does not reciprocate the same feelings, in pursuit of affection or a sexual relationship.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killemquote:Op maandag 14 april 2025 11:29 schreef KillemWieft het volgende:
Simp (/sɪmp/ ⓘ) is an internet slang term describing someone who shows excessive sympathy and attention toward another person, typically to someone who does not reciprocate the same feelings, in pursuit of affection or a sexual relationship.
![]()
![]()
Komt wel goed met jequote:Op maandag 14 april 2025 11:29 schreef KillemWieft het volgende:
bolkI'm surrounded by morons!
![]()
Wij zijn onderwegIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Begin nu anders te kijken naar the simp sonsquote:Op maandag 14 april 2025 11:29 schreef KillemWieft het volgende:
Kiwiiiiiquote:Op maandag 14 april 2025 11:29 schreef KillemWieft het volgende:
![]()
Dat is een prachtig boeketquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Aeriusquote:Op maandag 14 april 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh welke heb je nu? of is dat iets wat je hier niet krijgt?quote:Op maandag 14 april 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
En helpt dat ook?
Heb tabletjes en neussprayanders zou ik ze niet slikken.
Eet zo min mogelijk medicijn als dat een optie is.I'm surrounded by morons!
Lijkt zo, omdat ze in een emmer staan voor transport. Zijn allemaal losse rozen met een kaartje eraan (en sommige met een strook papier met een laatste boodschap)quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik alleen voor hooikoorts of als ik echt hoofdpijn hebquote:Op maandag 14 april 2025 12:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aerius
[..]anders zou ik ze niet slikken.
Eet zo min mogelijk medicijn als dat een optie is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik alleen voor hooikoorts of als ik echt hoofdpijn heb
Komt deze uit een Taco Bell reclame?quote:
Ik heb een gordel geïnstalleerd.quote:Op maandag 14 april 2025 12:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Daarom poep ik dus altijd met een helm op
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Klep open of dichtquote:Op maandag 14 april 2025 12:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Daarom poep ik dus altijd met een helm opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klep open of dichtLigt aan de windrichtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het schroeit een beetje in mijn mond nu. Vond een restje birria taco in de vriezer en dat is mijn lunch geworden.I'm surrounded by morons!
Duiven niet gehaald, ben aan het schuilen voor de zon bij NijmegenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik dat 2 sec dat je het over het dier duif hadquote:Op maandag 14 april 2025 12:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Duiven niet gehaald, ben aan het schuilen voor de zon bij Nijmegen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nijmegenquote:Op maandag 14 april 2025 12:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Duiven niet gehaald, ben aan het schuilen voor de zon bij Nijmegen
laat het maar lekker schroeien in het kleine kamertjequote:Op maandag 14 april 2025 12:37 schreef Fogel het volgende:
Het schroeit een beetje in mijn mond nu. Vond een restje birria taco in de vriezer en dat is mijn lunch geworden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je chocolaquote:Op maandag 14 april 2025 12:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Duiven niet gehaald, ben aan het schuilen voor de zon bij Nijmegen![]()
![]()
Omgquote:Op maandag 14 april 2025 12:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Daarom poep ik dus altijd met een helm op
Blub btwWerewolf![]()
Haat aan mensen die dan zeggen: bel maar even. Als in bel maar met de gewone telefoon ipv teams. Met de eerste heb ik moeite met de 2e niet. En ik vind dat stom
Trotste mama van Ambar
#FWPquote:Op maandag 14 april 2025 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat aan mensen die dan zeggen: bel maar even. Als in bel maar met de gewone telefoon ipv teams. Met de eerste heb ik moeite met de 2e niet. En ik vind dat stomI'm surrounded by morons!
Ugh en slik.
We zijn bij het crematorium.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
That is going to furrrrrrquote:Op maandag 14 april 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij Nijmegen, ben een rivier te ver
Maar de Rijn dus, a bridge too far.I'm surrounded by morons!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 14 april 2025 12:57 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar er komt nu wel wat meer boven water over werk en wat iedereen er toch van vindt.Trotste mama van Ambar
* Fogel geeft aai over bolquote:I'm surrounded by morons!
De Waal grenst aan Nijmegen, als je een rivier te ver bent kan het niet de Waal zijnquote:Op maandag 14 april 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De Waal
Land van Maas en Waal
Slimmerik
deze vrouwquote:Op maandag 14 april 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De Waal
Land van Maas en Waal
Slimmerik
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als ik de Waal over ben, is het toch geen Nijmegen meerquote:Op maandag 14 april 2025 13:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Waal grenst aan Nijmegen, als je een rivier te ver bent kan het niet de Waal zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan ben je de rivier over, maar niet een rivier te ver.quote:Op maandag 14 april 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik de Waal over ben, is het toch geen Nijmegen meerI'm surrounded by morons!
En als je in Lent () bent dan is het tegenwoordig ook een deel van Nijmegen
Ik ben het daar nog steeds niet mee eens.I'm surrounded by morons!
oosterhout is ook al nijmegen tegenwoordig(een deel dan)quote:Op maandag 14 april 2025 13:03 schreef Fogel het volgende:
Ja de nieuwbouwquote:Op maandag 14 april 2025 13:03 schreef Fogel het volgende:
![]()
Maar had al het idee van dit is het als dat Leidse Rijn Utrecht is, op papier misschien maar volgens de inwoners...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
binnenkort heel Gelderland = Nijmegenquote:Op maandag 14 april 2025 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
oosterhout is ook al nijmegen tegenwoordig(een deel dan)I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: